KTM 640 LC4 ADVENTURE

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Οκ... Ως εδω...

Πωλειται ΚΤΜ 1090 Adventure R , πληροφοριες εντος.
αδερφέ, ανταλλαγή με 640 adventure και τη διαφορά από μέρους σου στη χαρίζω!! σε ψήνει???
δώρο 3 ζευγάρια καθαρά σώβρακα μη χ@στείς πάνω σου από τη χαρά σου, 2 γεμίσματα με 100άρα (28λιτρο είναι.....) και 3 βραδιές γεμάτες πάθος με τον sothrhs
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Οκ... Ως εδω...

Πωλειται ΚΤΜ 1090 Adventure R , πληροφοριες εντος.
Κωστή σόρυ ρε, αλλά δεν το κατάλαβα :(
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κωστή σόρυ ρε, αλλά δεν το κατάλαβα :(
Tη μια το ενα τρωει εκκεντροφορο και δεν δουλευει, το αλλο καιει λαδι, το παρακατω τιναξε ηλεκτρικα... Ε μπαστα κοζι, παθαμε ΚΤΜοφοβια ναουμ... :p


Πλακα πλακα πιστευω για μονοκυλινδρο, και ειδικα εαν αυτα τα 1500 ειχαν εθνικη μεσα, οτι τα 200ml ειναι απολυτως φυσιολογικα.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Tη μια το ενα τρωει εκκεντροφορο και δεν δουλευει, το αλλο καιει λαδι, το παρακατω τιναξε ηλεκτρικα... Ε μπαστα κοζι, παθαμε ΚΤΜοφοβια ναουμ... :p


Πλακα πλακα πιστευω για μονοκυλινδρο, και ειδικα εαν αυτα τα 1500 ειχαν εθνικη μεσα, οτι τα 200ml ειναι απολυτως φυσιολογικα.
το δικό μου 200ml χάνει από σέρβις σε σέρβις.... από πεζοδρόμιο... :fun:fun:fun
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Aσε που εαν το γεμισες την προηγουμενη εβδομαδα με τα 38αρια θερμοκρασιας και το μετρησες σημερα με τα 18αρια, παιζει και τα 200ml να ειναι λιγοτερα...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Tη μια το ενα τρωει εκκεντροφορο και δεν δουλευει, το αλλο καιει λαδι, το παρακατω τιναξε ηλεκτρικα... Ε μπαστα κοζι, παθαμε ΚΤΜοφοβια ναουμ... :p


Πλακα πλακα πιστευω για μονοκυλινδρο, και ειδικα εαν αυτα τα 1500 ειχαν εθνικη μεσα, οτι τα 200ml ειναι απολυτως φυσιολογικα.
:pointu:
Είπαμε οι ΚΤΜαρες είναι ιδιαίτερα μηχανάκια...
Η φοβία είναι γι αυτούς που φοβούνται
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
:pointu:
Είπαμε οι ΚΤΜαρες είναι ιδιαίτερα μηχανάκια...
Η φοβία είναι γι αυτούς που φοβούνται
Είσαι νέος ,γκ@Vλωμενος ,κ ξεκούραστος ακόμα...θα μάθεις...:ha
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Einfach und schön!
Αυτό το κατάλαβα με το γουγλομεταφραστή... Το βίντεο, μόνο τις εικόνες
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Αλλαγή λαδιών και φίλτρων στο 640 σήμερα...
Χωρίς καθόλου πίεση η πάνω βίδα - εκ των τριών - του πλαϊνου φίλτρου κλώτσησε και φυσικά δακρύζει λάδι από κει τώρα... Τα φώτα σας κύριοι...



Στάλθηκε από το SM-J330FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αλλαγή λαδιών και φίλτρων στο 640 σήμερα...
Χωρίς καθόλου πίεση η πάνω βίδα - εκ των τριών - του πλαϊνου φίλτρου κλώτσησε και φυσικά δακρύζει λάδι από κει τώρα... Τα φώτα σας κύριοι...



Στάλθηκε από το SM-J330FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Hellicoil είναι η λύση... ;)
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Hellicoil είναι η λύση... ;)
:thnkg:

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση...
Ακριβή και λίγο... μπελαλίδικη λύση μάλλον... για να την κάνω μόνος μου για μια βίδα....
Να παώ προς Χελιώτη - Elio ή σε κάποιο μηχανουργείο καλύτερα;
Κάποιος φίλος εδώ Αθήνα που μπορεί να βοηθήσει μήπως...;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Aν εχει ψωμι το μέταλλο γυρω απο την τρυπα, μιας και δεν θελει τρελο σφηξιμο, κολλαουζο και μεγαλωμα της τρυπας για ενα νουμερο μεγαλυτερη βιδα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
:thnkg:

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση...
Ακριβή και λίγο... μπελαλίδικη λύση μάλλον... για να την κάνω μόνος μου για μια βίδα....
Να παώ προς Χελιώτη - Elio ή σε κάποιο μηχανουργείο καλύτερα;
Κάποιος φίλος εδώ Αθήνα που μπορεί να βοηθήσει μήπως...;
Εάν πας προς τον Χελιώτη θεωρώ απίθανο να μην έχει το συγκεκριμένο σετ επισκευής.
Εάν πάλι έρθεις προς τα εδώ έχω εγώ... ;)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Aν εχει ψωμι το μέταλλο γυρω απο την τρυπα, μιας και δεν θελει τρελο σφηξιμο, κολλαουζο και μεγαλωμα της τρυπας για ενα νουμερο μεγαλυτερη βιδα.
Νομίζω ότι είναι λίγο ακραίο για τα συγκεκριμένα μέταλλα αυτό Κώστα.
Από Μ8 να φτάσει Μ10 σπείρωμα νομίζω είναι πολύ...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αλλαγή λαδιών και φίλτρων στο 640 σήμερα...
Χωρίς καθόλου πίεση η πάνω βίδα - εκ των τριών - του πλαϊνου φίλτρου κλώτσησε και φυσικά δακρύζει λάδι από κει τώρα... Τα φώτα σας κύριοι...



Στάλθηκε από το SM-J330FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συχνό φαινόμενο.
Γιατί ο καλός ο Μάστορης ο Εμπειρος δεν χρειάζεται δυναμόκλειδο.

Hellicoil είναι η λύση... ;)
Αυτό.

:thnkg:

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση...
Ακριβή και λίγο... μπελαλίδικη λύση μάλλον... για να την κάνω μόνος μου για μια βίδα....
Να παώ προς Χελιώτη - Elio ή σε κάποιο μηχανουργείο καλύτερα;
Κάποιος φίλος εδώ Αθήνα που μπορεί να βοηθήσει μήπως...;
10-20 € θα σου στοιχίσει η επισκευή έξω.
35-45 € θα σου κοστίσει το κιτ επισκευής με 10 σπειρώματα μεσα,τα οποία θα σου χρειαστούν κ αλλού.
Διαλέγεις κ παίρνεις.
Αν πάρεις το κιτ επισκευής ,θα πρέπει να έχεις αυτογνωσία ,για το ΑΝ "το΄χεις" να ξετρυπήσεις εκεί μέσα κ ν ανοίξεις νέο σπείρωμα.

Aν εχει ψωμι το μέταλλο γυρω απο την τρυπα, μιας και δεν θελει τρελο σφηξιμο, κολλαουζο και μεγαλωμα της τρυπας για ενα νουμερο μεγαλυτερη βιδα.
Νομίζω ότι είναι λίγο ακραίο για τα συγκεκριμένα μέταλλα αυτό Κώστα.
Από Μ8 να φτάσει Μ10 σπείρωμα νομίζω είναι πολύ...
Μ5 ή Μ6 είναι...μάλλον Μ6...Κι αν γίνει Μ8 ,θέλει άνοιγμα κι η τρύπα στο καπάκι του φίλτρου.
Δεν θα το πρότεινα ,παρά μονο σαν λύση απολύτου ανάγκης.(απομακρυσμένες περιοχες κτλ)
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Συχνό φαινόμενο.
Γιατί ο καλός ο Μάστορης ο Εμπειρος δεν χρειάζεται δυναμόκλειδο.


Αυτό.


10-20 € θα σου στοιχίσει η επισκευή έξω.
35-45 € θα σου κοστίσει το κιτ επισκευής με 10 σπειρώματα μεσα,τα οποία θα σου χρειαστούν κ αλλού.
Διαλέγεις κ παίρνεις.
Αν πάρεις το κιτ επισκευής ,θα πρέπει να έχεις αυτογνωσία ,για το ΑΝ "το΄χεις" να ξετρυπήσεις εκεί μέσα κ ν ανοίξεις νέο σπείρωμα.



Μ5 ή Μ6 είναι...μάλλον Μ6...Κι αν γίνει Μ8 ,θέλει άνοιγμα κι η τρύπα στο καπάκι του φίλτρου.
Δεν θα το πρότεινα ,παρά μονο σαν λύση απολύτου ανάγκης.(απομακρυσμένες περιοχες κτλ)
Το θέμα είναι ότι δεν πίεσα καθόλου τη βίδα...Έχω κάνει αρκετές φορές παρόμοιες εργασίες συντήρησης στα δικά μου μηχανάκια χωρίς προβλήματα, αλλά όχι σε αυτό (είναι ενός φίλου). Πιθανόν να ήταν ήδη ζορισμένη...

Το helicoil το έχω ακούσει, έχω δει βιντεάκια, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι θα το έκανα σωστά, όπως και το κολαούζο το ίδιο. Πρέπει να έχεις εμπειρία σε τέτοιες "επεμβάσεις" φαντάζομαι, για να το κεντράρεις σωστά ειδικά στο σημείο που είναι... Οπότε θα πάει σε κάποιον πιο ειδικό...

Ερώρηση... υπάρχει καμία πιθανότητα να τα χει παίξει η βίδα και όχι το σπείρωμα;
Να δοκιμάσω να αλλάξω καμιά βίδα αύριο....

Στάλθηκε από το SM-J330FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom