αδερφέ, ανταλλαγή με 640 adventure και τη διαφορά από μέρους σου στη χαρίζω!! σε ψήνει???Οκ... Ως εδω...
Πωλειται ΚΤΜ 1090 Adventure R , πληροφοριες εντος.
Κωστή σόρυ ρε, αλλά δεν το κατάλαβαΟκ... Ως εδω...
Πωλειται ΚΤΜ 1090 Adventure R , πληροφοριες εντος.
Tη μια το ενα τρωει εκκεντροφορο και δεν δουλευει, το αλλο καιει λαδι, το παρακατω τιναξε ηλεκτρικα... Ε μπαστα κοζι, παθαμε ΚΤΜοφοβια ναουμ...Κωστή σόρυ ρε, αλλά δεν το κατάλαβα
το δικό μου 200ml χάνει από σέρβις σε σέρβις.... από πεζοδρόμιο... :fun:fun:funTη μια το ενα τρωει εκκεντροφορο και δεν δουλευει, το αλλο καιει λαδι, το παρακατω τιναξε ηλεκτρικα... Ε μπαστα κοζι, παθαμε ΚΤΜοφοβια ναουμ...
Πλακα πλακα πιστευω για μονοκυλινδρο, και ειδικα εαν αυτα τα 1500 ειχαν εθνικη μεσα, οτι τα 200ml ειναι απολυτως φυσιολογικα.
Tη μια το ενα τρωει εκκεντροφορο και δεν δουλευει, το αλλο καιει λαδι, το παρακατω τιναξε ηλεκτρικα... Ε μπαστα κοζι, παθαμε ΚΤΜοφοβια ναουμ...
Πλακα πλακα πιστευω για μονοκυλινδρο, και ειδικα εαν αυτα τα 1500 ειχαν εθνικη μεσα, οτι τα 200ml ειναι απολυτως φυσιολογικα.
Είσαι νέος ,γκ@Vλωμενος ,κ ξεκούραστος ακόμα...θα μάθεις...
Είπαμε οι ΚΤΜαρες είναι ιδιαίτερα μηχανάκια...
Η φοβία είναι γι αυτούς που φοβούνται
Einfach und schön!
Αυτό το κατάλαβα με το γουγλομεταφραστή... Το βίντεο, μόνο τις εικόνεςEinfach und schön!
Hellicoil είναι η λύση...Αλλαγή λαδιών και φίλτρων στο 640 σήμερα...
Χωρίς καθόλου πίεση η πάνω βίδα - εκ των τριών - του πλαϊνου φίλτρου κλώτσησε και φυσικά δακρύζει λάδι από κει τώρα... Τα φώτα σας κύριοι...
Στάλθηκε από το SM-J330FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Hellicoil είναι η λύση...
Εάν πας προς τον Χελιώτη θεωρώ απίθανο να μην έχει το συγκεκριμένο σετ επισκευής.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση...
Ακριβή και λίγο... μπελαλίδικη λύση μάλλον... για να την κάνω μόνος μου για μια βίδα....
Να παώ προς Χελιώτη - Elio ή σε κάποιο μηχανουργείο καλύτερα;
Κάποιος φίλος εδώ Αθήνα που μπορεί να βοηθήσει μήπως...;
Νομίζω ότι είναι λίγο ακραίο για τα συγκεκριμένα μέταλλα αυτό Κώστα.Aν εχει ψωμι το μέταλλο γυρω απο την τρυπα, μιας και δεν θελει τρελο σφηξιμο, κολλαουζο και μεγαλωμα της τρυπας για ενα νουμερο μεγαλυτερη βιδα.
Συχνό φαινόμενο.Αλλαγή λαδιών και φίλτρων στο 640 σήμερα...
Χωρίς καθόλου πίεση η πάνω βίδα - εκ των τριών - του πλαϊνου φίλτρου κλώτσησε και φυσικά δακρύζει λάδι από κει τώρα... Τα φώτα σας κύριοι...
Στάλθηκε από το SM-J330FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό.Hellicoil είναι η λύση...
10-20 € θα σου στοιχίσει η επισκευή έξω.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση...
Ακριβή και λίγο... μπελαλίδικη λύση μάλλον... για να την κάνω μόνος μου για μια βίδα....
Να παώ προς Χελιώτη - Elio ή σε κάποιο μηχανουργείο καλύτερα;
Κάποιος φίλος εδώ Αθήνα που μπορεί να βοηθήσει μήπως...;
Aν εχει ψωμι το μέταλλο γυρω απο την τρυπα, μιας και δεν θελει τρελο σφηξιμο, κολλαουζο και μεγαλωμα της τρυπας για ενα νουμερο μεγαλυτερη βιδα.
Μ5 ή Μ6 είναι...μάλλον Μ6...Κι αν γίνει Μ8 ,θέλει άνοιγμα κι η τρύπα στο καπάκι του φίλτρου.Νομίζω ότι είναι λίγο ακραίο για τα συγκεκριμένα μέταλλα αυτό Κώστα.
Από Μ8 να φτάσει Μ10 σπείρωμα νομίζω είναι πολύ...
Το θέμα είναι ότι δεν πίεσα καθόλου τη βίδα...Έχω κάνει αρκετές φορές παρόμοιες εργασίες συντήρησης στα δικά μου μηχανάκια χωρίς προβλήματα, αλλά όχι σε αυτό (είναι ενός φίλου). Πιθανόν να ήταν ήδη ζορισμένη...Συχνό φαινόμενο.
Γιατί ο καλός ο Μάστορης ο Εμπειρος δεν χρειάζεται δυναμόκλειδο.
Αυτό.
10-20 € θα σου στοιχίσει η επισκευή έξω.
35-45 € θα σου κοστίσει το κιτ επισκευής με 10 σπειρώματα μεσα,τα οποία θα σου χρειαστούν κ αλλού.
Διαλέγεις κ παίρνεις.
Αν πάρεις το κιτ επισκευής ,θα πρέπει να έχεις αυτογνωσία ,για το ΑΝ "το΄χεις" να ξετρυπήσεις εκεί μέσα κ ν ανοίξεις νέο σπείρωμα.
Μ5 ή Μ6 είναι...μάλλον Μ6...Κι αν γίνει Μ8 ,θέλει άνοιγμα κι η τρύπα στο καπάκι του φίλτρου.
Δεν θα το πρότεινα ,παρά μονο σαν λύση απολύτου ανάγκης.(απομακρυσμένες περιοχες κτλ)