για το Π δηλαδή είμαι!!!!
ο Πούλος έρχεται, το KTM δεν φεύγει κ@ργιόλη λαρισαίε!!!!!!!!!! εκεί!!! μέχρι να χαλάσουν τα αχάλαστα πενφέ!!!
Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
για το Π δηλαδή είμαι!!!!
ο Πούλος έρχεται, το KTM δεν φεύγει κ@ργιόλη λαρισαίε!!!!!!!!!! εκεί!!! μέχρι να χαλάσουν τα αχάλαστα πενφέ!!!
Μην τον ακους ρε, ζηλευει που εδωσε το περτικαλι και εχει μεινει με τη μαουνα! Αμα το μαζεψεις σιγα σιγα το ΚΤΜ και ξερεις εσυ ο ιδιος τι εχεις φτιαξει και οτι ολα ειναι οπως πρεπει , δεν θα εχεις κανενα θεμα... με λιγη προσοχη και φροντιδα.
Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κωστή με τσακωσες, το ομολογώ....Μην τον ακους ρε, ζηλευει που εδωσε το περτικαλι και εχει μεινει με τη μαουνα! Αμα το μαζεψεις σιγα σιγα το ΚΤΜ και ξερεις εσυ ο ιδιος τι εχεις φτιαξει και οτι ολα ειναι οπως πρεπει , δεν θα εχεις κανενα θεμα... με λιγη προσοχη και φροντιδα.
... και με λιγη τυχη.
Κατσε, να σου στειλω ενα εξτραδακι να βαλεις στο μηχανακι σου για να σου περασει ο πονος.Κωστή με τσακωσες, το ομολογώ....
Μου λείπει η περιποίηση που του έριχνα και όλο και κάτι χάλαγε...
Τα ατελείωτα διαβάσματα για να μάθω τι και πώς,και ο πόνος στα γόνατα από το λύσε δεσε συνέχεια..
Αχ!!!!
Πάω λίγο παραπέρα τώρα (Έχει λίγο κόσμο εδώ που είμαι τωρα) να σκουπισω τα δάκρυα νοσταλγίας που κυλισαν..
Πηνία...Το λοιπόν...
Σβηστό μετράει 12,40
Στο μιζαρισμα πάει 10,27
Στο ρελαντί 12,4
Στις 5000 στροφές πιάνει 12,5
Και όταν ανάβουν τα φώτα.... Από 12,4-12,5 παίρνει τον απότομο κατήφορο... Σε 5" είχε πέσει στα 11 κάτι..
Μπορεί ,αλλά βραχυκυκλωμένη δεν είναι ,αλλιώς δεν θα κράταγε 12,5 V (ακριβώς όσα φτάνουν σε αυτή χωρίς φορτία)Παίζει να την έχει ακούσει και η μπαταρία λες Κώστα;
Φώτα πάρκινγκ, 2-3 ποδηλατικά πίσω, έναν καλό φακό μπροστά και είμαι άρχοντας!!!!Η ψειρα παρκινγκ τραβάει μονο 5W, τα headlight πορειας 55W.
τα headlight πορειας είναι 2 Χ 55W = 110WΗ ψειρα παρκινγκ τραβάει μονο 5W, τα headlight πορειας 55W.
Moνοφθαλμο δεν ειναι το 640? Νομιζω εχει ενα πορειας και ενα διασταυρωσης. Αμα αναψει και το2 Χ 55W = 110W
Ναι... Αυτό... Όταν ανάψουν κ τα 2 μαζί είναι 110.Moνοφθαλμο δεν ειναι το 640? Νομιζω εχει ενα πορειας και ενα διασταυρωσης. Αμα αναψει και τοδιασταυρωσηςπορειας φανταζομαι θα πεσει μπλακαουτ σε ολο τον Βολο...
Και μετά το led ...... ti????????????εδώ δεν έχουμε φώτα... κι εγώ σκέφτομαι τα δικά μου....
αν βάλω στο κωλοφάναρο απλό led φωτάκι (σίγουρα λιγότερη κατανάλωση από τη-μάλλον καμμένο- απλό λαμπάκι) και αλλάξω και τις λάμπες στα φλας (θα χρειαστώ διαφορετικό φλασέρ/ρελέ?)
λογικά δε θα ρίξω και την γενική κατανάλωση - απαίτηση ρεύματος ??
Κοίτα....αφού λεπόν τα έχω ανοίξει όλα μπρος πίσω τι παρατήρησα....
η μέτρηση στο ρελαντί χωρίς φώτα ήταν 12,5. Με τα φώτα πήγε στο 12,20κάτι και μόλις έβαλα και την μεγάλη σκάλα έπεσε στο 12,18 και σχεδόν έμεινε εκεί!
- καθάρισα με σπρέι επαφών όλες τις φίσες και αφού τις φύσηξα, έβαλα WD40. (με τόσο χώμα που είχαν απορώ πως λειτουργούσε το μεχανάκι)
- σε μία θέση (για όλα τα φώτα) είχε 20Α ασφάλεια, αντί για 10Α... προληπτικά έβαλα καινούριες σε όλες τις θέσεις
- η πίσω η λάμπα δεν ήταν κουμπωμένη και δεν ταίριαζε στο ντουί!!!! την άλλαξα με απλή λάμπα 2 θέσεων και ανάβει μια χαρά (όχι όμως σαν φρένο... θα το δούμε μετα)
- το ένα καλώδιο από το ένα φως ήταν τραυματισμένο. το κάλυψα με θερμοσυστελλόμενο.
- μετράω μπαταρία (στο ρελαντί) με τα καινούρια φώτα (Η1 Philips +130% extreme vision), η τάση έπεφτε, αλλά όχι τόσο γρήγορα όσο όταν την μέτρησα προχθές (με το καμένο πίσω λαμπάκι). βγάζω τις λάμπες και ξαναμετράω, καμιά πτώση!!!! βάζω τις παλιές (απλές Η1) και η τάση δεν φαίνεται να κατηφορίζει όπως είχα δει αρχικά!!!!
(9) για να μετρήσω πηνία και ανορθωτή, πρέπει να βγάλω τεπόζιτο!!! εκεί κάτω καταλήγουν τα καλώδια!!!!)
- η εικόνα της μπαταρίας δε μου έκανε για καινούρια!! φθαρμένα όλα τα γράμματα σχεδόν (μόνο τη μάρκα μπόρεσα να δω που είναι GS battery....)
- το μόνο πρόβλημα που παραμένει είναι που δεν ανάβει η πίσω λάμπα στο φρένο... ούτε στο πάνω ούτε στο κάτω, ούτε και με της καινούρια ασφάλεια...
- υποθέτω ότι όλα καλά κι όλα ωραία λοιπόν, ίσως να αλλάξω μπαταρία για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο (λίγο περισσότερο από τώρα δλδ... ΚΤΜ αφού...)
α, επίσης για πρώτη φορά έβαλα και φορτιστή στη μπαταρία!!!!!!!! (αυτόν του Lidl που επιλέγεις την μηχανή και το αφήνεις να φορτίσει....
τέλος, για πρώτη φορά λοιπόν, νιώθω πολύ περήφανος που έλυσα και έδεσα τη μηχανή, έστω και για απλά πράγματα, με μοναδική απώλεια μια βίδα που στερεώνει τη μάσκα, η οποία ήταν φαγωμένη από πριν....