KTM 640 LC4 ADVENTURE

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
για το Π δηλαδή είμαι!!!!
ο Πούλος έρχεται, το KTM δεν φεύγει κ@ργιόλη λαρισαίε!!!!!!!!!! εκεί!!! μέχρι να χαλάσουν τα αχάλαστα πενφέ!!!

Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s

Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μην τον ακους ρε, ζηλευει που εδωσε το περτικαλι και εχει μεινει με τη μαουνα! Αμα το μαζεψεις σιγα σιγα το ΚΤΜ και ξερεις εσυ ο ιδιος τι εχεις φτιαξει και οτι ολα ειναι οπως πρεπει , δεν θα εχεις κανενα θεμα... με λιγη προσοχη και φροντιδα.




... και με λιγη τυχη. :oops:
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Μην τον ακους ρε, ζηλευει που εδωσε το περτικαλι και εχει μεινει με τη μαουνα! Αμα το μαζεψεις σιγα σιγα το ΚΤΜ και ξερεις εσυ ο ιδιος τι εχεις φτιαξει και οτι ολα ειναι οπως πρεπει , δεν θα εχεις κανενα θεμα... με λιγη προσοχη και φροντιδα.




... και με λιγη τυχη. :oops:
Κωστή με τσακωσες, το ομολογώ....
Μου λείπει η περιποίηση που του έριχνα και όλο και κάτι χάλαγε...
Τα ατελείωτα διαβάσματα για να μάθω τι και πώς,και ο πόνος στα γόνατα από το λύσε δεσε συνέχεια..
Αχ!!!!
Πάω λίγο παραπέρα τώρα (Έχει λίγο κόσμο εδώ που είμαι τωρα) να σκουπισω τα δάκρυα νοσταλγίας που κυλισαν.. :p:p:D:D
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κωστή με τσακωσες, το ομολογώ....
Μου λείπει η περιποίηση που του έριχνα και όλο και κάτι χάλαγε...
Τα ατελείωτα διαβάσματα για να μάθω τι και πώς,και ο πόνος στα γόνατα από το λύσε δεσε συνέχεια..
Αχ!!!!
Πάω λίγο παραπέρα τώρα (Έχει λίγο κόσμο εδώ που είμαι τωρα) να σκουπισω τα δάκρυα νοσταλγίας που κυλισαν.. :p:p:D:D
Κατσε, να σου στειλω ενα εξτραδακι να βαλεις στο μηχανακι σου για να σου περασει ο πονος.
Garden Aquarium Tank Pool Pond SpotLight Underwater Lights + Remote Control wer | eBay
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το λοιπόν...
Σβηστό μετράει 12,40
Στο μιζαρισμα πάει 10,27
Στο ρελαντί 12,4
Στις 5000 στροφές πιάνει 12,5
Και όταν ανάβουν τα φώτα.... Από 12,4-12,5 παίρνει τον απότομο κατήφορο... Σε 5" είχε πέσει στα 11 κάτι..
Πηνία...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Παίζει να την έχει ακούσει και η μπαταρία λες Κώστα;
Μπορεί ,αλλά βραχυκυκλωμένη δεν είναι ,αλλιώς δεν θα κράταγε 12,5 V (ακριβώς όσα φτάνουν σε αυτή χωρίς φορτία)
"Στις 5000 στροφές πιάνει 12,5"
Οταν πέσουν πάνω της φώτα(φορτία) αδειάζει>
"Και όταν ανάβουν τα φώτα.... Από 12,4-12,5 παίρνει τον απότομο κατήφορο... Σε 5" είχε πέσει στα 11 κάτι.."
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Παρατήρηση... Ο διακόπτης για τα φώτα έχει 3 θέσεις. Off, parking lights, headlights. Το πρόβλημα εμφανίζεται στη θέση των headlights!!!

Όταν επιστρεφαμε, το έβαζα στα headlights και το στροφόμετρο έσβηνε. Έβαζα τα parking και το στροφόμετρο δούλευε κανονικά...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η ψειρα παρκινγκ τραβάει μονο 5W, τα headlight πορειας 55W.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Η ψειρα παρκινγκ τραβάει μονο 5W, τα headlight πορειας 55W.
Φώτα πάρκινγκ, 2-3 ποδηλατικά πίσω, έναν καλό φακό μπροστά και είμαι άρχοντας!!!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
2 Χ 55W = 110W ;)
Moνοφθαλμο δεν ειναι το 640? Νομιζω εχει ενα πορειας και ενα διασταυρωσης. Αμα αναψει και το διασταυρωσης πορειας φανταζομαι θα πεσει μπλακαουτ σε ολο τον Βολο...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Moνοφθαλμο δεν ειναι το 640? Νομιζω εχει ενα πορειας και ενα διασταυρωσης. Αμα αναψει και το διασταυρωσης πορειας φανταζομαι θα πεσει μπλακαουτ σε ολο τον Βολο...
Ναι... Αυτό... Όταν ανάψουν κ τα 2 μαζί είναι 110.
Και όταν η γεννήτρια δουλεύει σωστά, όλα πάνε καλά κ με την φόρτιση
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
βεβαια πριν ανοιξεις τα καπακια για να δεις τα πηνια, τσεκαρε και ολες τις φυσες απο τα πηνια μεχρι τον ανορθωτη σου...μια κακη φυσα μπορει να επιρεασει κατα πολυ την φορτηση της μπαταριας σου
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
εδώ δεν έχουμε φώτα... κι εγώ σκέφτομαι τα δικά μου....

αν βάλω στο κωλοφάναρο απλό led φωτάκι (σίγουρα λιγότερη κατανάλωση από τη-μάλλον καμμένο- απλό λαμπάκι) και αλλάξω και τις λάμπες στα φλας (θα χρειαστώ διαφορετικό φλασέρ/ρελέ?)
λογικά δε θα ρίξω και την γενική κατανάλωση - απαίτηση ρεύματος ??
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
εδώ δεν έχουμε φώτα... κι εγώ σκέφτομαι τα δικά μου....

αν βάλω στο κωλοφάναρο απλό led φωτάκι (σίγουρα λιγότερη κατανάλωση από τη-μάλλον καμμένο- απλό λαμπάκι) και αλλάξω και τις λάμπες στα φλας (θα χρειαστώ διαφορετικό φλασέρ/ρελέ?)
λογικά δε θα ρίξω και την γενική κατανάλωση - απαίτηση ρεύματος ??
Και μετά το led ...... ti???????????? ;)
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
αφού λεπόν τα έχω ανοίξει όλα μπρος πίσω τι παρατήρησα....
  1. καθάρισα με σπρέι επαφών όλες τις φίσες και αφού τις φύσηξα, έβαλα WD40. (με τόσο χώμα που είχαν απορώ πως λειτουργούσε το μεχανάκι)
  2. σε μία θέση (για όλα τα φώτα) είχε 20Α ασφάλεια, αντί για 10Α... προληπτικά έβαλα καινούριες σε όλες τις θέσεις
  3. η πίσω η λάμπα δεν ήταν κουμπωμένη και δεν ταίριαζε στο ντουί!!!! την άλλαξα με απλή λάμπα 2 θέσεων και ανάβει μια χαρά (όχι όμως σαν φρένο... θα το δούμε μετα)
  4. το ένα καλώδιο από το ένα φως ήταν τραυματισμένο. το κάλυψα με θερμοσυστελλόμενο.
  5. μετράω μπαταρία (στο ρελαντί) με τα καινούρια φώτα (Η1 Philips +130% extreme vision), η τάση έπεφτε, αλλά όχι τόσο γρήγορα όσο όταν την μέτρησα προχθές (με το καμένο πίσω λαμπάκι). βγάζω τις λάμπες και ξαναμετράω, καμιά πτώση!!!! βάζω τις παλιές (απλές Η1) και η τάση δεν φαίνεται να κατηφορίζει όπως είχα δει αρχικά!!!!
η μέτρηση στο ρελαντί χωρίς φώτα ήταν 12,5. Με τα φώτα πήγε στο 12,20κάτι και μόλις έβαλα και την μεγάλη σκάλα έπεσε στο 12,18 και σχεδόν έμεινε εκεί!
  1. η εικόνα της μπαταρίας δε μου έκανε για καινούρια!! φθαρμένα όλα τα γράμματα σχεδόν (μόνο τη μάρκα μπόρεσα να δω που είναι GS battery....)
  2. το μόνο πρόβλημα που παραμένει είναι που δεν ανάβει η πίσω λάμπα στο φρένο... ούτε στο πάνω ούτε στο κάτω, ούτε και με της καινούρια ασφάλεια...
  3. υποθέτω ότι όλα καλά κι όλα ωραία λοιπόν, ίσως να αλλάξω μπαταρία για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο (λίγο περισσότερο από τώρα δλδ... ΚΤΜ αφού...)
(9) για να μετρήσω πηνία και ανορθωτή, πρέπει να βγάλω τεπόζιτο!!! εκεί κάτω καταλήγουν τα καλώδια!!!!)

α, επίσης για πρώτη φορά έβαλα και φορτιστή στη μπαταρία!!!!!!!! (αυτόν του Lidl που επιλέγεις την μηχανή και το αφήνεις να φορτίσει....
τέλος, για πρώτη φορά λοιπόν, νιώθω πολύ περήφανος που έλυσα και έδεσα τη μηχανή, έστω και για απλά πράγματα, με μοναδική απώλεια μια βίδα που στερεώνει τη μάσκα, η οποία ήταν φαγωμένη από πριν....
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
αφού λεπόν τα έχω ανοίξει όλα μπρος πίσω τι παρατήρησα....
  1. καθάρισα με σπρέι επαφών όλες τις φίσες και αφού τις φύσηξα, έβαλα WD40. (με τόσο χώμα που είχαν απορώ πως λειτουργούσε το μεχανάκι)
  2. σε μία θέση (για όλα τα φώτα) είχε 20Α ασφάλεια, αντί για 10Α... προληπτικά έβαλα καινούριες σε όλες τις θέσεις
  3. η πίσω η λάμπα δεν ήταν κουμπωμένη και δεν ταίριαζε στο ντουί!!!! την άλλαξα με απλή λάμπα 2 θέσεων και ανάβει μια χαρά (όχι όμως σαν φρένο... θα το δούμε μετα)
  4. το ένα καλώδιο από το ένα φως ήταν τραυματισμένο. το κάλυψα με θερμοσυστελλόμενο.
  5. μετράω μπαταρία (στο ρελαντί) με τα καινούρια φώτα (Η1 Philips +130% extreme vision), η τάση έπεφτε, αλλά όχι τόσο γρήγορα όσο όταν την μέτρησα προχθές (με το καμένο πίσω λαμπάκι). βγάζω τις λάμπες και ξαναμετράω, καμιά πτώση!!!! βάζω τις παλιές (απλές Η1) και η τάση δεν φαίνεται να κατηφορίζει όπως είχα δει αρχικά!!!!
η μέτρηση στο ρελαντί χωρίς φώτα ήταν 12,5. Με τα φώτα πήγε στο 12,20κάτι και μόλις έβαλα και την μεγάλη σκάλα έπεσε στο 12,18 και σχεδόν έμεινε εκεί!
  1. η εικόνα της μπαταρίας δε μου έκανε για καινούρια!! φθαρμένα όλα τα γράμματα σχεδόν (μόνο τη μάρκα μπόρεσα να δω που είναι GS battery....)
  2. το μόνο πρόβλημα που παραμένει είναι που δεν ανάβει η πίσω λάμπα στο φρένο... ούτε στο πάνω ούτε στο κάτω, ούτε και με της καινούρια ασφάλεια...
  3. υποθέτω ότι όλα καλά κι όλα ωραία λοιπόν, ίσως να αλλάξω μπαταρία για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο (λίγο περισσότερο από τώρα δλδ... ΚΤΜ αφού...)
(9) για να μετρήσω πηνία και ανορθωτή, πρέπει να βγάλω τεπόζιτο!!! εκεί κάτω καταλήγουν τα καλώδια!!!!)

α, επίσης για πρώτη φορά έβαλα και φορτιστή στη μπαταρία!!!!!!!! (αυτόν του Lidl που επιλέγεις την μηχανή και το αφήνεις να φορτίσει....
τέλος, για πρώτη φορά λοιπόν, νιώθω πολύ περήφανος που έλυσα και έδεσα τη μηχανή, έστω και για απλά πράγματα, με μοναδική απώλεια μια βίδα που στερεώνει τη μάσκα, η οποία ήταν φαγωμένη από πριν....
Κοίτα....
Για εκτός προγράμματος μέρα (Τρίτη-Τετάρτη) καλά τα πήγες...
Εύγε...!!!:ok:
 
Top Bottom