KTM 640 LC4 ADVENTURE

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Πιθανοτατα τα πηνια σου ειναι οφφ...ενα ανοιγμα του καπακιου επιβάλλεται
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
todor έχεις μπλέξει σε σπείρα... Με σπουργίτια

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευτυχώς που ήταν μόνο μια η (χαλασμένη) σπείρα... :wacky:
Φαντάζεσαι να κλώτσαγε η κάθε βίδα που έλυνε...???:fun
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
τα πηνία μου γιατί είναι off?? σαν άσχετος εντελώς θα μπορούσες να μου το εξηγήσεις?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
αφού λεπόν τα έχω ανοίξει όλα μπρος πίσω τι παρατήρησα....
  1. καθάρισα με σπρέι επαφών όλες τις φίσες και αφού τις φύσηξα, έβαλα WD40. (με τόσο χώμα που είχαν απορώ πως λειτουργούσε το μεχανάκι)
  2. σε μία θέση (για όλα τα φώτα) είχε 20Α ασφάλεια, αντί για 10Α... προληπτικά έβαλα καινούριες σε όλες τις θέσεις
  3. η πίσω η λάμπα δεν ήταν κουμπωμένη και δεν ταίριαζε στο ντουί!!!! την άλλαξα με απλή λάμπα 2 θέσεων και ανάβει μια χαρά (όχι όμως σαν φρένο... θα το δούμε μετα)
  4. το ένα καλώδιο από το ένα φως ήταν τραυματισμένο. το κάλυψα με θερμοσυστελλόμενο.
  5. μετράω μπαταρία (στο ρελαντί) με τα καινούρια φώτα (Η1 Philips +130% extreme vision), η τάση έπεφτε, αλλά όχι τόσο γρήγορα όσο όταν την μέτρησα προχθές (με το καμένο πίσω λαμπάκι). βγάζω τις λάμπες και ξαναμετράω, καμιά πτώση!!!! βάζω τις παλιές (απλές Η1) και η τάση δεν φαίνεται να κατηφορίζει όπως είχα δει αρχικά!!!!
η μέτρηση στο ρελαντί χωρίς φώτα ήταν 12,5. Με τα φώτα πήγε στο 12,20κάτι και μόλις έβαλα και την μεγάλη σκάλα έπεσε στο 12,18 και σχεδόν έμεινε εκεί!
  1. η εικόνα της μπαταρίας δε μου έκανε για καινούρια!! φθαρμένα όλα τα γράμματα σχεδόν (μόνο τη μάρκα μπόρεσα να δω που είναι GS battery....)
  2. το μόνο πρόβλημα που παραμένει είναι που δεν ανάβει η πίσω λάμπα στο φρένο... ούτε στο πάνω ούτε στο κάτω, ούτε και με της καινούρια ασφάλεια...
  3. υποθέτω ότι όλα καλά κι όλα ωραία λοιπόν, ίσως να αλλάξω μπαταρία για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο (λίγο περισσότερο από τώρα δλδ... ΚΤΜ αφού...)
(9) για να μετρήσω πηνία και ανορθωτή, πρέπει να βγάλω τεπόζιτο!!! εκεί κάτω καταλήγουν τα καλώδια!!!!)

α, επίσης για πρώτη φορά έβαλα και φορτιστή στη μπαταρία!!!!!!!! (αυτόν του Lidl που επιλέγεις την μηχανή και το αφήνεις να φορτίσει....
τέλος, για πρώτη φορά λοιπόν, νιώθω πολύ περήφανος που έλυσα και έδεσα τη μηχανή, έστω και για απλά πράγματα, με μοναδική απώλεια μια βίδα που στερεώνει τη μάσκα, η οποία ήταν φαγωμένη από πριν....
Επαναλαμβανω οτι οι λαμπες εαν απλα ειναι +130% αλλα γραφουν 55W τοτε ΔΕΝ ειναι αυτες το θεμα σου.

Τα πηνια δεν χρειαζεται να ανοιξεις καπακι για να τα τσεκαρεις, βρες τη φισα οταν σηκωσεις ντεποζιτο και μετρα ταση και αντισταση σε καθε μια απο τις 3 φασεις. Το σερβις μανιουαλ εχει τη διαδικασια ολη και τις τιμες που θα πρεπει να βλεπεις.

Εχω δει παρομοιο προβλημα απο μπαταρια καμμενη που δεν δεχοταν φορτιση. Οταν βαλεις τον φορτιστη Lidl πανω τι ταση γραφει; Μετρα μια ταση αμεσως οταν τον βαλεις και αλλη μια μετα απο μιση ωρα, χωρις να αφαιρεσεις τους ακροδέκτες του φορτιστη απο τη μπαταρια.

Στο ρελαντι οτι και να βλεπεις με φωτα αναμμενα δεν λεει τιποτα. Παντα στις 3/4000σαλ θα μετρας τι βλεπεις απο ταση.

Ευγε για την μαγκια σου! Καλη αρχη!
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ξεχασα, συνηθως αν το στοπ δεν αναβει ούτε απο μπροστινο ουτε απο πισω φρενο τοτε ειτε ειναι θεμα στην καλωδίωση/ντουι ή η καινουρια διπολικη λαμπα που εβαλες δεν ειναι καλη, εχει καμμενο το νημα των 21W του φρενου. Κατι τετοιο με εχει στειλει να ψαχνω κανα-δυο φορες...
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Ξεχασα, συνηθως αν το στοπ δεν αναβει ούτε απο μπροστινο ουτε απο πισω φρενο τοτε ειτε ειναι θεμα στην καλωδίωση/ντουι ή η καινουρια διπολικη λαμπα που εβαλες δεν ειναι καλη, εχει καμμενο το νημα των 21W του φρενου. Κατι τετοιο με εχει στειλει να ψαχνω κανα-δυο φορες...

καμένο το νήμα δε πιστεύω... 3 λάμπες δοκίμασα!!!!
θα δοκιμάσω αύριο να μετρήσω την φίσα που ενώνει την καλωδίωση πίσω. Είδα ότι έχει 3 pins (λογικά 1 για τα φώτα, 1 για το φρένο και 1 γείωση?)
 
Τελευταία επεξεργασία:

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Εχω δει παρομοιο προβλημα απο μπαταρια καμμενη που δεν δεχοταν φορτιση. Οταν βαλεις τον φορτιστη Lidl πανω τι ταση γραφει; Μετρα μια ταση αμεσως οταν τον βαλεις και αλλη μια μετα απο μιση ωρα, χωρις να αφαιρεσεις τους ακροδέκτες του φορτιστη απο τη μπαταρια.
όταν τον έβαλα έδειχνε 11,9. Μετά από κανένα 10λεπτο ανέβαινε κοντά στο 12,4-5 και όταν την έβγαλα για αν την βάλω πάνω (όχι στο μισάωρο όμως) είχε φτάσει 13.
Βοηθάνε αυτά ή λέω μπούρδες?
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
τα πηνία μου γιατί είναι off?? σαν άσχετος εντελώς θα μπορούσες να μου το εξηγήσεις?

αμα δε βλεπεις τουλαχιστον 13.5ν με στροφες πανω απο το ρελαντι σιγουρα υπαρχει θεμα...θεωρητικα ακομα και στο ρελαντι θα επρεπε να βλεπεις τουλαχιστον 13ν

επι της ουσιας τωρα βλεπεις την ταση της μπαταριας σου η οποια δε φορτιζεται κιολας, η οποια λογω των φορτιων πεφτει....συνηθως τα μανουαλ λενε πως να μετρησεις τα πηνια, αλλα επειδη αν θυμαμαι καλα τα πηνια ειναι σε συνδεσμολογια τριγωνου, δεν θα δεις ποτε ανοιχτοκυκλωμα αλλα καθε φορα θα μετρας απλα τις ωμικες αντιστασεις των πηνιων οι οποιες σε καθε περιπτωση ειναι αρκετα χαμηλες, ακομα και αν εχει καει μια φαση, οποτε μονο με πολυμετρο αν δεν ειναι ιδιαιτερης ακριβειας ακρη δε θα βγαλεις...αμα ειναι να βγαλεις το τεποζητο για να εχεις προσβαση στη φυσα, δεν αξιζει τον κοπο, ριξε το μηχανακι σε καποιο τοιχο με σχετικα μεγαλη κλιση, βγαλε το καπακι και τσεκαρε τα πηνια, αν υπαρχει προβλημα θα ειναι αρκετα εμφανες
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
δε μπορώ να καταλάβω πάλι (μάλλον πρέπει να διαβάσω για την λειτουργία των πηνίων)
αλλά όπως φαίνεται, την αφαίρεση τεπόζιτου δεν θα την αποφύγω.. απλά είπα, για πρώτη φορά μη τα ισοπεδώσουμε όλα!!! μη βγάλω και τεπόζιτο!! :)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Να το βγάλεις το τεπόζιτό Άρχοντα.
Αν δεν το βγάλεις είναι σα να πχιάνεις τα βυζγιά πάνω απ'τη μπλούζα.

Και άσε τους αυγολέμονους να είχανε να λένε για να χουνε να πούνε..
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Να το βγάλεις το τεπόζιτό Άρχοντα.
Αν δεν το βγάλεις είναι σα να πχιάνεις τα βυζγιά πάνω απ'τη μπλούζα.

Και άσε τους αυγολέμονους να είχανε να λένε για να χουνε να πούνε..
ως ντιπ πρωτάρης και τα βυζγιά πάνω από τη μπλούζα θα με δώκουν κάτι νυχτερινές χαρές... άλλο πράμα!!!!!!!!
θα δω πως θα πάει κι αυτή τη βδομάδα και ίσως το επόμενο σάββατο να την ξεβρακώσω εντελώς...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
όταν τον έβαλα έδειχνε 11,9. Μετά από κανένα 10λεπτο ανέβαινε κοντά στο 12,4-5 και όταν την έβγαλα για αν την βάλω πάνω (όχι στο μισάωρο όμως) είχε φτάσει 13.
Βοηθάνε αυτά ή λέω μπούρδες?
Aμα ολα αυτα ειναι με τον φορτιστη συνδεδεμενο, τοτε παιζει πολυ να ειναι η μπαταρια σου. Αμα ουτε με τον φορτιστη πανω δεν βλεπεις 13.5-14V μαλλον η μπαταρια τα εχει παιξει και δεν παιρνει φορτιση. Δειχνει ταση αλλα δε μπορει να δωσει ρευμα. Αλλο η ταση (12V) και αλλο τα αμπερ ρευματος που χρειαζεται για να δουλεψει κατι σωστα. Τα πηνια σου μαλλον δεν εχουν τιποτα.

Ο ευκολος τροπος επιβεβαιωσης, βρες μια αλλη μπαταρια , βαλτην πανω και ξαναμετρα. Και ας μην ειναι ακριβως η δικη του. Εαν εκει δεις στις 4000σαλ 13.5+ τοτε η δικη σου μπαταρια σιγουρα εχει το προβλημα.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Aμα ολα αυτα ειναι με τον φορτιστη συνδεδεμενο, τοτε παιζει πολυ να ειναι η μπαταρια σου. Αμα ουτε με τον φορτιστη πανω δεν βλεπεις 13.5-14V μαλλον η μπαταρια τα εχει παιξει και δεν παιρνει φορτιση. Δειχνει ταση αλλα δε μπορει να δωσει ρευμα. Αλλο η ταση (12V) και αλλο τα αμπερ ρευματος που χρειαζεται για να δουλεψει κατι σωστα. Τα πηνια σου μαλλον δεν εχουν τιποτα.

Ο ευκολος τροπος επιβεβαιωσης, βρες μια αλλη μπαταρια , βαλτην πανω και ξαναμετρα. Και ας μην ειναι ακριβως η δικη του. Εαν εκει δεις στις 4000σαλ 13.5+ τοτε η δικη σου μπαταρια σιγουρα εχει το προβλημα.
πάντως, το ξανά γράφω, η μπαταρία ΔΕΝ έδειχνε καινούρια (όπως μου είχε πει ο πρώην της...)
τώρα περιμένω ένα πρόχειρο βολτόμετρο (μπαίνει στο πριζάκι για το κινητό) για να έχω μια εικόνα μέχρι να μπει το μόνιμο πάνω, οπότε υπομονή (και σε αυτό το θέμα) αυτή τη βδομάδα
ευελπιστώ ότι θα τα δείχνει όλα φυσιολογικά!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
πάντως, το ξανά γράφω, η μπαταρία ΔΕΝ έδειχνε καινούρια (όπως μου είχε πει ο πρώην της...)
τώρα περιμένω ένα πρόχειρο βολτόμετρο (μπαίνει στο πριζάκι για το κινητό) για να έχω μια εικόνα μέχρι να μπει το μόνιμο πάνω, οπότε υπομονή (και σε αυτό το θέμα) αυτή τη βδομάδα
ευελπιστώ ότι θα τα δείχνει όλα φυσιολογικά!
α) Η εμφανιση ειναι ενδεικτικη αλλα οχι απολυτη. Εχω δει μπαταριες με αραχνες να δουλευουν κανονικα, και μπαταριες 2 μηνων να κλανουν πανω τους. Ο πιο ευκολος τροπος για να μη βγαζεις βυζγια τεποζιτα και πηνια ειναι αυτος που σου ειπα ,μια μπαταρια που να ξερεις οτι ειναι καλη , εστω και απο αλλο μηχανακι. Εαν με αυτη τη μπαταρια πανω το μηχανακι φορτιζει κανονικα, δεν ειναι τα πηνια σου, ειναι η παλια σου μπαταρια

β) Κι εγω οταν ημουν μικρος εβαζα τα digital ρολογια Casio στην ντουλαπα με την ελπιδα οτι την επομενη εβδομαδα θα αναψει η οθονη τους... Δυστυχως ουτε εκεινα ουτε τα ΚΤΜ δουλευουν ετσι.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
τρώγεσαι για καινούριο θέμα Ε???? :fun:fun
Ε ναι θα πέσει και διαφήμιση στο ράδιο, και σαν μπλάκμαν θα φωνάζω, εδώωωωωωωωω, έγινε το θαύμααααααααααα :yup:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κατ' εμέ υπάρχει άλλο πρόβλημα, δεν πιστεύω να είναι μπαταρία. Επίσης αυτό που συμβαίνει στα φώτα stop είναι σύμπτωμα της ίδιας αιτίας, μου θυμίζει βραχυκύκλωμα. Δοκίμασε να πάρεις μετρήσεις με το πολύμετρο σου χωρίς το λαμπάκι τοποθετημένο.
Πρέπει να βρεις την αιτία. Πηνία ή ανορθωτής (πιθανό δυστυχώς).

Ο ανορθωτής στη θέση που είναι δεν αερίζεται επαρκώς, δε μου αρέσει. Να βάλεις όμως τη βάση του ανορθωτή αν δε μπορείς να κάνεις κάτι άλλο για να είναι τακτοποιημένα και να μη σου δημιουργήσει άλλα προβλήματα στο μέλλον.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom