ΝαιΤο Duke είναι ΦΠΕ?
ΝαιΤο Duke είναι ΦΠΕ?
Τα versys και er6 παράγονται από το 2006 αυτό το μοτέρ και έχουμε 2022!! Αυτός ο κινητήρας φορέθηκε σε er6, versys και συνεχίζει την καριέρα του και ως κόπια και σε άλλα εργοστάσια cfmoto, moto morini κλπ.Το πολυ 7-8 αλογα με εκκεντροφορο er-6.....Το Versys συγκεκριμενα οπως και το er-6 φημιζεται για την παιδικη του ασθενεια το ξακουστο κοψιμο βαλβιδων εξαγωγης στα καλα καθουμενα και ανεξαρτητως χιλιομετρων και χρησης το οποιο μπορει να καταστρεψει ολον τον κινητηρα!!! Αν καταφερει με τυχη να περασει τα 100000 χωρις να κοψει βαλβιδα θα ειναι αθλος!
ΦΠΕ=?
ΦΠΕ=?
Με τον ανάλογο.... ΦΠΑ φυσικά!!!!φιλτρο προγραμμα εξατμιση 24%
Αν κάνεις ένα πρόχειρο γκουγκλαρισμα ""Versys 650 valve problem""" θα δεις άπειρες αναφορές στο θέμα....Αν ψάξεις στις αγγελίες κινητηρα για τα συγκεκριμένα στο car.gr θα δεις ότι πωλούνται ενα σωρό κομματιασμενα μοτερ που έχει απομείνει μονο το κατω μερος φυσικάΤα versys και er6 παράγονται από το 2006 αυτό το μοτέρ και έχουμε 2022!! Αυτός ο κινητήρας φορέθηκε σε er6, versys και συνεχίζει την καριέρα του και ως κόπια και σε άλλα εργοστάσια cfmoto, moto morini κλπ.
Είναι λοιπόν κάποιο σφάλμα σχεδιαστικό του κινητήρα η κάποια παρτίδα συγκεκριμένης χρονολογίας που είχε ελαττωματικες βαλβίδες? Γιατί στα χιλιάδες versys που έχουν πουληθεί Ελλάδα έχω ακούσει ελάχιστες τέτοιες περιπτώσεις. Βασικά μόνο τα μπατσικα να βάλεις που κυκλοφορανε κάθε μέρα επί χρόνια θα έπρεπε όλα να έχουν ανατιναχτεί!
Λες το ίδιο ακριβώς πράγμα που έπαθα όταν έψαχνα κοκορακι για τον Γκάντι.Αν κάνεις ένα πρόχειρο γκουγκλαρισμα ""Versys 650 valve problem""" θα δεις άπειρες αναφορές στο θέμα....Αν ψάξεις στις αγγελίες κινητηρα για τα συγκεκριμένα στο car.gr θα δεις ότι πωλούνται ενα σωρό κομματιασμενα μοτερ που έχει απομείνει μονο το κατω μερος φυσικά
Έχουν πρόβλημα με τις βαλβιδες εξαγωγης και μάλιστα οι Ιάπωνες δεν άλλαξαν τις βαλβιδες μεχρι το 2013...
Όταν έσπασε σε φιλο με er-6 δεν έβρισκα πουθενά μεταχειρισμένα κεφαλη-κυλινδρο και αγόρασε μοτερ ολόκληρο 1000 ευρω για ένα μηχανάκι που βαρια πωλειται στα 2500 χιλιάρικα.
Oλα έχουν κουσούρια με τα Κtm να έχουν την πρωτιά βεβαια..Λες το ίδιο ακριβώς πράγμα που έπαθα όταν έψαχνα κοκορακι για τον Γκάντι.
Σε όλες τις κεφαλές έλειπε το συγκεκριμένο κοκορακι.
Και μιλάω για πολλές κεφαλές σε πολλα συνεργεία.
Έτσι ακριβώς..! Και να αποδειχτούν τα Κινέζικα τώρα CFmoto κλπ τα πιο αξιόπιστα και να τρέχουμε να τα αγοράζουμε..Oλα έχουν κουσούρια με τα Κtm να έχουν την πρωτιά βεβαια..
Ευχαριστώ φιλαράκι!αυτο θα πει ταχυτητα, ουτε να το δουμε δε προλαβαμε
καλοταξιδο!
Στο τσακ μου ξέφυγε το 1190 που είχεAldebaran Καλοτάξιδο και να σου χαρίσει πολλά σκονισμένα χαμόγελα!
ΥΓ: και το τωρινό σου 640 από τον Αντώνη δεν το είχες πάρει?
Τι μηχανή κυκλοφορεί ο Αντώνης τώρα ή σχεδιάζει να πάρει? Για να ξέρουμε με τι θα σε δουμε σε μερικά χρόνια
Εχεις σαρωσει τα ΚΤΜμια απο την αγορα!!!!!!!!!!! Νισαφι πια....Στο τσακ μου ξέφυγε το 1190 που είχε