KTM 690 Enduro 2024 Ναι - Όχι - Γιατί - Άλλο;

Asxetos

Μέλος
Όνομα
Σταθης
Μοτό
XL750
Ό,τι λέει ο τίτλος. Σίγουρα η χρήση θα είναι περιορισμένη γιατί ο ελεύθερος χρόνος δεν είναι με το μέρος μου αλλά με ερεθίζει η ιδέα. Γιατί καινούριο; Με το σκεπτικό ότι αν είμαι τυχερός θα είναι λίγες Τρίτες μάστορα. Αν παλαιότερα μοντέλα που έχουν βγει εντάξει με τα γνωστά τους θέματα και ψιλοξέρεις τι να περιμένεις το εξετάζω κι αυτό. Επίσης άλλο μηχανάκι που να πλησιάζει αυτό το μύθο πάλι τ´ ακούω. Δώστε φώτα για ως γνωστόν.. άσχετος.
 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Αν το καβαλήσεις θα αρρωστήσεις, τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτά δεν μας τα είπες τα κράτησες κρυφά. Αφού έχεις τον μικρό πύραυλο και το τρανσαλπ αυτό τι το θες?? Που σκέφτεσαι ότι θα σου φανεί χρήσιμο?
 

Asxetos

Μέλος
Όνομα
Σταθης
Μοτό
XL750
Η σκέψη είναι ικανότητα στο χώμα παραπέρα απ´ όπου με πάει το wrf χωρίς τρέιλερ γιατί βαριέμαι φρικτά να οδηγώ αυτοκίνητο, πιο παιχνιδιάρικο και σημαντικά ελαφρύτερο απ´το Transalp και όχι σημαντικά βαρύτερο απ´το wrf. Και γιατί με καυλώνει επίσης.
 

R Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
R1250r
Δύσκολο λογικα
Ο Μήτσος dtz το δουλεύει καθημερινά.
Είναι πολύ ήπιο σε σύγκριση με τα παλιότερα μοντέλα σε λειτουργία, αν και αρκετά πιο δυνατό.
Από εμένα ...τσιμπα το
 

Asxetos

Μέλος
Όνομα
Σταθης
Μοτό
XL750
Τα τσέκαρα λίγο. Ωραίο το απλό μοτέρ που βάζεις χέρι εύκολα αλλά εμένα δε μου είναι χρήσιμο γιατί δε ξέρω απ´αυτά. Επίσης μ´ αρέσουν τα abs, quick shifters, traction controls κι όλα αυτά τα ευχάριστα. Ωραία τιμή έχει βέβαια για τον εξοπλισμό του με την προσφορούλα. Το άλλο σίγουρα είναι τρύπα χωρίς πάτο αν αρχίσουν τα εξτρα.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Africa Twin DCT
Asxetos κανείς δεν μπορεί να σου απαντήσει αν θα βγει αξιόπιστο ή οχι. Είναι λίγο κορώνα ή γράμματα η κατάσταση.
Γενικά είναι αξιόπιστη πλατφόρμα και όσο πιο καινούργιο τόσο κ έχουν λυθεί ό,τι μικροθέματα έιχε.
Εγω το έδωσα στα 2 χρόνια γιατί μου έσβηνε και δεν μπορούσε ο αντιπρόσωπος να βρει το πρόβλημα.

Νομίζω είναι ο ορισμός του τραβελ εντούρο και τα πλεονεκτήματά του είναι ο κινητήρας, οι αναρτήσεις και το βάρος
ΚαΤεΜε δείχνουν φανταστικά με πύργο, wannabe dakar

Περίμενε και την EICMA γιατί πιθανόν να παρουσιαστεί ο αντικαταστάτης του 690 (εννοώ μήπως πέσουν οι τιμές στα υπάρχοντα).

Κάτι τελευταίο μιας και έχεις ρίξει πολύ χρήμα στο ΤΑ: προετοιμάσου για αντίστοιχο σκηνικό με το 690.
Μια η σέλα, μια η εξάτμιση, υπάρχουν αρκετά να αλλάξεις/αναβαθμίσεις. Ήμουν παθών.








 

Asxetos

Μέλος
Όνομα
Σταθης
Μοτό
XL750
Το κορώνα γράμματα ακούγεται πολύ κακό στατιστικά. Αυτό το πρόβλημα το αντιμετώπισαν κι άλλοι ή ήσουν ο τυχερός; Το μηχανάκι τι απέγινε; Δε σε κάλυψε κάποιου είδους εγγύηση; Είναι ανίκανη η αντιπροσωπεία ή στα παπάρια τους; ktm = τζόγος;
 

Asxetos

Μέλος
Όνομα
Σταθης
Μοτό
XL750
Ωραία συναισθήματα. Βέβαια σε φαρδύ δασικό κεντάει και το transalp :p:rolleyes:. Στα πολλά χλμ εθνική ανοίγει ο πάτος σου ή υποφέρεται; Ωραίο μηχάνημα ρε παιδί μου.
 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Σκέφτεσαι να κρατήσεις και το 450 η όχι;
Αν κάνεις hardcore εντουρο πάντως μην περιμένεις να κάνεις τα ίδια με το 690.
Από εκεί και πέρα φαντάσου ότι είναι ένα μικρό ονοφάκι το οποίο έχει ένα απίστευτο fun factor, σε βόλτες που κάνουμε εμείς είναι παιχνιδάκι, είναι καθολικά ανώτερο από οτιδήποτε κυκλοφορεί στα βουνά, είναι καθολικά ανώτερο από οτιδήποτε κυκλοφορεί στους επαρχιακούς, είναι καθολικά ανώτερο από οτιδήποτε κυκλοφορεί στην πόλη οπότε μπορείς να το έχεις και σαν μέσο μετακινησης, έχει τρελό χαβαλε μέσα στην κίνηση, κάνεις πλάκα σε οτιδήποτε κινείται, τρομερή ευελιξία παντού, σούζες στα φανάρια, απίστευτο ήχο μονοκύλινδρου ιδιαίτερα με aftermarket εξάτμιση, είναι γενικά φοβερό εργαλείο.

Δύο μειονεκτήματα έχει, απεχθάνεται τις παρατεταμένες εθνικές και δεν αντέχει μεγάλα φορτωματα λόγω αδύναμου θποπλαισίου το οποίο υποπλαίσιο είναι και το ντεπόζιτο.

Μπορείς να του ρίξεις άπειρα έξτρα και να το κάνεις ναραμού, να καλυτερεύσει άνεμο κάλυψη και αυτονομία καθώς επίσης να βάλεις το Κιτ της touratech με τις ενισχυμένες βίδες υποπλαισίου και να αποκλείσεις και αυτό το μειονέκτημα του φορτωματος.

Στη γκάμα σου θα το τοποθετούσα πιο κοντά στο τρανσαλπ παρά στο 450.
 

Asxetos

Μέλος
Όνομα
Σταθης
Μοτό
XL750
250 είναι το wrf οπότε απέχουν πάρα πολύ. Hardcore enduro δε θα κάνω ποτέ, δεν έχω ικανότητα, να παίξω θέλω σαν παιδί κι εγώ. Είναι τρομερά ευχάριστες οι βόλτες με το μικρό, έχει απίστευτη δύναμη, σηκώνεται και με 4η άμα λάχει. Αν μου δώσει τέτοιες χαρούλες το 690 μπορεί και να σκεφτώ να το δώσω. Βέβαια το έχω στο μαγαζί απέναντι από κει που κάθομαι όλη μέρα και καυλώνω μόνο που το κοιτάω.
 
Top Bottom