Σκέφτεσαι να κρατήσεις και το 450 η όχι;
Αν κάνεις hardcore εντουρο πάντως μην περιμένεις να κάνεις τα ίδια με το 690.
Από εκεί και πέρα φαντάσου ότι είναι ένα μικρό ονοφάκι το οποίο έχει ένα απίστευτο fun factor, σε βόλτες που κάνουμε εμείς είναι παιχνιδάκι, είναι καθολικά ανώτερο από οτιδήποτε κυκλοφορεί στα βουνά, είναι καθολικά ανώτερο από οτιδήποτε κυκλοφορεί στους επαρχιακούς, είναι καθολικά ανώτερο από οτιδήποτε κυκλοφορεί στην πόλη οπότε μπορείς να το έχεις και σαν μέσο μετακινησης, έχει τρελό χαβαλε μέσα στην κίνηση, κάνεις πλάκα σε οτιδήποτε κινείται, τρομερή ευελιξία παντού, σούζες στα φανάρια, απίστευτο ήχο μονοκύλινδρου ιδιαίτερα με aftermarket εξάτμιση, είναι γενικά φοβερό εργαλείο.
Δύο μειονεκτήματα έχει, απεχθάνεται τις παρατεταμένες εθνικές και δεν αντέχει μεγάλα φορτωματα λόγω αδύναμου θποπλαισίου το οποίο υποπλαίσιο είναι και το ντεπόζιτο.
Μπορείς να του ρίξεις άπειρα έξτρα και να το κάνεις ναραμού, να καλυτερεύσει άνεμο κάλυψη και αυτονομία καθώς επίσης να βάλεις το Κιτ της touratech με τις ενισχυμένες βίδες υποπλαισίου και να αποκλείσεις και αυτό το μειονέκτημα του φορτωματος.
Στη γκάμα σου θα το τοποθετούσα πιο κοντά στο τρανσαλπ παρά στο 450.