KTM 690 Rally

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
@Miouos Ναι ,πάνω στο σώμα μπαίνει.
Το μαύρο λάστιχο δεν περισσεύει.
Αναλαμβάνει το ρόλο του κολλάρου εισαγωγής.
Είναι μονταρισμένο υπό γωνία ,ώστε να ταιριάζει στον χώρο που υπάρχει.
Το κουμπώνεις όπως είναι ,κ το σφίγγεις με κολιέ πάνω στο σώμα ψεκασμού.
(αν προσέξεις την άκρη του λάστιχου ,θα δεις τα σημάδια)
Εννοούσα αυτό το λαστιχο



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αυτό είναι για τις αναθυμιάσεις του κάρτερ.
ή το αφήνεις όπως είναι
ή το οδηγείς κάπου έξω ,ελέυθερο ,ίσως κ με ανεπίστροφη + φιλτράκι
ή του φτιάχνεις ένα δοχειάκι με εκτόνωση
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Αυτό είναι για τις αναθυμιάσεις του κάρτερ.
ή το αφήνεις όπως είναι
ή το οδηγείς κάπου έξω ,ελέυθερο ,ίσως κ με ανεπίστροφη + φιλτράκι
ή του φτιάχνεις ένα δοχειάκι με εκτόνωση
Φιλτρακι που θα βρω;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Απ'ότι είδα στο ιστορικό της ,δεν αναγράφεται πουθενά αλλαγή υγρών φρένων.
Το πίσω ,που φαίνεται ,δείχνει λίγο σκούρο.



Αλλαγή λοιπόν.

Πίσω...








και μπρός






Ηθελα να αλλάξω κ τα υγρά του συμπλέκτη ,αλλά δεν είχα "ζουμί" στο στάβλο.
Από βδομάδα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Προβληματίστηκα λίγο με το φιλτράρισμα της βενζίνης των εμπρός τεπόζιτων ,πρίν αυτή καταλήξει στο πίσω ,όπου βρίσκεται κ η αντλία..
Πήγα μια βόλτα μέχρι την ΚΤΜ ,για να πάρω το μεταλλικό τμήμα του ταχυσύνδεσμου ,το οποίο παίρνει μέσα κι ένα μικροσκοπικό σιτάκι.
(αυτό που ανέφερε πιό πίσω ο @640 Armageddon)
Τα είδα.
Ρακόρ κ σίτα ,πουλιώνται σαν ξεχωριστά τμήματα.
Πολύ μικροσκοπική κ πολύ πυκνή η σίτα.
Χρησιμοποιείται σαν ΟΕΜ στα νεα MX-ENduro.
Aλλά ο κατασκευαστής αναφέρει συχνό έλεγχο-καθάρισμα κ σύντομη αλλαγή.
Επίσης ,έχουν κατασκευαστεί για να δουλεύουν υπό πίεση αντλίας.
Οπότε ,σκέφτηκα ότι
-θα βουλώνουν πολύ εύκολα
-πιθανά να περιορίζουν την παροχή σε κύκλωμα ροής(όπως αυτό που θέλω να φιλτράρω εγώ)
-θα πρέπει να'χω συνέχεια στο νού μου για ελέγχο-καθαρισμό-αλλαγή

Αποφάσισα λοιπόν να εφαρμόσω τον old time classic τρόπο φιλτραρίσματος ροής καυσίμου.
(βλ.φίλτρο βενζίνης τύπου αυτ/του ,πρίν το main tank)
Πιστεύω οτι είναι ασφαλές κ λειτουργικό.

Φωτό εφαρμογής.

 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Προβληματίστηκα λίγο με το φιλτράρισμα της βενζίνης των εμπρός τεπόζιτων ,πρίν αυτή καταλήξει στο πίσω ,όπου βρίσκεται κ η αντλία..
Πήγα μια βόλτα μέχρι την ΚΤΜ ,για να πάρω το μεταλλικό τμήμα του ταχυσύνδεσμου ,το οποίο παίρνει μέσα κι ένα μικροσκοπικό σιτάκι.
(αυτό που ανέφερε πιό πίσω ο @640 Armageddon)
Τα είδα.
Ρακόρ κ σίτα ,πουλιώνται σαν ξεχωριστά τμήματα.
Πολύ μικροσκοπική κ πολύ πυκνή η σίτα.
Χρησιμοποιείται σαν ΟΕΜ στα νεα MX-ENduro.
Aλλά ο κατασκευαστής αναφέρει συχνό έλεγχο-καθάρισμα κ σύντομη αλλαγή.
Επίσης ,έχουν κατασκευαστεί για να δουλεύουν υπό πίεση αντλίας.
Οπότε ,σκέφτηκα ότι
-θα βουλώνουν πολύ εύκολα
-πιθανά να περιορίζουν την παροχή σε κύκλωμα ροής(όπως αυτό που θέλω να φιλτράρω εγώ)
-θα πρέπει να'χω συνέχεια στο νού μου για ελέγχο-καθαρισμό-αλλαγή

Αποφάσισα λοιπόν να εφαρμόσω τον old time classic τρόπο φιλτραρίσματος ροής καυσίμου.
(βλ.φίλτρο βενζίνης τύπου αυτ/του ,πρίν το main tank)
Πιστεύω οτι είναι ασφαλές κ λειτουργικό.

Φωτό εφαρμογής.

Δεν μου αρέσει!...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μήπως να έβρισκες κάτι σε ποιό μεταλλικό... λέω εγω τώρα...
:secret:
Εχουν μεγάλο μέγεθος τα μεταλικά βρε Τάκη ,γιατί κυρίως κατασκευάζονται για ανάγκες αυτοκινήτων ,κ με προδιαγραφές πίεσης ψεκασμού.
Εγώ ,μιά απλή ροή μεταξύ συγκοινωνούντων δοχείων θέλω να φιλτράρω.
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Εχουν μεγάλο μέγεθος τα μεταλικά βρε Τάκη ,γιατί κυρίως κατασκευάζονται για ανάγκες αυτοκινήτων ,κ με προδιαγραφές πίεσης ψεκασμού.
Εγώ ,μιά απλή ροή μεταξύ συγκοινωνούντων δοχείων θέλω να φιλτράρω.
Το ξέρω το ξέρω...
Ψάξε ψάξε και ΝΑ το βρείς!
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Εϊναι γεγονός ότι είναι πολύ μικρή η σίτα τους, επίσης γεγονός ότι τα Rally Replica, μολονότι έχω δει χούφτες χώμα στα τεπόζιτα (γεγονός), καμία αντλία δεν βούλωσε και κανένα μπεκ, οπότε εξαρτάται πάρα πολύ απο τον σχεδιασμό της αντλίας. Η οπή η οποία γίνεται στο πλαστικό λόγω της ένωσης των τεπόζιτων δεν βοηθάει, καλώς λοπιπόν τα επιπλέον φίλτρα. Της Golan δεν είναι τεράστιο, είχα δει και κάτι παρόμοια, ανοδιωμένα μπλέ ή πορτοκαλί. Εμφανίσημα. Αυτό που έβαλες είναι λειτουργικά το καλύτερο. Το βλέπεις, το βγάζεις το πετάς. Κάτσε να βρω δυο λεπτά εκείνο που λέω.
Το βρήκα: https://slavensracing.com/shop/quick-disconnect-billet-fuel-filter-by-zip-ty-racing/
Tα θετικά του είναι ότι κουμπώνει κατευθείαν σε QCDC αλλά η τιμή του είναι τρομερή και φαρμακερή. Αν έβαζα στο 701 θα έβαζα αυτό πάντως. Μου αρέσει εμφανισιακώς, ελαχιστοποιεί τις ενώσεις και το κρατας για πάντα.

Μια γρήγορη παρατήρηση για το σύστημα λίπανσης πίσω απο τον ανεμιστήρα. Έχω μετρήσει πίσω απο αυτόν τον ανεμιστήρα, σε στάση ακίνητο το μηχανάκι και ο αέρας που καταθλίπτει είναι περι τους 100 βαθμούς . Ναι, ξέρω, δεν είναι κάθε μέρα, αλλά γίνεται και φτάνει σε τέτοια επίπεδα μιας και η γεωμετρία είναι τέτοια. Θα μου πεις, δεν είσαι σταματημένος με τέτοιο μηχανάκι :D Σωστό κι αυτό.
Σε βάθος χρόνου όμως μπορεί να κάνει ζημιά στην συγκεκριμένη συσκευή. Αυτό το βεντιλατέρ και ο ανορθωτής είναι απο άλλον πλανήτη.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Σ'ευχαριστώ πολύ για τις παρατηρήσεις Δημήτρη.
Η γνώμη σου είναι πάντα καλοδεχούμενη ,κ οι γνώσεις σου σίγουρα πολύ πάνω από τις δικές μου.
Θα χαρώ γενικά ,ότι βλέπεις λάθος ή που μπορεί να βελτιωθεί ,να το αναφέρεις.

Τώρα ,όσον αφορά με το φιλτράρισμα ,τα είχα υπ'οψιν μου τα φιλτράκια που αναφέρεις.
Αν ήθελα να προσθέσω φιλτράρισμα της βενζίνης που πάει στο μπέκ ,να παρέμβω δηλ στην γραμή πίεσης ,σαφώς κ θα έβαζα κάτι τέτοιο.
Αλλά για ένα απλό φιλτράρισμα ροής ,θεώρησα ότι ,αυτό που επέλεξα ,είναι αρκετό ,είναι φτηνό ,το βρίσκω παντού ,και κυρίως ,όπως κι εσύ είπες
"...είναι λειτουργικά το καλύτερο. Το βλέπεις, το βγάζεις το πετάς."

Οσο για την θέση του TUTORO ,έχεις ένα δίκιο.
Σκέφτηκα την αυξημένη θερμοκρασία που θα επικρατεί εκεί γύρω ,μόνο ως προς την θέρμανση του λιπαντικού ,άρα κ την αύξηση της ροής του.
Επειδή όμως υπάρχει ρυθμιστής ροής ,αυτό αντιμετωπίζεται.
Δεν σκέφτηκα όμως πιθανή ζημιά της συσκευής λόγω θερμοκρασιών.
Το θέμα είναι ότι ,όπου αλλού -περιφερειακά- προσπάθησα να το βάλω ,δεν ταίριαζε.
Λόγω τεπόζιτων EVO2 κ διαδρομής εξάτμισης ,οι εναπομείναντες χώροι είναι ελάχιστοι.
Θα το μελετήσω εκ'νέου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Επίσης θεωρώ οτι ,το σημαντικότερο είναι να διασφαλίσω την καθαρότητα της βενζίνης μέσα στο main tank.
Να προστατέψω δηλαδή κυρίως την αντλία (μια κ πρίν το μπέκ υπάρχει το in tank filter)
Γι'αυτό προσανατολίζομαι σε αλλαγή ολόκληρου του στομίου + τάπας του ρεζερβουάρ
+ προ-φίλτρο φορετό στην τάπα.

Οι διαθέσιμες σωστές λύσεις βέβαια ,είναι ακριβές ,γι'αυτό κ δεν έχω προχωρήσει ακόμα σε παραγγελία.
Aλλά τελικά είναι αναγκαίο.

Αν έχεις κάτι υπ'όψιν σου (εκτός από CJdesigns filer neck & golan-guglatech filters) μου λές. :ok:
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Του μόνταρα κι ένα TUTORO ,για να μην ασχολούμαι με την αλυσίδα.



Κώστα με όλο μου το σεβασμό και το θάρρος, μια παρατήρηση να επισημάνω. Αν καταλαβαίνω καλά από τη φώτο, το ακροφυσιο του τουτορο που είναι πανω απο την αλυσίδα σου στο μπροστά γρανάζι, όταν θα στάξει τη σταγόνα με το λάδι πανω στην αλυσίδα, τότε λόγω της φυγοκεντο δύναμης το λάδι θα ξαναπεταχτει έξω χωρίς να περάσει μέσα από την αλυσίδα για να την λιπανει.
Μήπως θα έπρεπε να στάζει το λάδι εσωτερικά της αλυσίδας ούτως ώστε με τη φυγοκεντο να γίνεται και η λίπανση;

Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κώστα με όλο μου το σεβασμό και το θάρρος, μια παρατήρηση να επισημάνω. Αν καταλαβαίνω καλά από τη φώτο, το ακροφυσιο του τουτορο που είναι πανω απο την αλυσίδα σου στο μπροστά γρανάζι, όταν θα στάξει τη σταγόνα με το λάδι πανω στην αλυσίδα, τότε λόγω της φυγοκεντο δύναμης το λάδι θα ξαναπεταχτει έξω χωρίς να περάσει μέσα από την αλυσίδα για να την λιπανει.
Μήπως θα έπρεπε να στάζει το λάδι εσωτερικά της αλυσίδας ούτως ώστε με τη φυγοκεντο να γίνεται και η λίπανση;

Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
H μέθοδος κ το σημείο είναι δοκιμασμένα ήδη.
Το'χω στο TTR πάνω από 1 χρόνο ,με το ακροφύσιο να στάζει στο ίδιο σημείο ,κ η αλυσίδα λιπαίνεται μιά χαρά κ ομοιόφορφα.
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
H μέθοδος κ το σημείο είναι δοκιμασμένα ήδη.
Το'χω στο TTR πάνω από 1 χρόνο ,με το ακροφύσιο να στάζει στο ίδιο σημείο ,κ η αλυσίδα λιπαίνεται μιά χαρά κ ομοιόφορφα.
Για το ΚαΤεΜι δεν ισχύει η φυγόκεντρος - βαρύτητα και άλλα γήινα πράγματα...!:friendship:
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Κύριε γατε μπορείς να μου πεις πως γίνετε αλλαγή ψυκτικού υγρού; Μερσυ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom