Προβληματίστηκα λίγο με το φιλτράρισμα της βενζίνης των εμπρός τεπόζιτων ,πρίν αυτή καταλήξει στο πίσω ,όπου βρίσκεται κ η αντλία..
Πήγα μια βόλτα μέχρι την ΚΤΜ ,για να πάρω το μεταλλικό τμήμα του ταχυσύνδεσμου ,το οποίο παίρνει μέσα κι ένα μικροσκοπικό σιτάκι.
(αυτό που ανέφερε πιό πίσω ο @
640 Armageddon)
Τα είδα.
Ρακόρ κ σίτα ,πουλιώνται σαν ξεχωριστά τμήματα.
Πολύ μικροσκοπική κ πολύ πυκνή η σίτα.
Χρησιμοποιείται σαν ΟΕΜ στα νεα MX-ENduro.
Aλλά ο κατασκευαστής αναφέρει συχνό έλεγχο-καθάρισμα κ σύντομη αλλαγή.
Επίσης ,έχουν κατασκευαστεί για να δουλεύουν υπό πίεση αντλίας.
Οπότε ,σκέφτηκα ότι
-θα βουλώνουν πολύ εύκολα
-πιθανά να περιορίζουν την παροχή σε κύκλωμα ροής(όπως αυτό που θέλω να φιλτράρω εγώ)
-θα πρέπει να'χω συνέχεια στο νού μου για ελέγχο-καθαρισμό-αλλαγή
Αποφάσισα λοιπόν να εφαρμόσω τον
old time classic τρόπο φιλτραρίσματος ροής καυσίμου.
(βλ.φίλτρο βενζίνης τύπου αυτ/του ,πρίν το main tank)
Πιστεύω οτι είναι ασφαλές κ λειτουργικό.
Φωτό εφαρμογής.