KTM 690 Rally

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Ρε τι'στε σεις ρε...:UH:
...το θέμα έχει τίτλο KTM 690 Rally...
θα το γιομίσετε κ τούτο με ΤρανσεξουΑλπ & ΑφρικΛάνες ??? :oh:
Η αλήθεια είναι ότι αν δεν υπήρχε το 650 να τα ξεκινήσει όλα, τώρα δεν θα είχαμε θέμα με 690 Rally :p .
Ανυπομονώ πάντως να δω ένα γκαράζ γεμάτο παλιά Rally.... Καημό το'χω να πάω σε κανέναν Franco Picco να κοιμάμαι στρωματσάδα στο γκαράζ του για κάνα εξάμηνο... :cautious:
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Γμτ, δεν μου έκατσε το Τζόκερ και μου το έφαγες το 690! Όταν το κερδίσω θα σε "απαλλάξω" από τη Γιαπωνέζα! :D
Να το χαρείς Γάτε!

Σεντ φρομ Ténéré φον
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
τρομερη επιλογη θα ελεγα γαμ....τη! δεν το ειχα δει το post , να το χαρεις και να ερθεις λουτρακι να κανουμε χωματινη και μετα

σουβλακι ! ειχαμε σημερα με φιλους την κουβεντα για μικροτερες μοτο !

συγκεκριμενα για το honda 250rally αν το εβγαζαν παραγωγη 400cc θα ηταν μανα !

και για το κτμ 690 λεγαμε , ψηνομαι!

καλοριζικο και χαρηκα!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Κωστα τωρα ειδα το νημα (απουσιαζα απο το φορουμ οταν το ξεκινησες)

Καλοριζικο λοιπόν, καλολάσπωτο, καλοστριφτο και πάντα όρθιος αδερφέ!

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
8 Ιούνη ήτανε θυμάμαι ,που μπήκε τούτο τ'άλογο στο στάβλο.
Οι επαγγελματικές υποχρεώσεις όμως ,που είχα αναλάβει επί 7μηνο ,δεν θα μου επέτρεπαν να το χαρώ.
Οχι άμεσα τουλάχιστον.
Το ήξερα ,αλλά ξέρω να αναλαμβάνω κ τις ευθύνες μου ,ξέρω κ να περιμένω.

Φίλοι κ γνωστοί με ρώταγαν
"Τι λέει φίλε το μοτόρι;"
Ξέρω κ γω... (απάνταγα) καλά πρέπει να'ναι...

Πέρασε ο Ιούνης
Πέρασε ο Ιούλης
Τελείωνε κι ο Αύγουστος
και δεν το'χα καβαλήσει ακόμα...
Κυρίως γιατί
Οσοι με ξέρουν...ξερουν...ότι ,όταν πάρω μια μεταχ.μοτ/τα ,πρώτα θα την λύσω ,κι αφού την ξανα-δέσω(με τα χεράκια μου) ,έπειτα θα την καβαλήσω.

Ητανε 20 τ' Αυγούστου θυμάμαι ,όταν μου'σκασε εκτάκτως κ ανέλπιστα ,4ήμερο ρεπό.
Την 3η ημέρα κατά τας Ρεπάς ,είπα ,δεν αντέχω άλλο ,θέλω να το καβαλήσω ,να το νιώσω λίγο ,να το ζήσω.
Μια κοντινή ρε αδερφέ ,να ξεχαρμανιάσω λίγο.

Μπότες ,κράνος ,μπουφάν ,καπνό ,κινητό ,κι 1 μπουκάλι νερό....αυτά πήρα μαζί μου μόνο.

Μπήκα στο στάβλο ,το σέλωσα ,κ το βγαλα έξω.
Δεν το πίστευε -θυμάμαι- όταν το καβάλησα κ του 'πα...πάμε.

Μια κοντινή ε...που...έκανα 2 κύκλους στη γειτονιά μου ,κ βγήκα Λ.Καβάλας.
Το πλάνο
ΕΟ ΑΘ-ΚΟΡ - Παλιά Θήβας - Πλαταιές - λίγο χωματάκι κάπου - κ πίσω σπίτι.

Με το που βγήκα στο δρόμο ,θυμήθηκα γιατί γουστάρω τα σΚαΤέΜ.
Βγάζουν τον κάγκουραέφηβο που κρύβεις μέσα σου.

Για να δούμε τώρα...κουνάει στα πολλά ;
140-150-160 ...μια χαρά...den kounaei....ελαφρώνει το μπροστινό ,το νιώθεις ,αλλά όχι κάτι τραγικό.

Πάμε να δούμε πως στρίβει κιόλας.
Παλιός Θήβας.
Ονειρο ζω μην με ξυπνάτε.
Στρίβει σαν ΚΤΜ
Ντριφτάρει κ γουστάρει
Κι αμα το στύψεις στην έξοδο ,του σηκώνεται κιόλας (ο εμπρός τροχός)

Ζούπερ....
Το χαμόγελο μεχρι τ'αυτιά΄.:)

Χωματόδρομος αριστερά.
Μπράάάππππ
Για Λίγο...χαλαρά...

Που πας ρε μλκ μες τη ζέστη "γυμνός" κ μονάχους-μονάχους...;

Πίσω...άσφαλτο...γκάζι...Πλαταιές...πλατεία...σκιά...και....
χυμός Πορτοκάλι ,
χαλβαδιάζοντας το πορτοκαλί.
Αξία ανεκτίμητη.



Σε μισή ωρίτσα σηκώνομαι ,ντύνομαι ,καβαλάω το άτι ,κ ξεκινάω για πίσω.
Μια από τα ίδια στο δρόμο...ωραίο είναι ρε μλκ...μου'λεγα δυνατα μέσ'απ'το κράνος.

Ευθειάκι πρίν την Αγ.Σωτήρα.
3 νταλίκες στη σειρά.
Πίνατς.
Περναώ με συνοπτικές ,κ μπαινω μπρός τους με καμιά 120άρα στο κοντέρ.
Και ξαφνου...
Μποουουουουουου........
Κόβει
Σβήνει
Αμπραγιάρω
Κάνω στην άκρη
Κι έχω μείνει μλκς...
Δεν το πιστέυω αυτό που συμβάινει.

Κατεβαίνω...βγάζω κράνος...κ του λέω
ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΕΤΣΙ ?!?!??? :eek:

Στρίβω τσιγάρο κ τ' ανάβω ,προσπαθώντας να συνέλθω από το ΣΟΚ !!!
Ψυχραιμία...

Με μια γρήγορη "ματιά" το πρόβλημα "φωνάζει" καύσιμο.
Αλλά το'χω γεμίσει.
Ανοίγω τάπα κ το σιγουρεύω.
Αντλία ;
Σκύβω...αφουγκράζομαι...την ακούω...αλλά ο ήχος της....σαν "κουρασμένος"...
Ομως ο Γιώργης(ο πρώην ντε) την έχει αλλάξει...πρόσφατα...
Κι έχει βάλει την ΚΑΛΗ (βλ.cycleworks)

Τι στον πτσ έπαθε ρε πστ μου γμ την πτν μου μεσα γμ κ γμ την ωρα κ τη στιγμή που....
ξέρετε τωρα...τα γνωστα...

Από εργαλεία έχω μαζί μου έναν...σουγιά.
Ενοείται οτι μπορώ να το κάνω τεύχη με δαύτον:p
,αλλά καταμεσήμερο τ'Αυγούστου μες τη ζέστη....απλά ΔΕΝ.

ΠΟΥ είναι αυτός ο Μάνιακ με τους ιμάντες του ρε πστ μου όταν τον χρειάζομαι ; ...
αναρωτιώμουν γελώντας ,για να μην κλάψω από τα νέυρα μου.

Κινητό - τηλ - ΟΔΙΚΗ(εννοείται οτι έχω-από την 1η μέρα-ΚΤΜ πήρα) - σκιά - αναμονή - σκέψεις - γκαντεμιά -μπά -κάθε εμπόδιο για καλό - κάτι κακό θα με περίμενε παρα κάτω ,γι'αυτό στήλωσε τα ποδάρια'τ τ'αλόγατο.
Ξέρει ευτούνο.:D

Ερχεται ο ΟΔΙΚΌΣ(μετά από 2 ώρες - πέσαμε στην αλλαγή βάρδιας)....
"Τι'ναι τούτο ωρέ ,καινούργιο μοΔέλο της ΚΤΜ ?"
Φιλαράκι ,άσε το δούλεμα κ βάλτο πάνω ,μη του βάλω καμιά φωτιά κ πιάσει κ το βουνό δίπλα ,αυτό φοβάμαι μόνο.
Πάνω το άτι ,μέσα εγώ ,κ πίσω στο στάβλο.

Εχω ενημερώσει την ΚαΜάρω.
Με ακούει ,βγαίνει έξω ,περιμένει ,το κατεβάζουμε ,κ το σπρώχνω στο παχνί του.

Μπαίνω σπίτι.
"Ελα ,ηρέμησε ,δεν πειράζει ,ότι κ να'ναι θα το φτιάξεις." μου λέει
"Να σερβίρω να φάμε ;"
Μούγκα εγώ.
Πάω ντουλάπα - Βγάζω τα ρούχα εργασίας - Ντύνομαι - Φτιάχνω καφέ - και
Πάω στο γκαράζ (της λέω)
Αν δεν βρώ τι έχει ,δεν πρόκειται να βγώ από κει μέσα.
Μη με περιμένεις...


Συνεχίζεται...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν θα σου συγχωρήσω ποτέ το γεγονος οτι δεν έβγαλες μια φωτο, πάνω στην οδική...:punch:

Γιατί το μόνο σιγουρο είναι ότι δεν θα ανέβει ποτέ ξανά σε οδική, μετά το λυσε-δεσε που του έκανες :)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Δεν θα σου συγχωρήσω ποτέ το γεγονος οτι δεν έβγαλες μια φωτο, πάνω στην οδική...:punch:

Γιατί το μόνο σιγουρο είναι ότι δεν θα ανέβει ποτέ ξανά σε οδική, μετά το λυσε-δεσε που του έκανες :)
Αφού στα πα κι από κοντά ...ήΜανε ΣΟΚαρισμένος...δεν το σκέφτηκα καν ,μέσα στο εφιάλτη...
1η βόλτα ρε πστ μου....μετά από τόσους μήνες που το'χα...

Οσο για το άλλο που λές....ποτέ μη λες ΠΟΤΕ !!! φίλε.;)
Δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει...

Καλού κακού εσύ ,τους ιμάντες μην ξεχάσεις να έχεις μαζί. :D
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έτσι είναι φίλε οι ζόρικες γκόμενες...σου κάνουν "νάζια" πριν τσι καβαλήσεις, δεν πα να είσαι ο Σπαλιάρας....ενα ειναι σίγουρο, η συμβίωση μαζί της προμηνύεται γ@μηστερη!

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Οι after market αντλιες έχουν συνήθως warranty for life, οπότε αν είναι αντλία μπορείς να την επιστρέψεις και να πάρεις καινούργια (πραγματική Ιστορία)
Ο κουρασμένος ή δυνατός/παράξενος ήχος είναι και όταν έχει αδειάσει τελείως το πίσω τεπόζιτο, αλλά το τσέκαρες οπότε άσχετο.
Η αντλία έχει pressure regulator, το οποίο κατα καιρούς συναντάει τον κατασκευαστή του εις τόπον χλοερόν. Στην αντλία πάντως να ξέρεις τσεκάρεις κανονικά παροχή και πίεση, όχι μόνο παροχή.
Αν χρειαστείς σε κάτι βοήθεια, μην διστάσεις να pm. Εγω γενικά το συγκεκριμένο μηχανάκι το έχω πολύ πίσω ποιοτικά όσον αφορά την αντλία του. Στο δικό μου, έχω στο κύκλωμα βενζίνης τρία φίλτρα, μαζί με των δύο αντλιών πέντε...
Έχουν δει τα μάτια μου... :hungover:
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Να "καβαλας"......ΚΤΜ......αξια ανεκτιμητη !!!!!!
Μ'αρεσεις γατουλη γιατι εχεις χιουμορ.....γελασα οχι για το συμβαν αλλα οπως τα γραφεις !!!!!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Οι after market αντλιες έχουν συνήθως warranty for life, οπότε αν είναι αντλία μπορείς να την επιστρέψεις και να πάρεις καινούργια (πραγματική Ιστορία)
Ο κουρασμένος ή δυνατός/παράξενος ήχος είναι και όταν έχει αδειάσει τελείως το πίσω τεπόζιτο, αλλά το τσέκαρες οπότε άσχετο.
Η αντλία έχει pressure regulator, το οποίο κατα καιρούς συναντάει τον κατασκευαστή του εις τόπον χλοερόν. Στην αντλία πάντως να ξέρεις τσεκάρεις κανονικά παροχή και πίεση, όχι μόνο παροχή.
Αν χρειαστείς σε κάτι βοήθεια, μην διστάσεις να pm. Εγω γενικά το συγκεκριμένο μηχανάκι το έχω πολύ πίσω ποιοτικά όσον αφορά την αντλία του. Στο δικό μου, έχω στο κύκλωμα βενζίνης τρία φίλτρα, μαζί με των δύο αντλιών πέντε...
Έχουν δει τα μάτια μου... :hungover:
Γνωρίζω για την life time εγγύηση της εν λόγω αντλίας.
Αν κ δεν είμαι σίγουρος για το πόσο εύκολο θα είναι να την λάβει κιόλας κάποιος ,όταν την χρειαστεί.
(δεν έχω ψαχτεί για το πως κ τι ,αυτό εννοώ)

Εχω ψαχτεί λίγο με φίλτρα.
Εχω βρεί-δει αρκετές προτεινόμενες εφαρμογές.
Προς το παρόν δεν έχω κάνει κάποιες αλλαγές ,λόγω έλλειψης χρόνου ,κι επειδή ότι έχω δει πρέπει να το ψάξω στα εξωτερικά κ μάλιστα εκτός Ευρώπης.

Οπως κ να'χει ,σ'ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον ,κ θα χαρώ να αναρτήσεις εδώ τις όποιες αναβαθμίσεις φιλτραρίσματος έχεις δοκιμάσει ,πιθανές μόντες σε κύκλωμα καυσίμου ,καθώς κ ότι άλλο πιστεύεις ότι θα έπρεπε να γνωρίζουν οι κάτοχοι των 690.

Επί του περιστατικού (το οποίο συνέβη 23 Αυγούστου να τονίσω) ,η αντλία ήταν κ είναι μιά χαρά.
Το πρόβλημα προέκυψε από fail εφαρμογής.
Θα γράψω εδώ τα "ευρήματα" στην πορεία.
Ολα στο φως λέμε.

Stay Tuned . . . :ok:
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Γενικά στο support δεν έχω/είχα κανένα πρόβλημα. Αγοράζω απο Αμερική πάντα. Όλες οι αντλίες γενικά σε ότι Factory Rally έχω δει απο ομάδες/ιδιώτες κλπ δεν έχουν πεθάνει ποτέ, αν και σε κάθε αγώνα είναι λογικό να πας με καινούργιες αντλίες και κρατάς τις παλιές για προπονήσεις. Έχουν βγει όμως και μοτέρ τώρα για αυτά, οπότε όσες ομάδες εγω ξέρω, συχνά οι αντλίες και στα rally είναι after market.
Η αντλία μέσα στο 690 και στο 701 είναι γενικά μανούρα να την μπαινοβγάλεις και να μην τσακίζει τίποτα. Υπάρχουνε περιπτώσεις που τσακίζει το σωληνάκι, με αποτέλεσμα ή την μην ικανοποιητική ροη/πίεση ή την μην λειτουργία αν φύγει απο την θέση του. Υπάρχουν anti-kink σπιράλ για σωλήνες, οπότε κάποιος μπορεί να 'παίξει' με αυτά. Επίσης έχω δεί και στα KTM Basel και στα RRUK το πίσω billet κομμάτι που μπαίνει, και για σωστή επικοινωνία θέλει μια τρύπα στο πλαστικό της αντλίας για να υπάρχει καλύτερη ροη μεταξύ των μπροστά και πίσω τεποζίτων. Τίποτα επικύνδινο.
Στο κύκλωμα καυσίμου έχω αλλάξει τελείως τα σωληνάκια, με σωλήνα καλύτερης ποιότητος, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα μαμα είναι χάλια. Το άσχημο στα μπροστινά τεπόζιτα της RRUK είναι ότι δεν είχαν ποτέ αναμονή για εσωτερική αντλία. Αν άφηναν αναμονή στο καλούπι, θα είχε ο κόσμος την ευκαιρία να βάλει δεύτερη.
Στα φίλτρα. Κοίταζα πολύ το φίλτρο της Golan (10 μικρά). Λόγω μεγέθους όμως, και λόγω του ότι δεν θέλω να κάνω το μηχανάκι κουδούνι δεν το έβαλα. Γενικά είμαι της άποψης να υπάρχει στην μηχανή ότι ακριβώς χρειάζεται. Αν δεις απο κοντά το Rally της ΚΤΜ και δουλέψεις επάνω του θα καταλάβεις. Είναι 'άδειο' σαν XLR250 τετράγωνο φανάρι :D .
Στο θέμα μας. Στο κύκλωμα που έχεις, δυο τεπόζιτα ενωμένα μεταξύ τους και μετά αυτός ο κλάδος με το πίσω, μπορείς να βάλεις quick coupling με την αρσενική πλευρά να είναι μεταλλική, κλασσική στα ΚΤΜ τα καινούργια και στο 701. Αυτή έχει μέσα της ήδη μικρό φίλτρο, αρκετό και κόσμιοΝ όμως κατά την γνώμη μου. Αυτά τα τρία επιπλέον φίλτρα, μαζί με της αντλίας κάνουν τον δρόμο απο τα τεπόζιτα στην αντλία πολύ δύσκολο για σκουπίδα. Ντάξει τώρα, αν περάσει κανένα απο εκεί, ξέρω γω? McGyver κι έτσι. Στα τεπόζιτα επίσης δεν ξέρω τι Petcock έχεις, αλλά και σε αυτά εγώ τοποθετώ Petcock με φίλτρο πλαστικό.
Μέχρι τώρα μετά απο 5000 αγωνιστικά χιλιόμετρα με ότι βενζίνη είχε Μαρόκο, Αλβανία και Σέρρες (Σέρρες δεν πιάνονται... :p) , και άλλα τόσα πολιτικά δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα. Δυστυχώς, εσένα η αντλία δουλεύει περισσότερη ώρα ανά χιλιόμετρο καθώς είναι 1 ενώ σε άλλα μηχανάκια με δυο η κάθε αντλία 'ξεκουράζεται' για 300+ χιλιόμετρα που κρατάνε τα μπροστινά τεπόζιτα. Ενω αν είχες πχ. μια, θα δούλευε για 600 χιλιόμετρα σερί. Ένα άλλο 'μειονέκτημα' στα δοχεία που επικοινωνούν, είναι ότι το ύψος πάνω απο την αντλία, κάποια δεδομένη στιγμή την εκθέτει σε πολύ χαμηλή στάθμη για περισσότερη ώρα απ'ότι αν το πίσω τεπόζιτο δουλευε μόνο του.
Επι του πρακτέου, αυτοκόλλητα να μπουν στο μηχανάκι :D
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Γουστάρω πληροφορίες κ δεδομένα λέμε.:ok:
Και πιό πολύ γουστάρω να τα κάνω πράξη κ εικόνες.

Θα επανέλθω ,γιατί "τρέχω" διάφορα θέματα ταυτόχρονα ,κ είμαι λίγο πιεσμένος από χρόνο.
(αυτός ο χρόνος ρε φίλε....το πολυτιμότερο αγαθό είναι)

Θα τα λέμε εδώ.
Θα χαρώ επίσης να τα πούμε κι από κοντά ,αν κ εφ'όσον υπάρχει διάθεση κ εκ μέρους σου.
Καφέ-Μπυρίτσα-κ μοτο/κουβέντες.
ΑνΔρικά πράγματα...ξέρεις. :D
 
Top Bottom