KTM 690 Rally

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
...ήΜανε :D "σκλαβωμένος" μήνες...και το μασίνι στάσιμο στο "στάβλο"...στάσιμο κ το θέμα...
Ηρθε ο καιρός όμως....και....για πάμε , να δούμε Τι θα δούμε...? :)
Σε χτυπαγανε κιολας? Χαχαχαχα
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Για πάμε να ξετυλίξουμε το νήμα λοιπόν.

Κατόπιν ελέγχων κ μετρήσεων ,όλα έδειχναν προβληματική πίεση καυσίμου.
Ξήλωμα των πάντων λοιπόν ,αφού έτσι κι αλλιώς δεν θα ξανάβγαινε έξω πρίν το τσεκάρω ολούθε.
Και είμαστε κάπου εδώ



Αφού έβγαλα έξω την αντλία από την κοιλιά του ,το πρόβλημα ήταν πλέον εμφανέστατο !!!





Απ'ότι έμαθα εκ των υστέρων ,την αντλία την τοποθέτησε ο Γιώργης.
Στην προσπάθειά του να αποσυνδέσει τα πλαστικά σπιράλ σωληνάκια καυσίμου ,έσπασε αυτό της παροχής.
Το οποίο αντικατέστησε ,με ότι είχε εκείνη την στιγμή διαθέσιμο.
Το οποίο όμως ,δεν είχε τις απαραίτητες προδιαγραφές ,οπότε σταδιακά μπαλώνιασε ,κ τελικά έσκασε.
(βασικά ήταν ενα απλό λάστιχο ,που έκανε μόνο για εφαρμογές υποπίεσης-αναθυμιάσεων-κ λοιπών light καταστάσεων)
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Για πάμε να ξετυλίξουμε το νήμα λοιπόν.

Κατόπιν ελέγχων κ μετρήσεων ,όλα έδειχναν προβληματική πίεση καυσίμου.
Ξήλωμα των πάντων λοιπόν ,αφού έτσι κι αλλιώς δεν θα ξανάβγαινε έξω πρίν το τσεκάρω ολούθε.
Και είμαστε κάπου εδώ



Αφού έβγαλα έξω την αντλία από την κοιλιά του ,το πρόβλημα ήταν πλέον εμφανέστατο !!!





Απ'ότι έμαθα εκ των υστέρων ,την αντλία την τοποθέτησε ο Γιώργης.
Στην προσπάθειά του να αποσυνδέσει τα πλαστικά σπιράλ σωληνάκια καυσίμου ,έσπασε αυτό της παροχής.
Το οποίο αντικατέστησε ,με ότι είχε εκείνη την στιγμή διαθέσιμο.
Το οποίο όμως ,δεν είχε τις απαραίτητες προδιαγραφές ,οπότε σταδιακά μπαλώνιασε ,κ τελικά έσκασε.
(βασικά ήταν ενα απλό λάστιχο ,που έκανε μόνο για εφαρμογές υποπίεσης-αναθυμιάσεων-κ λοιπών light καταστάσεων)
τυχερος εισαι,φτηνα την γλυτωσες:ok:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Οι μαμά σωληνώσεις καυσίμου ,αποτελούνται από σκληρό πλαστικό σπιράλ ,κ ενώνονται από 2 περίεργους κ ογκώδεις (υποτίθεται)ταχυσύνδεσμους ,οι οποίοι θέλουν ειδικό εργαλείο για την αποσύνδεσή τους ,και έχουν παρατηρηθεί κ φαινόμενα αποσύνδεσης ,με παρόμοια αποτελέσματα (μπουουουουουουου...)
Εννοείται οτι θα πάρουν τον μΠούλο.



Εξω κ ο ρυθμιστής πίεσης του κυκλώματος ,μαζί με όλη την "αστακομακαρονάδα" παροχής καυσίμου.



Ε ,αφού τα ξήλωσα ,ας αλλάξω κ τα φίλτρα.
Μιά σιτούλα κι ένα κοινό πλαστικό τύπου αυτ/του.
Βόλτα στην ΚΤΜ.
Μόλις ακούω την τιμή ,μου πέφτει μια τούφα μαλλί (κ δεν εχω κ πολλά ,ευτυχώς ήμουν ακούρευτος)
Για δυό ππράκια ρε παιδιά;
Τόσο έχουν.
ΟΚ ,η σίτα είναι μιά χαρά ,κ καθαρίζεται κιόλας.
Δως μου μόνο το φίλτρο.
Δεν πωλούνται σκέτα - μόνο σετ.
Γιατί ρε παιδιά;
Ετσι λέει η ΚΤΜ.
Καλά... ναι...οκ...Γειά σας.

Η ΚΤΜ βέβαια ,δεν κατασκευάζει φίλτρα.
Το μαμά φίλτρο είναι το MANN WK32-CZ
Το πήρα 7 € καρα-Λιανική κ με Α4 απόδειξη.
Χονδρική δεν θα'χει πάνω από 4 €.
Η ΚΤΜ είναι ζήτημα αν τα πληρώνει 2 €.
Αυτό για μένα είναι ασέβεια προς τον πελάτη ΣΟΥ !!!

Τες πα...ιδού νέο κ παλιό



Εδώ κ η αντλία ,για το φωτο-αρχείο του νήματος.

 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κι εδώ φαίνεται ,ΚαΤεΜέ ,ο λόγος που κάνει συχνά tilt η μαμά αντλία των 690.
Δουλεύει έντονα ,σε σχετικά ψηλές πιέσεις ,και είναι μινιατούρα ,υπερθερμαινεται ,και...

Ετσι ,για να'χετε μιάν ιδέα...
Συγκριτική φωτό ,σε σχέση με την αντλία καυσίμου του XT660Z Tenere.
(η μισή είναι)

 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
ελα ρε,ακριβως την ιδια αντλια εχει με τα piaggio beverly 250-300κλπ.
ειχα αγορασει μια τετοια καινουργια με 18€,πριν το ταξιδι και την ειχα για να τραβαω βενζινη απο το μπετονι στο τεποζιτο
παρολο που ειναι μικρη σε μεγεθος,ειναι δυνατη
αμα την χρειαστεις την εχω στην υπογα
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Σωλήνας πίεσης-παροχής καυσίμου - επέλεξα κάποιον IN TANK βεβαίως ,ο οποίος υπερ-καλύπτει τις προδιαγραφές πίεσης του κυκλώματος.



Σωλήνας επιστροφής καυσίμου - επέλεξα κάποιον ημι-εύκαμπτο πλαστικό ,με IN TANK προδιαγραφές.
(θα τον δείτε σε μετέπειτα φωτό - χρώματος μπλέ)

Το σετάκι αντλία-σιτα-φίλτρο ,έτοιμα για μοντάρισμα στο σώμα.



Το σώμα πρίν.
Διακρίνεται η οπή ,από την οποία εισχωρεί το καύσιμο στο σώμα ,όταν η στάθμη φτάσει χαμηλά.



Επειδή η οπή μου φάνηκε λίγη για καταστάσεις χαμηλής στάθμης ,είπα να βοηθήσω την πλήρωση του σώματος με καύσιμο ,άρα κ την ψύξη της αντλίας ,δημιουργώντας έξτρα παροχές (βλ.οπές) στο σώμα.
Μπορεί και να μήν χρειαζόταν ,έτσι όμως σκέφτηκα.
Και το αποτέλεσμα είναι πλέον αυτό.



Για έξτρα σιγουριά κατά του Μέρφυ ,ασφάλισα το κλείσιμο του σώματος με 2 tie-wraps. (σταθερή αξία μαζί με το WD40)
Και βουαλά.

 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Περιποιήθηκα ολίγον κ την καλωδίωση ,γιατί την είδα ταλαιπωρημένη



Και άρχισα τις δοκιμές και τα μέσα-έξω ,μέχρι να βρώ τα κατάλληλα μήκη ,ώστε να φωλιάζουν όμορφα ,να μην τσακίζουν ,κ να μην περισεύουν οι σουΛήνες.


Και κάπως έτσι ,κατέληξα εδώ.



Κούμπωσα την αντλία στη θέση της



Καθώς κ τον ρυθμιστή πίεσης

 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Οταν είχα πάει να δω το μηχανάκι για πρώτη φορά ,ήταν σε γνωστό συνεργείο ,το οποίο είχε αναλάβει το σέρβις του ,καθώς κ την φύλαξή του ,ώστε να το βλέπουν οι ενδιαφερόμενοι ,μια κ ο ιδιοκτήτης έμενε ήδη μόνιμα σε μακρινό νησί.
Με το που ανοιξα διακόπτη ,διέκρινα οτι υπήρχε κάποιο θέμα με την ένδειξη της νεκράς.
Συγκεκριμένα ,δεν άναβε το ενδεικτικό λαμπάκι ,με αποτέλεσμα ,για να παρει μπρός ,έπρεπε να έχεις κλειστό το στάντ κ πατημένο τον συμπλέκτη.
Νο προμπλέμο ,αυτά συμβαίνουν ,κ όλα φτιάΧνονται.
Θα το πάρω όμως.
Το ανέφερα στον πρωτοΜάστορα ,καθώς κ στον Γιώργη(πρώην) ,ο οποίος έδωσε εντολή να φτιαχτεί ,αλλαχτεί ότι χρειαστεί ,με δικό του κόστος.
Κύριος ο Γιώργης ,σε όλα του.:ok:

Φτάνουμε στην μέρα της παραλαβής.
Ανοίγω διακόπτη ,ανάβει το λαμπάκι.
Τι είχε ρε μάστορα;
Τίποτα ,λίγο WD40 ήθελε.
...

Τες πα ,κυνηγημένοι από χρόνο είμαστε κι οι 2 ,το πήραμε κ φύγαμε.

Ελα που όμως με το που πήγα στάβλο ,έκανε πάλι τα ίδια...
Το άφησα έτσι όμως ,γιατί ήμουν σε περίοδο υπερεργασίας.
Κάπου μες τον Αυγουστο ,μια μερα ρεπό ,είπα να ασχοληθω.
Ελέγχω ,μετράω με πολύμετρο ,δοκιμάζω ,γειώνω ,όλα μου δείχνουν καμένη ηλεκτρο-βαλβίδα.

Ξαπλώστε Κυρία μου στο πλάϊ (λέω στη φοράδα)
Υπάκουη...κανένα παράπονο δεν έχω



Ξεβιδώνω τα βιδάκια...και...
Κοπάναγα τη βαλβίδα με την ματσόλα να ξεκολλήσει από το στρώμα φλατζόκολλας που είχε από κάτω.
Τη βγάζω.
Το o-ring παρα-βιασμένο.
Η φλατζόκολλα όμως μπόλικη...κιμπάρης όποιος την μόνταρε.
Καθαρίζω τα πάντα όλα προσεκτικά.
Κάπως έτσι είναι κιαπκάτ.



Μετράω την βαλβίδα στον πάγκο.
Σιγουρεύομαι ότι έχει αποδημήσει.
Βλέπω κ ξηλωμένα από την φίσα της τα 2 καλωδια που ενεργοποιούν τον κόφτη 2ας-3ης (βλ.προδιαγραφές ρύπων-θορύβου)
Κάτι που δεν χρειαζόταν ,αφού έλειπε ήδη από την βάση ο κώνος που ενεργοποιεί την επαφή.
Κι επίσης θα μπορούσαν να είναι όλα στη θέση τους ,κ να απενεργοποιηθεί μέσω διαγνωστικού προγράμματος.
Τες πα...

Το "Μανταρίνι" με κοιτάει με προσοχή...τα γουστάρει κι αυτό τα τεχνικά...όλο γύρω απ'τα εργαλεία τριγυρνάει



Η μάνα του όμως ,η "Στάχτη" ,δεν θέλει ο γιός της να μπλεξει μ'αυτά τα διαβολομηχανήματα.
Στέκει εκεί λοιπόν ,για να ελέγχει την κατάσταση ,κ να τον νουθετεί τώρα που να μικρός.



"Οσο ζώ εγώ ,ούτε να το φαναστείς οτι θα καβαλήσεις μηχανάκι." (του λέει στα γατίσια)
Και το λέει δυνατά ,γιατί ξέρει οτι γνωρίζω τη γλώσσα.
Σα ν'ακούω τη μάνα μου πρίν 40 χρόνια...ντεζαβού...


Τηλ στο μάστορα.
Ελα ρε μαστορα...εγώ είμαι ...έτσι κι έτσι...που έριξες WD40 κι έφτιαξε ,να ρίξω κι εγώ να ξαναφτιάξει...;
Ε...χμ...δεν ξερω...δεν θυμάμαι καθόλου.
Μα ρε μάστορα ,μόνο στην φίσα θα μπορούσες να.. ,αλλά είναι καθαρή .

Ε...χμ...δεν ξερω...δεν θυμάμαι καθόλου.
Λοιπόν ,επειδή το ψιλοκατέχω ,κ έκανα αυτό κι εκείνο ,καμμένη βαλβίδα μου μυρίζει.

Φερτην απο δώ να την δω κι εγώ ,κι αν είναι καμμενη να σου δώσω μιαν άλλη να φύγεις.
Πάω...

... ... ναι ,καμμένη είναι ,μάλλον...
...να δω...ξερεις...δεν έχω τελικά...πανε σπίτι ,δεσ΄το μηχανάκι ,κ φέρτο εδώ να το ψάξω καλύτερα ,μπας κι είναι κάτι άλλο κ πληρώσεις τσάμπα λ7.
Γιατί να πληρώσω ρε μαστορη ,δεν σου'πε ο Γιώργης φτιάξτο...δεν σε πλήρωσε...;

Και γιατί μου πες στο τηλ οτι έχεις βαλβίδα ;
Νομίζεις ότι δεν εχω άλλη δουλείά να κάνω ,ή οτι μου περίσσευε χρόνος να'ρθω να σε δω ;
Καλά ,δεσ το ,φερτο ,θα το ψαξω ,κ θα τα βρούμε.

ΓΕΙΑ κ χαρά σου μάστορα.



ΚΤΜstore...βαλβίδα...καινούργιο o-ring....στάβλος.

Αριστερά η παλιά. (φαίνονται κ τα ξηλωμένα καλώδια)
Δεξιά η καινούργια.
Στη μέση κουτί κ κωδικός (για κάθε ενδιαφερόμενο)



Κουμπώνω σωστά κι ευλαβικά τα πάντα όλα.
Δουλεύει μιά χαρά το σύστημα.
Και χωρίς να βάλω WD40.
Ακούς μάστορα...;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Να συμπληρώσω -κλείνοντας γι'απόψε- ότι
2 περιφερειακά που καίγονται στο 690 (βαλβίδα νεκράς + αντλία βενζίνης)
είναι και τα δυό made in Japan !!! (βλ.κουτι φωτό)
Ο ανορθωτής ,που έχει παρατηρηθεί να αποδημεί συχνά ,επίσης made in Japan

Πρέπει να'ναι σαμποτάζ των Γιαπανέζων....δεν εξηγείται διαφορετικα ... :ha


Καληνύχτες...

και
εις αύριον τα "σπουδαία".
:l2:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ε μα τα τζαπαν περιφερειακα δεν αντεχουν σ ευρωπαια ρε φιλε...
Πως να γινει;
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Φίλε είσαι αλλού :brv:
 

Eversman

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 750
Ωραίος Κώστα @el-Gatto ! Έ, μ' αυτούς τους παλιομάστορες! Έχει παραγίνει το κακό :D

Y.Γ.
Flantzokolla rulez :D
 
Top Bottom