KTM 690 Rally

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γατουλη, εγω τελευταιος τομαθα κι'απο δω μεσα οτι εμεινες στην πρωτη βολτα με το ΚαΤεΜι o_O :woot: αλλα βλεπω εισαι σε προχωρημενη φαση να το κανεις "τεθωρακισμενο" :ok: :yew: Αντε να παμε καμια βολτα να το δουμε απο κοντα! :cool: (και να του κανω και ενα εκτεταμενο τεστ ραϊντ να σου πω αν'ειν'καλο :rolleyes: :D)

Οσο για τα τζαπανεζικα περιφερειακα, ενα μονο, "στο σπιτι του κρεμασμενου δε μιλανε για σχοινι!" :p :roflmao: :roflmao:
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
δυο ερωτησεις εχω Κωστα
1. Με τι πιεση δουλευει η συγκεκριμενη αντλια;
2. Ο in tank σωληνας που εβαλες ειναι με πλεγμα η μονο καουτσουκ;
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Να συμπληρώσω -κλείνοντας γι'απόψε- ότι
2 περιφερειακά που καίγονται στο 690 (βαλβίδα νεκράς + αντλία βενζίνης)
είναι και τα δυό made in Japan !!! (βλ.κουτι φωτό)
Ο ανορθωτής ,που έχει παρατηρηθεί να αποδημεί συχνά ,επίσης made in Japan

Πρέπει να'ναι σαμποτάζ των Γιαπανέζων....δεν εξηγείται διαφορετικα ... :ha

Καληνύχτες...

και
εις αύριον τα "σπουδαία".
:l2:
ωραιο και λεπτομερες το σεμιναριο... ευχαριστουμε... :l2:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
δυο ερωτησεις εχω Κωστα
1. Με τι πιεση δουλευει η συγκεκριμενη αντλια;
  • Maximum Pressure: 4.5-6.0 bar
  • Operational Pressure: 3 bar

2. Ο in tank σωληνας που εβαλες ειναι με πλεγμα η μονο καουτσουκ;
3ple layer (καουτσούκ-πλέγμα-καουτσούκ)
 

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
Ο γέροντας το έλεγε:
" Καλύτερα να μείνεις στην κοντινή βόλτα,παρά στην μακρινή"



Γατε, φοβερό μηχανάκι και τα χέρια σου θα το κάνουν καλύτερο από εργοστασιακό.



Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Γουστάρω πληροφορίες κ δεδομένα λέμε.:ok:
Και πιό πολύ γουστάρω να τα κάνω πράξη κ εικόνες.
Θα επανέλθω ,γιατί "τρέχω" διάφορα θέματα ταυτόχρονα ,κ είμαι λίγο πιεσμένος από χρόνο.
(αυτός ο χρόνος ρε φίλε....το πολυτιμότερο αγαθό είναι)
Θα τα λέμε εδώ.
Θα χαρώ επίσης να τα πούμε κι από κοντά ,αν κ εφ'όσον υπάρχει διάθεση κ εκ μέρους σου.
Καφέ-Μπυρίτσα-κ μοτο/κουβέντες.
ΑνΔρικά πράγματα...ξέρεις. :D
Χρόνος... Ξαναπέστο... 24ώρες δεν είναι ποτέ αρκετές.
Είδα το πρόβλημα, το αντιμετώπισα κι εγώ στην αρχή με το 701. Μολονότι σωληνάκια είναι επι τούτου για βενζίνη, εξαρτάται πάρα πολύ απο τα πρόσθετα των βενζινών.
Κατόπιν πολλών συζητήσεων, φαντάσου ότι παίζουν τα ίδια σωληνάκια να δουλεύουν εξαιρετικά σε άλλες χώρες (με διαφορετικό RON ή άλλα πρόσθετα).
Για ποιόν λόγο δεν βάζει η ΚΤΜ την Rally τρόμπα στο συγκεκριμένο μηχανάκι είναι άξιον απορίας πάντως. Έχει πάνω της τα πάντα (στάθμη, ρυθμιστή πίεσης, μοτέρ κλπ) και συνολικά η τιμή είναι η ίδια, αν όχι φθηνότερη.
Έχω πάντως παραδείγματα απο τρόμπες που ενω δούλευαν σε μηχανάκι, (Rally Replica), στα πολλά χιλιόμετρα, και με μεγάλη ζήτηση σε καύσιμο, δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει. Εμένα στα τέτοια μου σαν χρήστης ο ίδιος, γιατί να πάω με 200 στην άμμο δεν υπάρχει το έργο σε αυτήν την ζωή, απλά αναφέρω ότι θέλει να κοιτάξει κάποιος τα spec, όπως εσυ έκανες, για να είναι σίγουρος.
Διάθεση υπάρχει, χρόνος δεν υπάρχει... :wacky: Αν κανονιστεί κάποια συνάντηση κάποια στιγμή ή γίνει καμια μάζωξη κάπου ευχαρίστως να το έχω κανονίσει κι εγώ να θυμηθώ τις παλιές μέρες που τα forum κανόνιζαν συχνά πυκνά συναντήσεις.
Πάντως μπράβο, χαίρομαι να βλέπω ανθρώπους να ψάχνουν την μηχανή τους. Αυτό με την φλατζόκολα έχει καταντήσει αηδία... :stop: Μην πω για ροπόκλειδο και κλοτσημένα σπειρώματα :muted:

Χαιρετώ. Έχει σχέδιο σήμερα... :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αν κανονιστεί κάποια συνάντηση κάποια στιγμή ή γίνει καμια μάζωξη κάπου ευχαρίστως να το έχω κανονίσει κι εγώ να θυμηθώ τις παλιές μέρες που τα forum κανόνιζαν συχνά πυκνά συναντήσεις.
Eδώ είσαι. ;)
https://advride.gr/threads/Στο-βουνό-του-ΛΕΩΝΙΔΑ-Κυριακή-12-11-2017.8133/
Κανόνισέ το. :ok:

Και καφεδο-μπυρο-συναντήσεις παίζουν πολύ συχνά επίσης.
https://advride.gr/threads/Καφές-στην-Αθήνα.436/page-127
 
Τελευταία επεξεργασία:

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Eδώ είσαι. ;)
https://advride.gr/threads/Στο-βουνό-του-ΛΕΩΝΙΔΑ-Κυριακή-12-11-2017.8133/
Κανόνισέ το. :ok:

Και καφεδο-μπυρο-συναντήσεις παίζουν πολύ συχνά επίσης.
https://advride.gr/threads/Καφές-στην-Αθήνα.436/page-127
Στο πρώτο δεν είμαι γιατί είμαι Ιταλία για την EICMA :D
Στο δεύτερο μπορεί να κανονιστεί εννοείται :rolleyes:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αυτό με την φλατζόκολα έχει καταντήσει αηδία... :stop: Μην πω για ροπόκλειδο και κλοτσημένα σπειρώματα :muted:
Οντως.
Πάνε αρκετά χρόνια που μουτζουρώνομαι ,και εκπλήσσομαι αν ακουμπήσω για πρώτη φορά μια μοτοσυκλέτα ,κ δεν βρω κλωτσημένα σπειρώματα κ μπλαστρωμένες με φλατζόκολλα τάπες.
Μπορώ να το καταλάβω αυτό ,όταν η δουλειά γίνεται από ερασιτέχνη ,ο οποίος πιθανόν να μην έχει ροπόκλειδο ,και λογικόν να μην έχει εμπειρία συσφίξεων ,κ σαφώς δεν έχει άμεση πρόσβαση σε o-rings ,φλάντζες ,κτλ.
Αλλά δυστυχώς ,τις μεγαλύτερες μπάφες κ τις χειρότερες τσαπατσοδουλειές ,τις έχω συναντήσει να είναι προερχόμενες από επίσημα επαγγελματικά χέρια.
Και αυτό δεν μπορώ να το απο-δεχτώ.

Μέχρι στιγμής δεν εχω ακουμπήσει κινητήρα στο δικό μου ,για να δω τι γίνεται με τα σπειρώματα.
Ελπίζω να μην έχει γίνει καμιά μπάφα.
Κάτι που είναι πολύ εύκολο ,ειδικά σε κατασκευές με racing φιλοσοφία.

Η ΚΤΜ προσπαθεί να φτιάξει ελαφριά μηχανάκια.
Για να το καταφέρει αυτό ,χρησιμοποιεί κράματα ελαφρών μετάλλων ,και όσο το δυνατόν μικρότερης διαμέτρου βίδες.
Παντού.
Υπάρχουν 10δες σημεία σύσφιξης πάνω στο 690 ,των οποίων οι ροπές είναι ορισμένες από 2-3-5-7-8 N/M.
Εύκολα γίνεται κατανοητό λοιπόν ,πόσο μεγάλη προσοχή χρειάζεται ,κ πόσο πιθανό είναι να γίνει ζημιά.

Μέχρι στιγμής 2 σημεία βρήκα με πρόβλημα.

Κλωτσημένο σπείρωμα πάνω στο ψυγείο ,εκεί που στερεώνεται η προστατευτική σίτα.



Το "χτένισα" λίγο ,κ έστρωσε ,ευτυχώς.
Αλλωστε η ροπή που χρειάζεται εκεί είναι μηδαμινή.
Εβαλα κ μιά μεταλλική σιτούλα.








Και στις βάσεις στήριξης του τελευταίου προστατευτικού εξάτμισης.
Το τελικό της Ακράπας ,είχε μονταριστεί ελαφρώς στραβά ,με αποτέλεσμα ,οι οπές του προστατευτικού να μην συμπίπτουν ακριβώς με τα σπειρώματα των βάσεων.
Στραβο-μονταρισμένο τελικό - στραβοβαλμένο προστατευτικό - ζόρι κ κραδασμοί - κράκ...
Οταν πήρα τη μηχανή ,δεν υπήρχε καν επάνω.
Η βάση στήριξης πάνω στο τελικό (τιτάνιο) ,είχε κομμένη κ κολλημένη βίδα μεσα της.
Τα κατάφερα κ την έβγαλα ,χωρίς να κάνω ζημιά στο σπείρωμα ,το οποίο παρέμεινε λειτουργικό.
Η βάση στήριξης πάνω στο σωλήνα ,είχε ξετρυπηθεί ,προφανώς για να βγεί η άλλη φρακαρισμένη βίδα ,κι ήταν πλέον μιά στραβοκομμένη γαϊδουρότρυπα χωρίς σπείρωμα.
Εκεί χρησιμοποίησα σπείρωμα ελάσματος.
(ξέχασα να βγάλω φωτό της διαδικασίας)
Και αφού έλυσα όλες τις βίδες που αφορούσαν το σύστημα της εξάτμισης ,έσφιξα σωστά κ στη θέση που έπρεπε να είναι όλα ,το τελικό ταίριαξε σωστά κ σφράγγισε στο λαιμό ,κ το προστατευτικό ταίριαξε μιά χαρά στη θέση του ,χωρίς να βρίσκει πουθενά.

 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Στο πρώτο δεν είμαι γιατί είμαι Ιταλία για την EICMA :D
Στο δεύτερο μπορεί να κανονιστεί εννοείται :rolleyes:
Φωτό πολλές να μας φέρεις από την EICMA.:)
Kαι ΚΑΛΑ να περάσεις. :ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το μηχανάκι είχε κάνει σερβις στο συνεργείο που το είχε ο Γιώργης.
Λάδια-Σίτες-Φίλτρα-Βαλβίδες-Μπουζί-Ελέγχους-Ρυθμίσεις
Είναι γραμμένα κ στο Service-Book που κρατούσε (κ μπράβο του)
Δεν ακούω κάτι περίεργο ,κ θέλω να πιστέυω ότι έγιναν σωστά ,οπότε δεν θα ασχοληθώ πρός το παρόν με όσα αναγράφονται ότι έχουν γίνει μόλις 1000 χλμ πρίν το πάρω.

Τσεκάρω βέβαια οπτικά ότι μπορώ.

Ανάμεσα στους διάφορους ελέγχους που έκανα ,ήταν κι ένα τσεκ στο ψυκτικό υγρό.
Ανοιξα την τάπα του ψυγείου να πάρω μιά εικόνα ,και με πήρε η μπόχα.
Μια απίστευτα έντονη κ ασχημη μυρουδιά ψαρίλας έσκασε πάνω μου ,κ τραβήχτηκα πίσω.
Μιλάμε για φάση μπόχας μεσημεριανού καθαρίσματος ψαραγοράς.

Κοίταξα το πρόσφατο αν-επίσημο σερβοβιβλίο....δεν αλλάχτηκε ψυκτικό υγρό στο τελευταίο σερβις.
Κοίταξα κ στο επίσημο ,όλο πίσω ,μέχρι την μέρα αγοράς του καινούργιο.
Πουθενά δεν αναφέρεται αλλαγή ψυκτικού.
ΟΚ.
9 χρονάκια.
Λογικό να ψοφίσουν κ να βρωμίσουν τα έρμα τα ψαράκια.

Εβαλα μανταλάκι στη μύτη ,κι άνοιξα την τάπα.





Το υγρό εμφανισιακά ήταν διαυγές κ χωρίς ίχνη μάκας ή λιπαντικού.
Εσωτερικά το ψυγείο δείχνει σε άριστη κατάσταση ,χωρίς ίχνη αλλάτων ηλεκτρόλυσης σε ψύκτρες κ στόμιο.
Οπότε ,μιά χαρά.

Κλείσιμο με τον τρόπο που προβλέπεται.



Και πλήρωση μ'ένα καλής ποιότητας που είχα στο στάβλο.
(δεν έχει σημασία να αναφέρω την μάρκα - όλα όσα πληρούν τις προδιαγραφές που πρέπει ,καλά είναι)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ενα θέμα που (εχω διαβάσει ότι) προκύπτει ,είναι περιστατικά διαρροής ψυγείου ,λόγω τραυματισμού του ,κατά την στενή επαφή του με την αιχμηρή πλαστική βάση στήριξης του βεντιλατέρ.



Οξω.



Λαστιχένιο φιλέτο & Χειροτεχνία.



Στή θέση του.



 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Ενα θέμα που (εχω διαβάσει ότι) προκύπτει ,είναι περιστατικά διαρροής ψυγείου ,λόγω τραυματισμού του ,κατά την στενή επαφή του με την αιχμηρή πλαστική βάση στήριξης του βεντιλατέρ.



Οξω.



Λαστιχένιο φιλέτο & Χειροτεχνία.



Στή θέση του.



ΕΥΡΩΠΗ! Viva Italia!:friendship:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Οταν το πήρα ,ήταν ολό-λευκο.
Σκέφτομαι να το ντύσω με custom αυτοκόλλητα.
Προς το παρόν ,του δωσα λίγο χρώμα.





Καγκελάκια κ σχαράκι κ εργαλειοθήκη της καΤούρατεκ
(το βάρυνα ρε γμτ...το ξέρω...αλλά χρειάζονται για τα μπαγκάζια κ για τις τούμπες που θα φάω)





Εφυγε το 2πλό ουραίο μακρινάρι με τα κολοκυθένια φλας ,κ μπήκε το λιτό εντουράδικο με led φλασάκια.
Η πινακίδα έγινε πριτσινωτό σάντουιτς με φύλο αλουμινίου 3μμ ,κ στηρίχτηκε με 3 βίδες κ ελαστικά παρεμβύσματα.



Δεν άντεξα...έβαλα κ την παλιά μου γνώριμη αλουμινένια πλάκα ,μαζί με το tail-bag.





 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ξηλώθηκε το μαμά φιλτροκούτι ,κ το φιλτράρισμα ,το ανέλαβε αυτό





Μαζί με αυτό



Για το οποίο η κατασκευάστρια εταιρία υπόσχεται ,οτι εκτός από το επιπλέον φιλτράρισμα σκόνης ,το υλικό του είναι κ ΥΔΡΟαπωθητικό.
Ιδωμεν.

 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αλλο ένα θέμα που έχει αναφερθεί στα 690 ,είναι περιπτώσεις fail του μαμά υδραυλικού τεντωτήρα καδένας εκκεντροφόρων ,με απροσδιόριστης έκτασης άσχημα αποτελέσματα.
Κάλιο γαϊδουρόδενε λοιπόν ,παρά γαιδουρογύρευε.

Μηχανικός τεντωτήρας της RRUK.





Μπήκε - Σημαδεύτηκε - Ρυθμίστηκε

 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Από τη στιγμή που ξηλώθηκε το φιλτροκούτι ,κάτι θα έπρεπε να γίνει για τις αναθυμιάσεις του κάρτερ ,μαζί με την όποια λαδο-υγρασία τους.

Ανοιξα κούτες κ σακούλες στο στάβλο ,κ μόνταρα ένα canister-άκι ,με ότι υλικό είχα διαθέσιμο.

Χώρος συγκομιδής πιθανών υγρών.
Λάστιχο αποχέτευσης με τάπα.
Εξοδος εκτόνωσης αερίων ,με σωλήνα σιλικόνης.



 
Top Bottom