KTM 690 Rally

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Έχω μείνει ρε συ Κώστα, όλα γίνονται με πολύ αγάπη, με τόση προσοχή, με τόση λεπτομέρια και με παρεμβάσεις εκεί που πρέπει. Δεν θα πω κάτι άλλο, εκτός του ότι όλα αυτά, απλά δεν πληρώνονται σε ένα σέρβις.
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Ότι και να γράψω είναι ελάχιστο....άλλαξες όλο το ΚΤΜ
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεν θα πω κάτι άλλο, εκτός του ότι όλα αυτά, απλά δεν πληρώνονται σε ένα σέρβις.
Ακριβως αυτο :ok: Και οχι μονο, και να θελει κανεις να κανει τα ιδια πραγματα μονος του χρειαζεται τις απαραιτητες γνωσεις, μερακι, σχολαστικοτητα και επιμονη/υπομονη. Εγω για παραδειγμα που πιανομαι μονος μου με τα μηχανακια μου, δεν εχω την απαραιτητη υπομονη και σχολαστικοτητα να κανω τετοια δουλεια. Και το κακο με το ν'ανοιξει κανεις συνεργειο που κανει τετοια σχολαστικη/καταπληκτικη λεπτοδουλεια ειναι οτι δεν θα πληρωνουν οι πελατες την εργασια οταν ο καθε μαστρο-ταδε λεει κι'αυτος οτι κανει τα ιδια στη μιση τιμη και ξερουμε πολυ κατα τι κανει :mad:
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Περιποιήθηκα ολίγον κ την καλωδίωση ,γιατί την είδα ταλαιπωρημένη



Και άρχισα τις δοκιμές και τα μέσα-έξω ,μέχρι να βρώ τα κατάλληλα μήκη ,ώστε να φωλιάζουν όμορφα ,να μην τσακίζουν ,κ να μην περισεύουν οι σουΛήνες.


Και κάπως έτσι ,κατέληξα εδώ.



Κούμπωσα την αντλία στη θέση της



Καθώς κ τον ρυθμιστή πίεσης

Ρε φιλε οταν ανοιξα το δικο μου για φιλτρο την πρωτη φορα επαθα πλακα με το μπαχαλο στα σωληνακια! Αααα και τωρα που το θυμηθηκα ειχα το ιδιο προβλημα αλλα οχι με σωληνακι. Το εργοστασιακο πλαστικο φιλτρο ανοιξε στα δυο απο την πιεση γιατι το πλαστικο ηταν ξερο και εμεινα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Έβαλες λίγο στραβά την πινακίδα :p :p
Η έτσι φαίνεται από τη φωτό τουλάχιστον


Sent from my iPhone using Tapatalk
έχεις δίκιο Νικ ;)
Πάει , χάλασε κι ο γάτος.... :(

Η απόσταση από τα φλασάκια, διαφέρει δεξιά-αριστερα!:D
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Mάλλον ήταν από πρίν στραβοβιδωμένη η πινακίδα......
Δικαιολογίες, έπρεπε να βγάλει καινούργια πινακίδα και να αγοράσει καινούργιο φτερό.
Δεν είναι μόνο το δεξιά αριστερά αλλά και το πάνω κάτω, είναι λίγο λοξή...

Νομίζω ότι πρέπει να τεθεί στο συμβούλιο το θέμα να δούμε τι θα κάνουμε, τα πράγματα είναι σοβαρά απ ότι φαίνεται.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
μην γραφεται τετοια πραγματα γιατι θα τον χασουμε τον γατουλη
συμφωνα με πληροφοριες εχει παρει μικρομετρα και μανουαλ παραμασχαλα και κανει εκτενες μετρησεις στην πινακιδα για να δει τι συμβαινει.
το μυαλο του εχει αρχισει και οργιαζει και σκεφτεται για στραβο πλαισιο και ειναι ετοιμος να λυσει ολο το μηχανακι για να βρει το προβλημα:roflmao::roflmao:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
@Nick_990 & @forester ... Εχετε μάτι Γερακίσιο. Είμαι ένοχος...Ομολογώ...:sorry:
Mάλλον ήταν από πρίν στραβοβιδωμένη η πινακίδα......
Αυτό.
Η πινακίδα είχε ήδη 4 τρύπες ,της έκανα άλλες 6 για να την πριτσινώσω με το φύλο αλουμινίου ,δεν ήθελα να κάνω κι άλλες.
Το μικρό εντουρο-φτεράκι ,ήταν επίσης τρυπημένο ,κι επειδή η επιφάνειά του είναι πολύ μικρή ,δεν υπήρχε χώρος για να τρυπήσω πιό κάτω.
Προσπάθησα λοιπόν να ταιριάξω τις πάνω τρύπες της πινακίδας ,με αυτές του φτερακίου ,που όντως είχαν ανοιχτεί ελαφρώς παράγωνα.
Ανοιξα λίγο την αριστερή για να βελτιωθεί η κατάσταση ,αλλά κάτι καλύτερο δεν μπορούσε να γίνει.
Μόνο αν αγόραζα καινούργιο φτεράκι.
Είπα να μην...προς το παρόν.
μην γραφεται τετοια πραγματα γιατι θα τον χασουμε τον γατουλη
συμφωνα με πληροφοριες εχει παρει μικρομετρα και μανουαλ παραμασχαλα και κανει εκτενες μετρησεις στην πινακιδα για να δει τι συμβαινει.
το μυαλο του εχει αρχισει και οργιαζει και σκεφτεται για στραβο πλαισιο και ειναι ετοιμος να λυσει ολο το μηχανακι για να βρει το προβλημα:roflmao::roflmao:
Πόσο με ξέρεις ρε φίλε...:D
Μετρήσεις έγιναν πολλές ,από την πρώτη στιγμή ,για να δώ πως θα μπορόυσα να αντιμετωπίσω το "πρόβλημα".:p
Η πινακίδα βγαίνει 4,6mm προς τα δεξιά (θέλει -2,3mm αριστερά) και είναι κ 2,6mm παράγωνη.
Το "πρός τα δεξιά" δεν με πειράζει ,καλύτερα ,να την πυροβολεί λιγότερο η Ακράπα.
Το παράγωνο ,όμως είναι θέμα.
Ντροπή μου....:pce:
Θα ξεμοντάρω πάλι τα πάντα.:oh:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
@Miouos Ναι ,πάνω στο σώμα μπαίνει.
Το μαύρο λάστιχο δεν περισσεύει.
Αναλαμβάνει το ρόλο του κολλάρου εισαγωγής.
Είναι μονταρισμένο υπό γωνία ,ώστε να ταιριάζει στον χώρο που υπάρχει.
Το κουμπώνεις όπως είναι ,κ το σφίγγεις με κολιέ πάνω στο σώμα ψεκασμού.
(αν προσέξεις την άκρη του λάστιχου ,θα δεις τα σημάδια)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ρε φιλε οταν ανοιξα το δικο μου για φιλτρο την πρωτη φορα επαθα πλακα με το μπαχαλο στα σωληνακια! Αααα και τωρα που το θυμηθηκα ειχα το ιδιο προβλημα αλλα οχι με σωληνακι. Το εργοστασιακο πλαστικο φιλτρο ανοιξε στα δυο απο την πιεση γιατι το πλαστικο ηταν ξερο και εμεινα.
Ναι...έχει συμβεί κ σε άλλους αυτό.
Να σου πω την αλήθεια ,δεν μ'αρέσει καθόλου η όλη φάση εκεί μέσα.
Προσανατολίζομαι να αλλάξω το κύκλωμα ,αφήνοντας in tank μόνο 2 όσο το δυνατόν κοντύτερους σωλήνες ,κ τοποθετώντας εξωτερικά αλουμινένιο φίλτρο καυσίμου.
Κάνω επίσης σκέψεις για εξωτερική αντλία καυσίμου + εξωτερικό φίλτρο.
Αυτές οι μόντες όμως ,χρειάζονται κάποιο χρόνο για έρευνα ,κ σε τεχνικό επίπεδο (προδιαγραφές περιφερειακών) κ σε χωροταξικό επίπεδο (που θα μονταριστούν με ασφάλεια όλα τούτα)
Αυτός ήταν κ ο λόγος που ,σε αυτή τη φάση ,έμεινα στο ΟΕΜ κύκλωμα.
 
Top Bottom