KTM 790 Adventure

Χρήστος

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Aprilia Tuono factory - sym vf185
Ρίξε μια ματιά και σε tractive.
Έβαλε ένας γνωστός σε t700 και μου είπε ότι έμεινε πολύ ευχαριστημένος.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Αγόρασα αυτη τη φύσα-dongle , απο εναν Πολωνό στο ebay , ειναι παράκαμψη bypass για το πλαϊνό stand , δηλαδη το ακυρώνει μέσω εγκεφάλου ECU…, και δεν ένωνεις καλωδια για να παει ρεύμα στην ανάφλεξη …

Θα το κουβαλάω μαζι μου σε χωμάτινες εκδρομές , αυτο τωρα καπου το βυσμάτωνεις, νομίζω βγάζεις τη μπαταρία , κ τη θηκη της κ εκει ειναι ενα αντίστοιχο εξάρτημα (φυσα) του αισθητήρα του stand , το οποίο , το αφαιρείς κ τοποθετείς αυτο το dongle της φωτογραφίας , οποτε ετσι σε περίπτωση ζημιάς στο stand , δεν θα ακίνητοποιηθεις , θα βαλεις το dongle και θα λειτουργήσει η ανάφλεξη , δε θα κοπεί η ανάφλεξη απο χαλασμένο αισθητήρα ή μαγνήτη στο stand ..







Sent from my iPhone using Tapatalk
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Πρόλαβα κ πηρα απο το Makan , black Saturday , το τελευταίο κομμάτι απο τα σαμάρια της enduristan (2Χ12λιτρα) που ταιριάζουν στο 790adv , αλλα και στο Yamaha T7 και στο Aprilia Tuareg 660
Η τιμη ήταν μαλλον η χαμηλότερη σε ολη την Ευρωπαϊκή ένωση ..
Απο 330ευρω , αγοράστηκαν 264ευρω
Για να τα τοποθετήσω, δοκιμαστικά , τα γέμισα τα 2 σαμάρια με χαρτόνια , που μου έδωσαν στο κατάστημα ,
διότι άδεια κουνιούνται στην οδήγηση κ δεν εφαρμόζουν καλα .. Επιςης αφαίρεσα απο τα σαμάρια τον ιμάντα με τα 2 άγκιστρα και εβαλα εναν απλό ιμάντα-δεστρα που ειχαν μεςα τα σαμάρια ως 2η επιλογή δεσίματος με το πιςω μέρος της μοτοσυκλετας
Για να μην ακουμπάνε στην εξάτμιση αγόρασα κ ενα κάλυμμα αλουμινιου που βιδώνει με ενα σφιγκτήρα στην εξάτμιση











Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Ωραία είναι, αλλά εγώ έχω 2 λουκάνικα της sw ένα 60 λίτρα και ένα πιο μικρό 20αρι που μπαίνει πάνω στο μεγάλο με κλιπ, τα πιάνω με 2 ιμάντες και δεν πάνε πουθενά, ο λόγος είναι ότι δεν μου αρέσει να εξέχει τίποτα αριστερά και δεξιά της μοτο , νομίζω ένα 80αρι το μεγάλο και 30 ευρώ το μικρό τα είχα πάρει
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
τι τραβάτε και εσείς οι περτικαλήδες....

 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
τι τραβάτε και εσείς οι περτικαλήδες....

Μηχανάκι από τον τόπο σου κι ας είν' και μπαλωμένο...
Ας πρόσεχε...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Πρόλαβα κ πηρα απο το Makan , black Saturday , το τελευταίο κομμάτι απο τα σαμάρια της enduristan (2Χ12λιτρα) που ταιριάζουν στο 790adv , αλλα και στο Yamaha T7 και στο Aprilia Tuareg 660
Η τιμη ήταν μαλλον η χαμηλότερη σε ολη την Ευρωπαϊκή ένωση ..
Απο 330ευρω , αγοράστηκαν 264ευρω
Για να τα τοποθετήσω, δοκιμαστικά , τα γέμισα τα 2 σαμάρια με χαρτόνια , που μου έδωσαν στο κατάστημα ,
διότι άδεια κουνιούνται στην οδήγηση κ δεν εφαρμόζουν καλα .. Επιςης αφαίρεσα απο τα σαμάρια τον ιμάντα με τα 2 άγκιστρα και εβαλα εναν απλό ιμάντα-δεστρα που ειχαν μεςα τα σαμάρια ως 2η επιλογή δεσίματος με το πιςω μέρος της μοτοσυκλετας
Για να μην ακουμπάνε στην εξάτμιση αγόρασα κ ενα κάλυμμα αλουμινιου που βιδώνει με ενα σφιγκτήρα στην εξάτμιση











Sent from my iPhone using Tapatalk
Ωραία είναι Γιώργο και ποιοτικά! Καλοφορετα!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πρόλαβα κ πηρα απο το Makan , black Saturday , το τελευταίο κομμάτι απο τα σαμάρια της enduristan (2Χ12λιτρα) που ταιριάζουν στο 790adv , αλλα και στο Yamaha T7 και στο Aprilia Tuareg 660
Η τιμη ήταν μαλλον η χαμηλότερη σε ολη την Ευρωπαϊκή ένωση ..
Απο 330ευρω , αγοράστηκαν 264ευρω
Για να τα τοποθετήσω, δοκιμαστικά , τα γέμισα τα 2 σαμάρια με χαρτόνια , που μου έδωσαν στο κατάστημα ,
διότι άδεια κουνιούνται στην οδήγηση κ δεν εφαρμόζουν καλα .. Επιςης αφαίρεσα απο τα σαμάρια τον ιμάντα με τα 2 άγκιστρα και εβαλα εναν απλό ιμάντα-δεστρα που ειχαν μεςα τα σαμάρια ως 2η επιλογή δεσίματος με το πιςω μέρος της μοτοσυκλετας
Για να μην ακουμπάνε στην εξάτμιση αγόρασα κ ενα κάλυμμα αλουμινιου που βιδώνει με ενα σφιγκτήρα στην εξάτμιση











Sent from my iPhone using Tapatalk
Με γεια...!
Εύχομαι να είναι το ίδιο πρακτικά όσο όμορφα... ;)
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Με γεια...!
Εύχομαι να είναι το ίδιο πρακτικά όσο όμορφα... ;)
ευχαριστω ...για το καλοκαίρι για καμία κατασκήνωση τα αγόρασα
Επίσης ειναι πρακτικά ,από τις δοκιμές που έκανα με τα δεσίματα των 5 ιμάντων.
Ρυθμίζεις το πλάτος των δύο ιμάντων της σέλας και το δέσιμο του ιμάντα, στο πίσω πιάτο, μία φορά και
μετα, τα σαμάρια , τα βάζεις κ τα βγάζεις γρήγορα...
Ουσιαστικά δένεις και λύνεις τις δύο δέστρες που δένουν στα πίσω πατητήρια του συνεπιβάτη,αυτό είναι όλο
Τωρα στο ένα από τα δύο σαμάρια, έβαλα 1 υπνόσακκο , 1 στρώμα φουσκωτό, ενα μαξιλάρακί και κάτι ψιλολοίδια και χώρεσαν...Στο αλλο σαμάρι θα βάζω μία ατομική σκηνή, ενα μουσαμά κλπ, άρα χωράνε όλα τα πράγματα για το κάμπινγκ..
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Ωραία είναι, αλλά εγώ έχω 2 λουκάνικα της sw ένα 60 λίτρα και ένα πιο μικρό 20αρι που μπαίνει πάνω στο μεγάλο με κλιπ, τα πιάνω με 2 ιμάντες και δεν πάνε πουθενά, ο λόγος είναι ότι δεν μου αρέσει να εξέχει τίποτα αριστερά και δεξιά της μοτο , νομίζω ένα 80αρι το μεγάλο και 30 ευρώ το μικρό τα είχα πάρει
Κατι αντίστοιχο είχα έως τώρα με ένα μεγάλο σάκκο NORTHFACE που δένει με τις δικές του δέστρες, χωρίς επιπρόσθετους ιμάντες στο πιάτο , rear rack... Για ασφάλεια βάζω . έναν μόνο, ελαστικό ιμάντα roK strap

Oμως όταν πάω διπλός εκδρομές, θέλω και άλλο χώρο, οπότε τώρα είμαι εντάξει,με τα σαμάρια
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Κατι αντίστοιχο είχα έως τώρα με ένα μεγάλο σάκκο NORTHFACE που δένει με τις δικές του δέστρες, χωρίς επιπρόσθετους ιμάντες στο πιάτο , rear rack... Για ασφάλεια βάζω . έναν μόνο, ελαστικό ιμάντα roK strap

Oμως όταν πάω διπλός εκδρομές, θέλω και άλλο χώρο, οπότε τώρα είμαι εντάξει,με τα σαμάρια
για διπλος ναι τα θες τα σαμαρια, ευτυχως δεν παω πουθενα διπλος! χαχαχα
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Θα κάνω και εγω Μια σύντομη ανασκόπηση για την αξιοπιστία της μοτοσυκλετας 790 s / 2020 μετα απο 3 χρονια χρήσης και συνολικά 30.000km, μιας και εκανα το μεγαλο service , το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων , αντικατάσταση μπουζι και ελεγχο βαλβίδων του μοτερ, οποτε ανοίχτηκε το καπάκι του δικύλινδρου μοτερ


Πρωτη φορά ανοίχτηκε το καπάκι του μοτερ οποτε τα εντόσθια, που φαίνονται (εκκεντροφόροι) εχουν ως εξής :
1. Οπτικά οι 2 εκκεντροφόροι εισαγωγής & εξαγωγής ήταν σε καλη κατάσταση , το ίδιο αποδεκτά ήταν και τα διάκενα όλων των βαλβίδων εισαγωγής κ εξαγωγής , καδενα χρονισμού εκκεντροφόρου και αυτη ενταξει και δε θέλει ρύθμιση , σφίξιμο κλπ διοτι εχει κιτ υδραυλικού τεντωτηρα και ουτε ακουσα κάποιο περιεργο θόρυβο στα τρία χρονια , χρήσης ….

αυτα απο τα «εντόσθια»

2. Στα 23.500km , πριν 6-7 μηνες , παρουσιάστηκε μια μικρη διαρροή λαδιού κ έβλεπα μια ελάχιστη ποσότητα λαδιού στο κορμό του μοτερ . Το δάκρυσμα προέρχονταν από τη κακή ποιότητα της φλάντζας ´Η ´ του καπακιού του μοτερ η οποία προφανώς ειχε παραμορφωθεί λόγο θερμοκρασιών …. Την αντικατάσταση της φλάντζας , την εκανα στα 30.000km (παρακολουθούσα ομως τακτικά τη στάθμη λαδιού ) και το κόστος της φλάντζας ήταν 30 ευρω .

3. Αλλες διαρροές απο υγρα πχ ψυκτικό υγρό , δεν ειχα , στη τριετία .

´Αλλαξα ομως προληπτικά τη φλάντζα του θερμοστατη

Απο ανάρτηση , εμπρος πιρούνια & πιςω αμορτισέρ δεν ειχα εως τωρα διαρροή , δεν “έσκασε” τσιμουχα

4.Το λιπαντικό του μοτερ που αλλάχθηκε στο τελευταίο service δεν ήταν βρώμικο , με ρινίσματα και αλλα περίεργα , αρα κ το σετ δίσκων συμπλέκτη θεωρώ οτι δεν εχει φθαρεί στη τριετία αναφορικά με το υλικό τριβής του.

5. Προηγούμενες βλάβες : στο πρωτο χρονο , κόπηκε ξαφνικά η Ντιζα του συμπλέκτη , προφανώς λόγω κακης ποιότητας ντιζαΣ. Απο τοτε , αγόρασα κ μια spare Ντιζα με κόστος 50 ευρω κ συνήθως τη κουβαλάω μαζι μου , οταν πηγαίνω χωματινες εκδρομές ή καπου μακρυά


Αυτή ειναι η εικόνα της μηχανής μου , για όποιον ενδιαφέρεται, για να αγοράσει αυτο το μοντέλο ως μεταχειρισμενο

Εν κατακλείδι ειμαι ικανοποιημένος εως τωρα

ΥΓ .
1. Η χρήση που κανω ειναι η εξής
4, 5 χωματινες οργανωμένες εκδρομές το χρονο δηλαδη σύνολο περίπου 3.000χλμ χώμα και τα υπόλοιπα 27.000 ειναι ασφαλτινη χρήση , στην αττικη κ εκτος αττικης σε μικρα ταξιδάκια
2. Η κατανάλωση της μηχανής ειναι περίπου 4-5lt/100km
και σε off road χρήση 5 εως 7lt/100km
3. Λαδια κ φίλτρο λαδιού αλλάζω καθε 7 με 8.000χλμ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ChrysN

Μέλος
Περιοχή
Χαλκίδα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
KTM Adv 790 ‘19
Καλημέρα συντροχοι και χρόνια πολλά

Σε μια μικρή βόλτα σήμερα μου ανέβασε θερμοκρασία στο τέρμα. Το άφησα στο ρελαντί αλλά δεν κατέβαινε και το έσβησα περιμένοντας να πέσει. Πράγματι μετά από 5-10 λεπτά η θερμοκρασία έπεσε στο μισό αλλά όταν το έβαλα μπροστά έμεινε το λαμπάκι του κινητήρα αναμένο και αφού ήμουν 2-3km από το σπίτι γύρισα. Το λαμπάκι δεν έσβησε και η θερμοκρασία ανέβηκε σχετικά γρήγορα.

Εχει ιδέα κανείς τι έχω να αντιμετωπίσω ή τι να κοιτάξω;
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Καλημέρα συντροχοι και χρόνια πολλά

Σε μια μικρή βόλτα σήμερα μου ανέβασε θερμοκρασία στο τέρμα. Το άφησα στο ρελαντί αλλά δεν κατέβαινε και το έσβησα περιμένοντας να πέσει. Πράγματι μετά από 5-10 λεπτά η θερμοκρασία έπεσε στο μισό αλλά όταν το έβαλα μπροστά έμεινε το λαμπάκι του κινητήρα αναμένο και αφού ήμουν 2-3km από το σπίτι γύρισα. Το λαμπάκι δεν έσβησε και η θερμοκρασία ανέβηκε σχετικά γρήγορα.

Εχει ιδέα κανείς τι έχω να αντιμετωπίσω ή τι να κοιτάξω;
καλο θα ηταν να πας στο συνεργειο για μενα.
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Δες το ψυκτικό υγρό που βρίσκεται μέχρι να πας συνεργείο . Είχαν βγάλει κάτι θέματα στην τάπα του ψυκτικού
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
το ψυκτικο επειδη εχει μαλακια συστημα μπορει να σου φανει χαμηλα αλλα δεν ειναι εχει μεσα ,δες το ,ισως να ειναι και η ταπα του ψυγειου αλλα σε ενα συνεργειο θα το βρουνε πιο ευκολα
 

ParisAdv

Μέλος
Όνομα
Paris
Μοτό
VOGE300RALLY
YZF-R6
Όποιος έχει λίγη υπομονή/ χρόνο και έχει το νέο 790/2023+ ας γράψει μερικά για τη μέχρι τώρα εμπειρία του συνολικά, χώμα, ταξίδια, προβλήματα;
Ας πουμε ένα που άκουσα είναι ότι είναι αρκετά σκληρό για χαλαρό χώμα και πρέπει να έχεις αρκετή εμπειρία για να του δώσεις ταχύτητα και να μη δυσανασχετεί..
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Όποιος έχει λίγη υπομονή/ χρόνο και έχει το νέο 790/2023+ ας γράψει μερικά για τη μέχρι τώρα εμπειρία του συνολικά, χώμα, ταξίδια, προβλήματα;
Ας πουμε ένα που άκουσα είναι ότι είναι αρκετά σκληρό για χαλαρό χώμα και πρέπει να έχεις αρκετή εμπειρία για να του δώσεις ταχύτητα και να μη δυσανασχετεί..
Θα σου γράψω 2-3 πράγματα για το μοντελο του 2020 που νομίζω εχει τις ίδιες αναρτήσεις με το μοντελο του 2023

1. Στην άσφαλτο η ανάρτηση οπως ειναι ρυθμισμένη απο τον κατασκευαστή ειναι κορυφή για on-off μοτοσυκλετα και τελική ταχυτητα να πιάσεις , η μηχανή δε κουνάει … και γενικά στρίβεις σαν να εχεις ρόδες 19-17ιντσες

2. Στο χώμα η μπροστινή ανάρτηση ειναι κορυφαία

3.Η πιςω ανάρτηση ειναι σκληρή , το αμορτισέρ δεν εχει ρύθμιση αποσβεση συμπίεσης κ κυριως επαναφοράς με αποτέλεσμα εαν πηγαίνεις σιγά ή σε πολυ πέτρωδες έδαφος με κοτρώνες κλπ, να μη διαβάζει καλα τις ανωμαλίες του χωματόδρομου και να χοροπήδα η πιςω ροδα , εαν πηγαίνεις πιο γρήγορα και παρεις τον αερα της μοτοσυκλέτας , δεν υπαρχει κανενα πρόβλημα κ η αναρτηση «διαβάζει» τις ανωμαλίες , λούκια , φυτεύτες πέτρες κλπ

Από βλάβες εως τωρα στα 4 χρονια με 32.000km , καμιά , εκτος απο μια κομμένη Ντιζα συμπλέκτη λόγω αστοχίας υλικού τον 1ο χρονο

Αυτα …

Για αυτα που ψάχνεις 4 ειναι τα κορυφαία μηχανάκια σε off road χρήση (μοντέλα πενταετίας ) κατα τη γνώμη μου και απο αυτα που βλέπω σε μοτοβολτες
7/890ktm
T7
Tuareg 660
Vstrom800de (αυτο μονο σε reviews , δεν το εχω δει απο κοντά σε εκδρομές χωματινες )
BMW f800GS κ βγηκε τωρα κ 900GS

Δοκίμασε τα ολα και αποφάσισε
Πιο premium ειναι τα
890adv R
Africa twin
NORDEN


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom