KTM 790 Adventure

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Με μπερδέψατε λίγο... Το f850 δεν είναι συνέχεια του δικύλινδρο f800? Tι σχέση έχει με το t700?
Ασφαλώς καμία σχέση τα Τ7 και 790 με F850...! Καλά το λες κι ο Γιάννης από πάνω επίσης το ίδιο λέει (κάπως ανάκατα, αλλά αυτό λεει).
Ο @al800 μας μπέρδεψε λίγο....
Tα F850/750 είναι απέναντι στα Αφρικα και Crossrunner θα έλεγα. Καμιά σχέση με τα μονοκύλινδρα. Εκεί η BMW έχει μόνο το Sertao (παράγεται/πωλείται ακόμα;;; δεν ξέρω) και κάποτε είχε τα G650X κλπ....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με μπερδέψατε λίγο... Το f850 δεν είναι συνέχεια του δικύλινδρο f800? Tι σχέση έχει με το t700?
αυτό είπα. και σε κιλά και σε τιμή και σε φιλοσοφία, το 850 παίζει με τα μεγάλα.

Η σχέση είναι ότι είναι κοντά σε κυβικά, κοντά σε ιπποδύναμη (το ΚΤΜ δηλαδή) και πέραν αυτού μηδέν.

Το σερτάο το έφαγε το ευρο4, να ζήσουμε να το θυμόμαστε, όπως και όλα τα μονοκύλινδρα 650 της εταιρίας. Τα 650 που θυμάσαι Θοδωρή δεν περπάτησαν και τα έκοψαν στην τριετία και επανέφεραν το παλιό F650 που το ονόμασαν G650 γιατί τα F ήταν δικύλινδρα πλέον. Τα G310 που πήραν την θέση τους στην γκάμα καλά αλλά "λίγα".

Ο μόνος "ανταγωνιστής" των Τ700 και 790R είναι το... (μην βαράτε) SWM Superdual σαν κιλά, φιλοσοφία κλπ. Ναι δεν έχει τα περιφερειακά, ναι δεν έχει τα άλογα, ναι ναι ναι ότι πείτε ναι. Αλλά έχει τιμή λΕκούμι για κάποιον που θέλει ελαφρύ μηχανάκι για να το "σπάσει" στο βουνό άπονα και τα μηχανικά του είναι γνωστά από χρόνια.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Δεν είμαι σίγουρος ότι η τελική μορφή του 790 και του Tenere700 θα ειναι τοσο hardcore που να μη συγκρινεται με το F850GS. Το Africa ειναι στην κατηγορια KTM 1090...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν είμαι σίγουρος ότι η τελική μορφή του 790 και του Tenere700 θα ειναι τοσο hardcore που να μη συγκρινεται με το F850GS. Το Africa ειναι στην κατηγορια KTM 1090...
Εδω νομίζω ότι κάνεις λάθος.
Το Africa , το KTM 1090 και το F850/750 είναι δικύλινδρα με τα ίδια σχεδόν κιλά και πολύ κοντά σε ιπποδυνάμεις!!!

Τα Τ7 και ΚΤΜ 790 είναι μονοκύλινδρα! Καμία σχέση!!!
Πέραν της διαφοράς στον αριθμό κυλίνδρων, υπάρχει σαφής διαφορά στα κιλά και στις δυνατότητες φόρτωσης, στα υποπλαίσια κλπ. Βλέπεις ο αριθμός κυλίνδρων καθορίζει το ύφος και το στυλ της μοτοσυκλέτας. Επηρεάζει το βάρος, την απόδοση, τα πάντα!!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα Τ7 και ΚΤΜ 790 είναι μονοκύλινδρα! Καμία σχέση!!!
βρε, λίγο ντροπήΣ.

Δικύλινδρα σε σειρά και τα δύο, το ένα με το μοτέρ που γνωρίσαμε στο MT-07 και Tracer700 και το άλλο με το μοτέρ του Duke790.

Αλλά λόγω φιλοσοφίας κατασκευής κινητήρα και σωληνωτών πλαισίων, οι "δότες" με την μορφή του Tracer700 και Duke 790 είναι σε πολύ χαμηλά κιλά, το πρώτο αν δεν απατώμαι στα 195 γεμάτο πάντα και το δεύτερο λίγο χαμηλότερα (λογικό, αφού είναι γυμνό).
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εδω νομίζω ότι κάνεις λάθος.
Το Africa , το KTM 1090 και το F850/750 είναι δικύλινδρα με τα ίδια σχεδόν κιλά και πολύ κοντά σε ιπποδυνάμεις!!!

Τα Τ7 και ΚΤΜ 790 είναι μονοκύλινδρα! Καμία σχέση!!!
Πέραν της διαφοράς στον αριθμό κυλίνδρων, υπάρχει σαφής διαφορά στα κιλά και στις δυνατότητες φόρτωσης, στα υποπλαίσια κλπ. Βλέπεις ο αριθμός κυλίνδρων καθορίζει το ύφος και το στυλ της μοτοσυκλέτας. Επηρεάζει το βάρος, την απόδοση, τα πάντα!!!!
βρε συ, ήντα λες?! Δικύλινδρα είναι τα εργαλεία! Και άσχετα αν φαίνονται στις προδιαγραφές πιο πολεμικά απο το F850GS, θα πρέπει να δούμε τις τελικές προτάσεις παραγωγής και τα αντίστοιχα Specs.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Το Africa , το KTM 1090 και το F850/750 είναι δικύλινδρα με τα ίδια σχεδόν κιλά και πολύ κοντά σε ιπποδυνάμεις!!!
20 αλογα τροχισια περιπου διαφορα ΔΕΝ ειναι κοντα σε ιπποδυναμεις και το bmw ανακοινωνει 93 ιππους(κανα 88-90 τροχο?) αλλα ειναι 850,οχι στον αστερισμο των 1000cc.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καλα ντε μη βαρατε.:wacky:
Ειναι οξω απο το ταργκετ γκρουπ μου ολα αυτα:D
Ειδικα τα 2 πολεμικα που ερχονται....
Παντως τα 2 τους ειναι μονα τους, εφοσον βγουν οπως λενε και δειχνουν.
Τα αλλα 3 ειναι πιο κοντα μεταξυ τους.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
αυτό είπα. και σε κιλά και σε τιμή και σε φιλοσοφία, το 850 παίζει με τα μεγάλα.

Η σχέση είναι ότι είναι κοντά σε κυβικά, κοντά σε ιπποδύναμη (το ΚΤΜ δηλαδή) και πέραν αυτού μηδέν.

Το σερτάο το έφαγε το ευρο4, να ζήσουμε να το θυμόμαστε, όπως και όλα τα μονοκύλινδρα 650 της εταιρίας. Τα 650 που θυμάσαι Θοδωρή δεν περπάτησαν και τα έκοψαν στην τριετία και επανέφεραν το παλιό F650 που το ονόμασαν G650 γιατί τα F ήταν δικύλινδρα πλέον. Τα G310 που πήραν την θέση τους στην γκάμα καλά αλλά "λίγα".

Ο μόνος "ανταγωνιστής" των Τ700 και 790R είναι το... (μην βαράτε) SWM Superdual σαν κιλά, φιλοσοφία κλπ. Ναι δεν έχει τα περιφερειακά, ναι δεν έχει τα άλογα, ναι ναι ναι ότι πείτε ναι. Αλλά έχει τιμή λΕκούμι για κάποιον που θέλει ελαφρύ μηχανάκι για να το "σπάσει" στο βουνό άπονα και τα μηχανικά του είναι γνωστά από χρόνια.
Θα μου επιτρέψετε να πω πως κατά την άποψη μου δε μπορεί να συγκριθεί κανένα μονοκύλινδρο με τα δικύλινδρα Τ700 & 790R (ούτε το SWM Superdual, ούτε καν τα 690/701). Μπορεί να ισχύει πως είναι μια επιλογή που μπορεί να ανταποκριθεί σε ADV καταστάσεις (χώμα και άσφαλτο) αλλά σίγουρα με τα δικύλινδρα θα απομακρυνθείς πολύ πιο άνετα από το αστικό περιβάλλον μέχρι να φτάσεις στα βουνά.

Επίσης η αναφορά στα υπο-πλαίσια, σέλες κτλ δεν μπορεί να θεωρηθεί ως ελλιπής γιατί έχουμε δει πως για το συγκεκριμένο χαρακτήρα αυτών των μοτοσυκλετών υπάρχουν ένα σωρό λύσεις και στο εμπόριο και χάριν της φαντασίας των ιδιοκτητών (η "βελτίωση" σέλας -όπως συνήθως γίνεται- κατά τη γνώμη μου είναι επίσης σφάλμα, αλλά είναι άλλη συζήτηση και όχι επί του παρόντος). Ο κινητήρας ήταν πρόβλημα και όχι οι σέλες και τα πλαίσια.

Εύχομαι και ελπίζω όντως τα T700 και 790R να ΜΗΝ συγκρίνονται με τα ΑΤ1000 (CRF1000L), ούτε με τα F850 & 1090R.
Η παρουσία τους θα γεμίσει ένα υπαρκτό κενό. Νομίζω πως λίγο-πολύ, όλοι καταλαβαίνουμε πως εμπόδιο στη παραγωγή τους αποτελούσαν μόνο λόγοι πραγματικής εμπορικής επιτυχίας (δηλ. αριθμός πωλήσεων σε περιορισμένο ειδικό κοινό που συναντάς σε forum και όχι στους δρόμους).
Και ΕΥΤΥΧΩΣ στα μονοκύλινδρα είχε τολμήσει η ΚΤΜ με τα 690 και πιο πρόσφατα η θυγατρική Husqvarna με το 701.

Ήρθε η ώρα να δούμε κάτι αντίστοιχο σε δικύλινδρο; Μακάρι, μόνο καλό κάνει η διεύρυνση μοντέλων.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα μου επιτρέψετε να πω πως
Να τα γηρατειά βαράνε την πόρτα quote πληθυντικός και σε λίγο θα σηκώνονται να κάτσω στο λεωφορείο... Ω θεοί, τέτοιο πισώπλατο μαχαίρωμα από τον χρόνο πως θα το αντέξω, πως, δώστε μου δύναμη (και μερικά κιλά σοκολάτα. και πίτσες. και τηγανητές πατάτες με φέτα).

Τα εισαγωγικά είχαν αυτόν ακριβώς τον σκοπό, όπως τον εξήγησες πολύ πιο αναλυτικά. Τον αναβάτη trOFFy (χρησιμοποιώ καταχρηστικά τον όρο γιατί το έχουμε πρόσφατο με τις φωτογραφίες και τις δυσκολίες του) το SWM με τον κινητήρα που είναι πολύ πιο ήπιος σε κραδασμούς από του 690 (όχι από τον τελευταίο του 701 που θα μπει στο 690) ή του DR650 πιθανώς και του Τενερε, θα τον πάει μιά χαρά χωρίς να κουράσει στον ανοιχτό δρόμο, θα τον γυρίσει μιά χαρά. 169 κιλά γράφει στην σελίδα της εταιρίας στεγνά βέβαια, με άλλα 20 πες "έτοιμο για οδήγηση" είναι πάλι αποδεκτό συζητώντας για "έτοιμο μηχανάκι με κάγκελα/σέλα/ποδιά/ανεμοθώρακα 23εκ απόσταση από το έδαφος και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις" στα 7000 ευρώ (δεν το βρίσκω πιά στο car να θυμηθώ πόσο είχε ακριβώς). Tα δικύλινδρα θα προσθέσουν την διασκέδαση που λόγω ιπποδύναμης είναι περιορισμένη σε αυτό το μονοκύλινδρο, το ΚΤΜ λογικά θα είναι ίδια κιλά, προφανώς όχι ίδια λεφτά.

Τα 690/701 δεν θα θεωρώ "ανταγωνιστές" γιατί αν ψωνίσεις ένα τέτοιο "κούτα" και ρίξεις και το κιτ της όποιας εταιρίας, έχεις πληρώσει λεφτά 1090R/ΑΤ-AS. Πρέπει να είσαι εντελώς ταγμένος στο σκοπό "εκδρομικό εντούρο με πολύ και δύσκολο χώμα" για να επιλέξεις αυτή την λύση.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Ενδεικτικά επειδή τη Δευτέρα ήμουν στον εδώ εξουσιοδοτημένο (για τσεκ το μηχανάκι μου απο τον νέο ιδιοκτήτη) σε συζήτηση που είχαμε για το εν λόγω μοντέλο επειδή ήταν Αυστρία για σεμινάριο ,μου ανέφερε πως το τελείωμα που φαίνεται ποδιά, είναι το τελείωμα του ντεποζιτου ..
Επίσης επειδή το μηχανάκι έτρεχε στην πίστα πάνω κάτω συνέχεια δοκιμές, παίζει να ναι ότι καλύτερο έχει βγει μέχρι σήμερα.......σε αναμονή λοιπόν
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως αν μοιάζει με το πρωτότυπο θα είναι το δεύτερο ασχημότερο μηχανάκι δια χειρός ΚΤΜ (τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα).
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν βγάλουμε απο την εξίσωση το αισθητικό η σκέψη για το τεπόζιτο να είναι τόσο χαμηλά είναι ευφυής καθώς χαμηλώνει απίστευτα το κέντρο βάρους και αφήνει το πάνω μέρος εκεί που αγκαλιάζουν τα πόδια να είναι ακριβώς όσο παχύ πρέπει ωστε να μπόρείς να αγκαλιάζεις το τεπόζιτο στο χώμα. Αν σκεφτούμε επίσης τις δοκιμές που έχουν γίνει και οτι θα έχει σίγουρα κορυφαία περιφερειακά της WP-Brembo τότε μάλλον θα μιλάμε για το πιο καλοστημμένο on-off ever..
 
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
ktm 1290 SA R
Πιστεύω πως η μηχανή όσον αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητες θα θέσει νέα στάνταρ στην κατηγορία. Όσον αφορά το αισθητικό κομμάτι περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Προσωπικά αυτό που βλέπω σε πρώτη φάση δε με φτιάχνει αλλά κάτσε να βγει πρώτα να το συνηθίσει λίγο το μάτι...

Εκείνο που με προβληματίζει είναι η τοποθέτηση του τεπόζιτου τόσο χαμηλά. Σίγουρα έχει θετικά με κυριότερο το χαμήλωμα του κέντρου βάρους αλλά θα με ανησυχούσε λίγο το τι θα γίνει στο βουνό με τις κοτρόνες που θα τρώει.
 
Top Bottom