KTM 790 Adventure

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Η ερώτηση είναι...

Θα αλλάξεις το 790 σου με το νέο 790 γιατί; Περισσότερο θα πιάσουν τόπο αναρτήσεις και το κρατάς μέχρι όποτε.
(δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει θέλω άλλα ελατήρια αν δεν κάτσεις σε μοτοσικλέτα και ακούσεις το "νταν" του στοπ στα αμορτισέρ)


ΛΟΛ δεν είναι θέμα κόντρας μεταξύ οδηγών.
Είναι ένα σοβαρό παράπονο το οποίο απορώ γιατί δεν έχει φτάσει σε κανένα μανατζαραίο και εξελικτή μοτοσικλέτας και το χιουμοράκι ένθεν και ένθεν δεν το κάνει λιγότερο ισχυρό.
Πολυ σωστα, νομιζω οτι θα επρεπε στην παραγγελια να δηλωνονται τα κιλα του αναβατη και η μηχανη να παραδιδεται με το σωστο ελατηριο για αυτα, ακομα κι αν δεν εχει ρυθμισεις. Εχει δικιο ο tc-drift , δεν μπορει το configuration να περιλαμβανει χρωμα, καγκελα αξεσουαρ, ηλεκτρονικα κλπ και οχι τον καταλληλο τυπο ελατηριου...σκεφτομαι πως θα μπορουσαμε να πιεσουμε προς αυτη την κατευθυνση...μηπως αν το απαιτουσαμε σαν απαραιτητη προυποθεση για την αγορα οποιασδηποτε καινουριας, δεν θα μασαγανε λετε? Ετσι κι αλλοιως δεν ζητας και τιποτα παραλογο, ουτε επιβαρυνονται τοσο τα logistics. Θα εχει η αντιπροσωπεια
δυο τυπους ελατηριου και θα παραδιδει τη μηχανη με αυτο που ταιριαζει στον αγοραστη. Αν ''χαλαγε'' η αγορα δεν θα το κανανε λετε?
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μου κέντρισε το ενδιαφέρον το νέο 790 (εγκυκλοπαιδικά προς το παρόν) και χαζεύω κάποια άρθρα.

Η τιμή φαίνεται πολυ ανταγωνιστική και ίσως αξίζει για κάποιους να το προτιμήσουν έναντι του καλύτερα εξοπλισμένου 800MT μιας και θα πάρουν όνομα ΚΤΜ αλλά και σίγουρα καλύτερο στήσιμο λόγω χαμηλότερου κέντρου βάρους. Όμως διαβάζω στο Mototriti
ότι ναι μεν το quicksifter θα είναι προαιρετικό (ΟΚ, το ήξερα ήδη) αλλά αυτό που με μπέρδεψε ήταν το ακόλουθο κείμενο:

"Το 790 Adventure 2023 φέρει τον αισθητήρα IMU 6 αξόνων, με τον οποίο εξοπλίζονται και τα 890 Adventure και 1290 Super Adventure, ενώ τα ηλεκτρονικά συστήματα βασίζονται σε αυτά του KTM 890 Adventure και περιλαμβάνουν Traction control, Cornering ABS, Motor Slip Regulator και Riding modes. Αυτό ας μην το προσπεράσουμε, είναι σημαντικό όταν μία εταιρεία επιλέγει να εξοπλίσει ένα μικρότερο μηχανάκι με τέτοια ηλεκτρονικά βοηθήματα, απο την mega κατηγορία, ο κίνδυνος να μην πουλήσει το μεγάλο (που σημαίνει μεγαλύτερο κέρδος) είναι μεγάλος, δεν είναι χαζοί οι υπόλοιποι κατασκευαστές που δεν το κάνουν, δεν το κάνουν επειδή δεν τους συμφέρει ....

Μέσα σε όλα τα παρεχόμενα συστήματα, η KTM προσφέρει για άλλη μια φορά Demo mode, όπως έχουμε δει και στα άλλα νέα μοντέλα της εταιρείας. Με αυτή την λειτουργία, όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσυκλέτας –και αυτά του προαιρετικού εξοπλισμού- είναι «ανοικτά» για τα πρώτα 1.500 χιλιόμετρα, ενώ στην συνέχεια ο αναβάτης μπορεί να κρατήσει όποια από αυτά επιθυμεί με την ανάλογη χρέωση."

Δεν διευκρινίζει όμως, ποια βοηθήματα υπάγονται στο demo mode και ποιά είναι στάνταρ? Ποια θα είναι η τελική τιμή με όλα τα προαναφερθέντα + qs?
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Στο demo mode είναι ενεργοποιημένα όλα τα προαιρετικά ηλεκτρονικά...quickshifter+, rally mode, cruise control, msr
Όλα τα υπόλοιπα είναι βασικός εξοπλισμος
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Στο demo mode είναι ενεργοποιημένα όλα τα προαιρετικά ηλεκτρονικά...quickshifter+, rally mode, cruise control, msr
Όλα τα υπόλοιπα είναι βασικός εξοπλισμος
Έχεις εικόνα για τιμή με απ' όλα?
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Αν θυμάμαι καλά το travel pack που τα περιλαμβάνει όλα στο 890 έκανε περίπου €800
Το quickshifter στο 790 πρέπει να κάνει €380
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Mαγικο χαλί , για τα 7/890adv S

Xplor pro

Sent from my 4087U_EEA using Tapatalk
Αυτές φοράει το R και με τα 4000 που θες μπρος πίσω πας απευθείας στο R
 

mallllias

Μέλος
Όνομα
κωστας
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Άσχετο αλλά ένα πράγμα έπρεπε να έχουν ΟΛΕΣ οι μοτοσυκλέτες ανεξαρτήτως τιμής και κατηγορίας. Ρύθμιση προφορτισης εμπρός και πίσω. Άσε ρυθμίσεις επαναφοράς απόσβεσης. Την στιγμή που το SAG είναι το άλφα και το ωμέγα για το πώς στέκεται η μοτοσυκλέτα στο δρόμο δεν έπρεπε να πουλιούνται καν μοτοσυκλέτες χωρίς ρύθμιση. Και για να το παω ένα βήμα πιο πέρα κανονικά έπρεπε να υπάρχουν 2 εκδόσεις σε όλα τις μοτοσυκλέτες εστω. Light weight 65-90 κιλά αναβάτη και 90 κιλά +. Δεν μπορεί να πουλιούνται μοτοσυκλέτες ίδιες για γυναίκες και 150κιλους. Είναι αστείο. Αλλά ακόμα πιο αστείο είναι που δεν έχει εργοστασιακή επιλογή σκληρότητας για το ελατήριο. Μόνο σε κάτι enduro το βλέπεις. Να πάρεις δηλαδή μια μοτοσυκλέτα και να σηκώνει τα χέρια ψηλά η εταιρεία αν είσαι 120 κιλά και δε κάνει για τίποτα. Να σου λέει ευθαρσώς πήγαινε σε aftermarket ελατήριο. Δεν υπάρχει αυτό και κανείς δε λέει για αυτό τίποτα δεκαετίες. Μας έχει πρήξει η Ε.Ε. με μαλακιες ηλεκτρονικά για την ασφάλεια και το πιο σημαντικό και δωρεάν για την οδική συμπεριφορά την σωστή σκληρότητα των ελατηρίων στη μοτοσυκλέτα δεν ασχολήθηκε ποτέ κανείς! Μόνο εξειδικευμένοι χομπίστες και εκπαιδευτές.

Αλλά όλα τα παραπάνω ειναι ένας εφιάλτης logistics και κόστους οπότε γ@μ@ το ..
Καλα τι ψαχνεις?
Εδω δε λεει κανενας τπτ αν στα πρωτα 600 χιλιομετρα σταζουν υγρα απτα δοχεια των φρενων.
Δε λεει κανενας τπτ αν μετα την 1η ψιχαλα παρει νερα η οθονη κ βλεπεις μπουρμπουλιθρες.
Δε λεει κανενας τπτ αν οι δισκοπλακες ξεκολησουν η παιζουν στα πρωτα 1000 χιλιομετρα.
Τι ψαχνεις?
Για να μη πω για αλλα θεματα που δεν ειπε κανενας τπτ τα τελευταια χρονακια κ απλα πηγε πασο ο κοσμος...
Αντε να δουμε πως θα πανε αυτα τα ktm που πλεον φτιαχνονται Κινα....
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Είχες KTM? Η απο αυτα που έχεις διαβάσει?Γιατί σε 3 KTM που εχουν περάσει τουλάχιστον απο τα χέρια μου, δεν μου συνέβη τπτ από αυτά ....
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Είχες KTM? Η απο αυτα που έχεις διαβάσει?Γιατί σε 3 KTM που εχουν περάσει τουλάχιστον απο τα χέρια μου, δεν μου συνέβη τπτ από αυτά ....
Χαλάς την πιάτσα να ξερεις... :secret::p
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Είχες KTM? Η απο αυτα που έχεις διαβάσει?Γιατί σε 3 KTM που εχουν περάσει τουλάχιστον απο τα χέρια μου, δεν μου συνέβη τπτ από αυτά ....
Έχει άδικο μετά ο mallllias, που λέει ότι δεν λέει κανένας τίποτα;;; :laugh:
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Καλα τι ψαχνεις?
Εδω δε λεει κανενας τπτ αν στα πρωτα 600 χιλιομετρα σταζουν υγρα απτα δοχεια των φρενων.
Δε λεει κανενας τπτ αν μετα την 1η ψιχαλα παρει νερα η οθονη κ βλεπεις μπουρμπουλιθρες.
Δε λεει κανενας τπτ αν οι δισκοπλακες ξεκολησουν η παιζουν στα πρωτα 1000 χιλιομετρα.
Τι ψαχνεις?
Για να μη πω για αλλα θεματα που δεν ειπε κανενας τπτ τα τελευταια χρονακια κ απλα πηγε πασο ο κοσμος...
Αντε να δουμε πως θα πανε αυτα τα ktm που πλεον φτιαχνονται Κινα....
Πάλι καλά που δεν τρώνε μονοπαντα τα λάστιχα...
 
Top Bottom