KTM 790 Adventure

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Πιστεύω πως η μηχανή όσον αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητες θα θέσει νέα στάνταρ στην κατηγορία. Όσον αφορά το αισθητικό κομμάτι περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Προσωπικά αυτό που βλέπω σε πρώτη φάση δε με φτιάχνει αλλά κάτσε να βγει πρώτα να το συνηθίσει λίγο το μάτι...

Εκείνο που με προβληματίζει είναι η τοποθέτηση του τεπόζιτου τόσο χαμηλά. Σίγουρα έχει θετικά με κυριότερο το χαμήλωμα του κέντρου βάρους αλλά θα με ανησυχούσε λίγο το τι θα γίνει στο βουνό με τις κοτρόνες που θα τρώει.
Και το 640 αντβε καπως ετσι ειναι
Μου εχει πεσει χιλιες φορες σε διαφορες φασεις και στασεις !!!και δεν .........
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
μου αρεσει πολυ
Εντελει εκει παει το πραμα (bmw 850gs) οριακα κυβικα για ταξιδι διπλος και βαλιτσες χαμηλη καταναλωση δυναμη σοβαρη !!!!!!
Και αν εισαι μονος με παγκαζια θεωρω οτι εισαι παγκοζμιος και στο χωμα και στην ασφαλτο !!
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Εχει κουρασει λιγο η ιστορια με το 790 κατα την προσωπικη μου εκτιμηση...ασκοπες καθυστερήσεις, τρεναρισμα για το επισημο release οσο δε παει, και φουλ τιζερς λες και ειναι ταινια. Δε καταλαβαινω γιατι γιατι τα κανουν αυτα τα πραγματα.

Επισης για το θεμα των αναρτησεων και των φρενων, απ οτι εχω διαβασει λενε πως θα ειναι μη ρυθμιζομενες, και οι δαγκανες θα ειναι αυτες οι κινεζοινδικες που φοραει και το 790 duke...δραμα δραμα δηλαδη


Το "πισωγυρισμα" της ντιζας στο συμπλεκτη ειναι το μονο πραγματικα που μπορω να δω σαν θετικο. Δε ξερω για ποιο λογο εχει κυριαρχισει η φρενίτιδα με τους υδραυλικους συμπλεκτες, αλλα ειδικα στην κτμ εχουν 100% αστοχια χωρις χωρις οφελος
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Εχει κουρασει λιγο η ιστορια με το 790 κατα την προσωπικη μου εκτιμηση...ασκοπες καθυστερήσεις, τρεναρισμα για το επισημο release οσο δε παει, και φουλ τιζερς λες και ειναι ταινια. Δε καταλαβαινω γιατι γιατι τα κανουν αυτα τα πραγματα.

Επισης για το θεμα των αναρτησεων και των φρενων, απ οτι εχω διαβασει λενε πως θα ειναι μη ρυθμιζομενες, και οι δαγκανες θα ειναι αυτες οι κινεζοινδικες που φοραει και το 790 duke...δραμα δραμα δηλαδη


Το "πισωγυρισμα" της ντιζας στο συμπλεκτη ειναι το μονο πραγματικα που μπορω να δω σαν θετικο. Δε ξερω για ποιο λογο εχει κυριαρχισει η φρενίτιδα με τους υδραυλικους συμπλεκτες, αλλα ειδικα στην κτμ εχουν 100% αστοχια χωρις χωρις οφελος
Οι αναρτήσεις θα είναι ρυθμιζόμενες o ίδιος ο Chris Birch είπε πως θα φοράει το WP XPlor μπροστινό οπως και τα EXC μοντέλα.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Πάντως στο χώμα, μόνο ο Birch θα μπορεί να το πάει :D
Αυτό που κάνει και η Γιαμαχα και η ΚΤΜ μου φαίνεται κι εμένα αστείο. Τουρ ντε γουρλΝΤ κι ετΣ για να πάει το presale σύννεφο.
Εγώ αυτό που βλέπω (και ξέρω) είναι:μεγάλο τεποζιτο, μικρές διαδρομές αναρτήσεων, ιδίως η πίσω και αυτή η εμμονή στο μη μοχλικο (με αποτέλεσμα να φτάσουν την ακραία γωνια πίσω στο αμορτισέρ για να το σώσουν) είναι κωμωδία. Πολύ ωραίος ανταγωνιστής του F800 αλλά μέχρι εκεί. 990 η 640 όπως πάνε να μας το πουλήσουν ΔΕΝ είναι. θα είναι καλό, αλλά όχι αυτό που μας πουλάνε στα τρέιλερ. έχει καταντήσει terminator το 1050 στο χώμα με τον Birch και τον reeman πχ. θα κάνουν το ίδιο και με το 790. Marketing είμαι αυτό...
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Ο κυβισμός ειναι ιδανικός σε συνδυασμό με τον δικυλινδρο κινητήρα που είναι εκρηκτικός και πολύ ελαστικός ταυτόχρονα( βλέπε duke 790) Αυτονομία θα έχει μια χαρά. Σωστο βαρος, αναρτησαρες μαλλον...Τι άλλο να ζητήσει κανεις;
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ο κυβισμός ειναι ιδανικός σε συνδυασμό με τον δικυλινδρο κινητήρα που είναι εκρηκτικός και πολύ ελαστικός ταυτόχρονα( βλέπε duke 790) Αυτονομία θα έχει μια χαρά. Σωστο βαρος, αναρτησαρες μαλλον...Τι άλλο να ζητήσει κανεις;
:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

μλκα κλαίω!!!!
Εσύ ειδικά, ΔΕΝ υπάρχει ούτε ΜΙΑ στο δισεκατομμύριο να μην του έσκιζες τα μάτια στη μόντα , αν έπεφτε στα χέρια σου:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

μλκα κλαίω!!!!
Εσύ ειδικά, ΔΕΝ υπάρχει ούτε ΜΙΑ στο δισεκατομμύριο να μην του έσκιζες τα μάτια στη μόντα , αν έπεφτε στα χέρια σου:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
Απο κινητηρα οι Αυστριακοι το ξεζουμιζουν απο μονοι τους.. Μονο σε κανα Γιαπωνεζικο βλεπουμε χαρα εμεις οι μονταδοροι.:)
 

North_explorer

Where the Pin Shows
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
BMW R 1200 GS Adv Rally
Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να πάρει μερίδιο της αγοράς αυτή την στιγμή αυτό το μηχανάκι, μιας και θα είναι δίπλα στο Τ7 και στο F850. Και το λέω αυτό γιατί ο πιο χωμάτινος, και αυτός του θέλει την on-off αδα του μόνος με σάκο και τα λοιπά , θα καταλήξει πολύ πιο εύκολα στο Yamaha , σύμφωνα με όσα περιφερειακά και τα λοιπά μας έχουν δείξει οι δυο εταιρίες μεχρι στιγμής , και σίγουρα την τιμή πώλησης.
Μιας και πιστεύω ότι το 790 , θα είναι πολύ πιο κοντά τιμολογιακά στο 850gs.

Και νομίζω οτι ο αγοραστής που θα το παρει και για μια δικαβαλια και ένα ταξιδάκι και τα λοιπά θα πάει στο 850, πολύ πιο εύκολα . και με το πρόγραμμα που έχει η Bmw.

Νομίζω οτι αυτή η κατηγορία είναι λίγο από μονή της αδικημένη. Μιας και στο χώμα και στα μονά ταξίδια θες κάτι ευέλικτο , σχετικά ελαφρύ και να μπορείς να βάλεις και λίγο χέρι .
Από την στιγμή που έμπλεξαν οι εταιρίες με δικύλινδρα νομίζω ότι χάνεις αρκετά από αυτά.


Και δεν λέω , προς θεού και γ@μω τα μοτορια μπορεί να είναι , άπλα την γνώμη μου για την αγορά. :stm:

Προσωπικά εάν πήγαινα για αγορά δικύλινδρου ΚΤΜ θα πήγαινα καρφί στο 1090R. :cool::cool:

Για δεύτερο μηχανάκι , είναι άλλη συζήτηση ......

:friendship::friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μιας και πιστεύω ότι το 790 , θα είναι πολύ πιο κοντά τιμολογιακά στο 850gs.
To F850GS όπως έρχεται Ελλάδα φουλ έξτρα, έχει (drumroll please)



και δεν νομίζω να φτάσει εκεί το ΚΤΜ.
Να πλησιάζει την βασική τιμή του BMW ίσως. Αλλά και πάλι, πλήρως ρυθμιζόμενα μπροστινά VS όχι, πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω VS όχι (ναι ξέρω ESA-λολ) και τριάντα (το λιγότερο) κιλά μείον, που για τον advtrOFFά μετράνε. Ο αναβάτης που θα κοιτάξει το F850GS θα κοιτάξει και το 1090R και το 1290R γιατί σε τιμή είναι ανάμεσα στα δύο, θα κοιτάξει και τις Άφρικα, θα κοιτάξει και το Vstom1000ΧΤ και το Tiger800. Όχι τενερέ700/790R.

Η ΚΤΜ και η Υamaha πάνε να πετύχουν την RTW μόδα με καθυστέρηση μεν, προσφέροντας τις μόνες δύο "έτοιμες" λύσεις στην αγορά δε. Και αν τα εξοντωτικά παρέλαση/τεστ τα κάνουν απροβλημάτιστα, χωρίς υποπλαίσια που σπάνε και λοιπές χαζομαρούλες που μπορεί να σου δημιουργήσουν σοβαρά προβλήματα στο πουθενά, μπράβο τους και καλά κάνουν και αργούν.
 

North_explorer

Where the Pin Shows
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
BMW R 1200 GS Adv Rally
To F850GS όπως έρχεται Ελλάδα φουλ έξτρα, έχει (drumroll please)



και δεν νομίζω να φτάσει εκεί το ΚΤΜ.
Να πλησιάζει την βασική τιμή του BMW ίσως. Αλλά και πάλι, πλήρως ρυθμιζόμενα μπροστινά VS όχι, πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω VS όχι (ναι ξέρω ESA-λολ) και τριάντα (το λιγότερο) κιλά μείον, που για τον advtrOFFά μετράνε. Ο αναβάτης που θα κοιτάξει το F850GS θα κοιτάξει και το 1090R και το 1290R γιατί σε τιμή είναι ανάμεσα στα δύο, θα κοιτάξει και τις Άφρικα, θα κοιτάξει και το Vstom1000ΧΤ και το Tiger800. Όχι τενερέ700/790R.

Η ΚΤΜ και η Υamaha πάνε να πετύχουν την RTW μόδα με καθυστέρηση μεν, προσφέροντας τις μόνες δύο "έτοιμες" λύσεις στην αγορά δε. Και αν τα εξοντωτικά παρέλαση/τεστ τα κάνουν απροβλημάτιστα, χωρίς υποπλαίσια που σπάνε και λοιπές χαζομαρούλες που μπορεί να σου δημιουργήσουν σοβαρά προβλήματα στο πουθενά, μπράβο τους και καλά κάνουν και αργούν.

Αυτό λέω και εγώ . Σίγουρα δεν πιστεύω να φτάσει την τιμή του πλήρη 850gs, άλλα θα είναι ανάμεσα στο 690 και στο 1090 , άρα περίπου στα 12000 + Ευρώ, και απλά λέω ότι πολύ πιο εύκολα θα πάει κάποιος στο ΚΤΜ 690 enduro ή στο 701 husqvarna, για να το κάνει RTW, με λίγες μόντες ....


:friendship::friendship:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να πάρει μερίδιο της αγοράς αυτή την στιγμή αυτό το μηχανάκι, μιας και θα είναι δίπλα στο Τ7 και στο F850. Και το λέω αυτό γιατί ο πιο χωμάτινος, και αυτός του θέλει την on-off αδα του μόνος με σάκο και τα λοιπά , θα καταλήξει πολύ πιο εύκολα στο Yamaha , σύμφωνα με όσα περιφερειακά και τα λοιπά μας έχουν δείξει οι δυο εταιρίες μεχρι στιγμής , και σίγουρα την τιμή πώλησης.
Μιας και πιστεύω ότι το 790 , θα είναι πολύ πιο κοντά τιμολογιακά στο 850gs.

Και νομίζω οτι ο αγοραστής που θα το παρει και για μια δικαβαλια και ένα ταξιδάκι και τα λοιπά θα πάει στο 850, πολύ πιο εύκολα . και με το πρόγραμμα που έχει η Bmw.

Νομίζω οτι αυτή η κατηγορία είναι λίγο από μονή της αδικημένη. Μιας και στο χώμα και στα μονά ταξίδια θες κάτι ευέλικτο , σχετικά ελαφρύ και να μπορείς να βάλεις και λίγο χέρι .
Από την στιγμή που έμπλεξαν οι εταιρίες με δικύλινδρα νομίζω ότι χάνεις αρκετά από αυτά.


Και δεν λέω , προς θεού και γ@μω τα μοτορια μπορεί να είναι , άπλα την γνώμη μου για την αγορά. :stm:

Προσωπικά εάν πήγαινα για αγορά δικύλινδρου ΚΤΜ θα πήγαινα καρφί στο 1090R. :cool::cool:

Για δεύτερο μηχανάκι , είναι άλλη συζήτηση ......

:friendship::friendship:
Έτσι..... Όλο για ελαφρύ on off μιλάνε και έχουν καβαλήσει τα 200 κιλά και πάνε να περάσουν την μπετονιέρα σε λίγο.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Έτσι..... Όλο για ελαφρύ on off μιλάνε και έχουν καβαλήσει τα 200 κιλά και πάνε να περάσουν την μπετονιέρα σε λίγο.
Ετσι ;)

204 κιλα κενη, λιγο κατω απο 230 κιλα στο δρομο το gs του 2004-2012 ;)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το ολο θεμα ειναι λιγο περιεργο κατα τη γνωμη μου με το 790. Γενικα το 800αρι στην ουσια της κτμ, ειναι μοντελο της τρεχουσας ''μεσσαιομεγαλης'' κατηγοριας, δηλαδη αφρικα, 1090, τιγρης 800, φ850. Απο μονο του αυτο δημιουργει εσωτερικο ανταγωνισμο με το 1090, το οποιο ειναι πιο πολλα χρονια στην αγορα, εχει περισσοτερη ''αιγλη'', εχει πιο πολυ γκαζι και καλυτερα περιφεριακα και πιθανοτατα ειναι πιο αξιοπιστο. Δε νομιζω να καταφερει η κτμ να το δινει θεαματικα πιο φτηνα απο το 1090, και αν το κανει, τοτε κανεις δε θα ψωνισει το 1090. Αμα το 790 ειναι κοντα σε τιμη κανεις δε θα εχει νοημα να παρει το 790. Απο βαρος θεωρω πως θα εχουν μικρη διαφορα, το οτι το δουκακι ειναι ελαφρυ δε σημαινει πως θα ειναι και το adv μοντελο. Πολλα περιφεριακα και πλαστικα/σιδερικα θα αυξησουν το βαρος.

Το χειρωτερο κομματι ομως στην περιπτωση ειναι η πιθανη αξιοπιστια του μοντελου. Η κτμ ακομα και μεχρι σημερα, δεν εχει καταφερει να βγαλει αλεξισφαιρο μοντελο συνολικα, χωρις προβληματα. Μπορει απο την εποχη του πρωτου lc4 και μετα οι κινητηρες να μη σπανε με τιποτα, αλλα μια χαρα μπορεις να μεινεις στο δρομο απο τρομπα, φρενα, κλειδια και διαφορα αλλα που μας εχουν συνηθησει οι πορτοκαλοι φιλοι μας. Και ολα αυτα τα προβληματα συμβαινουν σε μοντελα premium, που δεν εχουν γινει περικοπες στην κατασκευη προκειμενου να μειωθει το κοστος. Αν χωρις πρακτικα περιορισμους στο μπατζετ βγαζουν προβληματα, τρεμω με το τι θα μπορουσε να συμβει σε ενα μηχανακι που ο σχεδιασμος του ειχε σαν κεντρικο αξονα την μειωση του κοστους απο παντου, τουλαχιστον σε βαθος χρονου. Αυτα φαινονται ευκολα απο τις επιλογες no name φρενων, ντιζα στο συμπλεκτη, και διαφορα αλλα (μια χαρα ειναι η ντιζα, οταν το κανεις απο επιλογη ομως, αμα το κανεις για να κοψεις κοστος μαλλον σημαινει πως εχεις κοψει απο παντου).

Η κτμ περιμενει να βγαλει η γιαμαχα το 700 και η γιαμαχα να βγαλει η κτμ το 790, χωρις να εχουν παρει χαμπαρι ομως οτι παιζουν σε διαφορετικες κατηγοριες? Το μτ7 εχει περιπου 65 αλογα τροχο, δηλαδη παιζει με τα ''μικρα'' versys 650 vstrom 650 κλπ με μια ομως πιο χωματινη αποψη κατασκευης. Οποτε δε μπορω με τιποτα να καταλαβω γιατι δε τα βγαζουν τα μηχανακια αφου τα εχουν ετοιμα. Παντως προσωπικα, δε θα επερνα του 790 για κανενα λογο μεσα στα πρωτα 3 τουλαχιστον ετη της κυκλοφοριας του.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Να γιατί μποξέρ


Sent from my iPhone using Tapatalk
Το 950 εκεινη την εποχη, ηταν ηιο ελαφρυ, πιο δυνατο και πιο ροπατο. Επισης στο δρομο πηγαιναν το ιδιο και στο χωμα δεν ειχαν επαφη. Το fun factor το αφηνουμε ασχολιαστο. Το ερωτημα γιατι μποξερ δεν ειχε ουτε τοτε τοτε απαντηση ουτε τωρα.

Απλα λογω της εμμονης της bmw για brand/moder recognition κατεληξε σε ενα μηχανακι που για να ειναι καλο επρεπε να γινει overengineered και να φτασει να πουλιεται 25 χιλιαρικα
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Το 950 εκεινη την εποχη, ηταν ηιο ελαφρυ, πιο δυνατο και πιο ροπατο. Επισης στο δρομο πηγαιναν το ιδιο και στο χωμα δεν ειχαν επαφη. Το fun factor το αφηνουμε ασχολιαστο. Το ερωτημα γιατι μποξερ δεν ειχε ουτε τοτε τοτε απαντηση ουτε τωρα.

Απλα λογω της εμμονης της bmw για brand/moder recognition κατεληξε σε ενα μηχανακι που για να ειναι καλο επρεπε να γινει overengineered και να φτασει να πουλιεται 25 χιλιαρικα
Μιλάς όμως για δυο μηχανάκια που στην πραγματικότητα δεν έχουν σχέση μετάξι τους
Το ένα είναι σαφώς ποιο χωμάτινο και πάει και άσφαλτο
Ενώ το άλλο ποιο ασφάλτινο που πάει και χώμα
Με το ένα θα γυρίσεις τον κόσμο όλο ενώ με το άλλο δεν ξέρεις αν θα γυρίσεις από τον καφε στο σπίτι
Έχουν μια διαφορετική φιλοσοφία οι δυο εταιρίες με μια τάση να προσπαθούν αν θέλεις να ανταγωνιστούν τα καλά η μια τις άλλης
Βέβαια ότι και να λες λέω λέμε ότι γουστάρει ο καθένας
Εγώ για παράδειγμα που είμαι φαν από μικρός στην κατεμ ποτέ δεν σνομπαρα τα τριμπουρδελα τα μπεμβε
Και μάλιστα σκοπεύω να πάρω ένα
Αλλά δεν μου βγάζει αυτό το μηχανάκι να το πάω χώμα
Θες επιδει είναι ογκώδες θες επιδει το έχουν χαρτογιακάδες για καφε τρίβαλιτσο κάτι δεν με τραβάει να το βάλω στο χώμα
Ενώ το σκατεμ από την άλλη έχει ποιο χωμάτινο προσανατολισμο
Όλα τους τα μηχανάκια
Αυτό λανσάρουν
Και όσο για το θέμα βάρους έχουν κολλήσει όλοι αν είναι τις και αν δεν είναι τόσο και άμα το φωρτοσεις και το ξεφωρτοσεις και πάει λέγοντας ... άμα το μηχανάκι είναι σωστά φτιαγμένο και έχεις χέρια πάει όλα τ αλλά να χαμε να λέμε είναι . Είναι αυτά τα κολλήματα μετάξι μπεμβεδακιδον και κατεμαδον.
Αλλά υπάρχει ένα μεγάλο αλλά
Η κάθε μηχανή έχει έναν κύριος σκοπό και αυτό δυστηχως οι περισσότεροι δεν το περνούν χαμπάρι .
Κανένα κατεμ μπεμβε η ότι άλλο μεγάλο μηχανάκι θες δεν έχει φτιαχτεί ούτε για αγώνες ούτε για καφε ούτε πηγενε έλα δουλειά σπίτι . Ξέφυγα λίγο αλλά τώρα ξύπνησα και γράφω ότι μου κατέβει χαχαχα



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Το ολο θεμα ειναι λιγο περιεργο κατα τη γνωμη μου με το 790. Γενικα το 800αρι στην ουσια της κτμ, ειναι μοντελο της τρεχουσας ''μεσσαιομεγαλης'' κατηγοριας, δηλαδη αφρικα, 1090, τιγρης 800, φ850. Απο μονο του αυτο δημιουργει εσωτερικο ανταγωνισμο με το 1090, το οποιο ειναι πιο πολλα χρονια στην αγορα, εχει περισσοτερη ''αιγλη'', εχει πιο πολυ γκαζι και καλυτερα περιφεριακα και πιθανοτατα ειναι πιο αξιοπιστο. Δε νομιζω να καταφερει η κτμ να το δινει θεαματικα πιο φτηνα απο το 1090, και αν το κανει, τοτε κανεις δε θα ψωνισει το 1090. Αμα το 790 ειναι κοντα σε τιμη κανεις δε θα εχει νοημα να παρει το 790. Απο βαρος θεωρω πως θα εχουν μικρη διαφορα, το οτι το δουκακι ειναι ελαφρυ δε σημαινει πως θα ειναι και το adv μοντελο. Πολλα περιφεριακα και πλαστικα/σιδερικα θα αυξησουν το βαρος.

Το χειρωτερο κομματι ομως στην περιπτωση ειναι η πιθανη αξιοπιστια του μοντελου. Η κτμ ακομα και μεχρι σημερα, δεν εχει καταφερει να βγαλει αλεξισφαιρο μοντελο συνολικα, χωρις προβληματα. Μπορει απο την εποχη του πρωτου lc4 και μετα οι κινητηρες να μη σπανε με τιποτα, αλλα μια χαρα μπορεις να μεινεις στο δρομο απο τρομπα, φρενα, κλειδια και διαφορα αλλα που μας εχουν συνηθησει οι πορτοκαλοι φιλοι μας. Και ολα αυτα τα προβληματα συμβαινουν σε μοντελα premium, που δεν εχουν γινει περικοπες στην κατασκευη προκειμενου να μειωθει το κοστος. Αν χωρις πρακτικα περιορισμους στο μπατζετ βγαζουν προβληματα, τρεμω με το τι θα μπορουσε να συμβει σε ενα μηχανακι που ο σχεδιασμος του ειχε σαν κεντρικο αξονα την μειωση του κοστους απο παντου, τουλαχιστον σε βαθος χρονου. Αυτα φαινονται ευκολα απο τις επιλογες no name φρενων, ντιζα στο συμπλεκτη, και διαφορα αλλα (μια χαρα ειναι η ντιζα, οταν το κανεις απο επιλογη ομως, αμα το κανεις για να κοψεις κοστος μαλλον σημαινει πως εχεις κοψει απο παντου).

Η κτμ περιμενει να βγαλει η γιαμαχα το 700 και η γιαμαχα να βγαλει η κτμ το 790, χωρις να εχουν παρει χαμπαρι ομως οτι παιζουν σε διαφορετικες κατηγοριες? Το μτ7 εχει περιπου 65 αλογα τροχο, δηλαδη παιζει με τα ''μικρα'' versys 650 vstrom 650 κλπ με μια ομως πιο χωματινη αποψη κατασκευης. Οποτε δε μπορω με τιποτα να καταλαβω γιατι δε τα βγαζουν τα μηχανακια αφου τα εχουν ετοιμα. Παντως προσωπικα, δε θα επερνα του 790 για κανενα λογο μεσα στα πρωτα 3 τουλαχιστον ετη της κυκλοφοριας του.
υπερβολικος...οι νεες γενιες πανω απο 1000 κυβικα,εχουν λυσει και τα μικροθεματα των 950-990....οσον αφορα το 790,μην ξεχνατε οτι τις παραγωγες η ktm τις χωριζει τον ιουλιο...οποτε απο σεπτεβρη θα δειτε να ειναι ετοιμο
 
Top Bottom