Και το 640 αντβε καπως ετσι ειναιΠιστεύω πως η μηχανή όσον αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητες θα θέσει νέα στάνταρ στην κατηγορία. Όσον αφορά το αισθητικό κομμάτι περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Προσωπικά αυτό που βλέπω σε πρώτη φάση δε με φτιάχνει αλλά κάτσε να βγει πρώτα να το συνηθίσει λίγο το μάτι...
Εκείνο που με προβληματίζει είναι η τοποθέτηση του τεπόζιτου τόσο χαμηλά. Σίγουρα έχει θετικά με κυριότερο το χαμήλωμα του κέντρου βάρους αλλά θα με ανησυχούσε λίγο το τι θα γίνει στο βουνό με τις κοτρόνες που θα τρώει.
μου αρεσει πολυ
Οι αναρτήσεις θα είναι ρυθμιζόμενες o ίδιος ο Chris Birch είπε πως θα φοράει το WP XPlor μπροστινό οπως και τα EXC μοντέλα.Εχει κουρασει λιγο η ιστορια με το 790 κατα την προσωπικη μου εκτιμηση...ασκοπες καθυστερήσεις, τρεναρισμα για το επισημο release οσο δε παει, και φουλ τιζερς λες και ειναι ταινια. Δε καταλαβαινω γιατι γιατι τα κανουν αυτα τα πραγματα.
Επισης για το θεμα των αναρτησεων και των φρενων, απ οτι εχω διαβασει λενε πως θα ειναι μη ρυθμιζομενες, και οι δαγκανες θα ειναι αυτες οι κινεζοινδικες που φοραει και το 790 duke...δραμα δραμα δηλαδη
Το "πισωγυρισμα" της ντιζας στο συμπλεκτη ειναι το μονο πραγματικα που μπορω να δω σαν θετικο. Δε ξερω για ποιο λογο εχει κυριαρχισει η φρενίτιδα με τους υδραυλικους συμπλεκτες, αλλα ειδικα στην κτμ εχουν 100% αστοχια χωρις χωρις οφελος
Ο κυβισμός ειναι ιδανικός σε συνδυασμό με τον δικυλινδρο κινητήρα που είναι εκρηκτικός και πολύ ελαστικός ταυτόχρονα( βλέπε duke 790) Αυτονομία θα έχει μια χαρά. Σωστο βαρος, αναρτησαρες μαλλον...Τι άλλο να ζητήσει κανεις;
Απο κινητηρα οι Αυστριακοι το ξεζουμιζουν απο μονοι τους.. Μονο σε κανα Γιαπωνεζικο βλεπουμε χαρα εμεις οι μονταδοροι.
μλκα κλαίω!!!!
Εσύ ειδικά, ΔΕΝ υπάρχει ούτε ΜΙΑ στο δισεκατομμύριο να μην του έσκιζες τα μάτια στη μόντα , αν έπεφτε στα χέρια σου
To F850GS όπως έρχεται Ελλάδα φουλ έξτρα, έχει (drumroll please)Μιας και πιστεύω ότι το 790 , θα είναι πολύ πιο κοντά τιμολογιακά στο 850gs.
To F850GS όπως έρχεται Ελλάδα φουλ έξτρα, έχει (drumroll please)
και δεν νομίζω να φτάσει εκεί το ΚΤΜ.
Να πλησιάζει την βασική τιμή του BMW ίσως. Αλλά και πάλι, πλήρως ρυθμιζόμενα μπροστινά VS όχι, πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω VS όχι (ναι ξέρω ESA-λολ) και τριάντα (το λιγότερο) κιλά μείον, που για τον advtrOFFά μετράνε. Ο αναβάτης που θα κοιτάξει το F850GS θα κοιτάξει και το 1090R και το 1290R γιατί σε τιμή είναι ανάμεσα στα δύο, θα κοιτάξει και τις Άφρικα, θα κοιτάξει και το Vstom1000ΧΤ και το Tiger800. Όχι τενερέ700/790R.
Η ΚΤΜ και η Υamaha πάνε να πετύχουν την RTW μόδα με καθυστέρηση μεν, προσφέροντας τις μόνες δύο "έτοιμες" λύσεις στην αγορά δε. Και αν τα εξοντωτικά παρέλαση/τεστ τα κάνουν απροβλημάτιστα, χωρίς υποπλαίσια που σπάνε και λοιπές χαζομαρούλες που μπορεί να σου δημιουργήσουν σοβαρά προβλήματα στο πουθενά, μπράβο τους και καλά κάνουν και αργούν.
Έτσι..... Όλο για ελαφρύ on off μιλάνε και έχουν καβαλήσει τα 200 κιλά και πάνε να περάσουν την μπετονιέρα σε λίγο.Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να πάρει μερίδιο της αγοράς αυτή την στιγμή αυτό το μηχανάκι, μιας και θα είναι δίπλα στο Τ7 και στο F850. Και το λέω αυτό γιατί ο πιο χωμάτινος, και αυτός του θέλει την on-off αδα του μόνος με σάκο και τα λοιπά , θα καταλήξει πολύ πιο εύκολα στο Yamaha , σύμφωνα με όσα περιφερειακά και τα λοιπά μας έχουν δείξει οι δυο εταιρίες μεχρι στιγμής , και σίγουρα την τιμή πώλησης.
Μιας και πιστεύω ότι το 790 , θα είναι πολύ πιο κοντά τιμολογιακά στο 850gs.
Και νομίζω οτι ο αγοραστής που θα το παρει και για μια δικαβαλια και ένα ταξιδάκι και τα λοιπά θα πάει στο 850, πολύ πιο εύκολα . και με το πρόγραμμα που έχει η Bmw.
Νομίζω οτι αυτή η κατηγορία είναι λίγο από μονή της αδικημένη. Μιας και στο χώμα και στα μονά ταξίδια θες κάτι ευέλικτο , σχετικά ελαφρύ και να μπορείς να βάλεις και λίγο χέρι .
Από την στιγμή που έμπλεξαν οι εταιρίες με δικύλινδρα νομίζω ότι χάνεις αρκετά από αυτά.
Και δεν λέω , προς θεού και γ@μω τα μοτορια μπορεί να είναι , άπλα την γνώμη μου για την αγορά. :stm:
Προσωπικά εάν πήγαινα για αγορά δικύλινδρου ΚΤΜ θα πήγαινα καρφί στο 1090R.
Για δεύτερο μηχανάκι , είναι άλλη συζήτηση ......
ΕτσιΈτσι..... Όλο για ελαφρύ on off μιλάνε και έχουν καβαλήσει τα 200 κιλά και πάνε να περάσουν την μπετονιέρα σε λίγο.
Να γιατί μποξέρΕτσι
204 κιλα κενη, λιγο κατω απο 230 κιλα στο δρομο το gs του 2004-2012
Το 950 εκεινη την εποχη, ηταν ηιο ελαφρυ, πιο δυνατο και πιο ροπατο. Επισης στο δρομο πηγαιναν το ιδιο και στο χωμα δεν ειχαν επαφη. Το fun factor το αφηνουμε ασχολιαστο. Το ερωτημα γιατι μποξερ δεν ειχε ουτε τοτε τοτε απαντηση ουτε τωρα.Να γιατί μποξέρ
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μιλάς όμως για δυο μηχανάκια που στην πραγματικότητα δεν έχουν σχέση μετάξι τουςΤο 950 εκεινη την εποχη, ηταν ηιο ελαφρυ, πιο δυνατο και πιο ροπατο. Επισης στο δρομο πηγαιναν το ιδιο και στο χωμα δεν ειχαν επαφη. Το fun factor το αφηνουμε ασχολιαστο. Το ερωτημα γιατι μποξερ δεν ειχε ουτε τοτε τοτε απαντηση ουτε τωρα.
Απλα λογω της εμμονης της bmw για brand/moder recognition κατεληξε σε ενα μηχανακι που για να ειναι καλο επρεπε να γινει overengineered και να φτασει να πουλιεται 25 χιλιαρικα
υπερβολικος...οι νεες γενιες πανω απο 1000 κυβικα,εχουν λυσει και τα μικροθεματα των 950-990....οσον αφορα το 790,μην ξεχνατε οτι τις παραγωγες η ktm τις χωριζει τον ιουλιο...οποτε απο σεπτεβρη θα δειτε να ειναι ετοιμοΤο ολο θεμα ειναι λιγο περιεργο κατα τη γνωμη μου με το 790. Γενικα το 800αρι στην ουσια της κτμ, ειναι μοντελο της τρεχουσας ''μεσσαιομεγαλης'' κατηγοριας, δηλαδη αφρικα, 1090, τιγρης 800, φ850. Απο μονο του αυτο δημιουργει εσωτερικο ανταγωνισμο με το 1090, το οποιο ειναι πιο πολλα χρονια στην αγορα, εχει περισσοτερη ''αιγλη'', εχει πιο πολυ γκαζι και καλυτερα περιφεριακα και πιθανοτατα ειναι πιο αξιοπιστο. Δε νομιζω να καταφερει η κτμ να το δινει θεαματικα πιο φτηνα απο το 1090, και αν το κανει, τοτε κανεις δε θα ψωνισει το 1090. Αμα το 790 ειναι κοντα σε τιμη κανεις δε θα εχει νοημα να παρει το 790. Απο βαρος θεωρω πως θα εχουν μικρη διαφορα, το οτι το δουκακι ειναι ελαφρυ δε σημαινει πως θα ειναι και το adv μοντελο. Πολλα περιφεριακα και πλαστικα/σιδερικα θα αυξησουν το βαρος.
Το χειρωτερο κομματι ομως στην περιπτωση ειναι η πιθανη αξιοπιστια του μοντελου. Η κτμ ακομα και μεχρι σημερα, δεν εχει καταφερει να βγαλει αλεξισφαιρο μοντελο συνολικα, χωρις προβληματα. Μπορει απο την εποχη του πρωτου lc4 και μετα οι κινητηρες να μη σπανε με τιποτα, αλλα μια χαρα μπορεις να μεινεις στο δρομο απο τρομπα, φρενα, κλειδια και διαφορα αλλα που μας εχουν συνηθησει οι πορτοκαλοι φιλοι μας. Και ολα αυτα τα προβληματα συμβαινουν σε μοντελα premium, που δεν εχουν γινει περικοπες στην κατασκευη προκειμενου να μειωθει το κοστος. Αν χωρις πρακτικα περιορισμους στο μπατζετ βγαζουν προβληματα, τρεμω με το τι θα μπορουσε να συμβει σε ενα μηχανακι που ο σχεδιασμος του ειχε σαν κεντρικο αξονα την μειωση του κοστους απο παντου, τουλαχιστον σε βαθος χρονου. Αυτα φαινονται ευκολα απο τις επιλογες no name φρενων, ντιζα στο συμπλεκτη, και διαφορα αλλα (μια χαρα ειναι η ντιζα, οταν το κανεις απο επιλογη ομως, αμα το κανεις για να κοψεις κοστος μαλλον σημαινει πως εχεις κοψει απο παντου).
Η κτμ περιμενει να βγαλει η γιαμαχα το 700 και η γιαμαχα να βγαλει η κτμ το 790, χωρις να εχουν παρει χαμπαρι ομως οτι παιζουν σε διαφορετικες κατηγοριες? Το μτ7 εχει περιπου 65 αλογα τροχο, δηλαδη παιζει με τα ''μικρα'' versys 650 vstrom 650 κλπ με μια ομως πιο χωματινη αποψη κατασκευης. Οποτε δε μπορω με τιποτα να καταλαβω γιατι δε τα βγαζουν τα μηχανακια αφου τα εχουν ετοιμα. Παντως προσωπικα, δε θα επερνα του 790 για κανενα λογο μεσα στα πρωτα 3 τουλαχιστον ετη της κυκλοφοριας του.