KTM 790 Adventure

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βγαίνει ένα Honda χωρίς ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και η κριτική είναι ατέλειωτη.
Βγαίνει ένα KTM χωρίς ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και... σιωπή.
Βγαίνει ανταγωνιστής του Τ7, Vstrom800 και του Tuareg660 που έχουν ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και δεν έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ενώ πωλείται στα ίδια λεφτά.
Βγαίνει η φτηνή βάση της σειράς Χ90, με το πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά του μεγάλου, με όλο το εμφανισιακό πακέτο του μεγάλου στην ίδια τιμή με τα Ιαπωνικά και Ευρωπαϊκά.

Στην μία περίπτωση ξεκινάει η σχεδίαση "πως θα φτιάξουμε ένα μεσαίο ονοφ περίπου στα 11-12000", στην άλλη "παίδες υπάρχει κατηγορία στην οποία δεν έχουμε παρουσία και το brand name πάει χαμένο, βρείτε τρόπο να φτηνύνει το πακέτο 890R στα 11-12000 για να πιάσουμε αυτόν που ονειρεύεται αλλά δεν φτάνει οικονομικά¨. Θα βρεις και ένα πακετάκι αναρτήσεις κάποια στιγμή στο ebay και... έχεις το παλιό 790R. Και έχεις διαθέσιμα ένα κάρο ανταλλακτικά για βελτίωση αν θες, σε ότι βαθμό θες, μέχρι αγώνα.

Οι ιδιοκτήτες των 890 έχουν δώσει παραπάνω 4.000 (για το απλό) ή και 7.000 (για το R), για να λάβουν στο τέλος τα ίδια ηλεκτρονικά και δεν τρέχει μια.
Ducati 950S (πλέον V2S) με το ίδιο πακέτο ηλεκτρονικών, φώτων κλπ με τις κορυφαίες V4. Δεν τρέχει μία όντως.


Και στο τέλος-τέλος, γιατί να πληρώσω ένα χλιαρό ΚΤΜ όταν με τα ίδια χρήματα μπορώ να πάρω ένα χλιαρό Honda που εκεί είναι η ηγέτιδα δύναμη;
Το ότι συζητάμε για "χλιαρό" ΚΤΜ σε σύγκριση με το ΤΑ απλά... ναι, ανώμαλος. Μάλλον πιο σωστά, με μεγάλες παρωπίδες. Το απλό 790 δεν με ικανοποιεί σαν πελάτη, δεν θα το αγόραζα. Αλλά αν ήμουν υποχρεωμένος να επιλέξω ανάμεσα σε αυτό και το ΤΑ και έχοντας καβαλήσει στατικά και τα δύο, δεν έχω να σκεφτώ τίποτα, ξέρω τι θα έπαιρνα να φύγω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Και στο τέλος-τέλος, γιατί να πληρώσω ένα χλιαρό ΚΤΜ όταν με τα ίδια χρήματα μπορώ να πάρω ένα χλιαρό Honda που εκεί είναι η ηγέτιδα δύναμη;
Εκει ειναι αυτο που ειπες αναλογως του τι θελει ο καθενας
Αν θες να πηγαινεις σπιτι δουλεια ξεγνοιαστα παιρνεις το Honda, αν θελεις ενα μηχανακι πιο μαχιμο να γουσταρεις οδηγηση και η τσεπη σου φτανει μεχρι εκει παιρνεις το ΚΤΜ, γιατι ενα χλιαρο ΚΤΜ ειναι πιο καυτο απο ενα χλιαρο HONDA
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εκει ειναι αυτο που ειπες αναλογως του τι θελει ο καθενας
Αν θες να πηγαινεις σπιτι δουλεια ξεγνοιαστα παιρνεις το Honda, αν θελεις ενα μηχανακι πιο μαχιμο να γουσταρεις οδηγηση και η τσεπη σου φτανει μεχρι εκει παιρνεις το ΚΤΜ, γιατι ενα χλιαρο ΚΤΜ ειναι πιο καυτο απο ενα χλιαρο HONDA
Μόνο που το τελευταίο transalp με το νέο μοτέρ μόνο χλιαρό δεν είναι .
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μόνο που το τελευταίο transalp με το νέο μοτέρ μόνο χλιαρό δεν είναι .
το σχεδιο βεβαια ειναι Γεωργια Βασιλειαδου
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Μόνο που το τελευταίο transalp με το νέο μοτέρ μόνο χλιαρό δεν είναι .
Το μοτερ το εχω οδηγησει στο νεο Hornet και συμφωνω απολυτα οτι δεν ειναι καθολου χλιαρο, σε αντιθεση ομως με το υπολοιπο συνολο το οποιο ειναι παραχλιαρο
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Συγνώμη για να καταλάβω.επειδη δεν έχει ρυθμίσεις το 790 ,συγκρίνουμε την ποιότητα της ανάρτησης του αλπ με την apex της white power?
Χοντα και καλές αναρτήσεις είναι λίγο σπάνιο στην ίδια πρόταση.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Κάτοχος 890 ADV R 2023 ο ίδιος μάλλον δεν θα είχα δίλλημα ανάμεσα στο 790 και το 890

Από την άλλη κάποιος που δεν "φτάνει" οικονομικά τα 890, που μπορεί να γίνουν στο μέλλον 990, σίγουρα θα κοιτάξει το 790.

Από την μια αυτή η μοτοσυκλέτα γεφυρώνει το κενό στην γκάμα μεταξύ 390 και 890 (ισχύσει και για το Duke) μειώνοντας τις ενδεχόμενες διαρροές ενώ ταυτόχρονα μπαίνει σε μια κατηγορία τιμής που δεν ήταν ποτέ η ΚΤΜ με μια μοτοσυκλέτα που είναι αν όχι η πλουσιότερη σε βασικό εξοπλισμό στην κατηγορία είναι σίγουρα στο Top3 (όπως τουλάχιστον αντιλαμβάνεται η Αυστρία την κατηγορία και τους βασικούς ανταγωνιστές).

Επειδή έχω γράψει ήδη τα πρώτα 200χλμ με την 790 ADV μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι είναι σχεδόν σε όλα τα σημεία (αναρτήσεις, ηλεκτρονικά κτλ) σε σχέση με το πρώτο 790. Δεν έχω οδηγήσει ακόμα Transalp (έχω όμως οδηγήσει Hornet) και μιλάμε ξεκάθαρα για άλλα προϊόντα.

Orange Days στην Αττική 15-16 Ιουλίου στον Χούντρα!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μόνο που το τελευταίο transalp με το νέο μοτέρ μόνο χλιαρό δεν είναι .
Το μοτερ το εχω οδηγησει στο νεο Hornet και συμφωνω απολυτα οτι δεν ειναι καθολου χλιαρο, σε αντιθεση ομως με το υπολοιπο συνολο το οποιο ειναι παραχλιαρο
Να εξηγήσω ότι το σύνολο του κειμένου μου προσπαθεί να προσεγγίσει την σημασία της διαφορετικής οπτικής ή της διαφορετικής φιλοσοφίας που υπάρχει μεταξύ μοτοσυκλετιστών.
Όταν λοιπόν αναφέρω ως χλιαρό το TA750 αναφέρομαι στο σύνολο του πακέτου. Μια μοτοσυκλέτα που ναι μεν έχει δυνατό μοτέρ αλλά το συνολικό στήσιμο της εστιάζει στη ταξιδιωτική ικανότητα προστατεύοντας τον αναβάτη από τη κόπωση και προφανώς με κατεύθυνση που δεν είναι εστιασμένη προς το off road παρά μόνον σε επίπεδο διέλευσης (πάντα μιλώντας για αναβάτες του Μ.Ο. που είναι και η πληθώρα).
Είναι εκπληκτικό λοιπόν πως μέσα από το ίδιο κείμενο κάποιοι μου απαντάτε για το το ΤΑ750, "κάθε άλλο παρά χλιαρό..." και κάποιοι άλλοι μου απαντούν ότι είναι ιεροσυλία ή σύγκριση με το ΚΤΜ ή ότι η προσέγγιση μου έχει μεγάλες παρωπίδες...
Φυσικά αυτό ακριβώς είναι που θέλω να πετύχω.

το σχεδιο βεβαια ειναι Γεωργια Βασιλειαδου
Εξαντλημένο θέμα.... καθαρά υποκειμενικό.

Το ότι συζητάμε για "χλιαρό" ΚΤΜ σε σύγκριση με το ΤΑ απλά... ναι, ανώμαλος. Μάλλον πιο σωστά, με μεγάλες παρωπίδες. Το απλό 790 δεν με ικανοποιεί σαν πελάτη, δεν θα το αγόραζα. Αλλά αν ήμουν υποχρεωμένος να επιλέξω ανάμεσα σε αυτό και το ΤΑ και έχοντας καβαλήσει στατικά και τα δύο, δεν έχω να σκεφτώ τίποτα, ξέρω τι θα έπαιρνα να φύγω.
Οι ανάγκες -ακόμη και οι επιμέρους ανάγκες- κάθε αναβάτη ή το ζητούμενο προφίλ για μια από τις δυο ή τις τρεις μοτοσυκλέτες ενός ιδιοκτήτη δεν μπορεί να μεταφράζετε σε μεγάλη παρωπίδα. Και θέλω να πιστεύω ότι έχω αναφερθεί σε αυτό αν κάποιος διαβάσει το σχόλιο μου συνολικά ώστε να δει τη μεγάλη εικόνα της τοποθέτησης. Ακόμη όμως και να έχω παρωπίδες (τις οποίες ας πούμε δεν μπορώ να αντιληφθώ, αν και έχουν περάσει Ευρωπαϊκές μοτό από τα χέρια μου που ήταν επιλογές μου), να κάνω τη δήλωση ότι το παλεύω να μην έχω και προσπαθώ να βλέπω όσο δυνατόν καθαρότερα τις προτάσεις της αγοράς. Πιθανόν να μην το καταφέρνω πάντα.

Συγνώμη για να καταλάβω.επειδη δεν έχει ρυθμίσεις το 790 ,συγκρίνουμε την ποιότητα της ανάρτησης του αλπ με την apex της white power?
Χοντα και καλές αναρτήσεις είναι λίγο σπάνιο στην ίδια πρόταση.
Αναφέρεσαι στη WP που κάποτε πουλούσε KAI ως after market τα προϊόντα της ενώ σήμερα κατασκευάζει μόνο για γραμμές παραγωγής. Αυτήν την αλλαγή να την λάβεις υπόψη καθώς μπορεί να υπερτιμάς το σύνολο των προϊόντων της. Φυσικά και έχει στη γκάμα της κορυφαίες αναρτήσεις αλλά μη νομίζεις ότι αρκεί ένα λογότυπο για να είναι καλή μια ανάρτηση, φυσικά -πλέον- θα έχει και σουμιέδες.
Επίσης -και είναι απλά η γνώμη μου για να σε προλάβω- σε αντίθεση με ότι πιστεύεις, ειδικά η Honda έχει δείξει ότι στη κατηγορία των αναρτήσεων με "φτωχές ρυθμίσεις" έχει δώσει υπέροχα αποτελέσματα στη πράξη γιατί είναι ποιοτικές κατασκευές και σωστά σεταρισμένες πάνω στη μοτοσυκλέτα. Πολύ πρόχειρα θυμάμαι για παράδειγμα τα Hornet παλαιότερων γενιών που ήταν τρένα χωρίς να έχουν ρυθμίσεις. Δε θα μου φανεί λοιπόν καθόλου περίεργο η "φτωχή σε ρυθμίσεις" ανάρτηση του ΤΑ750 να είναι καλύτερη συγκριτικά με την "φτωχή σε ρυθμίσεις" ανάρτηση του 790 ADV ακόμη και αν γράφει κάπου apex. Καταλαβαίνω ότι σε πολλούς μπορεί να κλωτσάει αυτή η τοποθέτηση (τα θέματα φιλοσοφίας που λέγαμε). Μένει να δούμε τι θα δείξει η πράξη αν και τα κλειδώματα που κουβαλάμε πολλές φορές αποτελούν εμπόδια. Εύχομαι η συζητήσεις που κάνουμε να βοηθάνε ώστε να μας "απελευθερώνουν", έστω και λίγο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Κάτοχος 890 ADV R 2023 ο ίδιος μάλλον δεν θα είχα δίλλημα ανάμεσα στο 790 και το 890

Από την άλλη κάποιος που δεν "φτάνει" οικονομικά τα 890, που μπορεί να γίνουν στο μέλλον 990, σίγουρα θα κοιτάξει το 790.

Από την μια αυτή η μοτοσυκλέτα γεφυρώνει το κενό στην γκάμα μεταξύ 390 και 890 (ισχύσει και για το Duke) μειώνοντας τις ενδεχόμενες διαρροές ενώ ταυτόχρονα μπαίνει σε μια κατηγορία τιμής που δεν ήταν ποτέ η ΚΤΜ με μια μοτοσυκλέτα που είναι αν όχι η πλουσιότερη σε βασικό εξοπλισμό στην κατηγορία είναι σίγουρα στο Top3 (όπως τουλάχιστον αντιλαμβάνεται η Αυστρία την κατηγορία και τους βασικούς ανταγωνιστές).

Επειδή έχω γράψει ήδη τα πρώτα 200χλμ με την 790 ADV μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι είναι σχεδόν σε όλα τα σημεία (αναρτήσεις, ηλεκτρονικά κτλ) σε σχέση με το πρώτο 790. Δεν έχω οδηγήσει ακόμα Transalp (έχω όμως οδηγήσει Hornet) και μιλάμε ξεκάθαρα για άλλα προϊόντα.

Orange Days στην Αττική 15-16 Ιουλίου στον Χούντρα!
θα εχει και τον δουκα 790 το orange days?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στέφανε, δεν χρειάζεται να σε ζορίζει το 790. Ένα KTM για κάποιους είναι ΚΤΜ. Και απο το μοτέρ και για τις WP αναρτήσεις και για το πλαίσιο και για τον χαρακτήρα και το συγκεκριμένο έχει και πολύ καλό εξοπλισμό. Δεν θα έπαιρναν ποτέ το Honda έναντι αυτού θεωρώ.

Για τον Γιαπωνεζόφιλο όμως όπως κι εσύ που δεν τον ψήνει το PRC, που θέλει το MAde in Japan του, του και ένα πλήρες πακέτο σε μηχανακι η επιλογή είναι για μένα ξεκάθαρα Strom 800 έναντι του transalp. Και αν το honda προβάλει το πολύ καλό μοτέρ του απ ότι φαίνεται η Suzuki πέτυχε διάνα και έκανε ένα εξίσου εκπληκτικό μοτέρ. Μόνο τα καλύτερα λένε όλοι. Και απο αναρτήσεις εξαιρετικό και με Full Ρυθμισεις. Συνεπώς κανένα πρόβλημα. Suzuki εύκολη επιλογή.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα έλεγε ο γιατρός με τις ducati σε άλλο χώρο, καλά τα λέτε όλοι αλλά τα λεφτά σας δεν πάνε εκεί που λέτε (το είχε χοντρύνει σε μιά φάση και μας είπε όλους φτωχάντζες με φωνή παίκτριας μπάτσελορ), δεν είχε και πολύ άδικο τελικά...
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
... case study για μαρκετίστες το νήμα...
/// Β
Πολύ περιπέτεια πλάκωσε από παντού...

Καλά κάνει και με λέει ο maniac κολόγερο αφού μου φαίνεται πολύ περίεργη και αλλόκοτη αυτη η φρενίτιδα που υπάρχει στην αγορά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
μου φαίνεται πολύ περίεργη και αλλόκοτη αυτη η φρενίτιδα που υπάρχει στην αγορά.
Υπάρχουν πιο άνετα μηχανάκια για ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ σου περάσει από το μυαλό σε βόλτα; Όχι.

Μπορεί να θες την εξειδίκευση ενός SS για λίγο, ενός εντούρο για λίγο κλπ, αλλά το "φεύγω και πάω για καφέ Καλαρρύτες, να περάσω να πάρω και λίγο μετσοβόνε από το πρατήριο, κάπου να βρω να φάω και γυρίζω για ποτάκι με το κορίτσι το βράδι" δεν έχει άλλη απάντηση από το on-off. Τα προμόσιον με τον κάθε Μπιρτς και Ταρές και Θερβάντες και οποιονδήποτε άλλο βοηθάνε στο να πας έστω "ταξίδι στο Ναύπλιο" και να γουστάρεις που μετέχεις στην περιπετειώδη ζωή ψυχολογικά.

Μην πέφτετε από τα σύννεφα.

Αυτός που θα πάρει 790 δεν θέλει 790 κατά βάση (ή είναι πολύ συνειδητοποιημένος στο τι χρειάζεται, τραγικά σπάνιο). Αλλά είναι ίδιο με το R το καλό... Όπως και να το κάνεις, μετράει.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στέφανε, δεν χρειάζεται να σε ζορίζει το 790. Ένα KTM για κάποιους είναι ΚΤΜ. Και απο το μοτέρ και για τις WP αναρτήσεις και για το πλαίσιο και για τον χαρακτήρα και το συγκεκριμένο έχει και πολύ καλό εξοπλισμό. Δεν θα έπαιρναν ποτέ το Honda έναντι αυτού θεωρώ.

Για τον Γιαπωνεζόφιλο όμως όπως κι εσύ που δεν τον ψήνει το PRC, που θέλει το MAde in Japan του, του και ένα πλήρες πακέτο σε μηχανακι η επιλογή είναι για μένα ξεκάθαρα Strom 800 έναντι του transalp. Και αν το honda προβάλει το πολύ καλό μοτέρ του απ ότι φαίνεται η Suzuki πέτυχε διάνα και έκανε ένα εξίσου εκπληκτικό μοτέρ. Μόνο τα καλύτερα λένε όλοι. Και απο αναρτήσεις εξαιρετικό και με Full Ρυθμισεις. Συνεπώς κανένα πρόβλημα. Suzuki εύκολη επιλογή.
Ειλικρινά δε με ζορίζει ούτε το 790 ούτε τίποτα. Όσα με ζορίζουν αφορούν κυρίως εμπορικές ή οικονομικές πολιτικές και τα καταθέτω χωρίς πρόβλημα. Δεν με προβληματίζουν τα μοντέλα των εταιρειών, αλίμονο αν δεν καταλάβαινα ότι οι ανάγκες κάθε ανθρώπου -ακόμη και οι εικονικές- είναι διαφορετικές. Άλλωστε πρόσφατα έφθασα κυριολεκτικά έξω από ταμείο της ΚΤΜ για το 690. Άσχετα αν δεν προχώρησα.

Και να πως.... οι συζητήσεις δια ζώσης έχουν άλλη αξία καθώς η ανταλλαγή των απόψεων έχει μια αμεσότητα και άλλη ταχύτητα. Τα σεντόνια στα γραπτά κουράζουν αλλά πολλές φορές δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να καταθέσεις τις σκέψεις σου.

Το άρθρο με την μίνι παρουσίαση των 790 ADV του 2wo.gr αποτέλεσε την αφετηρία των σκέψεων μου. Ο σκοπός μου δεν ήταν η άμεση σύγκριση μεταξύ δυο μοντέλων όπως του ΤΑ750 και του 790 ADV αλλά ούτε με άλλα μοντέλα όπως τα V-STROM 800 DE ή το Tuareg 660 κτλ.

Μειδιώ όμως όταν βλέπω το εξής παράδοξο. Παρουσιάζεται το "νέο" 790 ADV το οποίο κουβαλάει το βαρύτατης κληρονομιάς λογότυπο της ΚΤΜ και έχει αναρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις και εκτός από κάτι ψίθυρους (και αυτοί βγαίνουν με το ζόρι μέσα από τα δόντια) δεν διαβάζεις κανενός είδους παράπονο-διαμαρτυρία-απογοήτευση. Μιλώντας για ένα μοντέλο που παράγεται από την ΚΤΜ (όπου λες ΚΤΜ και το μυαλό αρχίζει και ταξιδεύει αυτόματα σε κροκάλες, νεροφαγώματα, ποτάμια..).
Παρουσιάζεται το νέο ΤΑ750 και πριν το δούμε όλοι μας (και εμού συμπεριλαμβανομένου) περιμένουμε να δούμε τον χυλό. Έρχεται και είναι ακριβώς αυτό που περιμένουμε με μια ευχάριστη έκπληξη που αφορά ένα -μάλλον- εξαιρετικά ενδιαφέρον μοτέρ. Και εστιάζουμε στη λίγο-πολύ αναμενόμενη εμφάνιση, στην ανυπαρξία των Tubeless, στην ανυπαρξία των ρυθμίσεων των αναρτήσεων, και, και, και....
Όλα αυτά λείπουν και από το ΚΤΜ, ακούσατε τίποτα; Ναι, εμπρός, ακούει κανείς...;

Η εμφάνιση όπως είπαμε και ξαναείπαμε... υποκειμενικό θέμα. Στο ΤΑ όμως παρά το υποκειμενικόν του πράγματος.... μπορούμε να το αναμασάμε σχεδόν για πάντα και μάλιστα με ύφος και τρόπο που μοιάζει δικαιωματικός. Στο ΚΤΜ αν πεις ότι βρήκαν δυο κομμάτια πλαστικού σε ρομβοειδές σχήμα και τα κουμπώσαν για να ενώσουν το κεφάλι ακρίδας στο σώμα της... κλωτσάει η διατύπωση, ενοχλεί... Γιατί; Γιατί ΚΤΜ αφού.
Αντίστοιχα τα ίδια θα συμβούν αν τολμήσουμε να πούμε τις λέξεις "ανάρτηση χωρίς ρυθμίσεις", ουρά που μπορεί να βγαίνει και πιο έξω από ότι στο ΤΑ, κτλ κτλ κτλ.

Σε μια κανονικότητα λοιπόν.... η κριτική και οι γκρίνιες για ένα πορτοκαλί μοντέλο θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερες και ανάλογες των προσδοκιών.

Με δυο κουβέντες... εμένα μου κλωτσάει η άφεση αμαρτιών που παίρνει ένα μοντέλο γιατί... έτσι. Αυτό είναι το point.

Τα υπόλοιπα που λέχθηκαν είναι αυτονόητα. Φυσικά το SUZUKI είναι πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα και ουσιαστικά στα ίδια λεφτά. Μια χαρά είναι και δεν με πειράζουν ούτε τα 230 κιλά του εφόσον είναι σωστά σεταρισμένη μοτοσυκλέτα όπως φαίνεται να είναι. Όμως όπως εξαργυρώνει το όνομα της η ΚΤΜ και η BMW, έτσι είναι απολύτως αναμενόμενο να το κάνει και η Honda.

Εγώ πάντως μεταξύ TA750 και V-strom 800 DE το X-ADV 750 θα έπαιρνα :ha
Γιατί αν με ενδιέφερε να πηγαίνω σοβαρό χώμα θα επέλεγα σίγουρα μονοκύλινδρο on/off.... ακόμη και αν ήταν να οργώνω την Ελλάδα από άκρη σε άκρη ή και τον πλανήτη όλο (εκείνο το ακατανόμαστο ντε).
 
Τελευταία επεξεργασία:

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
...

Μειδιώ όμως όταν βλέπω το εξής παράδοξο. Παρουσιάζεται το "νέο" 790 ADV το οποίο κουβαλάει το βαρύτατης κληρονομιάς λογότυπο της ΚΤΜ και έχει αναρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις και εκτός από κάτι ψίθυρους (και αυτοί βγαίνουν με το ζόρι μέσα από τα δόντια) δεν διαβάζεις κανενός είδους παράπονο-διαμαρτυρία-απογοήτευση. Μιλώντας για ένα μοντέλο που παράγεται από την ΚΤΜ (όπου λες ΚΤΜ και το μυαλό αρχίζει και ταξιδεύει αυτόματα σε κροκάλες, νεροφαγώματα, ποτάμια..).
Παρουσιάζεται το νέο ΤΑ750 και πριν το δούμε όλοι μας (και εμού συμπεριλαμβανομένου) περιμένουμε να δούμε τον χυλό. Έρχεται και είναι ακριβώς αυτό που περιμένουμε με μια ευχάριστη έκπληξη που αφορά ένα -μάλλον- εξαιρετικά ενδιαφέρον μοτέρ. Και εστιάζουμε στη λίγο-πολύ αναμενόμενη εμφάνιση, στην ανυπαρξία των Tubeless, στην ανυπαρξία των ρυθμίσεων των αναρτήσεων, και, και, και....
Όλα αυτά λείπουν και από το ΚΤΜ, ακούσατε τίποτα; Ναι, εμπρός, ακούει κανείς...;
...
θα συμφωνήσω και θα ενισχύσω την άποψη παραθέτοντας την δική μου εμπειρία απο τη βόλτα με το απλό 790.

Εν ολίγοις:

Σιγά τις αναρτήσεις και τις χωμάτινες καταβολές του ΚΤΜ και την παράδοση και τεχνογνωσία της WP, ασούμε
Εντελώς της σειράς
 

jaygmiata

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Tenere 700 23'
Προσωπικά με ενοχλεί που το 790 δεν έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις , αλλά το θεωρώ απίθανο να είναι όπως το TA που κάθεσαι πάνω και κάθεται ολόκληρο. Το ΚΤΜ για μένα αν εξαιρέσεις τις αναρτήσεις που φτιάχνουνε και τη γενικότερη πλαστικούρα, είναι το καλύτερο σύνολο καθώς έχει το πλαίσιο, τα ηλεκτρονικά, τα λάστιχα,το μοτέρ, το φοβερά χαμηλό κέντρο βάρους σε σχέση με τον ανταγωνισμό και την προστασία του κινητήρα , επίσης έχει την πιο μοταρντίσια θέση οδήγισης που μπορείς να βρείς, που είναι η αγαπημένη μου. Το μόνο ελάττωμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι το ερωτηματικό στην αξιοπιστία που δεν ξέρεις τι θα σου βγάλει και πού θα είσαι. Για μένα που το θέλω για την εβδομαδιαία μου ανάσα απο την καθημερινότητα θεωρώ είναι το πιο VFM. Παρόλα αυτά θα περιμένω να το οδηγίσω και αυτό γτ δεν μπορώ να αποκλείσω ακόμα τον ανταγωνισμό. Γενικά η επιλογή έχει γίνει δύσκολη.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Στέφανε εμπειρία κάποια έχω από τις apex του νορντεν. Οκ έχουν ρυθμίσεις Αλλά δεν θεωρώ ότι apex από apex διαφέρουν πλην των ρυθμίσεων,και μπορώ να πω με σιγουριά ότι μιλάμε για ένα ποιοτικό προϊόν μεσαίας κατηγορίας,και εκεί πάνω βασίζομαι και λέω ότι δεν θα έχει η apex σχέση με την ανάρτηση του αλπ
 
Top Bottom