KTM 790 Adventure

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
γιατι γελας μαρη ?????
αφου μονο 2 λιτρα ελειπαν....
και το ξαναλεω...
και το τονιζω...
ειχε ακομη 700ml να καψει...:ok:
αλλα με ''πουλησε'' το μπ@@ρδελοοοοοο.....:rage::rage::rage::rage:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
γιατι γελας μαρη ?????
αφου μονο 2 λιτρα ελειπαν....
και το ξαναλεω...
και το τονιζω...
ειχε ακομη 700ml να καψει...:ok:
αλλα με ''πουλησε'' το μπ@@ρδελοοοοοο.....:rage::rage::rage::rage:
Φιλε, μοτερακι που του λειπουν τα 2/3 του λαδιου , ειναι τελειωμενο!
Κι ειναι τελειωμενο επειδη του λειπουν ;)
Οσο και να συμπληρωνεις, αφου τα καιει ετσι, θα γεννησει!:cool:
Νομος!
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Φιλε, μοτερακι που του λειπουν τα 2/3 του λαδιου , ειναι τελειωμενο!
Κι ειναι τελειωμενο επειδη του λειπουν ;)
Οσο και να συμπληρωνεις, αφου τα καιει ετσι, θα γεννησει!:cool:
Νομος!
:UH::UH::UH:

ρε συ με δουλευεις τωρα εεεεεεε????
λεμε οτι το αφρικανακι εκαιγε περιπου 1 λιτρο καθε 1000χλμ.
το δουλευα ετσι τουλαχιστον 3 χρονια...
συμπληρωνα συνεχως και δεν το αφησα ποτε ''στεγνο''....
αλλα η μαλακια καποια στιγμη γινεται ....ερχεται η ωρα της....πως να το πω....
περσι μετα τον τερρματισμο στην πατρα βαριομουν να συμπληρωσω....
και λεω της γλυκογιωργαινας....παμε ναυπλιο ...οπως ειμαστε....
ειμαι κομματια ....βαριεμαι να συμπληρωσω...στο κατω-κατω ποσο να θελει ??? 500 ml ????? ε δεν χαλασε και ο κοσμος....
καταλαβαινεις τι ακολουθησε ετσιιιιι ????





σημ. οτι εγραψα πριν , ηταν στα πλαισια της πλακας....απορω πως δεν το καταλαβες ???
τι σου συμβαινει αγορι μου ????που εχεις μπλεξει ?????
θα παρω τηλ. το :fly:.....να μας δωσει κατι .....να κανει διαγνωση.....:p:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
:UH::UH::UH:

ρε συ με δουλευεις τωρα εεεεεεε????
λεμε οτι το αφρικανακι εκαιγε περιπου 1 λιτρο καθε 1000χλμ.
το δουλευα ετσι τουλαχιστον 3 χρονια...
συμπληρωνα συνεχως και δεν το αφησα ποτε ''στεγνο''....
αλλα η μαλακια καποια στιγμη γινεται ....ερχεται η ωρα της....πως να το πω....
περσι μετα τον τερρματισμο στην πατρα βαριομουν να συμπληρωσω....
και λεω της γλυκογιωργαινας....παμε ναυπλιο ...οπως ειμαστε....
ειμαι κομματια ....βαριεμαι να συμπληρωσω...στο κατω-κατω ποσο να θελει ??? 500 ml ????? ε δεν χαλασε και ο κοσμος....
καταλαβαινεις τι ακολουθησε ετσιιιιι ????





σημ. οτι εγραψα πριν , ηταν στα πλαισια της πλακας....απορω πως δεν το καταλαβες ???
τι σου συμβαινει αγορι μου ????που εχεις μπλεξει ?????
θα παρω τηλ. το :fly:.....να μας δωσει κατι .....να κανει διαγνωση.....:p:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
Μα κι εγω πλακα σε κανω.
Ανοιξε θεμα με την αφρικα σου, να δεις ποσα θα σου σουρω:laugh:
Εδω λεμε για σοβαρα, αυστριακα μεκανακια:friend:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Τα 1190/1290 εξακολουθουν να εχουν θεματα θε τρομπες συμπλεκτη, με φιλτροκουτια που βαζουν χωματα μεσα. Αυτα ειναι δυο δυο γνωστα θεματα και ευκολα να λυθουν τα οποια η κτμ δεν εχει εχει ασχοληθει καν να φτιαξει. Τα δε τελευταιας γενιας, εχουν εχουν θεματα με τις αναρτησεις, με τις ηλεκτρονικες ρυθμισεις, με τα κλειδια που δε τα διαβαζει η μοτο...η νεα εποχη δηλαδη φερνει και νεα προβληματα μαζι απ οτι φαινεται. Στο advrider υπαρχουν πολλα που αναφερονται. Η αξιοπιστια περιλαμβανει πολλα πραγματα, και οχι μονο αν βαραει το μοτερ το οποιο η αληθεια ειναι πως η κτμ εχει φροντισει να ειναι αλεξισφαιρο. Εγω απλα διερωτωμαι, αν στα ακριβα εξακολουθουν να υπαρχουν θεματα, πως θα ειναι αυτο που εχουν φροντισει να κανουν και περικοπες
τρομπα συμπλεκτη δεν βγαζουν,εδω οι κατοχοι 990 βαζουν απο 1190,το φιλτροκουτι αφορα τα 1190 του 2013,οπου και η ktm ενεργησε και το εφτιαξε....ειδικα το 1190 ειναι αλεξισφαιρο....για το 790..πιστευω οτι θα κανει πολυ καλη πορεια...ο κοσμος εχει γυρισει πολυς στα 800αρια και ειμαι σιγουρος οτι θα παει περιγηφημα
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Είπαμε... αν δεν βγουν οι προδιαγραφές για Το Euro5 δεν θα δούμε ούτε το 790 ούτε το Τ7.. ;)
Αυτό είναι εν μέρη σωστό. Το Euro 4 για παράδειγμα έχει τελευταία ημερομηνία 31/12/2020 και απο 01/01/2020 (δεν είναι λάθος και τα δύο είναι 2020). Το Euro 5 έχει σίγουρα διαφορές στα καυσαέρια, με τους αριθμούς να είναι ήδη δηλωμένοι (για παράδειγμα CO (g/km) απο 1,14 σε 1,00) αλλά δεν ξέρω ακόμα τι γίνεται με τα ηλέκτρονικά όπου στα Euro 5 είχε δηλωθεί ότι θα έχουν ενεργό σύστημα για τον έλεγχο των καυσαερίων τους αν κάτι δεν λειτουργήσει σωστά στο σύστημα (πχ. βλάβη αισθητήρα θερμοκρασίας εισόδου αέρα κλπ).

Συμφωνώ απόλυτα με τους παραπάνω, αυτό το 690, 790, 1050, 1090, 1150, 1190, 1290 έχει καταντήσει αστείο. Σε λίγο θα βγάλουν δίλιτρο ντίζελ :wacky::roflmao:
Αυτό που πρέπει να περιμένουμε κατά την γνώμη μου δεν είναι το 790, όσο το τι θα βγάλει η HQV με αυτόν τον κινητήρα... :sneaky::ok:
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Τα 1190/1290 εξακολουθουν να εχουν θεματα θε τρομπες συμπλεκτη, με φιλτροκουτια που βαζουν χωματα μεσα. Αυτα ειναι δυο δυο γνωστα θεματα και ευκολα να λυθουν τα οποια η κτμ δεν εχει εχει ασχοληθει καν να φτιαξει. Τα δε τελευταιας γενιας, εχουν εχουν θεματα με τις αναρτησεις, με τις ηλεκτρονικες ρυθμισεις, με τα κλειδια που δε τα διαβαζει η μοτο...η νεα εποχη δηλαδη φερνει και νεα προβληματα μαζι απ οτι φαινεται. Στο advrider υπαρχουν πολλα που αναφερονται. Η αξιοπιστια περιλαμβανει πολλα πραγματα, και οχι μονο αν βαραει το μοτερ το οποιο η αληθεια ειναι πως η κτμ εχει φροντισει να ειναι αλεξισφαιρο. Εγω απλα διερωτωμαι, αν στα ακριβα εξακολουθουν να υπαρχουν θεματα, πως θα ειναι αυτο που εχουν φροντισει να κανουν και περικοπες
Οχι καμία σχέση! ούτε τρόμπες ούτε φιλτροκούτια (φιλτροκούτι υπήρχαν στα 2013 μοντ. κάποιες αναφορές μόνο) θέματα με τις αναρτήσεις δεν έχουν, το keyless εμένα λειτουργεί περίφημα κάποιοι αναφέρουν κάποια προβλήματα στο εξωτερικό που σχετίζονται με παρεμβολές σε βενζινάδικα συνήθως που προέρχονται από τις αυτόματες πόρτες κτλ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εντάξει, επειδή στο advrider μπαίνουμε και διαβάζουμε αρκετοί τελικά, τα θεματάκια που δεν υπάρχουν υπάρχουν και μερικά λύνονται απλά, μερικά θέλουν λίγο κατσαβίδι παραπάνω. Εκτός αν είναι ψεύτες αυτοί που γράφουν. Θα πείτε σε τι ποσοστό είναι αυτά, η αλήθεια είναι πως δεν το ξέρουμε. Μάλλον είναι το να μην σου κάτσει.

Η απορία μου είναι, που διάβασε ο μάνιακ ότι το 790 θα πάει πάνω από 200 κιλά :p
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εντάξει, επειδή στο advrider μπαίνουμε και διαβάζουμε αρκετοί τελικά, τα θεματάκια που δεν υπάρχουν υπάρχουν και μερικά λύνονται απλά, μερικά θέλουν λίγο κατσαβίδι παραπάνω. Εκτός αν είναι ψεύτες αυτοί που γράφουν. Θα πείτε σε τι ποσοστό είναι αυτά, η αλήθεια είναι πως δεν το ξέρουμε. Μάλλον είναι το να μην σου κάτσει.

Η απορία μου είναι, που διάβασε ο μάνιακ ότι το 790 θα πάει πάνω από 200 κιλά :p
Δεν χρειάζεται να διαβάσεις τα αυτονόητα... Με σαμάρια μέτρια φορτωμένο θα κοντράρει την μπετονιέρα!
Αν πέσω έξω θα κεράσω μπυρα:p
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Δεν χρειάζεται να διαβάσεις τα αυτονόητα... Με σαμάρια μέτρια φορτωμένο θα κοντράρει την μπετονιέρα!
Αν πέσω έξω θα κεράσω μπυρα:p
Φίλε..μπύρες κερνάει ο Δασικός....εσύ τι πετάγεσαι τώρα...Ζουλεύςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς ;;; :ha
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οι εταιρείες χρόνια προσπαθούν να βρουν μηχανάκια για "χρήστες" που τα κάνουν όλα και μάλλον έχουν αρχίσει να το "βρίσκουν ".
Τωρα ... Αν κάνουμε λάθος επιλογή και δεν ξέρουμε τι θέλουμε, θα μας φταίει η ktm, bmw και το κακό συναπαντημα
Αν εννοείς τη Yamaha να το πάρεις πίσω! :tk:

:):):)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Επειδη αναφερθηκε θεμα κανιβαλισμου μεταξυ 790 και 1090R εγω νομιζω δε παιζει καθολου. Καταρχην το 1090 το απλο καμια σχεση. Αλλα και το 1090R ειναι σαφως πιο μεγαλη και τουριστικη μοτοσυκλετα για δικαβαλα,φορτωματα κλπ,θα παραμεινει ως φαινεται σαφως πιο ανετη και σε θεμα βεβαια θεσης οδηγησης και ανεμοκαλυψης και τα μοτερ λογικα θα εχουντο μεγαλη διαφορα στη λειτουργια με το 790να ειναι πιο πολυστροφο λογικα και το 1090 πιο γεματο και ροπατο(?)

Γενικα νομιζω ειναι αλλης φιλοσοφιας και απονα λεφτα θα δειξει. Λογικα καπου στα 11.5 με 12 το βλεπω καλως η κακως αν και ευχομαι για παρακατω.
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Σωστά καμία σχέση το 790 με το 1090... Ο ίδιος ο Birch είπε σε παρέα που τον γνώρισαν όταν ήταν Ελλάδα, πως το 790 δε θα έπρεπε να λέγεται Adventure αλλά EXC 790 επίσης τους είπε για 195 κιλά γεμάτο οψόμεθα
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σωστά καμία σχέση το 790 με το 1090... Ο ίδιος ο Birch είπε σε παρέα που τον γνώρισαν όταν ήταν Ελλάδα, πως το 790 δε θα έπρεπε να λέγεται Adventure αλλά EXC 790 επίσης τους είπε για 195 κιλά γεμάτο οψόμεθα
200 ...κιλακια λοιπον:wacky::wacky::wacky:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σωστά καμία σχέση το 790 με το 1090... Ο ίδιος ο Birch είπε σε παρέα που τον γνώρισαν όταν ήταν Ελλάδα, πως το 790 δε θα έπρεπε να λέγεται Adventure αλλά EXC 790 επίσης τους είπε για 195 κιλά γεμάτο οψόμεθα
195 Κιλά γεμάτο είναι μια χαρούλα. Δεν είναι Enduro το μηχανάκι. travel Enduro θα είναι.

Το KTM Super Enduro 950 ζύγιζε κάπου 200 κιλά. τα κυβικά έχουν και ένα αυξημένο βάρος και εδώ μιλάμε και για ανεμοκάλυψη, καλή αυτονομία κλπ.
Ενδεικτικά επίσης να αναφέρω πως το LC4 640 Adventure γεμάτο ζυγίζει κάπου 180 κιλά. Βάλε εδώ μόνο το δικύλινδρο μοτερ, το ABS, και βγάζεις 15 κιλά παραπάνω.

και πάλι καμία σχέση με τα 240+ κιλά γεμάτα ενός 1200gs ή ενός 1090R κλπ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δεν κακό....

""KTM 790 ADVENTURE R HIGHLIGHTS:

  • Utilizes new KTM LC8c 799cc parallel twin engine, tuned for a wider spread of torque when compared with KTM 790 DUKE
  • Over 400 km fuel tank range – for real exploring
  • Low seat height for ultimate control in all situations
  • Low-slung fuel tank for optimum center of gravity
  • Fully adjustable WP suspension front and back with long travel and PDS for the shock absorber
  • Radial mounted, 4-piston front brake calipers with ABS and offroad ABS options
  • Adjustable ergonomics to match the rider and the riding situation
  • Spoked wheels in true offroad sizes for optimum tire choice
  • LED lights all over
  • Full suite of electronic rider aid options, including lean angle sensitivity and ride mode technology
  • Wide range of official KTM PowerParts developed alongside to complement any journey ""
Θα ξεπεράσει τα 12Κ άραγε?
 
Top Bottom