KTM 790 Adventure

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Μωρε είχα εγώ έναν μπαμπη αλλά πάει αυτός. Εντάξει δεν έχω παράπονο από το 690 αλλά ούτε δυκαβαλο δεν πας...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Συγνωμη που θα στο πω αλλα μαλλον δεν καταλαβες σωστα φιλε !! Μπαμπη δεν νομιζω να ειχες !! Μονο ενας κυκλοφορει προς το παρον και ακομα ειναι με μηχανική υποστήριξη :roflmao:
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Συγνωμη που θα στο πω αλλα μαλλον δεν καταλαβες σωστα φιλε !! Μπαμπη δεν νομιζω να ειχες !! Μονο ενας κυκλοφορει προς το παρον και ακομα ειναι με μηχανική υποστήριξη :roflmao:
Α οκ τώρα το έπιασα
Ναι δεν είχα μπαμπη λοιπόν
Ξέρεις που θε βρω έναν ;;;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Α οκ τώρα το έπιασα
Ναι δεν είχα μπαμπη λοιπόν
Ξέρεις που θε βρω έναν ;;;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Κοιτα του τον βαφτισα απο γκαντι σε Μπαμπη καθως ειναι πιο πιασαρικο !!:laugh:
Θα σου βρουμε και εσενα εναν καλο για ρεαλ αντβεντσουρ και ετσι :roflmao:
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Κοιτα του τον βαφτισα απο γκαντι σε Μπαμπη καθως ειναι πιο πιασαρικο !!:laugh:
Θα σου βρουμε και εσενα εναν καλο για ρεαλ αντβεντσουρ και ετσι :roflmao:
Ναι αλλά να είναι μαμά έτσι;
Εντάξει πάντως μπορείς να πεις ότι σιγά σιγά καταλαβενουν ότι τα χοντραδια τους δεν είναι για χώμα. Εξέλιξη


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Αυτό και το Τενεκε 700 θα δώσουν μεγάλη ώθηση στη μεσαία κατηγορία...τώρα που όλοι πάνε ή στα πιο μικρά ή στα πιο μεγάλα...το 790 θα είναι η χρυσή τομή. αμα εχει τεπόζιτο 20-25 και βγαλουν καμια εκδοση με νορμαλ σέλα. θα ειναι η επιστροφή του 640 adventure. Ειδικά αμα κοστίζει και λιγότερο από το 850gs...η bmw θα πάθει πανωλεθρία.
Καμία πανωλεθρία δεν πρόκειται να πάθει η bmw, όπως δεν έπαθε και με το 990 ή με το 1190 ή με το 1290. Οι δύο εταιρείες απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό κοινό.
Η bmw θα πουλούσε ακόμη κι αν έβγαζε μια κουράδα σε δυο ρόδες. Και σε καμιά περίπτωση δεν υποτιμώ τα gs, τουναντίον.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Καμία πανωλεθρία δεν πρόκειται να πάθει η bmw, όπως δεν έπαθε και με το 990 ή με το 1190 ή με το 1290. Οι δύο εταιρείες απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό κοινό.
Η bmw θα πουλούσε ακόμη κι αν έβγαζε μια κουράδα σε δυο ρόδες. Και σε καμιά περίπτωση δεν υποτιμώ τα gs, τουναντίον.
Το πανωλεθρία που έγραψα είναι σχετικό...εννοώ από μια κατηγορία που είχε τα σκήπτρα θα βρεθεί πολύ χαμηλότερα. Τα 2 πρώτα μηχανάκια που ειχα ήταν bmw και τη θεωρώ κορυφαία σε επίπεδο εργονομίας αποδοτικότητας κτλ αλλά νομίζω ο ανταγωνισμός έχει ανέβει και η τιμή του 850 έφτασε στα 17000...μικρότερο τεποζιτο λίγο χαμηλότερη σέλα...θα δούμε του χρόνου τέτοιο καιρό τα συγκριτικά δεδομένα των πωλήσεων. Πιστεύω ότι τα δεδομένα έχουν αλλάξει πολύ από το 2008 που κυκλοφόρησε το F800gs...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Συνεχίζετε βλέπω και το παρομοιάζετε με το 640....εκτος και κάνετε πλάκα.
Μιλαμε για δικύλινδρο με βάρος σχεδόν όσο ένα gs 1200... Και τιμή σίγουρα ψηλά.
Το μόνο κοινό με το 640 είναι μεγάλο τεποζιτο.
Και σίγουρα το 790 θα μπορεί να κάνει ταξίδια, λόγω 2 κυλινδρων κλπ. Κλπ.
Έχεις δίκιο δεν το έγραψα σωστά πιστεύω ότι το 790 θα είναι ανάμεσα στο 640 και το 950 adventure και δεν το λέω μόνο λόγω κυβικών...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μπορεί μονοκύλινδρα και δικύλινδρα να διαφέρουν στο τρόπο λειτουργίας, όμως αναπόφευκτα η φράση "ένα σύγχρονο 640/690" έχει βάση. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορούν να τεκμηριώσουν αυτήν την εξέλιξη. Δε θα σταθώ στα θέματα προδιαγραφών, ρύπων κτλ. αν και πολλές φορές αυτοί οι περιορισμοί οδηγούν τα τμήματα μάρκετινγκ για το πως θα πλασάρουν ένα νέο προϊόν. Το θέμα είναι πως οι ίδιοι οι πελάτες αλλάζουν. Κάποτε είχαμε ένα μονοκύλινδρο 250άρι για να κάνουμε τη δουλειά μας και μας αρκούσαν οι επισκέψεις στα τοπικά βουνά. Σιγά-σιγά δημιουργήθηκε η ιδέα του εκδρομικού εντούρο ή ADVenture riding και χρειάστηκαν τα 600 κυβικά μονού κυλίνδρου για να καλύψει τις αποστάσεις που θέλαμε μέχρι τους χωμάτινους προορισμούς. Οι αποστάσεις όμως ολοένα και μεγάλωναν και τα τεράστια μαστιχόδοντα των 1000+ κυβικών ήταν πολύ καλά για να διανύουν αυτές τις αποστάσεις αν και υστερούσαν στο χώμα συγκριτικά (επίσης η συντήρηση τους έχει υψηλότερο κόστος).

Έτσι φαίνεται πως η κατηγορία κυβισμού είναι αυτή που καθορίζει το τι είναι σύγχρονο αλλά παράλληλα ΚΑΙ οι ανάγκες των αναβατών. Αντί να κοτσάρεις έναν σκασμό αντικραδασμικούς άξονες συμπληρώνεις έναν κύλινδρο και έχεις ένα σύγχρονο 690/XT660Z (790/T700). Αν τα κατάφερναν οι 1000άρες και 1200άρες των 240 κιλών μπορείτε να καταλάβετε πως το βάρος των 200 κιλών δεν είναι πρόβλημα αν είναι σωστά ζυγισμένη η μηχανή, ακόμη περισσότερο όταν το ζητούμενο είναι ΚΑΙ η ικανότητα ταξιδιού ΕΝΤΟΣ δρόμου. Αν ένα ψηλό δικύλινδρο -800 κυβικών και 80 ίππων- ήταν 160 κιλά γεμάτο, τότε θα ήταν καρυδότσουφλο στην Εθνική.

Η γνώμη μου είναι πως φαίνεται πως η εκτός δρόμου ικανότητα αυτών των μηχανών -μιλάω για το 790 και το Τ700- θα αυτοματοποιήσει στη συνείδηση μας τη σύγκριση με τα παλιότερα μονοκύλινδρα ως τη σύγχρονη εκδοχή τους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Μπορεί μονοκύλινδρα και δικύλινδρα να διαφέρουν στο τρόπο λειτουργίας, όμως αναπόφευκτα η φράση "ένα σύγχρονο 640/690" έχει βάση. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορούν να τεκμηριώσουν αυτήν την εξέλιξη. Δε θα σταθώ στα θέματα προδιαγραφών, ρύπων κτλ. αν και πολλές φορές αυτοί οι περιορισμοί οδηγούν τα τμήματα μάρκετινγκ για το πως θα πλασάρουν ένα νέο προϊόν. Το θέμα είναι πως οι ίδιοι οι πελάτες αλλάζουν. Κάποτε είχαμε ένα μονοκύλινδρο 250άρι για να κάνουμε τη δουλειά μας και μας αρκούσαν οι επισκέψεις στα τοπικά βουνά. Σιγά-σιγά δημιουργήθηκε η ιδέα του εκδρομικού εντούρο ή ADVenture riding και χρειάστηκαν τα 600 κυβικά μονού κυλίνδρου για να καλύψει τις αποστάσεις που θέλαμε μέχρι τους χωμάτινους προορισμούς. Οι αποστάσεις όμως ολοένα και μεγάλωνων και τα τεράστια μαστιχόδοντα των 1000+ κυβικών ήταν πολύ καλά για να διανύουν αυτές τις αποστάσεις αν και υστερούσαν στο χώμα συγκριτικά (επίσης η συντήρηση τους έχει υψηλότερο κόστος).

Έτσι φαίνεται πως η κατηγορία κυβισμού είναι αυτή που καθορίζει το τι είναι σύγχρονο αλλά παράλληλα ΚΑΙ οι ανάγκες των αναβατών. Αντί να κοτσάρεις έναν σκασμό αντικραδασμικούς άξονες συμπληρώνεις έναν κύλινδρο και έχεις ένα σύγχρονο 690/XT660Z (790/T700). Αν τα κατάφερναν οι 1000άρες και 1200άρες των 240 κιλών μπορείτε να καταλάβετε πως το βάρος των 200 κιλών δεν είναι πρόβλημα αν είναι σωστά ζυγισμένη η μηχανή, ακόμη περισσότερο όταν το ζητούμενο είναι ΚΑΙ η ικανότητα ταξιδιού ΕΝΤΟΣ δρόμου. Αν ένα ψηλό δικύλινδρο -800 κυβικών και 80 ίππων- ήταν 160 κιλά γεμάτο, τότε θα ήταν καρυδότσουφλο στην Εθνική.

Η γνώμη μου είναι πως φαίνεται πως η εκτός δρόμου ικανότητα αυτών των μηχανών -μιλάω για το 790 και το Τ700- θα αυτοματοποιήσει στη συνείδηση μας τη σύγκριση με τα παλιότερα μονοκύλινδρα ως τη σύγχρονη εκδοχή τους.
Well said
 

Giorgio

Μέλος
Όνομα
George Karakostas
Μοτό
KTM LC4 640 Adventure
Μπορεί μονοκύλινδρα και δικύλινδρα να διαφέρουν στο τρόπο λειτουργίας, όμως αναπόφευκτα η φράση "ένα σύγχρονο 640/690" έχει βάση. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορούν να τεκμηριώσουν αυτήν την εξέλιξη. Δε θα σταθώ στα θέματα προδιαγραφών, ρύπων κτλ. αν και πολλές φορές αυτοί οι περιορισμοί οδηγούν τα τμήματα μάρκετινγκ για το πως θα πλασάρουν ένα νέο προϊόν. Το θέμα είναι πως οι ίδιοι οι πελάτες αλλάζουν. Κάποτε είχαμε ένα μονοκύλινδρο 250άρι για να κάνουμε τη δουλειά μας και μας αρκούσαν οι επισκέψεις στα τοπικά βουνά. Σιγά-σιγά δημιουργήθηκε η ιδέα του εκδρομικού εντούρο ή ADVenture riding και χρειάστηκαν τα 600 κυβικά μονού κυλίνδρου για να καλύψει τις αποστάσεις που θέλαμε μέχρι τους χωμάτινους προορισμούς. Οι αποστάσεις όμως ολοένα και μεγάλωνων και τα τεράστια μαστιχόδοντα των 1000+ κυβικών ήταν πολύ καλά για να διανύουν αυτές τις αποστάσεις αν και υστερούσαν στο χώμα συγκριτικά (επίσης η συντήρηση τους έχει υψηλότερο κόστος).

Έτσι φαίνεται πως η κατηγορία κυβισμού είναι αυτή που καθορίζει το τι είναι σύγχρονο αλλά παράλληλα ΚΑΙ οι ανάγκες των αναβατών. Αντί να κοτσάρεις έναν σκασμό αντικραδασμικούς άξονες συμπληρώνεις έναν κύλινδρο και έχεις ένα σύγχρονο 690/XT660Z (790/T700). Αν τα κατάφερναν οι 1000άρες και 1200άρες των 240 κιλών μπορείτε να καταλάβετε πως το βάρος των 200 κιλών δεν είναι πρόβλημα αν είναι σωστά ζυγισμένη η μηχανή, ακόμη περισσότερο όταν το ζητούμενο είναι ΚΑΙ η ικανότητα ταξιδιού ΕΝΤΟΣ δρόμου. Αν ένα ψηλό δικύλινδρο -800 κυβικών και 80 ίππων- ήταν 160 κιλά γεμάτο, τότε θα ήταν καρυδότσουφλο στην Εθνική.

Η γνώμη μου είναι πως φαίνεται πως η εκτός δρόμου ικανότητα αυτών των μηχανών -μιλάω για το 790 και το Τ700- θα αυτοματοποιήσει στη συνείδηση μας τη σύγκριση με τα παλιότερα μονοκύλινδρα ως τη σύγχρονη εκδοχή τους.
Όπως και να γίνει, όσο και αν τα κλασικά πλέον 640 (είμαι κάτοχος) έχουν μια γοητεία που δεν ξεπερνιέται εύκολα, η νέα γενιά των δικυλιδρων σούπερ αναβαθμισμένων τεχνολιγικα adventure δεν μπορεί να μην είναι ανώτερη σε όλα...τιμής συμπεριλαμβανομένης...
Το μάρκετινγκ καλά κρατεί..
Δείτε πως οι εταιρίες στην ουσία πουλάνε ότι θέλουνε...πήγανε όλη την αγορά στα μαστόδοντο 1000-1250 κυβικών τα οποία πούλησε ως all road προϊόντα (που δεν είναι) και τώρα παίρνοντας από το ράφι κατεβάζει κυβικά για να πιάσει και τους υπόλοιπους.
Στις μηχανές τα κυβικά πάντα μετράνε...
οι οδηγοί πάντα πάνε προς τα πάνω και πολύ σπάνια προς τα κάτω.
Ως κάτοχος ενός 640 adv. αναρωτιέμαι αν η αίσθηση που θα πάρω, αγοράζοντας ένα νέο 790 adv. που είναι 4-5 φορές ακριβότερο, θα είναι 4-5 φορές καλύτερη από αυτή που παίρνω από την ώριμη κυρία...μάλλον όχι...
Θέλω να το πάρω όμως....χαχαχαχχ,,,,
Καλημέρα....



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Μπορεί μονοκύλινδρα και δικύλινδρα να διαφέρουν στο τρόπο λειτουργίας, όμως αναπόφευκτα η φράση "ένα σύγχρονο 640/690" έχει βάση. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορούν να τεκμηριώσουν αυτήν την εξέλιξη. Δε θα σταθώ στα θέματα προδιαγραφών, ρύπων κτλ. αν και πολλές φορές αυτοί οι περιορισμοί οδηγούν τα τμήματα μάρκετινγκ για το πως θα πλασάρουν ένα νέο προϊόν. Το θέμα είναι πως οι ίδιοι οι πελάτες αλλάζουν. Κάποτε είχαμε ένα μονοκύλινδρο 250άρι για να κάνουμε τη δουλειά μας και μας αρκούσαν οι επισκέψεις στα τοπικά βουνά. Σιγά-σιγά δημιουργήθηκε η ιδέα του εκδρομικού εντούρο ή ADVenture riding και χρειάστηκαν τα 600 κυβικά μονού κυλίνδρου για να καλύψει τις αποστάσεις που θέλαμε μέχρι τους χωμάτινους προορισμούς. Οι αποστάσεις όμως ολοένα και μεγάλωνων και τα τεράστια μαστιχόδοντα των 1000+ κυβικών ήταν πολύ καλά για να διανύουν αυτές τις αποστάσεις αν και υστερούσαν στο χώμα συγκριτικά (επίσης η συντήρηση τους έχει υψηλότερο κόστος).

Έτσι φαίνεται πως η κατηγορία κυβισμού είναι αυτή που καθορίζει το τι είναι σύγχρονο αλλά παράλληλα ΚΑΙ οι ανάγκες των αναβατών. Αντί να κοτσάρεις έναν σκασμό αντικραδασμικούς άξονες συμπληρώνεις έναν κύλινδρο και έχεις ένα σύγχρονο 690/XT660Z (790/T700). Αν τα κατάφερναν οι 1000άρες και 1200άρες των 240 κιλών μπορείτε να καταλάβετε πως το βάρος των 200 κιλών δεν είναι πρόβλημα αν είναι σωστά ζυγισμένη η μηχανή, ακόμη περισσότερο όταν το ζητούμενο είναι ΚΑΙ η ικανότητα ταξιδιού ΕΝΤΟΣ δρόμου. Αν ένα ψηλό δικύλινδρο -800 κυβικών και 80 ίππων- ήταν 160 κιλά γεμάτο, τότε θα ήταν καρυδότσουφλο στην Εθνική.

Η γνώμη μου είναι πως φαίνεται πως η εκτός δρόμου ικανότητα αυτών των μηχανών -μιλάω για το 790 και το Τ700- θα αυτοματοποιήσει στη συνείδηση μας τη σύγκριση με τα παλιότερα μονοκύλινδρα ως τη σύγχρονη εκδοχή τους.
Δεν μπορώ παρά να βάλω λάικ. Αυτό ήθελα να πω κι εγώ πάνω κάτω αλλά εσύ το εξέφρασες πιο σφαιρικά συμπυκνωμένα και του δε πόιντ...Αυτό με τα 200 κιλά πιστεύω δύσκολα θα το πετύχει η KTM. Μακάρι αλλά με ένα 20-25 λιτρα τεπόζιτο γεμάτο το βλέπω 210-215 τουλάχιστον. Για να δούμε όμως...Σε 2 βδομάδες και κάτι Eicma.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οσο βλεπω και ακουω για πιθανες τιμες στα καινουργια και υπερσυγχρονα 790 adventure και tenere τοσο περισσοτερο αγαπαω το ttr μου.. 150 κιλα γεματο με τεποζιτο 22 για 400χλμ αναρτησαρες,φρεναρες,πλαισιαρα,αεροψυκτο απλο μοτερ και καρμπ και με μικρες προσθηκες σελα βελτιωμενη και κατασκευη ζελατινουλα ταξιδι 130 ανετα.

Δεν πειθομαι να δωκω παντως 13 χιλιαρικα για να πηγαινω χειροτερα στο χωμα..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κριμα εχω να πω μονο που δεν βγαζει μια μεγαλη εταιρεια ενα οπως το Ajp pr7 μεχρι 9 χιλιαρικα.13 για μηχανακι χωματος δικαιολογουν μονο πολυ ευκαταστατοι.
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Κριμα εχω να πω μονο που δεν βγαζει μια μεγαλη εταιρεια ενα οπως το Ajp pr7 μεχρι 9 χιλιαρικα.13 για μηχανακι χωματος δικαιολογουν μονο πολυ ευκαταστατοι.
Εντάξει έχεις ένα δίκιο αλλά εξαρτάται και από το μηχανάκι
Για παράδειγμα εγώ πήρα 640 κούτα και έκανα 74000 τα μισά τουλάχιστον χώμα και η μόνη ζημιά που μου έβγαλε ήταν τρόμπα συμπλέκτη .
Άλλη βάζουν καινούριο gs στο χώμα που έχει όσο δυο κτμ
Το πρόβλημα με όλα αυτά είναι ότι τελικά άλλο το χώμα και άλλο η άσφαλτος . Δυστηχως δεν μπορούν να πετύχουν η δεν θέλουν να βγάλουν ένα μηχανάκι που στην ουσία να τα κάνει και τα δυο το ίδιο καλά .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Οσο βλεπω και ακουω για πιθανες τιμες στα καινουργια και υπερσυγχρονα 790 adventure και tenere τοσο περισσοτερο αγαπαω το ttr μου.. 150 κιλα γεματο με τεποζιτο 22 για 400χλμ αναρτησαρες,φρεναρες,πλαισιαρα,αεροψυκτο απλο μοτερ και καρμπ και με μικρες προσθηκες σελα βελτιωμενη και κατασκευη ζελατινουλα ταξιδι 130 ανετα.

Δεν πειθομαι να δωκω παντως 13 χιλιαρικα για να πηγαινω χειροτερα στο χωμα..
Δεν ξέρω αν το πήρες καινούριο το ΤΤR, αλλά από περιέργεια πόσο κόστιζε ενα TTR την εποχή του καινούριο; Παντως αυτός που θα δώσει τα 13.000 σήμερα θα τα δωσει γιατι θα εχει καλύτερες αναρτήσεις...και καποια ας πουμε ηλεκτρονικα που μπορεί να μην ειναι χρησιμα για καποιον που έμαθε να οδηγεί 20 χρόνια πριν...αλλά δεν είναι έτσι για όλους. Δλδ καποιοι ειδικά όχι εμπειροι οδηγοί μπορεί να προτιμουν να εχουν και το cornering abs και το lean traction control και πολλά άλλα. που ισως καποια στιγμη αποδειχτεί να αξιζουν τα λεφτά τους. Νομίζω η KTM με το 790 θα καταφέρει να φτιάξει ενα μηχανάκι πολύ δυνατό και στο χώμα και στην άσφαλτο. Δηλαδή οταν πάρει καποιος ενα 790 Adventure ας κανουμε ενα συγκριτικο με ενα TTR...οχι σε καποια πιστα αλλά σε καθημερινη χρηση και ολα τα υπολοιπα, ταξίδι στην ασφαλτο, εκτός δρόμου διαδρομές κτλ. Οι περισσότεροι απο εμας ισως να βολευομασταν και με ενα παπακι για το 70-80% της χρησης που κανουμε...αλλά επιλέγουμε να πάρουμε το κάτι παραπάνω και στην τελική σίγουρα αξίζει τα λεφτά του.
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Δεν λεω καλη η τεχνολογια, τα ηλεκτρονικα, βοηθεια για εμας τους απειρους... Αλλα πολλα πολλα μπλιπλικια ρε παιδακι μου.. Γενικα, σε ολες τις εταιρειες. Το παιχνιδι του ανταγωνισμου και του μαρκετινγκ ειναι τεραστιο. Ktm, Yamaha, Bmw, Ducati, Adventure, Scrambler, Enduro.. Ολα μαζι. Νομιζω οτι εχουν μπει ολα σε ενα καζανι και γυριζουν...

τεραστιες συζητησεις γυρω απο τις μοτοσυκλετες, απο τις εταιρειες, τι κανει η μια, τι κανει η αλλη κλπ κλπ

Καμερες, gps, abs cornering system, upside down, white power, ohlins, 210 κιλα, 215 κιλα, οχι 200 ειναι και τα σπαει... μπλα μπλα μπλα...

Νομιζω οτι κοιταμε το δασος και οχι το δεντρο.


Μηπως τελικα ειναι καλύτερα το less is more???
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Κι εμένα η τεχνολογια στις μηχανές δεν μ αρέσει καθόλου .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ο,τι μενει στασιμο ειναι καταδικασμενο να πεθανει παιδες..ΝΟΜΟΣ της φυσης, τα παντα εξελισσονται και αλλαζουν.

Ειναι δυνατον να μην εξελλισονται και τα εκαστοτε τεχνολογικά επιτεύγματα, οπως πχ οι μοτοσυκλετες;

Λεμε ναι στην εξελιξη και την αλλαγη, γιατι αυξανει τις επιλογες που εχουμε ως εφαρμοστες της τεχνολογιας..

Ασφαλως και ειμαστε θυματα του μάρκετινγκ, αλλα που(;) δεν υπαρχει προωθηση και διαφημιση προιόντων;
Απο την τεχνολογια μεχρι και τον τροπο ζωης...τα παντα προωθούνται με τεχνικη και με σκοπο να πουλησουν και να ανακυκλωθουν.

Αφηστε τις εταιρίες να βγαζουν μεκανακια να τα βλεπουμε και να γουσταρουμε....αφου ειναι η κ@υλα μας το γ@μημενο, γιατι να το κρυψωμεν αλλωστε;;

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom