KTM 790 Adventure

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όλα σχετικά είναι. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Το 690 κουβαλάει ένα σκασμό τεχνολογία σε σχέση με το 640. Απλώς στις σύγχρονες μηχανές τα ηλεκτρονικά βρίσκονται στο καντράν της μηχανής και είναι εκεί να σου θυμίζουν πως υπάρχουν, λίγα όμως χρόνια πριν υπήρχαν ένα σωρό μηχανικές βελτιώσεις που εντάσσονται στη τεχνολογική εξέλιξη και πολλές από αυτές ήταν ηλεκτρονικές (π.χ. ηλεκτρονικές, εγκέφαλοι, ψεκασμός, abs κτλ).

Τουλάχιστον οι σημερινοί καβαλάρηδες είτε είναι 20άρηδες είτε 60άρηδες, έχουν ακόμη τη πρόσβαση στο less is more, σε 20 χρόνια από τώρα δε ξέρω αν θα βρίσκουμε μηχανή με καρμπυρατέρ και άδεια κυκλοφορίας. Οπότε ας απολαύσουμε ότι μας κάνει "κλικ" επί προσωπικού στον καθένα.
Σε ότι αφορά εμένα για πολλά έχω πει "δεν μου αρέσει" μέχρι που τα χρησιμοποίησα. Οι άνθρωποι έχουμε μια τάση να δαιμονοποιούμε πράγματα (εννοείτε πως ούτε εγώ αποτελώ εξαίρεση)... Έχει όνομα, λέγεται εξέλιξη και δεν είναι από μόνο του μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ είναι το μέσο "προώθησης" της εξέλιξης και ίσως αυτό δεν είναι πάντα κακό.

edit: με πρόλαβε ο Γιάννης από πάνω!
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το μάρκετινγκ είναι το μέσο "προώθησης" της εξέλιξης και ίσως αυτό δεν είναι πάντα κακό.


....και δε μπορεί από μόνο του να προωθήσει ένα προϊόν, αν το ίδιο το προϊόν δεν είναι καλό!

Σωστά τα λέτε @STF & @Aldebaran ;)
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Σε 20 χρόνια από τωρα που μπορεί η πλειοψηφία των μηχανών να ειναι ηλεκτροκίνητες και να ισορροπούν από μόνες τους...ε τότε ο αεροελαιοψυκτος κινητήρας ακόμα και ο υγροψυκτος θα φαντάζουν less is more...Σιγουρα όσο πιο πολύπλοκη η τεχνολογία τόσο λιγότερο χέρι μπορείς να βάλεις κατι που σε εξαναγκάζει να απευθυνεσαι ή να εξαρτάσαι από τους εξουσιοδοτημένους. Και φυσικά τέτοιου είδους εξαρτήσεις περιορίζουν από την αλλη τα πεδία στα οποια μπορεί να φτάσει ενα adventure μηχανάκι. Γιατί σε αυτό το θέμα μιλάμε για ενα adventure μηχανάκι. Οπότε για μένα το μυστικό βρίσκεται στη δυνατότητα απενεργοποίησης εκεί που δε χρειάζονται. Και στο abs ή στο traction control υπάρχουν τέτοιες δυνατότητες, στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων εκεί που παίζει ηλεκτρονικός τρόπος ρύθμισης, δεν μπορείς να επέμβεις και να ρυθμίσεις με κλειδί ή κατσαβίδι. Οπότε αν γίνει η στραβή τελειώνει η περιπέτεια κι αρχίζει μια άλλη να αναμένεις οδική και να πρέπει να πάει το μηχανάκι στο αντίστοιχο εξειδικευμένο σημείο σέρβις...Βεβαια παραπονιόμαστε για τα ηλεκτρονικά μεν αλλά σε κάποια LC π.χ. είχαν θέματα με τα καλάμια σε κάποια KTM με τα φιλτροκούτια κτλ...Τελικά η ίδια η μοτοσυκλέτα με ή χωρίς ηλεκτρονικά είναι μια περιπέτεια από μόνη της. Οπότε ας βγάλει η καθε εταιρία ό,τι ειναι να βγάλει κι άλλοι μένουνε με τα πάλια άλλοι πάνε για τα καινούρια...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σχετικό και αυτό... υπάρχουν πολλά που μπορείς να πάθεις και να "ξε"-μείνεις με οποιοδήποτε μηχανάκι και μάλλον το σπανιότερο είναι να πάθεις κάποια ηλεκτρονική ζημιά. Για να μη πω πως ένα σωρό αισθητήρες μπορεί και να σε ειδοποιήσουν εγκαίρως πως έχεις πρόβλημα πριν βρεθείς στα 2000 μέτρα υψόμετρο και ακούσεις το τσαφ του κινητήρα που έσβησε...
Έπειτα δε σημαίνει ότι όποιος έχει παλιάς τεχνολογίας μηχανή έχει και τις απαραίτητες γνώσεις. Θα μου πεις αν δεν έχεις ο ίδιος γνώσεις έχεις μια πιθανότητα να έχει κάποιος άλλος στη παρέα. Ναι άλλα τότε η βόλτα είναι αντβέντσουρ για εκείνον, όχι για εσένα :p
Επίσης όσο περνούν τα χρόνια και τα προϊόντα τεχνολογίας γίνονται πιο αξιόπιστα γιατί και σε αυτά εφαρμόζονται νέες λύσεις. Π.χ. τα πρώτα συστήματα ABS δεν είχαν καμία σχέση με τα σημερινά από άποψη απόδοσης και αξιοπιστίας.
Φυσικά περί ορέξεως... γίνεται η συζήτηση!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Να και η αρχική εικόνα από το site της Eicma 2018...Πιο επίκαιρη η συζήτηση που έχουμε εδώ δε γίνεται...


Έγραψε πρόσφατα ένα άρθρο ο Θ. Μουρίκης, απολύτως σχετικό. Με την ευκαιρία ενός test ride μοτο 2018 μοδελάκι, της οποίας το ABS δε βγαίνει off.
Εν πολλοίς αναφέρει ό,τι κι εμείς εδώ.
Ζούμε την καλύτερη εποχή των μοτό, μια εποχή που θα είναι ανάμνηση σε λίγο.... Ειδικά από το 2013 κι έπειτα, έχοντας ήδη συνηθίσει στα ηλεκτρονικά καλούδια, μάθαμε να τα έχουμε και κατ' επιλογή. Ειδικά στο ABS που έως τότε στις περισσότερες μοτό δεν έβγαινε, ή σε όσες έβγαινε ήταν ή off ή on, από το 2013 κι έπειτα σχεδόν σε όλες (τις ον/οφ τουλάχιστον) βγαίνει όπως θες... Λίγο, μισό, μόνο πίσω κλπ....
Αναφέρει λοιπόν ο δημοσιογράφος, ότι σύμφωνα με πληροφορίες που έχει, στις νόρμες EURO 6 που έρχονται σε λίγα χρόνια, θα προβλέπεται ABS παντού, που δε βγαίνει ΠΟΤΕ! Κι αναλόγως -λέω εγώ- κι όλα τα λοιπά..... Όλα ΟΝ και θα οδηγάς όπως σου λένε, θες δε θες!
Θυμίζω ότι στα νέα μοντέλα αυτοκινήτων (στο 90% ) , το χειρόφρενο είναι ηλεκτρικό. Μείον ένα χειριστήριο - τρόπος ελέγχου.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Και που ειναι το προβλημα με το να εχουν ολα abs?υπαρχουν καποια θεματα εξελιξης θετικα και καποια αρνητικα...το να γλιτωσεις σπασμενα κοκκαλα απο ενα φρεναρισμα πανικου δε μπορω να καταλαβω γιατι μερικοι το αντιλαμβανεστε σαν αρνητικο, ποσο μαλλον απο τη στιγμη που τα φρενα των μοτο πλεον ειναι πολυ πιο δυνατα απ οτι στο παρελθον, και κατα συνεπεια πιο επιρρεπη σε μπλοκαρισματα
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το ABS είναι απαραίτητο, δε λέω να μην έχουν όλα τα μηχανάκια ABS.
Αλλά πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα να απενεργοποιείται επιλεκτικά (και ειδικά το πίσω! ).
Αυτό είναι ακριβώς , αυτό που συμβαίνει τώρα σε όλα σχεδόν τα ον/οφ μοντέλα. Και είμαστε τυχεροί που το ζούμε. Κρατάς φύλακα - άγγελο το εμπρός κι έχεις δυνατότητα να παίξεις απενεργοποιώντας το πίσω! Κάτι που δε γινόταν παλιότερα (έβγαινε όλο οφ, ή δεν έβγαινε καθόλου) και θα απογορευτεί σε λίγα χρόνια ξανά - σύμφωνα με όσα έγραψε ο δημοσιογράφος για του EURO 6.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Να βγαινουν καινουργια μηχανακια να ζηλευουμε και να βελτιωνουμε τα παλια για να τα φτασουμε (με καθε τιμημα).
 

ktasos

Μέλος
Περιοχή
Κιάτο
Όνομα
Tasos
Μοτό
BMW R1200GS LC ADV
Ωραίο φαίνεται το 800 ράκι. Ρε λες;
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
...
Επίσης όσο περνούν τα χρόνια και τα προϊόντα τεχνολογίας γίνονται πιο αξιόπιστα γιατί και σε αυτά εφαρμόζονται νέες λύσεις. Π.χ. τα πρώτα συστήματα ABS δεν είχαν καμία σχέση με τα σημερινά από άποψη απόδοσης και αξιοπιστίας.
Φυσικά περί ορέξεως... γίνεται η συζήτηση!
:thinking:
Χμμμ...ας τροφοδοτήσω κι εγώ λίγο, αυτή την ενδιαφέρουσα συζήτηση...

Planned obsolescence

Designed to fail' electronics a global problem
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Να και η αρχική εικόνα από το site της Eicma 2018...Πιο επίκαιρη η συζήτηση που έχουμε εδώ δε γίνεται...
SPAM ON:spam:
VFR1200F -2010 RULEZZZZ!:yew:



SPAM OFF...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
:thinking:
Χμμμ...ας τροφοδοτήσω κι εγώ λίγο, αυτή την ενδιαφέρουσα συζήτηση...

Planned obsolescence

Designed to fail' electronics a global problem
Ναι είναι γνωστή η θεωρία της εκ του εργοστασίου εντολής για περιορισμένη διάρκεια ζωής των βιομηχανικών προϊόντων.
Το θέμα περιέχει εν μέρει και θεωρίες συνομωσίας (κατ' εμέ). Έτσι και αλλιώς το μάρκετινγκ έχει φροντίσει και πολλά προϊόντα -μεταξύ των οποίων και μηχανές- τα αντικαθιστούμε αρκετά νωρίτερα από ότι θα μπορούσαμε. Ευτυχώς ή δυστυχώς η οικονομική κρίση έβαλε λίγο φρένο σε αυτό. Πιστεύω πως για κάποια προϊόντα ισχύει, π.χ. εκτυπωτές και συνήθως μιλάμε για βλάβη που αφορά την επιδιόρθωση ασύμφορη οπότε είναι προτιμότερη η αντικατάσταση ολόκληρης της συσκευής αλλά... ζορίζομαι να πιστέψω πως μπορεί να ισχύει για κάποια επί μέρους τμήματα που "παίζουν" με την ασφάλεια ζωής του αναβάτη π.χ. ABS, TC κτλ. Εκτός αν μπορούν να φέρουν τον "θάνατο" του εν λόγο επί μέρους τμήματος με ελεγχόμενο τρόπο ώστε να προφυλάσσει τη ζωή του ιδιοκτήτη.

Εν ολίγοις, αν κάποιος κατέχει μηχανολογικές γνώσεις και γενικά "πιάνουν" τα χέρια του μπορεί να ταξιδέψει σε όλο το κόσμο, δεν έχει να κάνει με την αξιοπιστία του προϊόντος αλλά με τις προσωπικές δυνατότητες. Αν όμως κάποιος άλλος δεν το κατέχει το "σπορ μαστόρεμα" χίλιες φορές να προτιμήσει κάτι σύγχρονο, έχει περισσότερες πιθανότητες να φτάσει στο προορισμό του... νομίζω δηλαδή. Συνήθως κάπου στη μέση είναι η αλήθεια.
 
Top Bottom