KTM 790 Adventure

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Φανταστείτε να δούμε κάτι τέτοιο:



Αυτο θα δουμε !!!
Θα παραπέμπει στο 990 !!!( να το θυμαστε )
 
Last edited by a moderator:

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
αν η απαντηση συο τ7 ειναι αυτο το πραγμα... παει θα χασει κοΖμο η κτμ...
Εγω πιστευω το αντιθετο,μου αρεσει πολυ η θεση οδηγησης
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Αυτο μονο adventure δεν ειναι!!!!
Πεστα...;)Το τι νομιζουν για ADVenture οδηγους(...υποψηφιους αγοραστες) οι υπευθυνοι των marketing καθε εταιρειας ειναι ενα μεγαλο θεμα...αλλά και της ΚΤΜ ρε γμτ;...:alien:
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Πεστα...;)Το τι νομιζουν για ADVenture οδηγους(...υποψηφιους αγοραστες) οι υπευθυνοι των marketing καθε εταιρειας ειναι ενα μεγαλο θεμα...αλλά και της ΚΤΜ ρε γμτ;...:alien:
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
αν η απαντηση συο τ7 ειναι αυτο το πραγμα... παει θα χασει κοΖμο η κτμ...
I don't think so! Ειδικά ΑΝ είναι στα 160 kg με 100 άλογα, όπως έχει ακουστεί μέχρι τώρα.
(Και, ναι, κι εμένα η μάσκα του Τ7 μ' άρεσε πολύ περισσότερο)


Αυτο μονο adventure δεν ειναι!!!!
Πεστα...;)Το τι νομιζουν για ADVenture οδηγους(...υποψηφιους αγοραστες) οι υπευθυνοι των marketing καθε εταιρειας ειναι ενα μεγαλο θεμα...αλλά και της ΚΤΜ ρε γμτ;...:alien:
Τι εννοείτε ρε παίδες όταν από τις φωτό λέτε δεν είναι "adventure"? Γιατί δεν το πολυπιάνω (αν εξαιρέσουμε το θέμα της έλλειψης ανεμοθώρακα)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Όπως και να έχει είναι κονσεπτ όποτε δεν θα είναι αυτό που βλέπουμε


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αυτό που ,άμα δεν είναι χοντρή ,δεν πρέπει να λέγεται ,ADVe....να το κοιτάξετε μάγκες. :p

Μακάρι να'ναι έτσι....μνΑρΑ είναι !!! :yew:

Πολύ όμορφες γραμμές ,σύγχρονη κ ξεχωριστή σχεδίαση ,πολύ καλή θεση οδήγησης.
Αμα παίξει κ χαμηλό βάρος τότε θα ναι Ζούπερ!
(δύσκολα το βλέπω κάτω από 200κλ γιομάτο)
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Αυτό που ,άμα δεν είναι χοντρή ,δεν πρέπει να λέγεται ,ADVe....να το κοιτάξετε μάγκες. :p

Μακάρι να'ναι έτσι....μνΑρΑ είναι !!! :yew:

Πολύ όμορφες γραμμές ,σύγχρονη κ ξεχωριστή σχεδίαση ,πολύ καλή θεση οδήγησης.
Αμα παίξει κ χαμηλό βάρος τότε θα ναι Ζούπερ!
(δύσκολα το βλέπω κάτω από 200κλ γιομάτο)

Καναμε την ιδια σκεψη...

Εαν βγει 100 αλογα 160kg το πηρα χτες.
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Αν είναι 100 άλογα με 160 kg θα το πάρουν όλοι!! Η αλήθεια είναι ότι το βλέπω πάρα πολύ δύσκολο να είναι τόσο ελαφρύ, προφανώς είναι υπερβολές όλα αυτά. Μάλλον συμφωνώ με γάτο στο θέμα αυτό. Αλλά και έτσι ακόμα ξερογλειφομαι... Ένα KTM σύγχρονο, πιο ελαφρύ από το 990, εξίσου δυνατό, με 200 cc κάτω ... ?? <3 :geek::geek::geek:
 

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
Για να γίνει 160kg τοτε η θα αποτελει έρευνα στους κυκλους του μοτοgp
Η απλως δε θα εχει υπό πλαίσιο και λοιπα χρήσιμα περιφερειακα λογο δίαιτας

Το οριζόντιας διάταξης αμορτισερ ΔΕΝ δουλεύει καλα στην άσφαλτο θα δουλεψει on dirt..Και παντα χωρις μοχλικο

Το μούτρο αυτο μου βγαζει δις ισ σπαρτα

Sent from my LG
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Θυμαστε τι λεγαμε οταν πρωτοβγηκε το 1190 ?

Ποσο αΣκημο ηταν/ειναι αλλα κανεις δεν ειπε κακο λογο για την μοτερουκλα τα φρενα κ.α.


Εναποθετω την πιστη μου στη ΚΤΜ και δηλωνω οτι θα το παρω ΑΝ ειναι 100 αλογα 160 κιλα... δι ευχων των αγιων πατερων ημων....
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Ο λόγος που είναι φαρδύ στο κάτω μέρος είναι λόγω της κατανομής βάρους.
Θέλουν να ρίξουν το βάρος χαμηλά και έχουν τοποθετήσει τα ντεπόζιτα στο πλάϊ κ χαμηλά (αλά 990 αντβέ)
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αυτό μάλιστα!
Η μάσκα εχει κατι απο Ντάφι Ντακ. Ειναι καπως περιεργη αλλα κομπακτ κι αυτο ειναι σημαντικό.

Το πακέτο ειναι οκ και λιτό οτι χρειάζεται στο χώμα. Επιτέλους, επιστροφη σε πιο μαζεμενες διαστασεις, στα πραγματικα ον/ΟΦ.

Απο προστασια αερα στην ασφαλτο δεν το κοβω να ειναι καλό, αλλα ποιος νοιάζεται, με χωματινα λαστιχα τα 140 ειναι υπεραρκετά για ταξιδι. Στους επαρχιακους θα κερναει τσαγακι αβερτα. Ενδιαφερουσα πρόταση.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Να πω κάτι πριν το δούμε.
Αυτό με το roadbook επάνω, το πορτοκαλί, είναι πρωτότυπο και ΜΟΝΟΝ. Φωτιστικό σώμα και όργανα, σέλα και εξάτμιση δεν είναι τα ίδια σε αυτό που θα δούμε. Αυτό που θα δούμε φέρνει πολυ΄σε αυτό που είναι πολιτικό και μαύρο στην παραπάνω φωτογραφία.
Κάποιος είπε 160 κιλά. Ούτε στην επόμενη EICMA δεν θα δούμε κάτι τέτοιο. Με πολύ αδυνάτισμα, ίσως.
Κατά την γνώμη μου, είναι μια πολύ καλή βάση για εξέλιξη, όχι όμως το μηχανάκι που θα κάνει ότι έκανε κάποτε το 640 Adv ή το 950/990 . Μαρκετινίστικα είναι πολύ σωστή κίνηση, πιάνει όλες τις κατηγορίες η εταιρία. Πλέον μόνο απο την Γιαμάχα αν δούμε καμία κίνηση τρελής πρωτοτυπίας...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σύμφωνα με την στρατηγική της πορτοκαλοεταιρείας τα τελευταία χρόνια και διεκδικώντας μερίδιο στην αγορά(Tiger 800-800XC / BMW F800GS - 700GS), λογικά θα βγούν στην παραγωγή τουλάχιστον 2 μοντέλα, ένα με πιο χωμάτινο προσανατολισμό και ένα με πιο ασφάλτινο, με τα μεταξύ τους περιφεριακά να είναι συμβατα και στα 2 μηχανάκια (βλέπε 1190).

Κατα τη γνώμη μου, όσον αφορά το χωμάτινο, η KTM πρέπει να κανει τη διαφορά αν θέλει να πρωτοτυπήσει, γιατί τα 800 κυβικά είναι μεν κομβικό σημείο ανάμεσα στη μικρή και μεγάλη κατηγορία, αλλά εκφράζουν και ένα μεγάλο δίλλημα. Παράδειγμα, εάν το μηχανάκι αποκτήσει πιο χωμάτινες καταβολές, θα περιορίσει αρκετά το αγοραστικό κοινό του δεδομένου ότι θα απευθύνεται σε hardcore τραβελοεντουράδες (με την καλή έννοια:D). Αρκετά ελαφρύτερο από τον ανταγωνισμό, μικρή σχετικά αυτονομία, μάλλον μικρή ικανότητα φορτώματος.....ένα μεγαλύτερου κιβυσμού, δικύλινδρο 690, θα έλεγε κανείς. Οπότε ίσως σκεφτεί κάποιος....εφόσον θέλω πιο πολύ χώματα, δεν χτυπάω καλύτερα ένα 690, και να το βελτιώσω σε σημεία που εγώ θέλω?

Οπότε θα έλεγα, ας μην περιμένουμε καμιά τρελή διαφορά με τα υπόλοιπα μοντέλα της αγοράς. Η ΚΤΜ, θα βγάλει ένα μηχανάκι που θα απευθύνεται σε όλους, και όχι μόνον σε κάποιους που θα θέλουν να διασχίσουν την Ελλάδα από βουνά.

Ώς γνωστόν στο χώμα, μεγαλύτερο βάρος, λιγότερο fun factor.
 
Top Bottom