al800
Μέλος
Ακόμα και οι κοντοί το R γλυκοκοιτάζουν...κι αμα δεν κατσει ε τοτε θα πανε για πε εμ βε...που κονταίνει κι άλλο...γιατι αμα ειναι να πάρεις Ready 2 Race...πρέπει να πάρεις το αψηλό...
Εγώ δε πίστεψα ποτέ ότι θα είναι max στα 13. Αυτό που λέω είναι πως εκεί θα έπρεπε να είναι για να γίνει best seller. Κατά τα άλλα δεν έχεις άδικο.Στεφ @STF , 1090 δεν θα υπάρχει!
790 και μετά 1290.... Δεν έχει, ούτε δημιουργεί λοιπόν "εσωτερικό" ανταγωνισμό και πάει κατευθείαν απέναντι σε Αφρικα, F800Gs, Tiger 800 XC κλπ.
Το 800αρι με 100 αλόγατα λοιπόν, είναι ό,τι και τα άλλα μεσαία (πλέον) ον/οφ. Θα είναι το πιο χωματερό, το πιο περιπετειώδες κλπ.... Όλα αυτά εξαργυρώνονται στα 15Κ
Το μάρκετινγκ μια χαρά κάνει τη δουλειά του 2 χρόνια και βάλε πλέον, και το θέλουν ακόμα και κάποιοι που θα το πάρουν επειδή "ψήθηκαν" από τα βίδεα του Μπριτς κλπ και οι ίδιοι θα το έχουν για.... "Κολωνάκι".
Οι λογιστές από την άλλη, κάνουν τη δική τους δουλειά και βγάζουν αυτό ως αποτελέσμα. Ξαναγράφω ότι το περίμενα στα 15+, κι απορώ πώς πιστεύουν /ετε κάποιοι ότι θα ήταν max στα 13.... Με ποια λογική αλήθεια; -πέραν από αυτή του "τόσο θα άντεχε η τσέπη μου" ;
Πολλές φορές μπλέκουμε την έννοια του πλούσιου..Εμεις δλδ που ειχαμε δωσει 14000 για το 950 και το βαζαμε στα χωματα απτην πρωτη ημερα ειμασταν πλουσιοι;λαθος λογικη κατα τη γνωμη μου.
Αυτος που το θελει για τη δουλεια που βγηκε αυτη η μοτοσυκλετα θα τα δωσει
Ωραία ανάλυση.... Έχω και εγώ κάποια φιλαράκια που κοιμούνται με σεντόνια Mickey Mouse ακόμα και τους χαίρομαι!Πολλές φορές μπλέκουμε την έννοια του πλούσιου..
βγάζει κάποιος π.χ. 3.000€ και ζει σε νοίκι, έχει 3 παιδιά,μια μάνα κατάκοιτη π.χ. που την στηρίζει με νοσοκόμες κλπ, σχολεία, φροντιστήρια, υποχρεώσεις..
Και βγάζει κάποιος 800€ και ζει με τη μάνα του στο Πατρικό του και βρίσκει και το φαγητό έτοιμο.
Ο πρώτος στο τέλος του μήνα έχει διαθέσιμο υπόλοιπο ποσό ίσως και ΜΗΔΕΝ και ο δεύτερος έχει στα χέρια του 800€ απλά για να κάνει τη ζωή του και να τα φάει κατα το δοκούν σε μηχανές,γυναίκες, εξόδους, ταξίδια..
Ποιός είναι πιο ικανός να αγοράσει π.χ. απο τους 2 ένα καινούργιο 790R? Ο πρώτος ή ο δεύτερος?!
Για να πάρεις λοιπόν ένα καινούργιο 790R και να το πετάς και στα χώματα πρέπει να πληρείς κάποιες προυποθέσεις.. Η βασική προυπόθεση είναι να έχεις εν τέλει διαθέσιμο προς ξόδεμα κάθε μήνα ένα ποσό τουλάχιστον 500-600€ που να μπορεί να πάει στην αγορά και χρήση μιας τέτοιας μηχανής.
Για να το κάνεις αυτό θα πρέπει να έχεις το ανάλογο εισόδημα και αυτό καθορίζεται απο την κατηγορία που ανήκεις. Ελεύθερος, παντρεμένος, παντρεμένος με παιδιά, πνιγμένος απο υποχρεώσεις-χρέη κλπ.
Μπορεί κάποιος να βγάζει λοιπόν 1000€ και να ναι πλούσιος!! Ή τουλάχιστον να επιλέγει όλο το διαθέσιμο εισόδημα του να το διαθέσει σε μια μοτοσυκλέτα. Αν μιλάμε για ένα μέσο όρο ενήλικα όπως είναι οι περισσότεροι απ ότι έχω καταλάβει εδω μέσα με οικογένεια και ενδεχομένως παιδιά τότε μόνο όποιος καθαρίζει πάνω απο 3-4 χιλιάρικα το μήνα μπορεί να σκεφτεί τέτοια μηχανή αντικειμενικά που στην Ελλάδα σήμερα είναι πλούσιος.
Είπαμε αν είναι κάποιος σολο καριέρα, φιλοξενείται ακόμα και έχει αυτή τη πολυτέλεια ακόμα και ΄με ένα μεροκάμματο καλύπτεται και τα ξοδεύει όπως γουστάρει. Δεν είναι θέμα ταξικό ή γκρίνιας. Απλά πρέπει να βγαίνουν και τα μαθηματικά!!
Καλημέρα!
Όποιος και να είναι θα το πάρει εφόσον το θέλει.. Είτε παίρνει 700 είτε παίρνει 2000. Έχει κάνει το πρόγραμμα του και τα φέρνει βόλτα.Πολλές φορές μπλέκουμε την έννοια του πλούσιου..
βγάζει κάποιος π.χ. 3.000€ και ζει σε νοίκι, έχει 3 παιδιά,μια μάνα κατάκοιτη π.χ. που την στηρίζει με νοσοκόμες κλπ, σχολεία, φροντιστήρια, υποχρεώσεις..
Και βγάζει κάποιος 800€ και ζει με τη μάνα του στο Πατρικό του και βρίσκει και το φαγητό έτοιμο.
Ο πρώτος στο τέλος του μήνα έχει διαθέσιμο υπόλοιπο ποσό ίσως και ΜΗΔΕΝ και ο δεύτερος έχει στα χέρια του 800€ απλά για να κάνει τη ζωή του και να τα φάει κατα το δοκούν σε μηχανές,γυναίκες, εξόδους, ταξίδια..
Ποιός είναι πιο ικανός να αγοράσει π.χ. απο τους 2 ένα καινούργιο 790R? Ο πρώτος ή ο δεύτερος?!
Για να πάρεις λοιπόν ένα καινούργιο 790R και να το πετάς και στα χώματα πρέπει να πληρείς κάποιες προυποθέσεις.. Η βασική προυπόθεση είναι να έχεις εν τέλει διαθέσιμο προς ξόδεμα κάθε μήνα ένα ποσό τουλάχιστον 500-600€ που να μπορεί να πάει στην αγορά και χρήση μιας τέτοιας μηχανής.
Για να το κάνεις αυτό θα πρέπει να έχεις το ανάλογο εισόδημα και αυτό καθορίζεται απο την κατηγορία που ανήκεις. Ελεύθερος, παντρεμένος, παντρεμένος με παιδιά, πνιγμένος απο υποχρεώσεις-χρέη κλπ.
Μπορεί κάποιος να βγάζει λοιπόν 1000€ και να ναι πλούσιος!! Ή τουλάχιστον να επιλέγει όλο το διαθέσιμο εισόδημα του να το διαθέσει σε μια μοτοσυκλέτα. Αν μιλάμε για ένα μέσο όρο ενήλικα όπως είναι οι περισσότεροι απ ότι έχω καταλάβει εδω μέσα με οικογένεια και ενδεχομένως παιδιά τότε μόνο όποιος καθαρίζει πάνω απο 3-4 χιλιάρικα το μήνα μπορεί να σκεφτεί τέτοια μηχανή αντικειμενικά που στην Ελλάδα σήμερα είναι πλούσιος.
Είπαμε αν είναι κάποιος σολο καριέρα, φιλοξενείται ακόμα και έχει αυτή τη πολυτέλεια ακόμα και ΄με ένα μεροκάμματο καλύπτεται και τα ξοδεύει όπως γουστάρει. Δεν είναι θέμα ταξικό ή γκρίνιας. Απλά πρέπει να βγαίνουν και τα μαθηματικά!!
Καλημέρα!
Δεν λένε τα μοντέλα όμως.Περί αξιοπιστίας: Who Makes the Most Reliable Motorcycle? - Consumer Report
Ναι, γενικά ως αξιοπιστία brand είναι η έρευνα.Δεν λένε τα μοντέλα όμως.
Νομίζω ανάποδα τα λες, οι 4 τζαπαν μάρκες λεει, μεταξύ τους πλέον μάχονται. Οι άλλες το ``έχασαν``. Αν έχω κάνει λάθος στην μετάφραση, σόρρυ.Όπως μπορεί κανείς εύκολα να δει (παρότι λείπει από τη σχετική λίστα η KTM, φαντάζομαι λόγω μικρού κομματιού στην πίτα της Αμερικανικής αγοράς) σίγουρα δε μπορεί να μας πλασάρεται ως αξιόπιστη η bmw. Τεράστια η διαφορά με τις ιαπωνικές φίρμες. Το αν χρησιμοποιούνται λοιπόν "round the world" σίγουρα δεν έχει να κάνει με την αξιοπιστία τους, αλλά με το γεγονός ότι είναι εξαιρετικά άνετες κ έχουν τεράστιο δίκτυο υποστήριξης. Από εκεί κ πέρα, δε μπορώ να πιστέψω ότι όσα λέει ο maniac τα λέει σοβαρά για τα 990.
Οι 4 japan μάρκες είναι μακράν πιο αξιόπιστες σύμφωνα με την έρευναΝομίζω ανάποδα τα λες, οι 4 τζαπαν μάρκες λεει, μεταξύ τους πλέον μάχονται. Οι άλλες το ``έχασαν``. Αν έχω κάνει λάθος στην μετάφραση, σόρρυ.
Αν δεν είσαι ο Γάτος, τότε καλά θα κάνεις να βρεις έναν Γάτο για να συντηρεί τη μηχανή σου. Αλλιώς, όταν νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα ή όταν το παραδίδεις το KTM στον κάθε κατσαπλιά τότε φυσικά κ θα σου μείνει κ θα λες ότι φταίει το μηχανάκι. Εγώ είχα το πρώτο μεγάλο fail από όταν το πήρα (τρίτο χέρι). Έκτοτε, με σχολαστική συντήρηση δε μου έχει κάνει κιχ. Το ίδιο και τα περισσότερα φιλαράκια μου με 990 που και τα βουνά οργώνουν και την Ευρώπη γυρνάνε και στην Ασία βολταρουν κ τα πάντα όλα. Αλλά το μηχανάκι μας το σεβόμαστε. Δεν περιμένουμε ΚΑΙ να είναι μηχάνημα επιδόσεων ΚΑΙ να το αφήνουμε 20.000 χλμ χωρίς λάδια και Άγιος ο Θεός
Τα ειπες ολαΌπως μπορεί κανείς εύκολα να δει (παρότι λείπει από τη σχετική λίστα η KTM, φαντάζομαι λόγω μικρού κομματιού στην πίτα της Αμερικανικής αγοράς) σίγουρα δε μπορεί να μας πλασάρεται ως αξιόπιστη η bmw. Τεράστια η διαφορά με τις ιαπωνικές φίρμες. Το αν χρησιμοποιούνται λοιπόν "round the world" σίγουρα δεν έχει να κάνει με την αξιοπιστία τους, αλλά με το γεγονός ότι είναι εξαιρετικά άνετες κ έχουν τεράστιο δίκτυο υποστήριξης.
Ήμουν πολύ συγκεκριμένος σε αυτά που έγραψα και πολύ σοβαρός.Όπως μπορεί κανείς εύκολα να δει (παρότι λείπει από τη σχετική λίστα η KTM, φαντάζομαι λόγω μικρού κομματιού στην πίτα της Αμερικανικής αγοράς) σίγουρα δε μπορεί να μας πλασάρεται ως αξιόπιστη η bmw. Τεράστια η διαφορά με τις ιαπωνικές φίρμες. Το αν χρησιμοποιούνται λοιπόν "round the world" σίγουρα δεν έχει να κάνει με την αξιοπιστία τους, αλλά με το γεγονός ότι είναι εξαιρετικά άνετες κ έχουν τεράστιο δίκτυο υποστήριξης. Από εκεί κ πέρα, δε μπορώ να πιστέψω ότι όσα λέει ο maniac τα λέει σοβαρά για τα 990.
Ήμουν πολύ συγκεκριμένος σε αυτά που έγραψα και πολύ σοβαρός.
Όλοι έχουμε κάνει μεγάλα ή μικρά ταξίδια και σπάνια συναντάς ktm 990 και ο βασικός λόγος είναι ότι δεν φτιάχτηκε για να γυρίσει τον κόσμο.
Είναι στη φύση του να δουλεύει άγρια και αυτό το δούλεμα πέρα από την συντήρηση που σωστά λες, δημιουργεί συχνά βλάβες... Άλλοτε μικρές και άλλοτε μεγάλες,με αποτέλεσμα και ο γάτος να είσαι.... Δεν τολμάς να κάνεις γύρους στον κόσμο.
Ακριβώς το ίδιο φαίνεται να είναι αυτό το νέο κουκλί που περιμένουμε να δούμε από κοντά.
γενικα πραγματευεσαι την εννοια του πλουσιου λαθος...πλουσιος η αλλιως ευκαταστατος οικονομικα ειναι αυτος που δεν εχει καμμια οικονομικη εξάρτηση, καλυπτει ΟΛΕΣ του τις βασικες αναγκες και του περισσευουν για να κανει και τα χομπυ του, και να αποταμιευει παραλληλα...
Γράφω κάπου ότι στις βόλτες βλέπεις μόνο bmw...????ναι φιλε μου ειναι γνωστο οτι αν κανεις μια γυρα στα βουνα και στον πλανητη θα συναντησεις bmw boxer μονο...θεε μου τι διαβαζουμε...
τα κτμ ειδικα σε σχεση με τα μπεμβε εχουν λιγοτερα προβληματα, και πολυ πιο οικονομικα...τωρα επειδη το σεναριο γυρναω τον κοσμο απασχολει πολλους για καποιο λογο, παροτι μετακινουνται μονιμα με τα μηχανακια τους μεχρι το περιπτερο και τη δουλεια τους και αντε βια να κανουν 3 4 ταξιδακια των 500 χλμ το χρονο...αν θες φιλε μου να γυρισεις τον κοσμο με οχημα πρεπει :
α)να εχεις τεχνικες γνωσεις ωστε να επισκευασεις οτιδηποτε παρουσιαστει on the go (ο μεσος adventure αναβατης δε ξερει ουτε λαστιχο να αλλαξει)
β)να εχεις οχημα χωρις υπαρξη οποιουδηποτε ηλεκτρονικου επανω πλην ηλεκτρονικης αναφλεξης
γ)να εχεις χρονο και χρημα για να το κανεις