KTM 790 Adventure

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ακόμα και οι κοντοί το R γλυκοκοιτάζουν...κι αμα δεν κατσει ε τοτε θα πανε για πε εμ βε...που κονταίνει κι άλλο...γιατι αμα ειναι να πάρεις Ready 2 Race...πρέπει να πάρεις το αψηλό...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στεφ @STF , 1090 δεν θα υπάρχει!
790 και μετά 1290.... Δεν έχει, ούτε δημιουργεί λοιπόν "εσωτερικό" ανταγωνισμό και πάει κατευθείαν απέναντι σε Αφρικα, F800Gs, Tiger 800 XC κλπ.
Το 800αρι με 100 αλόγατα λοιπόν, είναι ό,τι και τα άλλα μεσαία (πλέον) ον/οφ. Θα είναι το πιο χωματερό, το πιο περιπετειώδες κλπ.... Όλα αυτά εξαργυρώνονται στα 15Κ ;)
Το μάρκετινγκ μια χαρά κάνει τη δουλειά του 2 χρόνια και βάλε πλέον, και το θέλουν ακόμα και κάποιοι που θα το πάρουν επειδή "ψήθηκαν" από τα βίδεα του Μπριτς κλπ και οι ίδιοι θα το έχουν για.... "Κολωνάκι".
Οι λογιστές από την άλλη, κάνουν τη δική τους δουλειά και βγάζουν αυτό ως αποτελέσμα. Ξαναγράφω ότι το περίμενα στα 15+, κι απορώ πώς πιστεύουν /ετε κάποιοι ότι θα ήταν max στα 13.... Με ποια λογική αλήθεια; -πέραν από αυτή του "τόσο θα άντεχε η τσέπη μου" ;
Εγώ δε πίστεψα ποτέ ότι θα είναι max στα 13. Αυτό που λέω είναι πως εκεί θα έπρεπε να είναι για να γίνει best seller. Κατά τα άλλα δεν έχεις άδικο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εμεις δλδ που ειχαμε δωσει 14000 για το 950 και το βαζαμε στα χωματα απτην πρωτη ημερα ειμασταν πλουσιοι;λαθος λογικη κατα τη γνωμη μου.
Αυτος που το θελει για τη δουλεια που βγηκε αυτη η μοτοσυκλετα θα τα δωσει ;);)
Πολλές φορές μπλέκουμε την έννοια του πλούσιου..

βγάζει κάποιος π.χ. 3.000€ και ζει σε νοίκι, έχει 3 παιδιά,μια μάνα κατάκοιτη π.χ. που την στηρίζει με νοσοκόμες κλπ, σχολεία, φροντιστήρια, υποχρεώσεις..

Και βγάζει κάποιος 800€ και ζει με τη μάνα του στο Πατρικό του και βρίσκει και το φαγητό έτοιμο.

Ο πρώτος στο τέλος του μήνα έχει διαθέσιμο υπόλοιπο ποσό ίσως και ΜΗΔΕΝ και ο δεύτερος έχει στα χέρια του 800€ απλά για να κάνει τη ζωή του και να τα φάει κατα το δοκούν σε μηχανές,γυναίκες, εξόδους, ταξίδια..

Ποιός είναι πιο ικανός να αγοράσει π.χ. απο τους 2 ένα καινούργιο 790R? Ο πρώτος ή ο δεύτερος?!

Για να πάρεις λοιπόν ένα καινούργιο 790R και να το πετάς και στα χώματα πρέπει να πληρείς κάποιες προυποθέσεις.. Η βασική προυπόθεση είναι να έχεις εν τέλει διαθέσιμο προς ξόδεμα κάθε μήνα ένα ποσό τουλάχιστον 500-600€ που να μπορεί να πάει στην αγορά και χρήση μιας τέτοιας μηχανής.

Για να το κάνεις αυτό θα πρέπει να έχεις το ανάλογο εισόδημα και αυτό καθορίζεται απο την κατηγορία που ανήκεις. Ελεύθερος, παντρεμένος, παντρεμένος με παιδιά, πνιγμένος απο υποχρεώσεις-χρέη κλπ.

Μπορεί κάποιος να βγάζει λοιπόν 1000€ και να ναι πλούσιος!! Ή τουλάχιστον να επιλέγει όλο το διαθέσιμο εισόδημα του να το διαθέσει σε μια μοτοσυκλέτα. Αν μιλάμε για ένα μέσο όρο ενήλικα όπως είναι οι περισσότεροι απ ότι έχω καταλάβει εδω μέσα με οικογένεια και ενδεχομένως παιδιά τότε μόνο όποιος καθαρίζει πάνω απο 3-4 χιλιάρικα το μήνα μπορεί να σκεφτεί τέτοια μηχανή αντικειμενικά που στην Ελλάδα σήμερα είναι πλούσιος.

Είπαμε αν είναι κάποιος σολο καριέρα, φιλοξενείται ακόμα και έχει αυτή τη πολυτέλεια ακόμα και ΄με ένα μεροκάμματο καλύπτεται και τα ξοδεύει όπως γουστάρει. Δεν είναι θέμα ταξικό ή γκρίνιας. Απλά πρέπει να βγαίνουν και τα μαθηματικά!!

Καλημέρα!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πολλές φορές μπλέκουμε την έννοια του πλούσιου..

βγάζει κάποιος π.χ. 3.000€ και ζει σε νοίκι, έχει 3 παιδιά,μια μάνα κατάκοιτη π.χ. που την στηρίζει με νοσοκόμες κλπ, σχολεία, φροντιστήρια, υποχρεώσεις..

Και βγάζει κάποιος 800€ και ζει με τη μάνα του στο Πατρικό του και βρίσκει και το φαγητό έτοιμο.

Ο πρώτος στο τέλος του μήνα έχει διαθέσιμο υπόλοιπο ποσό ίσως και ΜΗΔΕΝ και ο δεύτερος έχει στα χέρια του 800€ απλά για να κάνει τη ζωή του και να τα φάει κατα το δοκούν σε μηχανές,γυναίκες, εξόδους, ταξίδια..

Ποιός είναι πιο ικανός να αγοράσει π.χ. απο τους 2 ένα καινούργιο 790R? Ο πρώτος ή ο δεύτερος?!

Για να πάρεις λοιπόν ένα καινούργιο 790R και να το πετάς και στα χώματα πρέπει να πληρείς κάποιες προυποθέσεις.. Η βασική προυπόθεση είναι να έχεις εν τέλει διαθέσιμο προς ξόδεμα κάθε μήνα ένα ποσό τουλάχιστον 500-600€ που να μπορεί να πάει στην αγορά και χρήση μιας τέτοιας μηχανής.

Για να το κάνεις αυτό θα πρέπει να έχεις το ανάλογο εισόδημα και αυτό καθορίζεται απο την κατηγορία που ανήκεις. Ελεύθερος, παντρεμένος, παντρεμένος με παιδιά, πνιγμένος απο υποχρεώσεις-χρέη κλπ.

Μπορεί κάποιος να βγάζει λοιπόν 1000€ και να ναι πλούσιος!! Ή τουλάχιστον να επιλέγει όλο το διαθέσιμο εισόδημα του να το διαθέσει σε μια μοτοσυκλέτα. Αν μιλάμε για ένα μέσο όρο ενήλικα όπως είναι οι περισσότεροι απ ότι έχω καταλάβει εδω μέσα με οικογένεια και ενδεχομένως παιδιά τότε μόνο όποιος καθαρίζει πάνω απο 3-4 χιλιάρικα το μήνα μπορεί να σκεφτεί τέτοια μηχανή αντικειμενικά που στην Ελλάδα σήμερα είναι πλούσιος.

Είπαμε αν είναι κάποιος σολο καριέρα, φιλοξενείται ακόμα και έχει αυτή τη πολυτέλεια ακόμα και ΄με ένα μεροκάμματο καλύπτεται και τα ξοδεύει όπως γουστάρει. Δεν είναι θέμα ταξικό ή γκρίνιας. Απλά πρέπει να βγαίνουν και τα μαθηματικά!!

Καλημέρα!
Ωραία ανάλυση.... Έχω και εγώ κάποια φιλαράκια που κοιμούνται με σεντόνια Mickey Mouse ακόμα και τους χαίρομαι!
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Πολλές φορές μπλέκουμε την έννοια του πλούσιου..

βγάζει κάποιος π.χ. 3.000€ και ζει σε νοίκι, έχει 3 παιδιά,μια μάνα κατάκοιτη π.χ. που την στηρίζει με νοσοκόμες κλπ, σχολεία, φροντιστήρια, υποχρεώσεις..

Και βγάζει κάποιος 800€ και ζει με τη μάνα του στο Πατρικό του και βρίσκει και το φαγητό έτοιμο.

Ο πρώτος στο τέλος του μήνα έχει διαθέσιμο υπόλοιπο ποσό ίσως και ΜΗΔΕΝ και ο δεύτερος έχει στα χέρια του 800€ απλά για να κάνει τη ζωή του και να τα φάει κατα το δοκούν σε μηχανές,γυναίκες, εξόδους, ταξίδια..

Ποιός είναι πιο ικανός να αγοράσει π.χ. απο τους 2 ένα καινούργιο 790R? Ο πρώτος ή ο δεύτερος?!

Για να πάρεις λοιπόν ένα καινούργιο 790R και να το πετάς και στα χώματα πρέπει να πληρείς κάποιες προυποθέσεις.. Η βασική προυπόθεση είναι να έχεις εν τέλει διαθέσιμο προς ξόδεμα κάθε μήνα ένα ποσό τουλάχιστον 500-600€ που να μπορεί να πάει στην αγορά και χρήση μιας τέτοιας μηχανής.

Για να το κάνεις αυτό θα πρέπει να έχεις το ανάλογο εισόδημα και αυτό καθορίζεται απο την κατηγορία που ανήκεις. Ελεύθερος, παντρεμένος, παντρεμένος με παιδιά, πνιγμένος απο υποχρεώσεις-χρέη κλπ.

Μπορεί κάποιος να βγάζει λοιπόν 1000€ και να ναι πλούσιος!! Ή τουλάχιστον να επιλέγει όλο το διαθέσιμο εισόδημα του να το διαθέσει σε μια μοτοσυκλέτα. Αν μιλάμε για ένα μέσο όρο ενήλικα όπως είναι οι περισσότεροι απ ότι έχω καταλάβει εδω μέσα με οικογένεια και ενδεχομένως παιδιά τότε μόνο όποιος καθαρίζει πάνω απο 3-4 χιλιάρικα το μήνα μπορεί να σκεφτεί τέτοια μηχανή αντικειμενικά που στην Ελλάδα σήμερα είναι πλούσιος.

Είπαμε αν είναι κάποιος σολο καριέρα, φιλοξενείται ακόμα και έχει αυτή τη πολυτέλεια ακόμα και ΄με ένα μεροκάμματο καλύπτεται και τα ξοδεύει όπως γουστάρει. Δεν είναι θέμα ταξικό ή γκρίνιας. Απλά πρέπει να βγαίνουν και τα μαθηματικά!!

Καλημέρα!
Όποιος και να είναι θα το πάρει εφόσον το θέλει.. Είτε παίρνει 700 είτε παίρνει 2000. Έχει κάνει το πρόγραμμα του και τα φέρνει βόλτα.
Όπως εξάλλου αγοράζουν τόσα χρόνια και τα πεμφε τους και τα κατεμ τους και τα αφρικα τους κλπ κλπ.
Κάποιοι τα αγοράζουν καινούρια και με τις κόλλες τα πάνε στα χώματα τους η στα πεζοδρόμια τους.
Κάποιοι (εμείς δηλαδή) περιμένουμε να περάσει μια 5ετία να τα πάρουμε. Όπως το τυρί στην άλμη :fun
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Όπως μπορεί κανείς εύκολα να δει (παρότι λείπει από τη σχετική λίστα η KTM, φαντάζομαι λόγω μικρού κομματιού στην πίτα της Αμερικανικής αγοράς) σίγουρα δε μπορεί να μας πλασάρεται ως αξιόπιστη η bmw. Τεράστια η διαφορά με τις ιαπωνικές φίρμες. Το αν χρησιμοποιούνται λοιπόν "round the world" σίγουρα δεν έχει να κάνει με την αξιοπιστία τους, αλλά με το γεγονός ότι είναι εξαιρετικά άνετες κ έχουν τεράστιο δίκτυο υποστήριξης. Από εκεί κ πέρα, δε μπορώ να πιστέψω ότι όσα λέει ο maniac τα λέει σοβαρά για τα 990.
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Αν δεν είσαι ο Γάτος, τότε καλά θα κάνεις να βρεις έναν Γάτο για να συντηρεί τη μηχανή σου. Αλλιώς, όταν νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα ή όταν το παραδίδεις το KTM στον κάθε κατσαπλιά τότε φυσικά κ θα σου μείνει κ θα λες ότι φταίει το μηχανάκι. Εγώ είχα το πρώτο μεγάλο fail από όταν το πήρα (τρίτο χέρι). Έκτοτε, με σχολαστική συντήρηση δε μου έχει κάνει κιχ. Το ίδιο και τα περισσότερα φιλαράκια μου με 990 που και τα βουνά οργώνουν και την Ευρώπη γυρνάνε και στην Ασία βολταρουν κ τα πάντα όλα. Αλλά το μηχανάκι μας το σεβόμαστε. Δεν περιμένουμε ΚΑΙ να είναι μηχάνημα επιδόσεων ΚΑΙ να το αφήνουμε 20.000 χλμ χωρίς λάδια και Άγιος ο Θεός
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Όπως μπορεί κανείς εύκολα να δει (παρότι λείπει από τη σχετική λίστα η KTM, φαντάζομαι λόγω μικρού κομματιού στην πίτα της Αμερικανικής αγοράς) σίγουρα δε μπορεί να μας πλασάρεται ως αξιόπιστη η bmw. Τεράστια η διαφορά με τις ιαπωνικές φίρμες. Το αν χρησιμοποιούνται λοιπόν "round the world" σίγουρα δεν έχει να κάνει με την αξιοπιστία τους, αλλά με το γεγονός ότι είναι εξαιρετικά άνετες κ έχουν τεράστιο δίκτυο υποστήριξης. Από εκεί κ πέρα, δε μπορώ να πιστέψω ότι όσα λέει ο maniac τα λέει σοβαρά για τα 990.
Νομίζω ανάποδα τα λες, οι 4 τζαπαν μάρκες λεει, μεταξύ τους πλέον μάχονται. Οι άλλες το ``έχασαν``. Αν έχω κάνει λάθος στην μετάφραση, σόρρυ.
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Νομίζω ανάποδα τα λες, οι 4 τζαπαν μάρκες λεει, μεταξύ τους πλέον μάχονται. Οι άλλες το ``έχασαν``. Αν έχω κάνει λάθος στην μετάφραση, σόρρυ.
Οι 4 japan μάρκες είναι μακράν πιο αξιόπιστες σύμφωνα με την έρευνα
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Αν δεν είσαι ο Γάτος, τότε καλά θα κάνεις να βρεις έναν Γάτο για να συντηρεί τη μηχανή σου. Αλλιώς, όταν νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα ή όταν το παραδίδεις το KTM στον κάθε κατσαπλιά τότε φυσικά κ θα σου μείνει κ θα λες ότι φταίει το μηχανάκι. Εγώ είχα το πρώτο μεγάλο fail από όταν το πήρα (τρίτο χέρι). Έκτοτε, με σχολαστική συντήρηση δε μου έχει κάνει κιχ. Το ίδιο και τα περισσότερα φιλαράκια μου με 990 που και τα βουνά οργώνουν και την Ευρώπη γυρνάνε και στην Ασία βολταρουν κ τα πάντα όλα. Αλλά το μηχανάκι μας το σεβόμαστε. Δεν περιμένουμε ΚΑΙ να είναι μηχάνημα επιδόσεων ΚΑΙ να το αφήνουμε 20.000 χλμ χωρίς λάδια και Άγιος ο Θεός
Όπως μπορεί κανείς εύκολα να δει (παρότι λείπει από τη σχετική λίστα η KTM, φαντάζομαι λόγω μικρού κομματιού στην πίτα της Αμερικανικής αγοράς) σίγουρα δε μπορεί να μας πλασάρεται ως αξιόπιστη η bmw. Τεράστια η διαφορά με τις ιαπωνικές φίρμες. Το αν χρησιμοποιούνται λοιπόν "round the world" σίγουρα δεν έχει να κάνει με την αξιοπιστία τους, αλλά με το γεγονός ότι είναι εξαιρετικά άνετες κ έχουν τεράστιο δίκτυο υποστήριξης.
Τα ειπες ολα ;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όπως μπορεί κανείς εύκολα να δει (παρότι λείπει από τη σχετική λίστα η KTM, φαντάζομαι λόγω μικρού κομματιού στην πίτα της Αμερικανικής αγοράς) σίγουρα δε μπορεί να μας πλασάρεται ως αξιόπιστη η bmw. Τεράστια η διαφορά με τις ιαπωνικές φίρμες. Το αν χρησιμοποιούνται λοιπόν "round the world" σίγουρα δεν έχει να κάνει με την αξιοπιστία τους, αλλά με το γεγονός ότι είναι εξαιρετικά άνετες κ έχουν τεράστιο δίκτυο υποστήριξης. Από εκεί κ πέρα, δε μπορώ να πιστέψω ότι όσα λέει ο maniac τα λέει σοβαρά για τα 990.
Ήμουν πολύ συγκεκριμένος σε αυτά που έγραψα και πολύ σοβαρός.
Όλοι έχουμε κάνει μεγάλα ή μικρά ταξίδια και σπάνια συναντάς ktm 990 και ο βασικός λόγος είναι ότι δεν φτιάχτηκε για να γυρίσει τον κόσμο.
Είναι στη φύση του να δουλεύει άγρια και αυτό το δούλεμα πέρα από την συντήρηση που σωστά λες, δημιουργεί συχνά βλάβες... Άλλοτε μικρές και άλλοτε μεγάλες,με αποτέλεσμα και ο γάτος να είσαι.... Δεν τολμάς να κάνεις γύρους στον κόσμο.

Ακριβώς το ίδιο φαίνεται να είναι αυτό το νέο κουκλί που περιμένουμε να δούμε από κοντά.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ήμουν πολύ συγκεκριμένος σε αυτά που έγραψα και πολύ σοβαρός.
Όλοι έχουμε κάνει μεγάλα ή μικρά ταξίδια και σπάνια συναντάς ktm 990 και ο βασικός λόγος είναι ότι δεν φτιάχτηκε για να γυρίσει τον κόσμο.
Είναι στη φύση του να δουλεύει άγρια και αυτό το δούλεμα πέρα από την συντήρηση που σωστά λες, δημιουργεί συχνά βλάβες... Άλλοτε μικρές και άλλοτε μεγάλες,με αποτέλεσμα και ο γάτος να είσαι.... Δεν τολμάς να κάνεις γύρους στον κόσμο.

Ακριβώς το ίδιο φαίνεται να είναι αυτό το νέο κουκλί που περιμένουμε να δούμε από κοντά.

ναι φιλε μου ειναι γνωστο οτι αν κανεις μια γυρα στα βουνα και στον πλανητη θα συναντησεις bmw boxer μονο...θεε μου τι διαβαζουμε...
τα κτμ ειδικα σε σχεση με τα μπεμβε εχουν λιγοτερα προβληματα, και πολυ πιο οικονομικα...τωρα επειδη το σεναριο γυρναω τον κοσμο απασχολει πολλους για καποιο λογο, παροτι μετακινουνται μονιμα με τα μηχανακια τους μεχρι το περιπτερο και τη δουλεια τους και αντε βια να κανουν 3 4 ταξιδακια των 500 χλμ το χρονο...αν θες φιλε μου να γυρισεις τον κοσμο με οχημα πρεπει :
α)να εχεις τεχνικες γνωσεις ωστε να επισκευασεις οτιδηποτε παρουσιαστει on the go (ο μεσος adventure αναβατης δε ξερει ουτε λαστιχο να αλλαξει)
β)να εχεις οχημα χωρις υπαρξη οποιουδηποτε ηλεκτρονικου επανω πλην ηλεκτρονικης αναφλεξης
γ)να εχεις χρονο και χρημα για να το κανεις
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
γενικα πραγματευεσαι την εννοια του πλουσιου λαθος...πλουσιος η αλλιως ευκαταστατος οικονομικα ειναι αυτος που δεν εχει καμμια οικονομικη εξάρτηση, καλυπτει ΟΛΕΣ του τις βασικες αναγκες και του περισσευουν για να κανει και τα χομπυ του, και να αποταμιευει παραλληλα...
κανεις απο τις δυο περιπτωσεις που λες δεν ειναι πλουσιος γιατι κανεις δεν ειναι οικονομικα ανεξαρτητος...ακομα και αυτος που μενει στο πατρικο του με τα 800ε ειναι εξαρτημενος απο τριτα προσωπα...οποτε αν σου καλυπτουν τις αναγκες αλλοι, παλι δεν εμπιπτεις στην κατηγορια πλουσιος....επισης το να κανεις το σκατο σου παξιμαδι για να παρεις ενα μηχανακι που στην πρωτη βλαβη θα το παροπλισεις για κανα χρονο....ε δεν εχει και πολυ νοημα...

τωρα στα του 790....

προσωπικα βλεπω ενα μηχανακι ον οφφ στα χναρια βεβαια του χαρακτηρα κτμ (ως προς συμπεριφορα κλπ) το οποιο ΔΥΣΤΥΧΩΣ εχει σχεδιαστει με βαση το χαμηλο κοστος, χωρις ωστοσο να εχει καποιο ιδιαιτερο οφελος σε σχεση με παλαιοτερα μηχανακια. Και εξηγουμαι. Οταν πρωτοπαρουσιαστηκε το 950, ηταν ενα μηχανακι που δεν ειχε καμμια επαφη με τον ανταγωνισμο και στην ουσια ξεκινησε την κατηγορια mega-fun on off, δηλαδη μηχανακια ναι μεν πολυχρηστικα, αλλα με ενδιαφερον στην οδηγηση. Οι αντιπαλοι τοτε ειχαν την μπετονιερα 1150gs, varadero και λοιπα μαστοδοντα, οποτε το 950 ηταν μεγαλο αλμα εξελιξης...και ολα αυτα σε τιμη κατω των 14κ, χωρις σχεδιασμο χαμηλου κοστους, με ολοκαινουριο μοτερ δυνατοτερο κατα πολυ του ανταγωνισμου και κορυφαια περιφεριακα...

το 790 λοιπον ειναι ενα μηχανακι σαν το 950/990 το οποιο δεν θα διαφερει οδηγικα απο αυτα ( θα ειναι πιο ραφιναρισμενο σιγουρα αλλα δεν ειναι και εξελιξη), εχει ενα μοτερ φτηνο σε κατασκευη αλλου μοντελου, φρενα του κωλου τζουαν ζουαν το οποιο το μονο ουσιαστικο πλεονεκτημα ειναι οτι ακολουθει την εξελιξη των ηλεκτρονικων που ειναι απλα θεμα της εποχης και οχι ουσιαστικης καινοτομιας....

δεν βλεπω λοιπον κατι που να δικαιιολογει ουσιαστικα το κοστος που θελει η κτμ αυτον τον καιρο. Προφανως βεβαια δε το κανει μονο η κτμ αλλα πολλοι κατασκευαστες. Στην αμερικανικη αγορα που οι μισθοι ειναι στο θεο, οκ υπαρχει περιθωριο για καποιον να ψωνιζει με ανεση. Για καποιον με πιο σφιχτο μπατζετ δε βλεπω κανενα λογο αναβαθμισης
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
ναι φιλε μου ειναι γνωστο οτι αν κανεις μια γυρα στα βουνα και στον πλανητη θα συναντησεις bmw boxer μονο...θεε μου τι διαβαζουμε...
τα κτμ ειδικα σε σχεση με τα μπεμβε εχουν λιγοτερα προβληματα, και πολυ πιο οικονομικα...τωρα επειδη το σεναριο γυρναω τον κοσμο απασχολει πολλους για καποιο λογο, παροτι μετακινουνται μονιμα με τα μηχανακια τους μεχρι το περιπτερο και τη δουλεια τους και αντε βια να κανουν 3 4 ταξιδακια των 500 χλμ το χρονο...αν θες φιλε μου να γυρισεις τον κοσμο με οχημα πρεπει :
α)να εχεις τεχνικες γνωσεις ωστε να επισκευασεις οτιδηποτε παρουσιαστει on the go (ο μεσος adventure αναβατης δε ξερει ουτε λαστιχο να αλλαξει)
β)να εχεις οχημα χωρις υπαρξη οποιουδηποτε ηλεκτρονικου επανω πλην ηλεκτρονικης αναφλεξης
γ)να εχεις χρονο και χρημα για να το κανεις
Γράφω κάπου ότι στις βόλτες βλέπεις μόνο bmw...????
Το θεέ μου τι διαβάζεις, θα περίμενα να το πεις... Ότι τα ΚΤΜ είναι έτοιμα για τον γύρο του κόσμου.
Ready to race... Διαφημίζει πολύ σωστά η εταιρεία!!!
Όταν γράψει ready για τον γύρο του κόσμου τα ξαναλέμε... Μην τρελαίνεστε!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
@pumba ασχετα πωςοριζει ο καθενας το πλουσιος για να παρεις μηχανακι 15 χιλιαρικα στις μερες μας για χωμα με τα Ελληνικα δεδομενα πρεπει να εισαι πλουσιος. Η οπως το λες απλανα κανεις στο σκατο παξιμαδι καινατα ριχνειςμονο στη μηχανη. Συμφωνω ειναι υπερτιμολογημενο αδικαιολογητα το 790. Προφανως η ktm για να μαζεψει χρημα για το μαρκετινγκ της και τα motogp της και τα enduro της και ολα παεινα τα παρει απο τον πελατη.

Εγω και να τα χα μια και το παμε εκει δεν τα δινα καθως 15 χιλιαρικα οντως ειναι γελοια τιμη για ενα 2κυλινδρο ον οφφ. Οτι και να εχει επανω. Το εχουν ξεφτιλισει με τιςτιμες..
 
Top Bottom