KTM 790 Adventure

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
ναι φιλε μου ειναι γνωστο οτι αν κανεις μια γυρα στα βουνα και στον πλανητη θα συναντησεις bmw boxer μονο...θεε μου τι διαβαζουμε...
τα κτμ ειδικα σε σχεση με τα μπεμβε εχουν λιγοτερα προβληματα, και πολυ πιο οικονομικα...τωρα επειδη το σεναριο γυρναω τον κοσμο απασχολει πολλους για καποιο λογο, παροτι μετακινουνται μονιμα με τα μηχανακια τους μεχρι το περιπτερο και τη δουλεια τους και αντε βια να κανουν 3 4 ταξιδακια των 500 χλμ το χρονο...αν θες φιλε μου να γυρισεις τον κοσμο με οχημα πρεπει :
α)να εχεις τεχνικες γνωσεις ωστε να επισκευασεις οτιδηποτε παρουσιαστει on the go (ο μεσος adventure αναβατης δε ξερει ουτε λαστιχο να αλλαξει)
β)να εχεις οχημα χωρις υπαρξη οποιουδηποτε ηλεκτρονικου επανω πλην ηλεκτρονικης αναφλεξης
γ)να εχεις χρονο και χρημα για να το κανεις
Φιλτατε..
Συμφωνω μαζι σου στο πρωτο μισο,ειδικα στο τι διαβαζουμε...
Συμφωνω στο α
Διαφωνω στο β και εξηγουμε:
Οντως καποιος τυπος με βεσπα και μπραβο του,γυρναει τον κοσμο και οποιες βλαβες του βγουν τις φτιαχνει μονος του.
Επισης ενας αλλος τυπος γυρναει τον κοσμο με xr 250 το ιδιο και αυτος με το θεμα των βλαβων.Σωστα μεχρι εδω σε οτι λες με την υπαρξη ηλεκτρονικων.
Υπαρχει ομως και ενας αλλος τυπος που με ktm990, (και απαντω σε σενα,παντα φιλικα,διοτι νομιζω καταλαβαινεις ;)),και εδω ερχομαστε στο θεμα που αναφερθηκε πριν,γυρνω τον κοσμο με ktm,που εχει παει Ελλαδα -Ινδια,ολη την Αφρικη απο πανω εως κατω,Αμερικη εως Αλασκα,και ολη την Αυστραλια.
Οταν λεμε οτι γυρναω τον κοσμο λοιπον αυτος με το ktm990 κανοντας αυτα τα ταξιδια σε ποια κατηγορια ανηκει;
Φυσικα υπαρχει και αλλος Ελληνας αν μιλαμε μονο για Ελληνες,που εχει γραψει χιλιαδες χιλιομετρα στο εξωτερικο,Ευρωπη,Αφρικη,Ασια με ktm950,και απλα δεν γουσταρει να το διαφημιζει (με την καλη εννοια το διαφημιζει).
Και τριτος Ελληνας βορειοελλαδιτης με ktm950 περυσι ηταν Αφρικη...
Και τεταρτος με 990,τωρα που μιλαμε θα κοντευει Νοτια Αφρικη αποτι ξερω...
Και πεμπτος περυσι με 1290R,Ισπανια Πορτογαλια Πυρυναια Γαλλια ...και φετος κανονιζει Μαροκο-Σενεγαλη και πισω...
Αν θες αναφερω φυσικα και ξενους ταξιδιωτες πχ τον Lindon με ktm 450 rally (οχι καλε ktm ειναι αυτο ready to race οχι ready to γυρναω τον κοσμο :fun)τους αλλους δυο περυσι που περασαν απο Ελλαδα με ktm690 στο δρομο για Ασια, εδω κλαιμε ουτε αυτα γυρναν το κοσμο...)τον Ιαπωνα που φιλοξενησα περυσι στη Μυτιληνη με ktm990..)και τοσους αλλους,που απλα,δεν εχει τυχει να τους δουμε στο δρομο.
Βεβαια στο ktm foroum του εξωτερικου υπαρχουν παμπολοι ταξιδιωτες με 950-990 που γραφουν τις ιστοριες τους για ταξιδια ανα τον κοσμο,(αλλα τι ξερουν αυτοι,εμεις ξερουμε ready to race οχι ready to γυρναω τον κοσμο :fun:fun)
Εν κατακλειδι κατα τη γνωμη μου,με ολα πας παντου,με ηλεκτρονικα η οχι.
Συμφωνω στο γ, αν και οχι απαραιτητα για τα χρηματα οπως εχουν αποδειξει αλλωστε οι δυο πρωτοι προαναφερθεντες Ελληνες ;).
Ασχετο αλλα μαρεσει αυτη η παροιμια...
"Αυτος που τα ξερει ολα,σε ασχετα θεματα,και επιμενει οτι τα ξερει, δεν ξερει τπτ"
Lao Tse
(Για να μην παρεξηγηθω το σεντονι εχει λογο υπαρξης τροφης σκεψεων και καμια προσωπικη επιθεση);)
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
κατ αρχην σε ευχαριστω για την μακροσκελη απαντηση

ως προς το θεμα του ''γυρναω τον κοσμο''

αυτο μπορει να χωριστει σε δυο υποπεριπτωσεις...σε αυτες που σημασια εχει το μεσο και οχι το ταξιδι, και στην αντιθετη περιπτωση, δηλαδη να εχει σημασια το ταξιδι και οχι το μεσο.

Γνωριζω προσωπικα ανθρωπο με 950 ο οποιος εφτασε Αργεντινη με το 950...γενικα αν θες, πας με το οτιδηποτε...εδω θελω να κρινω ομως το τι ειναι ετοιμο να κανει το γυρο του κοσμου, σχετικα ευκολα (το gs δεν ειναι ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ λογο, το 990 ουτε, το 950 το συζηταμε ζεστα ομως)

αν θες λοιπον να γυρισεις τον κοσμο, μπορεις να το κανεις σχεδον με οποιοδηποτε μεσο, ειτε αυτο ειναι δικυκλο, ειτε 3κυκλο, αμαξι η ποδηλατο...εγω προσπαθω μοτοσυκλετιστικα να δω ποιο ομως θα βοηθουσε περισσοτερο ωστε να επικεντρωθεις στο ταξιδι και οχι στο οχημα...

αν λοιπον επρεπε να κανω το γυρο του κοσμου θα διαλεγα
α)ευκολια στη συντηρηση. οποτε κατα πασα πιθανοτητα καποιο μονοκυλιδρο η ευκολο δικυλιδρο και με καρμπυρατερ για να μπορει να καψει και οτιδηποτε απο καυσιμο
β)να μπορει να βρεθει καποια λυση ευκολα σχετικα παντου και φτηνα/γρηγορα
γ)να μπορει να φορτωθει και να μπορει να παρει και καποια πραγματα αναλωσιμα μαζι
δ)να μην αποτελει λουκουμι για τους καλοθελητες της περιοχης

και ξαναλεω. το κριτηριο ειναι να διατηρηθει το κοστος σε λογικο επιπεδο, τοσο σε αρχικο κεφαλαιο οσο και σε εξοδα συντηρησης...ο λιντον πχ που λες ελιωσε το 950 που ειχε πρωτα και το πηγε σε ολο τον πλανητη, αλλα ειχε επισης αρκετα χρηματα οπως ειχε γραψει πολλακις στο φορουμ...κατι παρομοιο κανει τωρα με το 690 το οποιο βεβαια θεωρω πολυ καλο μηχανακι για πραγματικο adventure ταξιδι....
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κι ο φιλος μ ο Ιταλος ο Alessio , με 990 εχει κανει καμποσα raid ως αγωνιζομενος και τωρα ως φωτογραφος γραφει καμια 30αριαΚ χλμ ετησιως ανα την Ευρωπη και τη Β. Αφρικη...
Με ολα γυρνας τον κοσμο και σαφως ο δεικτης δεν ειναι οσα χαλασαν σε μια βολτα μας.
Δεν καταλαβαινω την τροπη που πηρε η κουβεντα , ειλικρινα.
Για το 790 λεμε.... ;)
Ας το δουμε πρωτα για καναδυο χρονια στους δρομους κι υστερα θα κρινουμε την αξιοπιστια του (που θα ειναι οπως και των υπολοιπων της γενιας του, δεν περιμενω εκπληξεις , ειτε θετικες , ειτε αρνητικες, σ αυτον τον τομεα).
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Εγώ τώρα δε κατάλαβα, το πρόβλημα ποιο είναι με τις δυνατότητες ταξιδιού; Οι βλάβες ή η κατανάλωση; Τι δε μπορεί να κάνει δηλαδή το 990 ή το 790; Τι είναι αυτό που κάνει το 1090 και δε μπορούν να κάνουν αυτά;

Νομίζω καλύτερα να το δούμε πρώτα το εργαλείο γιατί ως συνήθως "τρέχουμε" πολύ!
Να σου πω εγώ που είναι το πρόβλημα
Έμαθαν όλοι με τις πολυθρόνες και πιστεύουν πως δεν ταξιδεύεις με αλλά μηχανάκια . Αυτό είναι το πρόβλημα. Αλλά ξέχασαν με τι ταξίδευαν στα νιάτα τους


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Να γράψω ακόμα μια αράδα που φυσικά είναι προσωπική μου γνώμη
Θεωρώ ότι οι κάτοχοι κατεμ δύσκολα μοιράζονται τα ταξίδια τους και ότι πληροφορία απορρέει από αυτά και σίγουρα είναι ένας λόγος που όπως εμμέσως έγραψε ο Σταμάτης δεν υπάρχει πολύ ενημέρωση για της εν λόγο μηχανές και τις επιδόσεις τους σε μεγάλα ταξίδια σε σχέση με τους οδηγούς άλλων μάρκων μοτοσυκλέτας
Φυσικά όπως παρατηρούμε όλοι έχουμε ξεφύγει από το θέμα ( μηχανές και προσωπικότητες αναβατών) αλλά το θεωρώ φυσιολογικό και υγιές
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Δεν θα ορισει κανενας το ποσο "πλουσιος" ή "φτωχος" ειναι καποιος για να εχει ενα ματσο σιδερα κατω απο τα ποδια του...ειτε ειναι 15.000 ειτε ειναι 25.000. Γουστο του και καπελο του.

Επισεις δεν θα ορισει κανενας ποσο round the world ή ready to race ειναι καποιος συμφωνα με το τι καβαλαει..

Σε περιπτωση που δεν το καταλαβατε ετσι οπως κανετε ειστε η χαρα του μαρκετιγκ...

Το θεμα ειναι το 790 και 790R.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν θα ορισει κανενας το ποσο "πλουσιος" ή "φτωχος" ειναι καποιος για να εχει ενα ματσο σιδερα κατω απο τα ποδια του...ειτε ειναι 15.000 ειτε ειναι 25.000. Γουστο του και καπελο του.

Επισεις δεν θα ορισει κανενας ποσο round the world ή ready to race ειναι καποιος συμφωνα με το τι καβαλαει..

Σε περιπτωση που δεν το καταλαβατε ετσι οπως κανετε ειστε η χαρα του μαρκετιγκ...

Το θεμα ειναι το 790 και 790R.
Δεν ορίζει κάνεις λέγοντας την άποψή του για το "σίδερο" και όχι για τον αναβάτη!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Από τους πρώτους ταξιδευτές "στα δύσκολα" της ανεξερεύνητης τότε Ρωσίας, ο Walter Colebatch, έγραφε ότι θέλει μηχανάκι 180-185 κιλά ΜΕ τον εξοπλισμό του ταξιδιού φορτωμένο, ψεκασμό για να δουλεύει πάντα και παντού και να αλλάζεται ένα μπεκάκι εύκολα αν υποθέσουμε ότι βουλώνει, πράγμα που δεν θυμάμαι να έπαθε ποτέ, αυτονομία 400 χλμ πάνω/κάτω. Και "έλιωσε" ένα BMW X-Challenge στα χιλιόμετρα στις συνθήκες που του αρέσουν, νομίζω το απέσυρε με πάνω από 100,000 χιλιόμετρα στα χέρια του, εκδρομικού εντούρο ήτοι Ρωσία από ζόρικο χώμα. Αν θυμαμαι σωστά, μετά του έστησε ο Lyndon ένα 690Rally.

Πριν από τρία χρόνια ήταν; Ένας "πειραγμένος" Νορβηγός διασώστης στην βόρεια θάλασσα, ο οποίος πήρε άδεια και έφυγε με ένα εντελώς στοκ F800GS για ταξίδι όπου τον βγάλει, πέτυχε την παρέα του Walter στον δρόμο, έβγαλε το BAM Road με το μηχανάκι, όντας άσχετος με την μοτοσικλέτα γενικά, από ότι κατάλαβα "έμαθε να οδηγεί στο ταξίδι" που ήταν κάπου 30,000χλμ πριν τους συναντήσει και κολλήσει στην παρέα.

Πρακτικά λοιπόν, θα το βγάλεις. Το ζήτημα είναι πόσο άνετα και ξεκούραστα, πόσο σκληρή διαδρομή θα μπορείς να πας, αν θα πας μόνος σου ή με παρέα, τι ικανότητες έχεις. Και αν πιστέψουμε τον άνθρωπο που το κάνει αυτό πολλά πολλά χρόνια, όλα τα μεγάλα είναι ακατάλληλα, χωρίς εξαίρεση, αν θες να μπεις "σκληρό χώμα" εκεί που θα πας.


Από εκεί και πέρα, το 790 είναι το πιο κατάλληλο από τα "νέα μικρά" για την χρήση. Πιο ελαφρύ, με καλύτερες αναρτήσεις, περισσότερη δύναμη από 850GS και Africa Twin, αν και το GS το οποίο θυμίζω έρχεται "φουλ έξτρα" στα 17700 περίπου (δεν ξέρουμε ακόμα πόσο θα στοιχίζει το 850ADV) χωρίς κάγκελα και ποδιά, τιμολογιακά πάει στο 1290R παρέα. Η Africa έχετε ήδη γράψει ότι δεν είναι ιδανική για δικάβαλο και φόρτωμα. Παίζει κάπου αμυδρά και ένα Tiger800, επίσης στα κιλά της Άφρικα, με πάνω κάτω την ίδια ιπποδύναμη και τιμή.

Οπότε το 790 παίζει ΜΟΝΟ ΤΟΥ στην μεσαία κατηγορία, συνδυάζοντας την δύναμη που δεν έχουν τα "χιλιάρια" στα λεφτά του, το βάρος που δεν θα φτάσουν ποτέ τα "χιλιάρια" στα λεφτά του με καμία μετατροπή και ταξιδιωτικές ικανότητες σε άσφαλτο που δεν τις ξέρουμε αλλά δεν είναι τίποτα κορυφαίο ούτε το 850 ούτε η Άφρικα στον τομέα και χώμα "άντε γειά σας".

Τα 15000 δεν είναι λίγα, όντως. Αλλά αν σε ενδιαφέρει ΚΥΡΙΩΣ το χώμα, απλά δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Το Τ700 αν ισχύουν αυτά με τις αναρτήσεις που γράφτηκαν, για να έρθει "στα ίδια επίπεδα" θα έρθει στα ίδια λεφτά και θα έχει το ίδιο βάρος με λιγότερα άλογα.

Οπότε ο hardcore κάνει ότι αρκετοί εδώ, με το "ασφάλτινο" και το "χωμάτινο". Ο ένα για όλα έχει βρει το ιερό δισκοπότηρο στο 790. Και ο "φτωχός" κατά tc drift έχει βρει το δικό του στο Τ700.
 

ktasos

Μέλος
Περιοχή
Κιάτο
Όνομα
Tasos
Μοτό
BMW R1200GS LC ADV
Αστεία αστεία όλο και το φλερτάρω για δεύτερο, και κυρίως για off.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αστεία αστεία όλο και το φλερτάρω για δεύτερο, και κυρίως για off.
Αν το θέλεις κυρίως για off, νομίζω πως το 690enduro είναι καταλληλότερο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ktasos

Μέλος
Περιοχή
Κιάτο
Όνομα
Tasos
Μοτό
BMW R1200GS LC ADV
Αν το θέλεις κυρίως για off, νομίζω πως το 690enduro είναι καταλληλότερο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ναι μόνο που δεν υπάρχει στο site της ktm. Μονο 500 έχει
 

ktasos

Μέλος
Περιοχή
Κιάτο
Όνομα
Tasos
Μοτό
BMW R1200GS LC ADV
Πάρε χουσβαρνα 701

Follow me, I'm lost too
Δεν μου αρέσει.
Και γιατί να μην κτυπήσω το 790 που μου αρέσει; Λέμε τώρα. χαχαχα
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Δεν μου αρέσει.
Και γιατί να μην κτυπήσω το 790 που μου αρέσει; Λέμε τώρα. χαχαχα
καλα εγω ειπα σε περιπτωση που δεν υπαρχει 690 το 701 ειναι σχεδον ιδιο .

το 790 ειναι αλλο πραγμα και αμα σου αρεσει να το παρεις και να το χαρεις οπως του αξιζει .
 

ktasos

Μέλος
Περιοχή
Κιάτο
Όνομα
Tasos
Μοτό
BMW R1200GS LC ADV
καλα εγω ειπα σε περιπτωση που δεν υπαρχει 690 το 701 ειναι σχεδον ιδιο .

το 790 ειναι αλλο πραγμα και αμα σου αρεσει να το παρεις και να το χαρεις οπως του αξιζει .
Ετσι ακριβώς. Να τσακώνομαι και λίγο με τον φίλο μου τον Ηλία :)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
καλα εγω ειπα σε περιπτωση που δεν υπαρχει 690 το 701 ειναι σχεδον ιδιο .

το 790 ειναι αλλο πραγμα και αμα σου αρεσει να το παρεις και να το χαρεις οπως του αξιζει .
Σχεδον......
Το 701 -αν κοιταζα στην κατηγορια- θα το προτιμουσα, λογω μοχλικου ;)



Sent from my SM-J730F using Tapatalk
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Σχεδον......
Το 701 -αν κοιταζα στην κατηγορια- θα το προτιμουσα, λογω μοχλικου ;)
Ολα μοχλικο εχουν πλεον. Τα 2019 ειναι ιδια μηχανακια ακριβως. Ιδια ειναι επισης τα χουσβαρνα του '18, με μονη διαφορα τη μαλακια για τις ταχυτητες και τα γραφικα.
Επισης αυτη τη στιγμη υπαρχουν στοκ '18αρια χουσβαρνα σουπερμοτο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ναι μόνο που δεν υπάρχει στο site της ktm. Μονο 500 έχει
μιά χαρά υπάρχει, στο travel, μαζί με το 450 rally replica για όσους όλα τα άλλα τους φαίνονται "λίγα", 138 κιλά στεγνό.
 
Top Bottom