Kαι 28 λιτρα βενζινη παμε 175, οχι 180. Και λεω εγω τωρα, βαλε αντλιες ABS με εγκεφαλους για cornering abs, traction control, βαλε LED προβολεα, βαλε το επιπλεον βαρος ενος δικυλινδρου EFI με 40+(!!!) επιπλεον αλογα, με ο,τι παραπανω βαρος ερχεται αυτο απο θεμα ψυξης/λιπανσης, μιλαμε για 15-20 κιλα παραπανω ευκολα. Βαλε και διαφορες αλλες ιστοριες, πχ το τελικο Samsonite του 790 για προδιαγραφες ρυπων πολυ αυστηροτερες απο εκεινες του 1999 για τις οποιες το 640 ειχε ενα ταπωμενο μπουρι στην ουσια. Και τελος το αλουμινενιο υποπλαισιο του 640 σε σχεση με το ατσαλινο του 790:
640
790:
Οκ, να που βρεθηκαν τα κιλα, πιστευω οτι ανετα με ολα τα παραπανω μαζευονται 30-40κιλα εξτρα σε σχεση με το 640, αλλα ξαναλεω με σχεδον τα διπλασια αλογα, την ιδια αυτονομια με 8 λιτρα μικροτερα ρεζερβουαρ, με διπλασια διαστηματα σερβις και διπλασια ικανοτητα φορτωματος, απειρως ικανοτερο στην ασφαλτο και ελαχιστα (εαν οχι καθολου) υποδεεστερο στο χωμα.
Μπορει να ειμαι τελειως αμπαλος στο χωμα, αλλα αυτο που ξερω ειναι το επιπλεον βαρος ειναι μειονεκτημα μονο σε αποτομες ανηφορικες κλισεις με χαμηλη προσφυση, και φυσικα στο σηκωμα αν εισαι βροντακας. Για την πρωτη περιπτωση συμφωνουμε, αλλα για τη δευτερη, εκει που εχει το βαρος το 790 στην ουσια δεν επηρεαζει. Για τον ιδιο μαγικο λογο που σηκωνα ανετα απο τις ξαπλες του το 260κιλων 1150GS μου αλλα για το 1090 πρεπει να φωναξω τρεις φορες "Μπανζαϊ!" και να δωσω οτι εχω και δεν εχω αν εχω κανει τη μακακια και ειναι γεματο το ντεποζιτο... Κατα τα αλλα το βαρος ειναι μεγαλο plus στην ασφαλτο.
Τεσπα, πλατιαζουμε, και δεν παιρνω ποσοστα απο την ΚΤΜ για τον κοπο μου σαν τον Κρις Πριτς. Η ουσια ειναι οτι ανετα θα μπορουσαν να βγαλουν ενα 690 με φερινγκ, ενισχυμενο υποπλαισιο και μεγαλυτερο ντεποζιτο και να το πουν 690 Adventure, you spoke we listened. Αλλα δεν θα πουλαγαν πανω απο 100-200 κομματια στους λιγους "παλαβους" που θα επελεγαν κατι τοσο εξειδικευμενο, και για 100-200 κομματια δεν αξιζει να βαλεις γραμμη παραγωγης. Αντιθετως, το Tiger 800 πουλαει, το F800/850GS πουλαει, το ΧΤ660Ζ (205kg γομαρι με 45 μονο αλογα) πουλουσε και τωρα το Τ700 θα πουλησει, το Αφρικα κι αν πουλαει... Θελει και η ΚΤΜ κομματι απο την πιτα. Eπισης στην ΚΤΜ πλεον ανηκει η Husqvarna , και μαλλον συντομα θα ανηκει και η Ducati. Πρεπει λοιπον να αποκτησει κομματι απο την πιτα χωρις να κοψει απο τα δικα της μεριδια των θυγατρικων.
Αυτο εννοω, στο συνολο των αναβατων ειναι ελαχιστοι εκεινοι που τολμησανε να γυρισουν τον κοσμο, και το κανανε με μηχανες που μονο "αντβε" δεν ειναι, απο βεσπες μεχρι σουπερσπορ πυραυλους.