KTM 790 Adventure

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μπορεί οι προηγούμενες φωτογραφίες να ήταν προτοτυπου, αλλά αυτό φαίνεται να είναι το μοντέλο παραγωγής:

το 1290 της μεσαιας ταξης.....
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Σιγά μην ξεπουλήσει κιολας


Sent from my iPhone using Tapatalk
παντως η προταση της ειναι εδω,δεν ειναι για το 2019
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πλακα πλακα τα καινουρια tiger ειναι εμφανως βελτιωμενα σε σημεια που χρειαζοταν. Θα διεκδικησουν μεγαλο κομματι στην πιτα.....και ειναι και σε καλυτερες τιμες απο τον ανταγωνισμο.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η Triumph δε θυμάμαι ποτέ να κατάφερε να "γράψει" στο μυαλό των φίλων της On/Off μοτοσυκλέτας.
Δεν έχει να κάνει με το αν η μηχανή είναι καλή ή όχι (προσωπικά θεωρώ πως είναι πολύ καλή).

Είναι πολύ απλό, σχεδόν ολόκληρος ο ανταγωνισμός έχει μεγαλύτερη ιστορία στη κατηγορία και μεγαλύτερη διείσδυση στη παγκόσμια αγορά. Προσωπικά πιστεύω πως τα Tiger 800 και 1200 των τελευταίων ετών είναι τα πρώτα που μπορούν να θεωρηθούν ως το "μεγάλο" βήμα της εταιρείας στη κατηγορία. Τα μοντέλα των προηγούμενων ετών απλά υπήρχαν για να υπάρχουν και δεν...
Άρα έχει λίγο δρόμο ακόμη για να φτάσει σε μια γενικότερη εγκεφαλική αποδοχή. Βάζω στα συν της το τόλμημα με τον τρικύλινδρο.

Γνώμη μου πάντα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Η Triumph δε θυμάμαι ποτέ να κατάφερε να "γράψει" στο μυαλό των φίλων της On/Off μοτοσυκλέτας.
Δεν έχει να κάνει με το αν η μηχανή είναι καλή ή όχι (προσωπικά θεωρώ πως είναι πολύ καλή).

Είναι πολύ απλό, σχεδόν ολόκληρος ο ανταγωνισμός έχει μεγαλύτερη ιστορία στη κατηγορία και μεγαλύτερη διείσδυση στη παγκόσμια αγορά. Προσωπικά πιστεύω πως τα Tiger 800 και 1200 των τελευταίων ετών είναι τα πρώτα που μπορούν να θεωρηθούν ως το "μεγάλο" βήμα της εταιρείας στη κατηγορία. Τα μοντέλα των προηγούμενων ετών απλά υπήρχαν για να υπάρχουν και δεν...
Άρα έχει λίγο δρόμο ακόμη για να φτάσει σε μια γενικότερη εγκεφαλική αποδοχή. Βάζω στα συν της το τόλμημα με τον τρικύλινδρο.

Γνώμη μου πάντα.
Ποιο Τολμημα για τρικυλινδρο??? Ειναι σαν να μου λες οτι η BMW Τολμησε να βγαλει boxer.Τολμημα θαταν να ΜΗΝ βγαλει τρικυλινδρο;)
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Κατ' εμένα, ο λόγος να μη πάρει κάποιος καινούριο triumph είναι οι εξουσιοδοτημένοι τους στην Αθήνα. Είναι όλοι τους για πολύ ξύλο.
Έχω ένα φίλο με ένα Thruxton R (ωραίο μηχανάκι), και έχω καραφλιάσει με αυτά που έχω δει... από 1ο χέρι, γιατί πλέον πάω κι εγώ μαζί του για υποστήριξη.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ποιο Τολμημα για τρικυλινδρο??? Ειναι σαν να μου λες οτι η BMW Τολμησε να βγαλει boxer.Τολμημα θαταν να ΜΗΝ βγαλει τρικυλινδρο;)
Μαλλον ο Στεφανος @STF εννοει πως η Triumph εισηγαγε τον τρικυλινδρο στην κατηγορια on-off και οτι ρισκαρε, δεδομενου οτι η ροπη του δε βολευει σε σβελτη χαμηλοστροφη οδηγηση, οπου το χωμα απαιτει.

@STF παντως οι συντροχοι εξ Αμερικης και οχι μονο, πινουν νερο στο ονομα του, οσον αφορα την adventure οδηγηση (Οχι enduro). Στο advrider.com εχουν γραφτει χιλιαδες δημοσιευσεις για δαυτο. Μεχρι και rtw εχουν κανει.

@achalatsis Προσωπικα οταν ειχα το tiger, το πηγαινα στο πολυγωνο (στον γνωστο) και ειχα μεινει πολυ ευχαριστημένος, οχι μονο σαν επαγγελματια αλλα και σαν ανθρωπο.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Αυτό που ,άμα δεν είναι χοντρή ,δεν πρέπει να λέγεται ,ADVe....να το κοιτάξετε μάγκες. :p

Μακάρι να'ναι έτσι....μνΑρΑ είναι !!! :yew:

Πολύ όμορφες γραμμές ,σύγχρονη κ ξεχωριστή σχεδίαση ,πολύ καλή θεση οδήγησης.
Αμα παίξει κ χαμηλό βάρος τότε θα ναι Ζούπερ!
(δύσκολα το βλέπω κάτω από 200κλ γιομάτο)

Σωστός !!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Η Triumph δε θυμάμαι ποτέ να κατάφερε να "γράψει" στο μυαλό των φίλων της On/Off μοτοσυκλέτας.
Δεν έχει να κάνει με το αν η μηχανή είναι καλή ή όχι (προσωπικά θεωρώ πως είναι πολύ καλή).

Είναι πολύ απλό, σχεδόν ολόκληρος ο ανταγωνισμός έχει μεγαλύτερη ιστορία στη κατηγορία και μεγαλύτερη διείσδυση στη παγκόσμια αγορά. Προσωπικά πιστεύω πως τα Tiger 800 και 1200 των τελευταίων ετών είναι τα πρώτα που μπορούν να θεωρηθούν ως το "μεγάλο" βήμα της εταιρείας στη κατηγορία. Τα μοντέλα των προηγούμενων ετών απλά υπήρχαν για να υπάρχουν και δεν...
Άρα έχει λίγο δρόμο ακόμη για να φτάσει σε μια γενικότερη εγκεφαλική αποδοχή. Βάζω στα συν της το τόλμημα με τον τρικύλινδρο.

Γνώμη μου πάντα.
Στεφ δε λαμβάνεις καθόλου υπόψη το 1ο Tiger των 90s.....
950, 955 i....
Καταπληκτικά εργαλεία!
Θέματα αντιπροσωπείας και μαμά εταιρείας (αλά Απρίλια ένα πράμα....) "έθαψαν " το μηχανάκι! Είχα την τύχη να καβαλήσω ένα μπλε κάποτε, ποίημα! Πολύ μπροστά από ότι άφρικα-τενερε -1100 GS κλπ κυκλοφορούσε τότε!

Για τα σύγχρονα Tiger, δεν έχω άποψη μιας και έκανα κάποτε test ride το 1ο XC800, αλλά μόνο σε άσφαλτο.
Όμως από τους 10 μήνες συμβίωσης με το 1050 κι ένα καλοκαίρι μαζί του, αν και φουλ street με 17'' μπροστά, σε κανένα χώμα* δε με προβλημάτισε από άποψη κινητήρα (ροπή χαμηλά κλπ). Ηλεκτρικά μοτεράκια τα 3κύλινδρα που λενε ΝΑΙ στο τέρμα γκάζι με όποια σχέση από τις 1600-1800 σαλ!!!
Η αξιοπιστία ήταν θέμα, που από όσα λένε..., λύθηκε. Αν είναι έτσι τότε κάποια στιγμή κι η Triumph θα πάρει το μερίδιο (εξαρτάται μετά από δύκτια αντιπροσώπων κλπ) που της ανήκει.

*Για να μην αρχίσουν ατέρμονες κουβέντες, όχι το 1050 δεν είναι χωματερό, απλώς πήγα όπου ήθελα, σε όποια παραλία έκανα κέφι με 1 σάκο και κάποιες φορές δικάβαλος. Σαφώς πιο αργά και πιο προσεκτικά από το GS μου, ή το V-strom, την Άφρικα κλπ. Πάντως πήγα.
Το ανέφερα στην κουβέντα απλώς και μόνο για τον τριλύλινδρο - διαμάντι που έχουν τα Tiger ανέκαθεν και σαφώς διαφωνώ με απόψεις ακόμα και ειδικών στο χώμα επ αυτού. Μάλλον με τις δικές τους συνήθειες έχει να κάνει και ίσως με τις προκαταλήψεις τους.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ποιο Τολμημα για τρικυλινδρο??? Ειναι σαν να μου λες οτι η BMW Τολμησε να βγαλει boxer.Τολμημα θαταν να ΜΗΝ βγαλει τρικυλινδρο;)
Χα χα χα! Δεν έχεις και άδικο. Η δική μου θέση δε στέκεται στο γεγονός της χρήσης κινητήρων που είναι στο DNA της αλλά στο γεγονός οτι τολμάει και τους χρησιμοποιεί σε μια κατηηορία που δεν τους πολυσηκώνει. Αυτό.

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στεφ δε λαμβάνεις καθόλου υπόψη το 1ο Tiger των 90s.....
950, 955 i....
Καταπληκτικά εργαλεία!
Θέματα αντιπροσωπείας και μαμά εταιρείας (αλά Απρίλια ένα πράμα....) "έθαψαν " το μηχανάκι! Είχα την τύχη να καβαλήσω ένα μπλε κάποτε, ποίημα! Πολύ μπροστά από ότι άφρικα-τενερε -1100 GS κλπ κυκλοφορούσε τότε!

Για τα σύγχρονα Tiger, δεν έχω άποψη μιας και έκανα κάποτε test ride το 1ο XC800, αλλά μόνο σε άσφαλτο.
Όμως από τους 10 μήνες συμβίωσης με το 1050 κι ένα καλοκαίρι μαζί του, αν και φουλ street με 17'' μπροστά, σε κανένα χώμα* δε με προβλημάτισε από άποψη κινητήρα (ροπή χαμηλά κλπ). Ηλεκτρικά μοτεράκια τα 3κύλινδρα που λενε ΝΑΙ στο τέρμα γκάζι με όποια σχέση από τις 1600-1800 σαλ!!!
Η αξιοπιστία ήταν θέμα, που από όσα λένε..., λύθηκε. Αν είναι έτσι τότε κάποια στιγμή κι η Triumph θα πάρει το μερίδιο (εξαρτάται μετά από δύκτια αντιπροσώπων κλπ) που της ανήκει.

*Για να μην αρχίσουν ατέρμονες κουβέντες, όχι το 1050 δεν είναι χωματερό, απλώς πήγα όπου ήθελα, σε όποια παραλία έκανα κέφι με 1 σάκο και κάποιες φορές δικάβαλος. Σαφώς πιο αργά και πιο προσεκτικά από το GS μου, ή το V-strom, την Άφρικα κλπ. Πάντως πήγα.
Το ανέφερα στην κουβέντα απλώς και μόνο για τον τριλύλινδρο - διαμάντι που έχουν τα Tiger ανέκαθεν και σαφώς διαφωνώ με απόψεις ακόμα και ειδικών στο χώμα επ αυτού. Μάλλον με τις δικές τους συνήθειες έχει να κάνει και ίσως με τις προκαταλήψεις τους.
Συνειδητά δε τα λαμβάνω υπόψη. Κατά τη γνώμη μου δεν είχαν δυνατότητες On/Off αλλά χαλάμε το θέμα. Ίσως το συχητήσουμε σε κάποιο άλλο thread.

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Συνειδητά δε τα λαμβάνω υπόψη. Κατά τη γνώμη μου δεν είχαν δυνατότητες On/Off αλλά χαλάμε το θέμα. Ίσως το συχητήσουμε σε κάποιο άλλο thread.

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν το χαλάμε πιστεύω.
Διότι μιλώντας για ένα μοντέλο, η σύγκριση είναι αναπόφευκτη με τα άλλα της κατηγορίας. Και στο θέμα του Τ7 και στα αντίστοιχα για τα Tiger γίνονται σχετικές αναφορές.
Αυτό που είπες πιο πάνω "Η δική μου θέση δε στέκεται στο γεγονός της χρήσης κινητήρων που είναι στο DNA της αλλά στο γεγονός οτι τολμάει και τους χρησιμοποιεί σε μια κατηηορία που δεν τους πολυσηκώνει.", είναι που λέω προκαταλήψεις....
Ο τρικύλινδρος απο τις 1600 σαλ και πάνω δεν έχει κανένα δισταγμό και κανένα κόμπιασμα μέχρι τις 11000 (ή όσες έχουν τελος πάντων τώρα τα νέα - που δεν ξέρω).
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
@forester προσωπικά διατυπώνω την άποψη μου σύμφωνα με τα δικά μου γούστα και αίσθηση.
Αυτό σημαίνει πως σε κάποια μπορεί να έχω δίκιο αλλά επίσης μπορεί να έχω από λίγο έως και πολύ άδικο. Η μόνη αλήθεια είναι πως αυτό αφορά εμένα και μόνον εμένα. Σπάνια θυμάμαι δικύλινδρο να μου άρεσε στη χωμάτινη οδήγηση, πόσο μάλλον ένα τρικύλινδρο.
Και δε μιλάω για πλαίσιο/αναρτήσεις όσο για τη γραμμική ηλεκτρική απόδοση αυτών των κινητήρων που μου κάθεται λίγο περίεργη στο χώμα. Θέλω αυτό το μππππρααααπ και όχι το βζζζζζ.
Από όσα έχω οδηγήσει το μόνο που μου έκανε "κλικ" και θα επέλεγα χωρίς δισταγμό ήταν το 950 ADV 1ης γενιάς το οποίο είχα για 20 μέρες στα χέρια μου (προφανώς αντίστοιχα θα μου άρεσε και το 990). Αυτό ήταν κάτι άλλο.
Σα δεύτερη επιλογή θα έβαζα το XRV650 χωρίς να τρελαίνομαι κιόλας.
XTZ750, TIGER900, KLE500, GS700F ούτε κατά διάνοια, δε μπορώ να προσαρμόσω οδήγηση στο χώμα με αυτούς τους κινητήρες. Δεν μου αρέσει και σαν αίσθηση γκαζιού, αισθάνομαι πως είμαι πάνω σε On/Off με street κινητήρες. Οπότε φαντάζομαι σε ένα σύγχρονο Tiger θα είμαι ακόμη πιο κοντά -για να μη πω απόλυτα ταυτισμένος- με αυτή την αίσθηση.

Αν ήταν να επιλέξω σήμερα Mega On/Off με προϋπόθεση ότι θα μπαίνω και σε χωμάτινες, πάλι μονοκύλινδρο θα έπαιρνα (δηλαδή το 701)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom