πυξιδας990
Μέλος
το 1290 της μεσαιας ταξης.....Μπορεί οι προηγούμενες φωτογραφίες να ήταν προτοτυπου, αλλά αυτό φαίνεται να είναι το μοντέλο παραγωγής:
το 1290 της μεσαιας ταξης.....Μπορεί οι προηγούμενες φωτογραφίες να ήταν προτοτυπου, αλλά αυτό φαίνεται να είναι το μοντέλο παραγωγής:
Σιγά μην ξεπουλήσει κιολαςθα αλωνισει η triumph!!!!!
παντως η προταση της ειναι εδω,δεν ειναι για το 2019Σιγά μην ξεπουλήσει κιολας
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ποιο Τολμημα για τρικυλινδρο??? Ειναι σαν να μου λες οτι η BMW Τολμησε να βγαλει boxer.Τολμημα θαταν να ΜΗΝ βγαλει τρικυλινδροΗ Triumph δε θυμάμαι ποτέ να κατάφερε να "γράψει" στο μυαλό των φίλων της On/Off μοτοσυκλέτας.
Δεν έχει να κάνει με το αν η μηχανή είναι καλή ή όχι (προσωπικά θεωρώ πως είναι πολύ καλή).
Είναι πολύ απλό, σχεδόν ολόκληρος ο ανταγωνισμός έχει μεγαλύτερη ιστορία στη κατηγορία και μεγαλύτερη διείσδυση στη παγκόσμια αγορά. Προσωπικά πιστεύω πως τα Tiger 800 και 1200 των τελευταίων ετών είναι τα πρώτα που μπορούν να θεωρηθούν ως το "μεγάλο" βήμα της εταιρείας στη κατηγορία. Τα μοντέλα των προηγούμενων ετών απλά υπήρχαν για να υπάρχουν και δεν...
Άρα έχει λίγο δρόμο ακόμη για να φτάσει σε μια γενικότερη εγκεφαλική αποδοχή. Βάζω στα συν της το τόλμημα με τον τρικύλινδρο.
Γνώμη μου πάντα.
Μαλλον ο Στεφανος @STF εννοει πως η Triumph εισηγαγε τον τρικυλινδρο στην κατηγορια on-off και οτι ρισκαρε, δεδομενου οτι η ροπη του δε βολευει σε σβελτη χαμηλοστροφη οδηγηση, οπου το χωμα απαιτει.Ποιο Τολμημα για τρικυλινδρο??? Ειναι σαν να μου λες οτι η BMW Τολμησε να βγαλει boxer.Τολμημα θαταν να ΜΗΝ βγαλει τρικυλινδρο
Αυτό που ,άμα δεν είναι χοντρή ,δεν πρέπει να λέγεται ,ADVe....να το κοιτάξετε μάγκες.
Μακάρι να'ναι έτσι....μνΑρΑ είναι !!!
Πολύ όμορφες γραμμές ,σύγχρονη κ ξεχωριστή σχεδίαση ,πολύ καλή θεση οδήγησης.
Αμα παίξει κ χαμηλό βάρος τότε θα ναι Ζούπερ!
(δύσκολα το βλέπω κάτω από 200κλ γιομάτο)
Στεφ δε λαμβάνεις καθόλου υπόψη το 1ο Tiger των 90s.....Η Triumph δε θυμάμαι ποτέ να κατάφερε να "γράψει" στο μυαλό των φίλων της On/Off μοτοσυκλέτας.
Δεν έχει να κάνει με το αν η μηχανή είναι καλή ή όχι (προσωπικά θεωρώ πως είναι πολύ καλή).
Είναι πολύ απλό, σχεδόν ολόκληρος ο ανταγωνισμός έχει μεγαλύτερη ιστορία στη κατηγορία και μεγαλύτερη διείσδυση στη παγκόσμια αγορά. Προσωπικά πιστεύω πως τα Tiger 800 και 1200 των τελευταίων ετών είναι τα πρώτα που μπορούν να θεωρηθούν ως το "μεγάλο" βήμα της εταιρείας στη κατηγορία. Τα μοντέλα των προηγούμενων ετών απλά υπήρχαν για να υπάρχουν και δεν...
Άρα έχει λίγο δρόμο ακόμη για να φτάσει σε μια γενικότερη εγκεφαλική αποδοχή. Βάζω στα συν της το τόλμημα με τον τρικύλινδρο.
Γνώμη μου πάντα.
Χα χα χα! Δεν έχεις και άδικο. Η δική μου θέση δε στέκεται στο γεγονός της χρήσης κινητήρων που είναι στο DNA της αλλά στο γεγονός οτι τολμάει και τους χρησιμοποιεί σε μια κατηηορία που δεν τους πολυσηκώνει. Αυτό.Ποιο Τολμημα για τρικυλινδρο??? Ειναι σαν να μου λες οτι η BMW Τολμησε να βγαλει boxer.Τολμημα θαταν να ΜΗΝ βγαλει τρικυλινδρο
Συνειδητά δε τα λαμβάνω υπόψη. Κατά τη γνώμη μου δεν είχαν δυνατότητες On/Off αλλά χαλάμε το θέμα. Ίσως το συχητήσουμε σε κάποιο άλλο thread.Στεφ δε λαμβάνεις καθόλου υπόψη το 1ο Tiger των 90s.....
950, 955 i....
Καταπληκτικά εργαλεία!
Θέματα αντιπροσωπείας και μαμά εταιρείας (αλά Απρίλια ένα πράμα....) "έθαψαν " το μηχανάκι! Είχα την τύχη να καβαλήσω ένα μπλε κάποτε, ποίημα! Πολύ μπροστά από ότι άφρικα-τενερε -1100 GS κλπ κυκλοφορούσε τότε!
Για τα σύγχρονα Tiger, δεν έχω άποψη μιας και έκανα κάποτε test ride το 1ο XC800, αλλά μόνο σε άσφαλτο.
Όμως από τους 10 μήνες συμβίωσης με το 1050 κι ένα καλοκαίρι μαζί του, αν και φουλ street με 17'' μπροστά, σε κανένα χώμα* δε με προβλημάτισε από άποψη κινητήρα (ροπή χαμηλά κλπ). Ηλεκτρικά μοτεράκια τα 3κύλινδρα που λενε ΝΑΙ στο τέρμα γκάζι με όποια σχέση από τις 1600-1800 σαλ!!!
Η αξιοπιστία ήταν θέμα, που από όσα λένε..., λύθηκε. Αν είναι έτσι τότε κάποια στιγμή κι η Triumph θα πάρει το μερίδιο (εξαρτάται μετά από δύκτια αντιπροσώπων κλπ) που της ανήκει.
*Για να μην αρχίσουν ατέρμονες κουβέντες, όχι το 1050 δεν είναι χωματερό, απλώς πήγα όπου ήθελα, σε όποια παραλία έκανα κέφι με 1 σάκο και κάποιες φορές δικάβαλος. Σαφώς πιο αργά και πιο προσεκτικά από το GS μου, ή το V-strom, την Άφρικα κλπ. Πάντως πήγα.
Το ανέφερα στην κουβέντα απλώς και μόνο για τον τριλύλινδρο - διαμάντι που έχουν τα Tiger ανέκαθεν και σαφώς διαφωνώ με απόψεις ακόμα και ειδικών στο χώμα επ αυτού. Μάλλον με τις δικές τους συνήθειες έχει να κάνει και ίσως με τις προκαταλήψεις τους.
Δεν το χαλάμε πιστεύω.Συνειδητά δε τα λαμβάνω υπόψη. Κατά τη γνώμη μου δεν είχαν δυνατότητες On/Off αλλά χαλάμε το θέμα. Ίσως το συχητήσουμε σε κάποιο άλλο thread.
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk