KTM 790 Adventure

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θα σου πω που διαφωνώ με το θέμα υψηλής τιμής, που λες.

Πρακτικά, η διαφορά του 1090 και του 1290 ποιά είναι, από πλευράς κατασκευαστικής γραμμής; Ακριβώς ίδια μηχανάκια σε όλα τους, πλην cluster φαναριού και ηλεκτρονκών και είμαι σίγουρος ότι το ταμπλετάκι είναι πιο φτηνό από συμβατικά όργανα σε κατασκευή (άλλο πόσο το χρεώνεται ο πελάτης). Άρα αν πουλιέται το ένα 15 και το άλλο 19 χιλιάρικα, η ΚΤΜ δεν βγάζει από το μικρό, το έχει απλά για να το έχει στην γκάμα γιατί χρειάζεται ένα μικρό. Ή ίσως θα έπρεπε να σε εξοργίζει η τιμή του 1290, αν δεχτούμε ότι στο 1090 υπάρχει το επιθυμητό κέρδος ή και το ότι το R με συμβατικές αναρτήσεις πωλείται ίδια τιμή με το S με τις θεωρητικά πανάκριβες ηλεκτρονικές που επισήμως δεν επισκευάζονται κιόλας. Τώρα με το 790 εσύ μπορεί να παίρνεις "λιγότερο μηχανάκι" στα ίδια λεφτά, αλλά για κάποιους το "λιγότερο μηχανάκι" με 205/210 κιλά αντί 240 (μετρήσεις στο ΜΟΤΟ περιοδικό στα τεστ) είναι επιθυμητό οπότε ποτίζεται και ο βασιλικός και η γλάστρα. Και ναι, θα μπορούσαμε να συζητήσουμε και το καπιταλιστικό μοντέλο παραγωγής και το ότι σε έναν ιδανικό κόσμο το φτηνότερο θα έπρεπε να περνάει στην κατανάλωση, αλλά δεν ζούμε εκεί. Έχω πολλά άλλα τέτοια παραδείγματα από το Λονδίνο και πέριξ που το φτηνότερο περνάει στην κατανάλωση και θέλω να καεί η Ελλάδα από την ρίζα της μήπως και φυτρώσει καλύτερη ελιά και αμπέλι κάποτε αντί για τις ψωριάρικες τώρα, αλλά δεν είναι μοτοσικλετιστικά και δεν υπάρχει λόγος να επεκταθούμε εκεί.

Δεν είπα ότι όλα τα μεγάλα έχουν ταυτοχρόνως το σύνολο των μειονεκτημάτων που γράφω, ίσα ίσα που τα μεγάλα ΚΤΜ είναι τα μόνα μεγάλα που κρατάνε το βάρος μου σωστά και έχουν "τέλεια" θέση οδήγησης, τα εισαγωγικά για το υποκειμενικό του πράγματος. Ομοίως το 790 δεν "γκρεμίστηκε" από κάτω μου.


Μιλώντας για αναρτήσεις το τεράστιο LOL της έκθεσης, κάθομαι σε μηχανάκι "νεορετρό" και ακούω "ντον" μεταλλικό. Κοιτάω τον Θεόφιλο που έχει γουρλώσει τα μάτια. "πες μου ότι τερμάτισε αυτό" και δεν μπορεί να μιλήσει, γελάει, ΝΑΙ. Απορώ με τα μυαλά τους σε μερικές εταιρίες, εγώ είμαι χοντρός ρε φίλε, ναι, αλλά και ο αδύνατος δεν θα πάρει δεύτερο άτομο ποτέ;
Mην τα λες σε μενα μαναμ, you're preaching to the choir!
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Κουκλιά..... Τι να λέμε!!!
Το 1090 είναι μια θεά!
Εμενα γιατι μου αρεσει το 690......οχι οτι τα αλλα δεν ειναι καλα.......αλλα ειδικα απο μπροστα μου θυμιζουν Τρανσφορμερς.....!!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εμενα γιατι μου αρεσει το 690......οχι οτι τα αλλα δεν ειναι καλα.......αλλα ειδικα απο μπροστα μου θυμιζουν Τρανσφορμερς.....!!!!
Εμένα πάλι χωρίς να το θέλω το βαθιά ριζωμένο Radar μου εντόπισε το 701 σε rally έκδοση κρυμμένο στο γκαράζ... εκεί είμαστε!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πάντως και Γερμανός να είσαι 15 χιλιάρικα είναι πολλά. Ξεκάθαρα δε θα μπορούσε να στοιχίζει 10 ή 11 χιλιάρικα, αλλά τα 15 σε κάνουν να σκέφτεσαι άλλες επιλογές.
Τώρα το πρόσεξα αυτό. Βασικά, άλλες επιλογές δεν υπάρχουν. Το Τ700 δεν είναι ούτε κατά διάνοια "ίδιο", τα χιλιάρια, το φ850 και τα τράιουμφ 800 επίσης, γενικά τίποτα δεν παίζει μαζί του.

Αν θες πιο "εντουράδικο" θα φτιάξεις 690/701 με κιτ στα ίδια λεφτά. Μιλάμε για καινούρια πάντοτε, όχι καινούριο εναντίον δεινόσαυρου.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Πάντως εδώ στη Σουηδία ειναι ήδη διαθέσιμα προς πώληση και test ride.

Το R μοντέλο θα έρθει αργότερα τον Μάρτιο.

Έχω συνεννοηθεί να κάνω το Σάββατο τεστ ραϊντ το παρακάτω αλλά το σκέφτομαι λόγω καιρού... συννεφιά κ μόλις 4 βαθμοί









Το έχει κάνει κανείς να μας γράψει καμία εντύπωση;





Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Πάντως εδώ στη Σουηδία ειναι ήδη διαθέσιμα προς πώληση και test ride.

Το R μοντέλο θα έρθει αργότερα τον Μάρτιο.

Έχω συνεννοηθεί να κάνω το Σάββατο τεστ ραϊντ το παρακάτω αλλά το σκέφτομαι λόγω καιρού... συννεφιά κ μόλις 4 βαθμοί
Προχθές που πέρασα μια βόλτα από τη ΚΤΜ στην Πλαταιών, ο Χρήστος που είπε ότι στην Ελλάδα δε θα υπάρξει 790 για test ride...:oops:
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Στην Ελλάδα γιατί να υπάρξει test ride; Ειχατε και στο χωριό σας test ride; μηπως εννοουσε το 690;
Για το 790 τον ρώτησα... λες να εννοούσε το 690;; Δε ξέρω... πάντως, στην έκθεση δεν είχε ούτε το 690...
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Αν δεν παω αυτό το Σάββατο (μάλλον δεν) θα παω στο προσεχές μέλλον.
Ρώτησα και για το 690 και θα το έχουν διαθέσιμο για τεστ ράιντ σύντομα.

Δεν είμαι κάνα συγγραφικό ταλέντο αλλά είχα BMW 800GS και KTM 1190R οπότε θα μπορώ να κάνω κάποια σύγκριση. Όλο και κάποια εντύπωση θα καταφέρω να γράψω.
Θα επανέλθω
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Προχθές που πέρασα μια βόλτα από τη ΚΤΜ στην Πλαταιών, ο Χρήστος που είπε ότι στην Ελλάδα δε θα υπάρξει 790 για test ride...:oops:
Στο NaxosRally τον Απρίλη θα έχει 790 και R και απλό.
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Πάντως εδώ στη Σουηδία ειναι ήδη διαθέσιμα προς πώληση και test ride.

Το R μοντέλο θα έρθει αργότερα τον Μάρτιο.

Έχω συνεννοηθεί να κάνω το Σάββατο τεστ ραϊντ το παρακάτω αλλά το σκέφτομαι λόγω καιρού... συννεφιά κ μόλις 4 βαθμοί









Το έχει κάνει κανείς να μας γράψει καμία εντύπωση;





Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
τι ομορφο μηχανακι!!!
 
Top Bottom