Εντάξει κύριε Μακρόν μας, σας καταλάβαμε.
Μιλώντας για ψηλά δικύλινδρα τώρα μου ήρθε και το άλλο (εντελώς άκυρο νήμα φυσικά, αλλά...)
Είμαστε στην έκθεση στο Λονδίνο. Γκρι BMW 1250GS ADV και ο μεσήλικας πωλητής της BMW, έχει σπάσει η κίνηση γιατί έχει πάει η μάζα για φαγητό οπότε ευκαιρία να το χαζέψω λίγο μιά που την άλλη φορά είχαν το πράσινο Καλαμάτα. Είναι δίπλα μου ένας τυπάκος ένα μέτρο και ένα μίλκο, είναι και η καλή του ένα μέτρο χωρίς μίλκο, το κοιτάζουν επίσης. Ρωτάω τον άνθρωπο της πενφέ, η σέλα είναι η στάνταρ και την έχετε χαμηλά; Μου λέει ναι, είναι η κανονική ανάρτηση ενώ τα πιο πολλά τα δίνουμε με χαμηλή. Καλά του λέω ΓΙΑΤΙ να το κάνεις αυτό και γυρίζει και κοιτάζει το μηχανάκι και μου κάνει νόημα.
Ο έναμέτροκαιέναμίλκο είναι επάνω στην σέλα και τα πόδια του τεντωμένα κάτω απέχουν χωρίς υπερβολή 20 πόντους από το πάτωμα, οι αστράγαλοι ήταν στο ύψος των μαρσπιέ, προσπαθεί να τεντωθεί, χαμογελάει σαν το γύφτικο σκεπάρνι, η έναμέτροχωρίςμίλκο έχει τρέξει σαλάκι, έχει μουσκέψει εντελώς και τον κοιτάζει με λατρεία. Γυρνάω στον άνθρωπο της BMW και του λέω αντιλαμβάνεστε ότι εμείς οι ψηλοί πρέπει να χωράμε σε τέτοια μηχανάκια και οι κοντοί να πάνε να πάρουν κάτι που να τους ταιριάζει, ας πούμε ένα monkey, ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ τέλος πάντων. Ο άνθρωπος της BMW γελάει, ο έναμέτροκαιέναμίλκο γυρίζει και με κοιτάει και λέει "No".
Και κάπως έτσι ξεκινάει ο "υψισμός"... 280 κιλά μηχανάκι και θα στριμώχνομαι επάνω για να το παίρνουν οι Φεβρουάριοι. Να γιατί ΚΤΜ, είναι φτιαγμένα για κανονικούς ανθρώπους τουλάχιστον. Βέβαια μιά μέρα όλοι σε πενφέ θα πέσουμε, άλλη συζήτηση αυτό...