KTM 790 Adventure

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s






Aς δουμε και μερικα αλλα παραδειγματα ομορφιας της ΚΤΜ απο το παρελθον:











Aπορω πώς το εκαναν αυτο με το 790, ποτε δε μας ειχαν συνηθισει σε αντισυμβατικα "μουτρα"...



Εγω παντως περιμενω να βγουν κωδικοι ανταλλακτικων, τα προστατευτικα των καλαμιων και το ψηλο φτερο του R φαινεται να ειναι plug n' play στο 1090... :p
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Aς δουμε και μερικα αλλα παραδειγματα ομορφιας της ΚΤΜ απο το παρελθον:



Aπορω πώς το εκαναν αυτο με το 790, ποτε δε μας ειχαν συνηθισει σε αντισυμβατικα "μουτρα"...
Καλά ο συγκεκριμένος σχεδιαστής απολύθηκε και τώρα φτιάχνει Origami σε παιδικούς σταθμούς στη Ιαπωνία.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εδώ ας πούμε φαίνεται πραγματικά όμορφο. Προφανώς είναι μελετημένη η γωνία λήψης. Όπου αλλού τα χαμηλά ντεπόζιτα φαίνονται υπερβολικά σε σχέση με το υπόλοιπο σώμα της μηχανής. Πάντως όπως ειπώθηκε και από άλλους, πρέπει να δούμε τη μηχανή από κοντά για να ξέρουμε αν πραγματικά μας αρέσει ή όχι.

Μεγάλη διαφορά με το ψηλό φτερό...!;)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
15 χιλιαρικα για τη στρατζα...τρομερη η κατεμαρα !!! :fun


λεπον οσοι θετε ενα αξιομαχο ον οφφ...για καποιο λογο τα sm εχουν πιασει σε τιμες πατο...παρτε ενα 950σμ η αμα θελετε σοβαρο βρωμογκαζο καποιο απο τα τελευταια 990...βαλτε 2 τροχους ιδανικα 17 19 για να ειναι σοβαρο και στο δρομο και να κανει και χωματακι...βαλτε και μια μασκουλα για το ραλλυ του πραγματος...αμα εχει τις μαμα εξατμισεις πεταχτε τις με 2 τιτανιου η και μια, ακομα καλυτερα...βαλτε και μια ελαφρια μπαταριουλα...το τελικο αποτελεσμα θα ειναι καπως ετσι




το συγκεκριμενο ειναι σουπερ εντουρο αλλα στην ουσια ειναι τα ιδια μηχανακια, η μονη διαφορα ειναι οτι αν ξεκινησετε με σμ θα εχετε καλυτερα φρενα
με το 1/3 των χρηματων της ολοκαινουριας στρατζας της κτμ, θα εχετε κατι πολυ ανωτερο, ελαφρυτερο, γρηγοροτερο, και πολυ πιο αξιομαχο...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δε βαριέσαι και τα made in Japan μια χαρά είναι, έχω συμβιβαστεί με αυτή την ιδέα τόσα χρόνια τώρα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ελαφρυτερο... βλεπω specs απο 950/990 SM/SE dry weight 187-191kg, οσο και το 790 δηλαδη.

15 λιτρα ντεποζιτο, με οσο καιει το 950/990 αφου το πας σε μαστορα για ζιγκλερωμα σωστο ή ανεβασεις χαρτες κτλ κτλ κτλ κτλ.

Σελα στενη εντουρο.

Δε θα θες και ενα διχιλιαρο για ζαντες στο ΣΜ? 5500 βλεπω εκεινα με λιγα σχετικα χλμ, 7500 βλεπω τα ΣΕ που εχουν ετοιμες 21-18.

Δε θα βαλεις και ραλλυ φερινγκ και μεγαλυτερα ντεποζιτα κτλ για να το κανεις αντβε? Παμε κοντα 10,000 (Οσο θα εχει ενα μεταχειρισμενο 790 σε λιγα χρονια). Χωρις καμια ηλεκτρονικη ευκολια. Και αν εχουν τα ιδια κιλα στεγνα με το 790 τοτε με ολα τα παραπανω εξτρα πανε και πιο βαρια.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
ειπα σμ εξ αρχης...επισης ζαντες κοστιζουν 1200ε καινουριες με μπιλετ κεντρα αμα πας στην περιπτωση 17-19, 1000 αμα πας για 18-21...τα σμ ξεκινανε απο 3κ αυτη τη στιγμη...τωρα για το οτι θα εχουν τα ιδια κιλα με το 790,πραγματικα αμφιβαλω πολυ γι αυτο καθως νομιζω οτι η κτμ ειναι υπεραισιοδοξη με το στεγνο βαρος της μηχανης...και οπως ειπα και πριν, στην περιπτωση αυτη εχεις ενα μηχανακι ανωτερο σε πλαισιο/κινητηρα και πιθανοτατα αναρτησεις...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Και τώρα η ώρα της προσγείωσης...197 όλα τα λεφτά όλα τα κιλά...χωρίς καύσιμο...άμα υπολογίσουμε και 15 κιλά καύσιμο πάμε στα 212...
197 με λαδια , ξυδια, παραφλου και την ελαχιστη βενζινη που ερχεται απο εργοστασιο. Οσο αισιοδοξοι και να ειναι, η πλαστιγγα στο τελωνειο συνηθως λεει ψεματα μονο προς τα πανω.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
15 χιλιαρικα για τη στρατζα...τρομερη η κατεμαρα !!! :fun


λεπον οσοι θετε ενα αξιομαχο ον οφφ...για καποιο λογο τα sm εχουν πιασει σε τιμες πατο...παρτε ενα 950σμ η αμα θελετε σοβαρο βρωμογκαζο καποιο απο τα τελευταια 990...βαλτε 2 τροχους ιδανικα 17 19 για να ειναι σοβαρο και στο δρομο και να κανει και χωματακι...βαλτε και μια μασκουλα για το ραλλυ του πραγματος...αμα εχει τις μαμα εξατμισεις πεταχτε τις με 2 τιτανιου η και μια, ακομα καλυτερα...βαλτε και μια ελαφρια μπαταριουλα...το τελικο αποτελεσμα θα ειναι καπως ετσι




το συγκεκριμενο ειναι σουπερ εντουρο αλλα στην ουσια ειναι τα ιδια μηχανακια, η μονη διαφορα ειναι οτι αν ξεκινησετε με σμ θα εχετε καλυτερα φρενα
με το 1/3 των χρηματων της ολοκαινουριας στρατζας της κτμ, θα εχετε κατι πολυ ανωτερο, ελαφρυτερο, γρηγοροτερο, και πολυ πιο αξιομαχο...

Συζητουσα το σεναριο αυτο με onroad και blue line.
Εγω συμβιβαζομαι και με SE σκετο...Μου αρεσει το 790R αλλα 15k δεν εχω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Συζητουσα το σεναριο αυτο με onroad και blue line.
Εγω συμβιβαζομαι και με SE σκετο...Μου αρεσει το 790R αλλα 15k δεν εχω.
Εκεί ακριβώς είναι το θέμα... Τα 15λιαρικα.
Γιατι αν υπήρχαν σιγά μην κάναμε κουβέντες για μοντες.
Απλά θα περιμέναμε παραλαβή... Και τσαρκες.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Βασικα το θεμα ειναι αν εχεις 15χιλ και ψαχνεις και για καινουριο μηχανακι, οπως ειναι το 790, αρα το συγκρινεις με 1090, Αφρικα 1000, Τιγρη 800, Πεμφε 850 κτλ.

Αλλιως ναι, με 15000 παιρνεις 2-3 μεταχειρισμενα, ενα κατσικι για το βουνο, ενα μεγκα για ταξιδια κι ενα 250αρι για την πολη...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βασικά το 690SM "μυρμηγκοφάγος" ήταν λίγο μούναρος και χαίρομαι που δεν αρέσει σε κανέναν μήπως κάποτε πάρω ένα φτηνά

Το 790R (το απλό απλά έπρεπε να καεί η γραμμή παραγωγής και τα σχέδια να πουληθεί) είναι.... <3

Απορώ γιατί να πάρει κάποιος 15 ετών μηχανάκι και να το σκίσει στο κατσαβίδιασμα απλά και μόνο γιατί ήταν κάποτε τρου, αν φτάνει οικονομικά να πάρει καινούριο. Σαν να λέμε πήρα την Ζωζώκα, την πήγα Φουστάνο και την έκανε κουκλί, αντί να πάρει την Έμιλι Ρατατόφσκι ας πούμε.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Βασικά το 690SM "μυρμηγκοφάγος" ήταν λίγο μούναρος και χαίρομαι που δεν αρέσει σε κανέναν μήπως κάποτε πάρω ένα φτηνά

Το 790R (το απλό απλά έπρεπε να καεί η γραμμή παραγωγής και τα σχέδια να πουληθεί) είναι....
Απορώ γιατί να πάρει κάποιος 15 ετών μηχανάκι και να το σκίσει στο κατσαβίδιασμα απλά και μόνο γιατί ήταν κάποτε τρου, αν φτάνει οικονομικά να πάρει καινούριο. Σαν να λέμε πήρα την Ζωζώκα, την πήγα Φουστάνο και την έκανε κουκλί, αντί να πάρει την Έμιλι Ρατατόφσκι ας πούμε.
Γιατι απλα δεν ενδιαφέρομαι για hightech ψιψιψινια και κοκοκόψαρα.
Θελω ενα ψηλο δικυλινδρο...



Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιατι απλα δεν ενδιαφέρομαι για hightech ψιψιψινια και κοκοκόψαρα.
Θελω ενα ψηλο δικυλινδρο...



Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Εντάξει κύριε Μακρόν μας, σας καταλάβαμε.



Μιλώντας για ψηλά δικύλινδρα τώρα μου ήρθε και το άλλο (εντελώς άκυρο νήμα φυσικά, αλλά...)
Είμαστε στην έκθεση στο Λονδίνο. Γκρι BMW 1250GS ADV και ο μεσήλικας πωλητής της BMW, έχει σπάσει η κίνηση γιατί έχει πάει η μάζα για φαγητό οπότε ευκαιρία να το χαζέψω λίγο μιά που την άλλη φορά είχαν το πράσινο Καλαμάτα. Είναι δίπλα μου ένας τυπάκος ένα μέτρο και ένα μίλκο, είναι και η καλή του ένα μέτρο χωρίς μίλκο, το κοιτάζουν επίσης. Ρωτάω τον άνθρωπο της πενφέ, η σέλα είναι η στάνταρ και την έχετε χαμηλά; Μου λέει ναι, είναι η κανονική ανάρτηση ενώ τα πιο πολλά τα δίνουμε με χαμηλή. Καλά του λέω ΓΙΑΤΙ να το κάνεις αυτό και γυρίζει και κοιτάζει το μηχανάκι και μου κάνει νόημα.


Ο έναμέτροκαιέναμίλκο είναι επάνω στην σέλα και τα πόδια του τεντωμένα κάτω απέχουν χωρίς υπερβολή 20 πόντους από το πάτωμα, οι αστράγαλοι ήταν στο ύψος των μαρσπιέ, προσπαθεί να τεντωθεί, χαμογελάει σαν το γύφτικο σκεπάρνι, η έναμέτροχωρίςμίλκο έχει τρέξει σαλάκι, έχει μουσκέψει εντελώς και τον κοιτάζει με λατρεία. Γυρνάω στον άνθρωπο της BMW και του λέω αντιλαμβάνεστε ότι εμείς οι ψηλοί πρέπει να χωράμε σε τέτοια μηχανάκια και οι κοντοί να πάνε να πάρουν κάτι που να τους ταιριάζει, ας πούμε ένα monkey, ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ τέλος πάντων. Ο άνθρωπος της BMW γελάει, ο έναμέτροκαιέναμίλκο γυρίζει και με κοιτάει και λέει "No".

Και κάπως έτσι ξεκινάει ο "υψισμός"... 280 κιλά μηχανάκι και θα στριμώχνομαι επάνω για να το παίρνουν οι Φεβρουάριοι. Να γιατί ΚΤΜ, είναι φτιαγμένα για κανονικούς ανθρώπους τουλάχιστον. Βέβαια μιά μέρα όλοι σε πενφέ θα πέσουμε, άλλη συζήτηση αυτό... :p
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εντάξει κύριε Μακρόν μας, σας καταλάβαμε.



Μιλώντας για ψηλά δικύλινδρα τώρα μου ήρθε και το άλλο (εντελώς άκυρο νήμα φυσικά, αλλά...)
Είμαστε στην έκθεση στο Λονδίνο. Γκρι BMW 1250GS ADV και ο μεσήλικας πωλητής της BMW, έχει σπάσει η κίνηση γιατί έχει πάει η μάζα για φαγητό οπότε ευκαιρία να το χαζέψω λίγο μιά που την άλλη φορά είχαν το πράσινο Καλαμάτα. Είναι δίπλα μου ένας τυπάκος ένα μέτρο και ένα μίλκο, είναι και η καλή του ένα μέτρο χωρίς μίλκο, το κοιτάζουν επίσης. Ρωτάω τον άνθρωπο της πενφέ, η σέλα είναι η στάνταρ και την έχετε χαμηλά; Μου λέει ναι, είναι η κανονική ανάρτηση ενώ τα πιο πολλά τα δίνουμε με χαμηλή. Καλά του λέω ΓΙΑΤΙ να το κάνεις αυτό και γυρίζει και κοιτάζει το μηχανάκι και μου κάνει νόημα.


Ο έναμέτροκαιέναμίλκο είναι επάνω στην σέλα και τα πόδια του τεντωμένα κάτω απέχουν χωρίς υπερβολή 20 πόντους από το πάτωμα, οι αστράγαλοι ήταν στο ύψος των μαρσπιέ, προσπαθεί να τεντωθεί, χαμογελάει σαν το γύφτικο σκεπάρνι, η έναμέτροχωρίςμίλκο έχει τρέξει σαλάκι, έχει μουσκέψει εντελώς και τον κοιτάζει με λατρεία. Γυρνάω στον άνθρωπο της BMW και του λέω αντιλαμβάνεστε ότι εμείς οι ψηλοί πρέπει να χωράμε σε τέτοια μηχανάκια και οι κοντοί να πάνε να πάρουν κάτι που να τους ταιριάζει, ας πούμε ένα monkey, ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ τέλος πάντων. Ο άνθρωπος της BMW γελάει, ο έναμέτροκαιέναμίλκο γυρίζει και με κοιτάει και λέει "No".

Και κάπως έτσι ξεκινάει ο "υψισμός"... 280 κιλά μηχανάκι και θα στριμώχνομαι επάνω για να το παίρνουν οι Φεβρουάριοι. Να γιατί ΚΤΜ, είναι φτιαγμένα για κανονικούς ανθρώπους τουλάχιστον. Βέβαια μιά μέρα όλοι σε πενφέ θα πέσουμε, άλλη συζήτηση αυτό... :p
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Βασικα το θεμα ειναι αν εχεις 15χιλ και ψαχνεις και για καινουριο μηχανακι, οπως ειναι το 790, αρα το συγκρινεις με 1090, Αφρικα 1000, Τιγρη 800, Πεμφε 850 κτλ.

Αλλιως ναι, με 15000 παιρνεις 2-3 μεταχειρισμενα, ενα κατσικι για το βουνο, ενα μεγκα για ταξιδια κι ενα 250αρι για την πολη...

ναι αλλα στη προκειμενη περιπτωση δε μιλαμε να παρεις και 15 παπια με τα ιδια λεφτα....η 15000 σουβλακια...μιλαμε οτι με λιγοτερα λεφτα, παιρνεις καλυτερο μηχανακι...που εχει πλαισιο και οχι στρατζα απο παλιοσιδερα, και οτι σκραπ αλουμηνιο εχει περισσεψει στα βαθυ της κινας...και οτι πλαστικο εχει περισσεψει απο το διπλανο εργοστασιο που βγαζει κινεζικα νεροπιστολα...οτι τα 10βαλε χρονια πισω, το μηχανακι που εβγαζε η ιδια εταιρεια ειναι πολυ καλυτερο...και στο θεμα των κιλων....εχω γραψει και παραπισω...μπαταρια (η)λιθιου απο το εργοστασιο....και ενα τελικο μειον απο το εργοστασιο επισης...και με αυτα τα δεδομενα, ειναι και πιο βαρυ απο το 15+ χρονων μηχανακι που συγκρινουμε και με 200 κυβικα λιγοτερα...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Βασικά το 690SM "μυρμηγκοφάγος" ήταν λίγο μούναρος και χαίρομαι που δεν αρέσει σε κανέναν μήπως κάποτε πάρω ένα φτηνά

Το 790R (το απλό απλά έπρεπε να καεί η γραμμή παραγωγής και τα σχέδια να πουληθεί) είναι.... <3

Απορώ γιατί να πάρει κάποιος 15 ετών μηχανάκι και να το σκίσει στο κατσαβίδιασμα απλά και μόνο γιατί ήταν κάποτε τρου, αν φτάνει οικονομικά να πάρει καινούριο. Σαν να λέμε πήρα την Ζωζώκα, την πήγα Φουστάνο και την έκανε κουκλί, αντί να πάρει την Έμιλι Ρατατόφσκι ας πούμε.

τα ''παλια'' αντβ δεν ειναι τιποτα μπεμβε του 60 που εχουν περασει απο 2 πυρκαγιες 3 πλυμμηρες και 5 σεισμους να θελουν αναπαλαιωσεις ....μια χαρα ειναι ακομα και σημερα και δεν χρειαζονται ιχνος κατσαβιδιασματος...λεμε τι μπορεις να κανεις αν θες κατι που να ειναι εστω και λιγο adventure...και δε μιλαμε να τρεχεις ντακαρ, αλλα αμα θες πενα μηχανακι και δε θες και να ακουμπισεις κατσαβιδι δε θες αντβ, ποδηλατο θες για την καφετερια που συχναζεις...και επισης...μιας και λες για το ''παλιο'' που καποτε ηταν τρου...η πραγματικοτητα ειναι οτι ακομα αποτελει το μετρο συγκρισης για ολα τα καινουρια μηχανακια και αυτο, μαλλον κατι δειχνει....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
τα ''παλια'' αντβ δεν ειναι τιποτα μπεμβε του 60 που εχουν περασει απο 2 πυρκαγιες 3 πλυμμηρες και 5 σεισμους να θελουν αναπαλαιωσεις ....μια χαρα ειναι ακομα και σημερα και δεν χρειαζονται ιχνος κατσαβιδιασματος...λεμε τι μπορεις να κανεις αν θες κατι που να ειναι εστω και λιγο adventure...και δε μιλαμε να τρεχεις ντακαρ, αλλα αμα θες πενα μηχανακι και δε θες και να ακουμπισεις κατσαβιδι δε θες αντβ, ποδηλατο θες για την καφετερια που συχναζεις...και επισης...μιας και λες για το ''παλιο'' που καποτε ηταν τρου...η πραγματικοτητα ειναι οτι ακομα αποτελει το μετρο συγκρισης για ολα τα καινουρια μηχανακια και αυτο, μαλλον κατι δειχνει....
Καλή η Έμιλυ αλλά σαν την Κορίνα Τσοπέη δεν έχει, ένα πράγμα;
 
Top Bottom