KTM 790 Adventure

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Υπομονή.... Εντός ολίγων ημερών θα το έχει στα χέρια του ο δικός μας, ο τακαρισιος... Ο δεν μασάω να το δωκω πίσω σε 10 μέρες αν δεν είναι καλό.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Καλή η Έμιλυ αλλά σαν την Κορίνα Τσοπέη δεν έχει, ένα πράγμα;
Πες το κ ετσι... Θα μπορουσες να το πεις και οτι ο τζαστιν μπιμπερ ειναι καλος αλλα σαν τους πινκ φλοιντ η τους κουιν δεν εχει... Και οτι ειμαστε παλαιολαγνοι οσοι απλα βλεπουμε οτι πλεον πολλα πραγματα εχουν εξελιχθει σε μαλακιες ενω δεν ισχυει... Και στην περιπτωση των μοτο το αντιστοιχο... Σαν να ειναι κολλημενος στο παρελθον αυτος που βλεπει το cbr400rr
Καλυτερο απο καινουριο καβαδακι νιτζα 400...ε, κατι αντιστοιχο συμβαινει και με το 790...γιατι να βαλεις πλαισιο, αφου τα ηλεκτρονικα θα καλυψουν τις αδυναμιες του; γιατι να βαλεις φρενα αφου θα εχεις καλο abs? Αλλα ειπαμε, γραφικοι οσοι μιλαμε απλα για τα φαντασματα που βλεπουμε...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Οι Γερμανοί ξανάρχονται. Πρώτα σχόλια για το απλό ή standard 790 Adventure, όχι το R:
Like i promised, here are my experiences after 100 Km and 1,5 hours(S Version):

Short story = I love it! It is everything i hoped for and even more. Although i have to say, that somehow, i don‘t even like KTM as a brand ^^

What i did not like:
  • the Windscreen is ugly and there is a lot of buffering. It is noisy and my helmet vibrated, because of the buffering.
  • there was a distracting stuttering of the front wheel. I don‘t know if it was the fork or a failure in the front-rim. It might have been bent. I experienced a bent rim with my F800GS and the bike showed the same issue.
  • the Akrapovic is a joke.
What i liked:
Everything else
:D

  • You cannot argue about the looks. You either like or hate it. I like it a lot.
  • I am 1,70 m with an inseam of 82 cm. Both positions of the seat were absolutely okey for me. The seat is hard, but it is very comfy. That surprised me the most.
  • The engine is awesome. It is NOT vibey at all. I hated the F800GS motor above 100 km/h. 150 km/h on the german Autobahn? No problem. It will do it all day long. The different drive modes are very nice. Road is very snappy and fells powerful. Rain and Offroad are smooth. If i would not know it better, i would have guessed it is a 120 hp bike.
  • The handling and weight is very nice. I am not an experienced offorad rider, but i felt comfortable with the weight, especially though being a small guy. I tried how it would handle picking it up, and it would not bother me at all. Once you sit on the bike, it feels like a light and precise motorcycle. I liked it in the twisties a lot! Had a safe feeling riding it. I would not say, that i noticed the 21“ front wheel. It felt a little bit like my GSW, which has a 19“ front wheel, as you know.
  • I don‘t like the whole TFT thing with the new bikes, but i somehow like the KTM ones.
  • The sound from the engine is nice, but i would not spend money on the Akrapovic. It looks nice, but the sound is not satifying for this amount of money.
  • The mechanism for switching the seat is very clever done. You don‘t even have to remove the front seat.
I have to admit, that i liked it a lot and i think, that this bike could improve my offroad skills, because it is not as intimidating as my GSW. I still want to wait for the Tenere and testride it too. Next week, i will have another trip. This time with the R Version. If you have specific questions, don‘t hestitate to ask me anything. I‘ll try my best.

Greetings
όποιος θέλει να μάθει περισσότερα, ας πάει στο advrider.com να θεσει τα ερωτηματα του στο φίλο...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πες το κ ετσι... Θα μπορουσες να το πεις και οτι ο τζαστιν μπιμπερ ειναι καλος αλλα σαν τους πινκ φλοιντ η τους κουιν δεν εχει... Και οτι ειμαστε παλαιολαγνοι οσοι απλα βλεπουμε οτι πλεον πολλα πραγματα εχουν εξελιχθει σε μαλακιες ενω δεν ισχυει... Και στην περιπτωση των μοτο το αντιστοιχο... Σαν να ειναι κολλημενος στο παρελθον αυτος που βλεπει το cbr400rr
Καλυτερο απο καινουριο καβαδακι νιτζα 400...ε, κατι αντιστοιχο συμβαινει και με το 790...γιατι να βαλεις πλαισιο, αφου τα ηλεκτρονικα θα καλυψουν τις αδυναμιες του; γιατι να βαλεις φρενα αφου θα εχεις καλο abs? Αλλα ειπαμε, γραφικοι οσοι μιλαμε απλα για τα φαντασματα που βλεπουμε...
Κοίτα, πραγματικά...

Το αρχαίο CBR400 είχε φρένα δηλαδή, σε σύγκριση με το νέο 400. Είπαμε, εντάξει, και σε εμένα αρέσει οπτικά το CBR400 αλλά γελάνε και τα χαλίκια της ασφάλτου, σόρι νοτ σόρι. Το μουσικό παράδειγμα ήταν καλύτερο και όντως πετυχημένο.

Για το ότι δεν έχει πλαίσιο το 790 και ότι χρειάζεται να καλυφθούν αδυναμίες, το συμπέρανες γιατί.... έτσι. Το ότι πλέον έχει αλλάξει η φιλοσοφία σχεδιασμού γενικότερα και οι ελαστικότητες στο πλαίσιο μελετούνται και είναι επιθυμητές, είτε είναι η ΚΤΜ είτε η Honda είτε η Beta όλα τα εργοστάσια τροποποιούν κάθε χρόνο τα πλαίσια τους. Αυτό δεν τα κάνει ντενεκέδες και στράντζες, αλλά εντάξει, ο κάθε ένας μας δικαιούται την άποψή του φυσικά.


Οι Γερμανοί ξανάρχονται. Πρώτα σχόλια για το απλό ή standard 790 Adventure, όχι το R:

όποιος θέλει να μάθει περισσότερα, ας πάει στο advrider.com να θεσει τα ερωτηματα του στο φίλο...
με έχει πιάσει υστερικό γέλιο ο τάπας έχει GSWasserboxer και πήρε 790... Δεν υπάρχει έλεος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κοίτα, πραγματικά...

Το αρχαίο CBR400 είχε φρένα δηλαδή, σε σύγκριση με το νέο 400. Είπαμε, εντάξει, και σε εμένα αρέσει οπτικά το CBR400 αλλά γελάνε και τα χαλίκια της ασφάλτου, σόρι νοτ σόρι. Το μουσικό παράδειγμα ήταν καλύτερο και όντως πετυχημένο.

Για το ότι δεν έχει πλαίσιο το 790 και ότι χρειάζεται να καλυφθούν αδυναμίες, το συμπέρανες γιατί.... έτσι. Το ότι πλέον έχει αλλάξει η φιλοσοφία σχεδιασμού γενικότερα και οι ελαστικότητες στο πλαίσιο μελετούνται και είναι επιθυμητές, είτε είναι η ΚΤΜ είτε η Honda είτε η Beta όλα τα εργοστάσια τροποποιούν κάθε χρόνο τα πλαίσια τους. Αυτό δεν τα κάνει ντενεκέδες και στράντζες, αλλά εντάξει, ο κάθε ένας μας δικαιούται την άποψή του φυσικά.
Α γι'αυτο στα motoGP φτιαχνουν τα πλαισια ελεγχομενα ελαστικα...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Α γι'αυτο στα motoGP φτιαχνουν τα πλαισια ελεγχομενα ελαστικα...
δεν ξέρω αν αστειεύεσαι (εγώ σίγουρα κάνω πλάκα με τα περισσότερα γιατί λίγο με κούρασε το θάψιμο μιάς προφανέστατα γαμάτης μοτοσικλέτας, δεν με νοιάζει το πράγμα επαρκώς για να καυγαδίσω κιόλας) αλλά εντελώς άλλη φιλοσοφία σχεδιασμού και άλλες δυνάμεις άσφαλτος και χώμα. Και στα GP έχει αλλάξει ο σχεδιασμός από τις εποχές των πλαισίων "νταμάρι" σε πλαίσια που παραμορφώνονται, σε ψαλίδια που παραμορφώνονται για να παραλαμβάνουν δυνάμεις και να αυξήσουν την σταθερότητα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
δεν ξέρω αν αστειεύεσαι (εγώ σίγουρα κάνω πλάκα με τα περισσότερα γιατί λίγο με κούρασε το θάψιμο μιάς προφανέστατα γαμάτης μοτοσικλέτας, δεν με νοιάζει το πράγμα επαρκώς για να καυγαδίσω κιόλας) αλλά εντελώς άλλη φιλοσοφία σχεδιασμού και άλλες δυνάμεις άσφαλτος και χώμα. Και στα GP έχει αλλάξει ο σχεδιασμός από τις εποχές των πλαισίων "νταμάρι" σε πλαίσια που παραμορφώνονται, σε ψαλίδια που παραμορφώνονται για να παραλαμβάνουν δυνάμεις και να αυξήσουν την σταθερότητα.
Nαι, ηταν λιγο φαση σαρκασμου, οτι κατα πασα πιθανοτητα σε ολοκαινουριο μηχανακι μαλλον δεν κανανε γυφτια να παιξουν με το πλαισιο οπως λεει ο pumba, μαλλον ξερουν τι κανουν. Το κανουν ηδη οι σχεδιαστες σε αγωνιστικες μηχανες. Αλλα διαφωνω για τις διαφορες σχεδιασμου ασφαλτου και χωματος, και στις δυο περιπτωσεις το πλαισιο δεχεται στρεβλωσεις απο τις ιδιες δυναμεις, τις ανομοιομορφίες του οδοστρωματος. Εαν κανανε τα πλαισια ελαστικα στα motoGP ως προς τις πλευρικες δυναμεις θα κλαιγανε μανουλες...

Κατα τα αλλα, αυτο που κανανε στο 790 ειναι να μειωσουν το βαρος βαζοντας τον κινητηρα σαν φερον κομματι του πλαισιου. Kατι που εχει κανει μια αλλη μεγαλη βαυαρικη εταιρια με μια συγκεκριμενη σειρα μοτο απο το 1992 εως και σημερα, που μαλλον γνωριζει τεραστια επιτυχια... Ναι το 950/990 ειχε πλαισιο χωροδικτυωμα και υποπλαισιο στραντζα (που και το χωροδικτυωμα κολλημενες στραντζαριστες σωληνες ειναι αλλα τεσπα). Το 790 εχει τον κινητηρα φεροντα, και ενα ολοκληρο χωροδικτυωμα για υποπλαισιο. ΑΝ καταφερεις να σπασεις αυτο το υποπλαισιο απο το γαιδουροφορτωμα ή τα αλματα, τοτε απλα το ξεβιδωνεις και βαζεις αλλο, δεν βαζεις ολο το μηχανακι αγγελια στο καρ "μονο για ανταλλακτικα". Εμενα αυτο μου φαινεται εξελιξη.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εαν κανανε τα πλαισια ελαστικα στα motoGP ως προς τις πλευρικες δυναμεις θα κλαιγανε μανουλες...
όχι μόνο τα πλαίσια, αλλά και τα ψαλίδια, για να απορροφούν τα χτυπήματα από ανωμαλίες όταν είναι τόσο πλαγιασμένα που δεν λειτουργεί η ανάρτηση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
τι να μας πει η μπρίτνει, πατ μπέναταρ λέμε.

ωραίο το μαλλί του μπράντλεϊ σμιθ, με βλέπω να κάνω την ίδια κόμμωση πριν με προλάβει εντελώς η φύση :p
(ωραίο βίντεο)
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Nομίζω η αρχαιολαγνεία όταν έχει να κάνει με μοτοσυκλέτες οφείλεται στο ότι παλαιότερα μοντέλα ίσως μας θυμίζουν τις πρώτες εμπειρίες μας ή τα πιο νεανικά μας χρόνια. Αν βεβαια καποιος θελει να εχει την ελευθερία να "κακομεταχειρίζεται" τη μηχανή του ή να μπορεί να τη συντηρεί αρκετά εύκολα και φτηνά ναι ίσως μια μηχανή 20ετίας να είναι "καλύτερη" για τέτοια χρήση...ή αμα θέλει να πάρει ενα παλιό μηχανάκι και να το αναπαλαιώσει ο ίδιος δεν εχει νοημα να αγοράσει ενα CRF1000L...ενα XRV650 είναι σίγουρα καταλληλότερο για κάτι τέτοιο...Για το μέσο αναβάτη ή καλύτερα για την πλειοψηφία των αναβατών καμία XRV650 του 1988 δε θα είναι ποτέ καλύτερη από ένα CRF1000L του 2018...Πριν καταλήξω εκει που είμαι τώρα δλδ σε σύγχρονο μηχανάκι σχετικά με ρετρό εμφάνιση το είχα σκεφτεί να αναπαλαιώσω κατι πολύ φτηνότερο, όχι με τα δικά μου χέρια φυσικά. αλλά εν τέλει όταν η μηχανή ειναι το καθημερινό σου μέσο δεν έχει νόημα. Το καινούριο και πιο σύγχρονο είναι πάντα πιο ικανό, μπορεί να μην είναι το πιο κατάλληλο πάντα αλλά δεν έχει νόημα στην καθημερινότητά σου να μην έχεις π.χ. abs. αλλο το να εχεις τη δυνατότητα να το απενεργοποιείς και άλλο να μην έχεις καθόλου. εχε το και ας μη χρειαστεί να επέμβει ποτέ.
Οπότε στο δίλημμα 950/990 ή 790/1090 πάντοτε θα κερδίζει το 790/1090 για μένα. Αν δεν έχω το μαρούλι για 790/1090 θα περιμένω μερικά χρόνια να πέσουν οι τιμές στα μεταχειρισμένα και θα το πάρω τότε.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Κοίτα, πραγματικά...

Το αρχαίο CBR400 είχε φρένα δηλαδή, σε σύγκριση με το νέο 400. Είπαμε, εντάξει, και σε εμένα αρέσει οπτικά το CBR400 αλλά γελάνε και τα χαλίκια της ασφάλτου, σόρι νοτ σόρι. Το μουσικό παράδειγμα ήταν καλύτερο και όντως πετυχημένο.

Για το ότι δεν έχει πλαίσιο το 790 και ότι χρειάζεται να καλυφθούν αδυναμίες, το συμπέρανες γιατί.... έτσι. Το ότι πλέον έχει αλλάξει η φιλοσοφία σχεδιασμού γενικότερα και οι ελαστικότητες στο πλαίσιο μελετούνται και είναι επιθυμητές, είτε είναι η ΚΤΜ είτε η Honda είτε η Beta όλα τα εργοστάσια τροποποιούν κάθε χρόνο τα πλαίσια τους. Αυτό δεν τα κάνει ντενεκέδες και στράντζες, αλλά εντάξει, ο κάθε ένας μας δικαιούται την άποψή του φυσικά.



με έχει πιάσει υστερικό γέλιο ο τάπας έχει GSWasserboxer και πήρε 790... Δεν υπάρχει έλεος.
αμα συγκρινεις το παλιο cbr 400 με το καινουριο και βρισκεις το καινουριο καλυτερο, με καλυτερα φρενα....τι να πω...το πως γινεται το καινουριο με το μονο δισκοφρενακι να εχει καλυτερα φρενα απο το αλλο με τα διπλα δε το ξερω....προφανως δεν εχεις οδηγησει το παλιο...που περα απο τα διπλα δισκοφρενα ειχε ενα μοτερ που ανεβαζε 20κ και ενα πλαισιο περιμετρικο αλουμινιου και αντιστοιχο ψαλιδι κατευθειαν απο τα sbk της εποχης


Α γι'αυτο στα motoGP φτιαχνουν τα πλαισια ελεγχομενα ελαστικα...
δεν ξέρω αν αστειεύεσαι (εγώ σίγουρα κάνω πλάκα με τα περισσότερα γιατί λίγο με κούρασε το θάψιμο μιάς προφανέστατα γαμάτης μοτοσικλέτας, δεν με νοιάζει το πράγμα επαρκώς για να καυγαδίσω κιόλας) αλλά εντελώς άλλη φιλοσοφία σχεδιασμού και άλλες δυνάμεις άσφαλτος και χώμα. Και στα GP έχει αλλάξει ο σχεδιασμός από τις εποχές των πλαισίων "νταμάρι" σε πλαίσια που παραμορφώνονται, σε ψαλίδια που παραμορφώνονται για να παραλαμβάνουν δυνάμεις και να αυξήσουν την σταθερότητα.
τα πλαισια απο σουμιεδες αρχισαν να γινονται νταμαρια στα μεσα του 80 οταν καταλαβαν οτι οταν σουσταρει ολο δουλεια δε γινεται...και μετα ανακαλυψαν στα τελη της δεκαετιας οτι ουτε τα νταμαρια δουλευουν οποτε επρεπε να υπαρχουν ελεγχομενες στρεβλωσεις....και γι αυτο βλεπετε υπαρχουν αγωνες με τα διχρονα κτηνη της εποχης οπου ο ντουχαν και οι λοιποι με τους πιο διστροπους κινητηρες εβερ και σκατολαστιχα τις εποχης πηγαιναν παντου ταπα και γαμιωντας....και γι αυτο οδηγιοντουσαν τα μηχανακια φυσικα...δεν ανακαλυψαν τις ελεγχομενες στρεβλωσεις περυσι


Nαι, ηταν λιγο φαση σαρκασμου, οτι κατα πασα πιθανοτητα σε ολοκαινουριο μηχανακι μαλλον δεν κανανε γυφτια να παιξουν με το πλαισιο οπως λεει ο pumba, μαλλον ξερουν τι κανουν. Το κανουν ηδη οι σχεδιαστες σε αγωνιστικες μηχανες. Αλλα διαφωνω για τις διαφορες σχεδιασμου ασφαλτου και χωματος, και στις δυο περιπτωσεις το πλαισιο δεχεται στρεβλωσεις απο τις ιδιες δυναμεις, τις ανομοιομορφίες του οδοστρωματος. Εαν κανανε τα πλαισια ελαστικα στα motoGP ως προς τις πλευρικες δυναμεις θα κλαιγανε μανουλες...

Κατα τα αλλα, αυτο που κανανε στο 790 ειναι να μειωσουν το βαρος βαζοντας τον κινητηρα σαν φερον κομματι του πλαισιου. Kατι που εχει κανει μια αλλη μεγαλη βαυαρικη εταιρια με μια συγκεκριμενη σειρα μοτο απο το 1992 εως και σημερα, που μαλλον γνωριζει τεραστια επιτυχια... Ναι το 950/990 ειχε πλαισιο χωροδικτυωμα και υποπλαισιο στραντζα (που και το χωροδικτυωμα κολλημενες στραντζαριστες σωληνες ειναι αλλα τεσπα). Το 790 εχει τον κινητηρα φεροντα, και ενα ολοκληρο χωροδικτυωμα για υποπλαισιο. ΑΝ καταφερεις να σπασεις αυτο το υποπλαισιο απο το γαιδουροφορτωμα ή τα αλματα, τοτε απλα το ξεβιδωνεις και βαζεις αλλο, δεν βαζεις ολο το μηχανακι αγγελια στο καρ "μονο για ανταλλακτικα". Εμενα αυτο μου φαινεται εξελιξη.
φυσικα και κανανε γυφτια....το μηχανακι σχεδιαστηκε εξ αρχης με σκοπο να εχει ΕΛΑΧΙΣΤΟ κοστος, χωρις απλα να κανουν τα τραγικα χαλια των ιαπωνεζων, δηλαδη σιδερο παντου ωστε να φτασει να ζυγιζει 250 κιλα....τα υποπλαισια ας τα αφησουμε στην ακρη γιατι δεν παιζουν κανενα απολυτως ρολο στην αποδοση και συμπεριφορα της μοτο...Απλα η κτμ, εχοντας χτισει ενα δυνατο brand name τοσα χρονια, και εχοντας πλεον ενα ονομα συνωνυμο με επιδοσεις και καβλαντα, εξαργυρωνει τα credits της βγαζοντας απλα χρημα πουλωντας φυκια για μεταξωτες κορδελες....φυσικα και ξερουν οτι κανεις δε θα εξαντλησει τα αρκετα χαμηλοτερα ορια, οποτε το κανουν ετσι...εξαλλου, εχουν παρει χαμπαρι οτι ο κοσμος πλεον δεν θελει ουσια αλλα οθονουλες και λαμπακια


Nομίζω η αρχαιολαγνεία όταν έχει να κάνει με μοτοσυκλέτες οφείλεται στο ότι παλαιότερα μοντέλα ίσως μας θυμίζουν τις πρώτες εμπειρίες μας ή τα πιο νεανικά μας χρόνια. Αν βεβαια καποιος θελει να εχει την ελευθερία να "κακομεταχειρίζεται" τη μηχανή του ή να μπορεί να τη συντηρεί αρκετά εύκολα και φτηνά ναι ίσως μια μηχανή 20ετίας να είναι "καλύτερη" για τέτοια χρήση...ή αμα θέλει να πάρει ενα παλιό μηχανάκι και να το αναπαλαιώσει ο ίδιος δεν εχει νοημα να αγοράσει ενα CRF1000L...ενα XRV650 είναι σίγουρα καταλληλότερο για κάτι τέτοιο...Για το μέσο αναβάτη ή καλύτερα για την πλειοψηφία των αναβατών καμία XRV650 του 1988 δε θα είναι ποτέ καλύτερη από ένα CRF1000L του 2018...Πριν καταλήξω εκει που είμαι τώρα δλδ σε σύγχρονο μηχανάκι σχετικά με ρετρό εμφάνιση το είχα σκεφτεί να αναπαλαιώσω κατι πολύ φτηνότερο, όχι με τα δικά μου χέρια φυσικά. αλλά εν τέλει όταν η μηχανή ειναι το καθημερινό σου μέσο δεν έχει νόημα. Το καινούριο και πιο σύγχρονο είναι πάντα πιο ικανό, μπορεί να μην είναι το πιο κατάλληλο πάντα αλλά δεν έχει νόημα στην καθημερινότητά σου να μην έχεις π.χ. abs. αλλο το να εχεις τη δυνατότητα να το απενεργοποιείς και άλλο να μην έχεις καθόλου. εχε το και ας μη χρειαστεί να επέμβει ποτέ.
Οπότε στο δίλημμα 950/990 ή 790/1090 πάντοτε θα κερδίζει το 790/1090 για μένα. Αν δεν έχω το μαρούλι για 790/1090 θα περιμένω μερικά χρόνια να πέσουν οι τιμές στα μεταχειρισμένα και θα το πάρω τότε.
επειδη γραφω αλλα για καποιο λογο (που δεν καταλαβαινω) δεν γινομαι αντιληπτος...δεν μιλαμε για καμμια αρχαιολαγνεια....στην περιπτωση του 950/990 μιλαμε για ενα μηχανακι που ηταν στην παραγωγη μεχρι το 2012(???) απαραλλακτο και ουσιαστικα ηταν το καλυτερο μηχανακι στην κατηγορια και το μετρο συγκρισης ακομα και σημερα....
οποτε δε μιλαμε για κατι αρχαιο αλλα για κατι που ηταν πριν 5 χρονια στην παραγωγη και το αλλαξαν γιατι απλα 10 χρονια επρεπε να δειξουν οτι θα βγαλουν κατι αλλο....

δεν εχω κανενα προβλημα με τα μετρια μηχανακια....δεν ειμαι και κανενα τρελο τιμονι του λογου μου, ενας αξιοπρεπης γληγορος αναβατης του μεσου ορου ειμαι....ωστοσο ειναι ξεφτυλα το 2018 που εχουμε φτασει να πωλουνται τετοιες μαλακιες και ο κοσμος οχι μονο να μη βλεπει ποσο παπαριες ειναι αλλα να θεωρει και καλυτερα απο τα παλαιοτερα...

ειμαι ανθρωπος της εξελιξης και της τεχνολογιας μεχρι το κοκκαλο, ωστοσο αδυνατο να δω οποιαδηποτε εξελιξη, το μονο που βλεπω ειναι πισωγυρισμα....

στο 2019 που αισιως βαδιζουμε η τεχνολογια εχει φτασει να μπορει να δωσει φτηνες λυσεις μεταβλητων αυλων εισαγωσης, σοφιστικε κλαπετα εξατμισεων, live mapping χαρτων καυσιμου και αναυλεξης κινητηρων για να μη χρειαζεται ακομα να ασχολουμαστε σα μαλακες να ρυθμιζουμε μειγματα και αναφλεξεις, η παρασκευη καρμπον κομματιων δομικων πλεον ειναι τσαμπα αλλα αντι να παμε προς τα εκει παμε προς τα πισω...stressed κινητηρες λες και ειμαστε στο 70, μοτερακια στη σειρα για να βγαινει και τσαμπα το κομματι χυτο ολο και λεμε οτι το κανουμε για βαρος και κωλοκυθια τουμπανα....ζουμε στην εποχη της κορυφωσης των μεταβλητων χρονισμων, του τουρμπο και της υπερτροφοδοτισης και υβριδικων συστηματων και οι μαλακες στην κτμ και την καθε κτμ που λενε οτι κανανε την παπαρια που κανανε για να γλιτωσουν βαρος, δε μπορουσαν να σκεφτουν να βαλουν ενα μοτερ 400 κυβικα 25 κιλα και τουρμπο στα 100+ αλογα, και σκεφτηκαν οτι ο μονος τροπος για να μειωσουν το βαρος εινια να πεταξουν το μισο πλαισιο και περιμενουν τον pumba να τους το πει....

θελουν να το κανουν καλο στο χωμα υποτιθεται αλλα δε σκεφτηκαν οτι ενα μικρο ηλεκτρικο μοτερακι στην μπροστινη ροδα θα αναβαθμιζε τις δυνατοτητες στο χωμα κατα 500%....και προσεχτε...δε μιλαω για τιποτα τρομερες τεχνολογιες...πλεον ο καθενας τα κανει και στο γκαραζ του αυτα τσαμπα....και με δεδομενα μαζικης παραγωγης το κοστος θα ηταν το ιδιο με αυτο ενος κορυφαιου μοτο του 90-2000-2010

η περιμενουν εμενα λοιπον η καταλαβαν οτι το τσαμπε με την προφαση του καλου και το ''ξερω εγω εμπιστευσου με'' θα πουλησει το ιδιο και ο κοσμος θα το αγοραζει σα χανος γιατι εχει μπλουτουθ και ασυρματη φορτιση και λεντ φωτακια...

οσοι λοιπον βλεπετε γαματα τα νεα μηχανακια, μπραβο, και σε ανωτερα, και οσοι τα βλεπετε εξελιγμενα μαλλον δεν εχετε ιδεα για το τι σημαινει εξελιξη....σχεδον ολα τα μηχανακια εμειναν εντελως στασιμα απο τα μεσα του 2000 μεχρι και λιγο μετα το 2010 και καπου εκει αποφασισαν οτι παραειναι καλα και οτι θα μπορουσαν να τα κανουν λιιιιιγο χειροτερα για να μειωσουν τα κοστη....τα οποια κοστη ομως δε περνανε στην τελικη τιμη απ οτι φαινεται μιας και οι τιμες τους ειναι στο θεο....

οταν λοιπον η κτμ εβγαλε για 13900 ενα αγωνιστικο μηχανακι το 2003 στο δρομο χρησιμοποιωντας κορυφαια τεχνολογια και αγωνιστικη εμπειρια....δε γινεται να βγαζει αυτη τη μαλακια το 2019 15000+....για 10κ που τοσα αξιζει μαξ ναι, θα ηταν μια χαρα...

ενα μετριο μηχανακι του σημερα ειναι καλυτερο απο ενα μετριο μηχανακι απο τις αρχες του 2000....ενα μετριο του σημερα ομως δεν κλανει μια μπροστα σε ενα κορυφαιο της δεκαετιας του 2000...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
To αρχαιολαγνεία αφορούσε το παράδειγμα με την Africa Twin όχι για το 990...Το ότι επίσης θα μπορούσαν να επιλέξουν κάποιες λυσεις πιο εξελιγμένες αλλά δεν το κάνουν αυτό πάλι δε σημαίνει ότι ένα μηχανάκι 2018 είναι χειρότερο από τον προκατοχό του που σχεδιάστηκε 10-20 χρόνια πιο πριν. Δεν ξερω γιατι μια εταιρια μπορει να εφαρμοσει φτηνες λυσεις εξέλιξης αλλα δεν το κάνει, δεν ξερω αν φταίνε οι περιορισμοί στους ρύπους.
Εσύ θεωρείς δηλαδή ότι ο κινητήρας του 990 είναι καλύτερος από αυτόν του 1090; σε τι από όλα; σε γραμμικότητα; σε ροπή; σε ιπποδύναμη; σε κατανάλωση; σε απουσία κραδασμών; σε αξιοπιστία; σε ομαλή λειτουργία; Τα ερωτήματα δεν είναι ρητορικά. Εννοώ ότι δεν έχω ψάξει ή ασχοληθεί με τα χαρακτηριστικά του 990 οπότε δεν ξέρω πραγματικά αν είναι ο κινητήρας του σε κάτι καλύτερο από του 1090...
Το θέμα της αξιοπιστίας είναι επίσης ενα μεγάλο θέμα που παίζει ρόλο για κάποιους να χαρακτηρίσουν ενα μηχανακι ως καλύτερο...
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Βρε συ Πούμπα γιατί τόση επιθετικότητα στον γραπτό σου λόγο και στην τελική για ένα μηχανάκι που δεν θα αγοράσεις .
Δεν καταλαβαίνω τι προσπαθείς να αποδείξεις,ότι όλοι εμείς δεν ξέρουμε και εσύ ξέρεις ,ότι είμαστε κουτάβια ;
Ασκείς κριτική για κάτι που το έχεις δει μόνο από φωτογραφίες , ούτε καν το έχεις καβαλήσει ,δεν λέω αν έχεις οδηγήσει το συγκεκριμένο μοτέρ ,γιατί ούτε αυτό το έχεις κάνει .

Πριν κάνα δυμηνο άκουσα άλλη μια κριτική χωρίς βάση πάλι από κάποιον "ειδικό",ότι.το μηχανάκι δεν είναι καλό στο χώμα γιατί έχει μεγάλο τεποζιτο χαμηλά και δεν μπορείς να βγάλεις πόδι μπροστά να στρίψεις στα μπερμ.

Καλό το 950 ,πολλοι το έχουμε πάει ταξίδι ,βόλτα , κτλ
Αλλά όντως προσπαθείς να μας πείσεις ότι είναι το καλύτερο μηχανάκι στον κόσμο ?

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να μην πάρει το 790,επειδή δεν είναι αυτό που είχες φανταστεί εσύ ;

Και στον τελική μηχανάκι είναι ,αν δεν βγει καλό ,για τον κάθε αγοραστή θα το πουλήσει και θα πάρει πεμφε .

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Βρε συ Πούμπα γιατί τόση επιθετικότητα στον γραπτό σου λόγο και στην τελική για ένα μηχανάκι που δεν θα αγοράσεις .
Δεν καταλαβαίνω τι προσπαθείς να αποδείξεις,ότι όλοι εμείς δεν ξέρουμε και εσύ ξέρεις ,ότι είμαστε κουτάβια ;
Ασκείς κριτική για κάτι που το έχεις δει μόνο από φωτογραφίες , ούτε καν το έχεις καβαλήσει ,δεν λέω αν έχεις οδηγήσει το συγκεκριμένο μοτέρ ,γιατί ούτε αυτό το έχεις κάνει .

Πριν κάνα δυμηνο άκουσα άλλη μια κριτική χωρίς βάση πάλι από κάποιον "ειδικό",ότι.το μηχανάκι δεν είναι καλό στο χώμα γιατί έχει μεγάλο τεποζιτο χαμηλά και δεν μπορείς να βγάλεις πόδι μπροστά να στρίψεις στα μπερμ.

Καλό το 950 ,πολλοι το έχουμε πάει ταξίδι ,βόλτα , κτλ
Αλλά όντως προσπαθείς να μας πείσεις ότι είναι το καλύτερο μηχανάκι στον κόσμο ?

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να μην πάρει το 790,επειδή δεν είναι αυτό που είχες φανταστεί εσύ ;

Και στον τελική μηχανάκι είναι ,αν δεν βγει καλό ,για τον κάθε αγοραστή θα το πουλήσει και θα πάρει πεμφε .

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

κατ αρχην, δεν εχω καμμια επιθετικοτητα προς κανεναν προσωπικα...ουτε προσπαθω να αποδειξω κατι...αυτα που λεω ειναι απλα γεγονοτα και τιποτα παραπανω...επισης συνηθίζεται ο κοσμος να ακολουθει απλα τη μαζα...γιατι ετσι....αν λενε οτι παμε μπροστα, παμε μπροστα....

αν εχεις στοιχειωδεις γνωσεις μπορεις να καταλαβεις παντα αρκετα πραγματα για το τελικο αποτελεσμα...και αυτο δε σημαινει οτι αν δεν τις εχεις εισαι χαζος/βλακας/κουταβι η οτιδηποτε αλλο....απλα δεν εχεις τις γνωσεις....οπως επισης δεν ειναι αναγκη να δοκιμασεις τα παντα για να μπορεις να κρινεις τι γινεται και τι οχι...δε χρειαζεται να φαω πατσα για να ξερω οτι δε μαρεσει ουτε να πιω χλωρινη για να διαπιστωσω αμα θα παθω δηλητηριαση ....ουτε χρειαζεται να βαλω καμμια π!@#τσα στον κωλο απλα για να μπορω να εκφερω αποψη για το αν μαρεσει η οχι :fun

αλλα μετα απο εμπειρια που με τον καιρο μαζεύτηκε μπορω να κρινω εστω και απομακρισμενα ποτε κατι θα ειναι οκ και ποτε οχι κανοντας μια εκτιμηση που σε γενικες γραμμες θα πεσω μεσα...οταν ο αλλος γραφει στο σχολιο τυπου οτι ο τροχος 21 ιντσων μπροστα του εμοιαζε για 19αρης στην οδηγηση, δε χρειαζεται να οδηγησω το μηχανακι για να καταλαβω οτι λεει βλακειες, η οτι απλα λεει ψεμματα....

δεν αναφερα πουθενα οτι το 950 ειναι το καλυτερο μηχανακι στον κοσμο...ηταν πολυ ξεκαθαρο αυτο που εγραψα και θα το επαναλαβω και τωρα...το 2003 η κτμ εβγαλε στην παραγωγη ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να βγαλει...αξιοποιώντας την τεχνολογια του τοτε στο επακρο....15 χρονια μετα το καλυτερο που μπορει να βγαλει ειναι το 790????


εχω ξαναγραψει πανω απο μια φορα οτι το μηχανακι σιγουρα δε θα ειναι κακο....μια χαρα θα ειναι και αξιοπρεπεστατο....απλα ουτε οσο καλο θα μπορουσε να ειναι, θα ειναι, ουτε καμμια εξελιξη εχει πανω του...και το κερασακι της τουρτας....θα το χρεωσουν και 15κ....
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Δυστυχώς αν διαβάσεις τα ποστ που έχεις γράψει εσύ ο ίδιος πιο πάνω και τις λέξεις που χρησιμοποιείς θα καταλάβεις ότι το μόνο που βγάζεις είναι μια επιθετικότητα και τίποτα άλλο .
Δεν θα έπαιρνα 950-990 γιατι υπάρχουν καλύτερα μηχανάκια για εμένα αυτή τη στιγμή στην παραγωγή από ενα κομμένο μοντέλο πχ το 1090R .

Δεν βλέπω το 2019 τι έχει να μου προσφέρει το 9χ0 ;
Ένα μπροστινό που χρειάζεται βελτίωση σε σχέση με το xplore.
Αυτό το λέω καθαρά και εγώ από συσσωρευμένη εμπειρία .
Ένα μοτέρ που οκ πάει αλλά ως εκεί , δύσκολο στα σέρβις , με αρκετές βλάβες (μικροπροβλήματα)που σε ταλαιπωρούν, το δικαβαλο είναι απαγορευτικό λόγο θερμοκρασίας και κατανάλωση μεγάλη για την ιπποδύναμη του .

Και κλείνω λέγοντας ότι το τοπικ είναι για το 790 και όχι 9x0 Vs 790

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom