KTM 790 Adventure

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Onroad ξέχασες τα φρένα διπίστονα με γλίστρα εναντίον τετραπίστονων και κινητήρας που δικάβαλο με 6η αρνείται να επιταχύνει στα 120 και θέλει κατέβWTF χίλια κυβικά, μόνο στο SMT δούλευε σωστά το μοτέρ. Για το 400 του κάποτε κατάλαβα, πάλι spec wars και δεν έχει νόημα να το συζητάμε άλλο, εκτός αν παίζουμε υπερατού και ναι, τότε κερδίζει. Η τίμια σύγκριση είναι CBR400 εναντίον ΖΧ6 και τότε κλάμα, αλλιώς πες CB400 εναντίον Ζ650 που πάλι κλάμα.

Το είπα και πριν πιο διακριτικά, το bashing γιατί έτσι θέλετε οι 9Χ0άρηδες, το οποίο bashing το κάνετε και στο 1Χ90 από το 2013 ως σήμερα με τα ίδια επιχειρήματα ακριβώς, έχει καταντήσει πιο γραφικό και από γιάπη με GS ADV στην γνωστή πλατεία της Αθήνας για καφέ, πιο αστείο από κάγκουρα με ξετάπωτες ρέμους στο τιντιέμ. Και είναι προφανές ότι η ρητορική σας βγαίνει σε προσωπικό όφελος αφού κάποια άλλα πρόβατα πληρώνουν 12 και 13 χιλιάρικα για ΚΤΜ 990R του 2012, επτά ετών μηχανάκια θέλουν να τα δώσουν όσο τα πήραν γιατί είναι ΤΡΟΥ και κωλέκτορς. Πέρα λοιπόν από την τσέπη σας, πρακτικά άλλο κάτι δεν βλέπω σαν ισχυρό επιχείρημα, σόρι. Η πρόοδος είναι πρόοδος και κάθε φορά που ανεβαίνει κάποιος σε μηχανάκι καινούριο το καταλαβαίνει. Φαίνεται και το που κόβονται λεφτά φυσικά, το συνολικό ισοζύγιο πάντα υπέρ του καινούριου είναι.


onroad σε ποιό νήμα είναι αυτό που έβαλες; Δύο έχει στην κατηγορία "ridiculous street bikes with 100 cpus" και δεν το είδα σε κανένα από τα δύο
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Onroad ξέχασες τα φρένα διπίστονα με γλίστρα εναντίον τετραπίστονων και κινητήρας που δικάβαλο με 6η αρνείται να επιταχύνει στα 120 και θέλει κατέβWTF χίλια κυβικά, μόνο στο SMT δούλευε σωστά το μοτέρ. Για το 400 του κάποτε κατάλαβα, πάλι spec wars και δεν έχει νόημα να το συζητάμε άλλο, εκτός αν παίζουμε υπερατού και ναι, τότε κερδίζει. Η τίμια σύγκριση είναι CBR400 εναντίον ΖΧ6 και τότε κλάμα, αλλιώς πες CB400 εναντίον Ζ650 που πάλι κλάμα.

Το είπα και πριν πιο διακριτικά, το bashing γιατί έτσι θέλετε οι 9Χ0άρηδες, το οποίο bashing το κάνετε και στο 1Χ90 από το 2013 ως σήμερα με τα ίδια επιχειρήματα ακριβώς, έχει καταντήσει πιο γραφικό και από γιάπη με GS ADV στην γνωστή πλατεία της Αθήνας για καφέ, πιο αστείο από κάγκουρα με ξετάπωτες ρέμους στο τιντιέμ. Και είναι προφανές ότι η ρητορική σας βγαίνει σε προσωπικό όφελος αφού κάποια άλλα πρόβατα πληρώνουν 12 και 13 χιλιάρικα για ΚΤΜ 990R του 2012, επτά ετών μηχανάκια θέλουν να τα δώσουν όσο τα πήραν γιατί είναι ΤΡΟΥ και κωλέκτορς. Πέρα λοιπόν από την τσέπη σας, πρακτικά άλλο κάτι δεν βλέπω σαν ισχυρό επιχείρημα, σόρι. Η πρόοδος είναι πρόοδος και κάθε φορά που ανεβαίνει κάποιος σε μηχανάκι καινούριο το καταλαβαίνει. Φαίνεται και το που κόβονται λεφτά φυσικά, το συνολικό ισοζύγιο πάντα υπέρ του καινούριου είναι.


onroad σε ποιό νήμα είναι αυτό που έβαλες; Δύο έχει στην κατηγορία "ridiculous street bikes with 100 cpus" και δεν το είδα σε κανένα από τα δύο


οκ μας επιασες...να πουλησουμε τα παλια θεμε σε κοροιδα...δε το ηξερα οτι ησουν κατι σαν ντετεκτιβ να ξερω να μαζευτω μη ανακαλυψεις και εμενα και τη ρητορικη μου

:mkms:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το νήμα αυτό τρέχει από το 2016....και λόγω αναμονής έχουν γραφτεί διάφορα άσχετα εντελώς με το 790.
Τωρα που φτάσαμε στην τελική ευθεία, νομίζω ότι είναι καλό να κάνουμε λίγο υπομονή και να το κρίνουμε από κοντά, χωρίς προστριβές.
Εγώ προτείνω όταν έρθει του Κωστή.... Να μας πάει σε μια ταβέρνα να μας κεράσει ένα βόδι και να τα πούμε εκεί από κοντά. :fun
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το εχει παραγγείλει κανείς ή ας πουμε εχει κανονισει καποιο test ride; υποτίθεται ότι τα πρωτα φτάνουν το μαρτιο στην ελλαδα...
Θα έχουμε ένα από τα πρώτα στην παρέα μας.... Λεμεεεεε!
Αυτόν που θα κερασει το βόδι.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Mα γιατι, πιο πολλη πλακα εχει να συγκρινουμε μηχανακια σαν τα υπερατου, συγκρινοντας αφηρημενα νουμερα χωρις να εχουμε καν δει απο κοντα τα οχηματα που παιζουνε...

Κι εγω δεν ειμαι κανενας τρελος μαστορας, ενας ταπεινος μαστροχαλαστης ειμαι που πιανουν τα χερια μου και σκαμπαζω απο μηχανικη δυο πραγματα. Λεω λοιπον οτι πχ τουρμπο σε ΤΡΟΥ ονοφ μηχανακι θα ηταν μια αποτυχια, 1ον με τον τροπο που "δινει" ενα τουρμπο, που οσο και να το ρυθμισεις λιγο αποτομο θα ειναι, ασε που με το turbo lag δεν θα βολευε και πολυ στο χωμα (το 90% του χρονου, θα ηταν ψοφιο) και 2ον αν μασησει η φτερωτη χωματα/λασπες/χαλικια την εκατσες. Ασε που και 250αρι να ηταν το μοτερ,με το τουρμπο και τις σωληνωσεις του πιανει ανετα βαρος απο 800αρι μοτερ.

Επισης, ανθρακονηματινα πλαισια και φεροντα στοιχια προς το παρον εχουμε δει μονο σε μηχανακια υπερεξωτικα, το HP4 RACE και το 1299 Superleggera, και τα δυο καπου στα 80,000ευρω. Και δεν λεω οτι δε μπορουν να φτιαξουν πλεον πιο φθηνα πλαισια αμα τα βγαλουν σε μαζικη παραγωγη, αλλα το ανθρακονημα μετα θελει να το περασεις απο αξονικη τομογραφια με τρομερα λεπτομερη απεικονιση, γιατι η παραμικρη αστοχια σημαινει καταστροφη, και εκει ειναι που ανεβαινει το κοστος. Εκει ομως που πιστευω οτι ειναι το μεγαλυτερο προβλημα ειναι οτι ναι μεν το κραμα ανθρακονηματων ειναι πιο ελαφρυ σαν δομικο στοιχειο, αλλα για να "πιασει" τις ιδιες αντοχες φορτιων οπως ενα αλουμινενιο ή χαλυβδινο πλαισιο θελει περισσοτερο υλικο. Παλι ελαφρυτερο θα ειναι ,αλλα θα πιανει πολυ μεγαλυτερο ογκο, κατι που σε ον-οφ μηχανακι δεν το θελουμε.

Το ιδιο και με το ηλεκτρικο μοτερακι στον μπροστινο τροχο. Το μοτερακι εχει βαρος. Θελει επισης και μπαταριες. Και λιθιου να ειναι παλι ειναι βαρος. Αλλα κυριως ογκος. Και τα δυο δεν τα θελουμε σε ονοφ. Αλλα το 950/990 δεν ειχε ηλεκτρικο μοτερακι κι ομως παλι ηταν το καλυτερο αντβε μηχανακι εβερ, γιατι να βαλουν στο 790?

Η ΚΤΜ εκανε τεραστια επιτυχια με το 950/990 adventure για εναν και μοναδικο λογο. Ενω οοολα τα αλλα αντιστοιχα μοτο δεν ειχαν σχεδον καμια σχεση περα απο το ονομα με τα εργοστασιακα που ετρεχαν στα ραλλυ, η ΚΤΜ εβγαλε στην παραγωγη το 950 σχεδον αυτουσιο, κατα 90% ιδιο με εκεινο που ετρεχε ο Μεονι. Ναι, το 950 ηταν ηδη πολυ μπροστα απο την εποχη του, το εχουμε ξαναπει. Το να επιμενουμε οτι το 790 ειναι μια φτηνη κινεζια για χοντρους κοντους καρεκλαδες ποζερια των καφετεριων με βαθιες τσεπες ετσι γιατι επειδη αφου ειναι λιγο τραβηγμενο. Ας βγει πρωτα να κυκλοφορησει, να το δουμε και στην πραξη , κι εαν εχει κανει τη γυφτια η ΚΤΜ να φτιαξει ενα μηχανακι απομιμηση για να πουλησει τοτε να τους κραξουμε οσο δεν παει. Πολυ αμφιβαλλω ομως οτι αποφασισαν να αυτοκτονησουν ετσι ξαφνικα.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Θα έχουμε ένα από τα πρώτα στην παρέα μας.... Λεμεεεεε!
Αυτόν που θα κερασει το βόδι.
Είναι αυτό που λέμε...εμ μας χρωστούσαν εμ θα πληρώσουμε και για το βόδι. Καλοτάξιδο.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Κλάμα απλά

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εσυ μην μιλας...Πηγες και πουλησες την μαυρη Μ..ναρα για τον παπαγαλο!!:friend:
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Σαφώς και υπάρχει εξέλιξη από το 2003 έως σήμερα... αυτά θα έλειπε να μην υπήρχε!!!
Όσοι επικρίνουμε (πριν δούμε) το 790R το κάνουμε γιατί πιθανότατα το περιμέναμε κάπως αλλιώς (πέρα από το αισθητικό)...

Δεν είναι τόσο το αν το 790R είναι καλύτερο από το 950, πιθανότατα να είναι (η εξέλιξη που λέγαμε), μα κυρίως είναι πιο ταιριαστό στις επιταγές της σημερινής εποχής.
Γι' αυτό και δε θα συμφωνήσω με τον φίλο pumpa οτι με το 950 η ΚΤΜ έβγαλε τότε το καλύτερο που μπορούσε ενώ με το 790 σήμερα ένα μέτριο μηχανάκι.
Το 790 εν έτει 2019 είναι -κατά την εταιρεία- το καλύτερο, αυτό που ζητάει η αγορά σήμερα και θα πουλήσει παρά τα 15 χιλιάρικα... κάτι παραπανω ξέρουν οι μάνατζερ από μας...

Το πως εξελίχθηκε η αγορά της συγκεκριμένης (και όχι μόνο) κατηγορίας μοτοσυκλετών τα τελευταία 15 χρόνια είναι μάλλον που μου(μας) κάθεται στο λαιμό... ότι ο υποψήφιος αγοραστής σήμερα δίνει μεγαλύτερη σημασία στο μέγεθος της tablet οθόνης, στους χάρτες οδήγησης, στη συνδεσιμότητα με το iphone και στις ηλεκτρονικές αναρτήσεις (άσχετα αν δουλεύουν κάποιες φορές χειρότερα από τις συμβατικές)... παρά στα υψηλής ποιότητας περιφεριακά και στον ready-to-race χαρακτήρα.

Τα 950/990 πέρα από το ότι σηματοδότησαν την εποχή τους, δηλώνουν και μια διαφορετική προσέγγιση του τρου αντβε από αυτή που ακολουθούν οι εταιρείες σήμερα. Το αν αυτή η προσέγγιση εκφράζει πιθανόν καλύτερα κάποιους από μας, αυτό δεν μας κάνει αρχαιολάγνους φίλε amyrou...
Προσωπικά χειροκρότησα την άφιξη της Africa Twin πριν 3 χρόνια, χωρίς 160 άλογα και ένα σκασμό ηλεκτρονικά... Το ότι η Honda επέλεξε τελικά να ακολουθήσει τις τάσεις της εποχής με ride-by-wire, 3 χάρτες κλπ κλπ (χωρίς να χρειάζεται κατ' ανάγκη απλά για πει "και το δικό μου έχει") είναι μια άλλη ιστορία...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στο πως θα πουλησουν περισσοτερα κι οχι ιδανικοτερα μηχανακια, σιγουρα ειναι αυθεντιες οι μανατζερ.
Όπως και στην ανάλυση εννοιών τύπου adve...
Η αγορά και οι χρήστες το ορίζουν και αυτοί το αναλύουν και προσφέρουν προϊόντα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα 950/990 πέρα από το ότι σηματοδότησαν την εποχή τους, δηλώνουν και μια διαφορετική προσέγγιση του τρου αντβε από αυτή που ακολουθούν οι εταιρείες σήμερα. Το αν αυτή η προσέγγιση εκφράζει πιθανόν καλύτερα κάποιους από μας, αυτό δεν μας κάνει αρχαιολάγνους φίλε amyrou...
"Μία διαφορετυική προσέγγιση" από το σήμερα, αυτό προκύπτει από που;

Ας ανατρέξουμε στο mega test του MOTO περιοδικού που το έχω πρόχειρο από το έτος 2011. 98,9 ίπποι, 8.6 κιλά ροπής, 237 κιλά γεμάτο και μοτέρ που φαίνεται στο δυναμόμετρο (και που το έχω οδηγήσει και επιβεβαιώνεται στην πράξη) ότι "γυρνάει" καλύτερα από τις 5000 και πάνω. Και στο τεύχος το φετινό, 133,9 ίπποι, 11,8 κιλά ροπής, 240 κιλά γεμάτο, κατανάλωση ένα λίτρο/100χλμ λιγότερο από το 990 και μοτέρ που "ράβει" από πολύ χαμηλά. Διαδρομές αναρτήσεων πάνω/κάτω ίδιες, με καλύτερη ποιότητα στο σήμερα, tubeless λάστιχα σε ίδια διάσταση τροχών, καλύτερα φρένα, καλύτερα φώτα το 1290. Και καλύτερο ABS και TC και ότι θες και δεν θες μαζί.

Τα νούμερα λοιπόν λένε ότι το 1290 ακολουθεί την ίδια ακριβώς προσέγγιση με το 990, καίτοι έχουν πάθει λαλά οι κάτοχοι 990 από το 2013 για την δήθεν χαλασμένη συνταγή, πράγμα το οποίο ουδείς πλην των λαλημένων έχει διαπιστώσει. Οπότε τις κραυγές τις αντιμετωπίζω με συμπάθεια "τσώπα τσώπα" όσο δεν χαλάνε την συζήτηση. Το να κατουράμε το θέμα του 790 γιατί κάποτε κάποιος κάτι κάπου δεν έχει λογική όμως, απλό τρολάρισμα είναι και μειωτικοί/απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί για την μοτοσικλέτα έπεσαν βροχή αναίτια. Κάναμε και λίγη πλάκα με τον k0k0s μήπως και ελαφρύνει η συζήτηση, εις μάτην.

Το 790 είναι μιά ΝΕΑ προσέγγιση στο θέμα adventure. Δεν κατάλαβα γιατί το συγκρίνουμε με το 990 ή το οποιοδήποτε 950. Μηχανάκι σαν το 790 δεν είχε ποτέ η ΚΤΜ, οπότε δεν υπάρχει σύγκριση με τίποτα από το παρελθόν της. Μηχανάκι 205-210 κιλά γεμάτο με αυτήν την ιπποδύναμη, αυτή την αυτονομία, με σέλα για δύο, δεν είχε ποτέ καμία mainstream εταιρία. Όλες οι λατρεμένες αρχαιολογίες τύπου άφρικα, τενερέ, κατζίβα (χαριστικά γιατί ήταν πιο σπάνιο από ελέφαντα και είναι πανέμορφο και θέλω ένα έστω να το βλέπω), τίγρης 850/900, ήταν πιο βαριές με γεμάτο ντεπόζιτο (μετρήσεις περιοδικών) με αναρτήσεις ανέκδοτα, με πλαίσια ο-μι-τζι, με κατανάλωση άστα να πάνε. Δεν αναφέρω καν τον άλλο ελέφαντα στο δωμάτιο, ο οποίος τόσα χρόνια βλέπει τις πωλήσεις όλων των τρου και γελάει, σπάζοντας ρεκόρ κάθε χρόνο.

Τρελή μαγκιά και σεβασμός γιατί άκουσε την αγορά, έδρασε και έβγαλε αυτό που πρέπει και αυτό που "ζητάει" ο κόσμος της περιπέτειας έστω και αργά και μάλιστα χτύπησε όχι μόνο στα 790 αλλά και στα 450 ράλι στον κατάλογο και 390 του χρόνου, όσο η Yamaha πίνει το σάκε της αργά και τελετουργικά. Οι δε άλλοι, ύπνο βαθύ. Το αν ο αγοραστής θα ζήσει αφού ψωνίσει το "όνειρο" όση περιπέτεια ζει και ο κάτοχος GS-ADV που χαζεύει φωτό με ερήμους και βουνά του καταλόγου της γνωστής εταιρίας αξεσουάρ και λάιφσταιλ ρουφώντας εσπρέσο λούγκρο εεεεε λούνγκο ήθελα να πω με το δαχτυλάκι τεντωμένο είναι δικό του θέμα. Το μηχανάκι σίγουρα μπορεί να πάει πιο μακριά από κάθε άλλο μεγάλο του σήμερα και του χτες. Είναι πιο ελαφρύ, έχει μεγαλύτερη αυτονομία και δεν θυσιάζει πουθενά τις εκτός δρόμου ικανότητες για να πουλήσει φύκι για κορδέλα. Το οποίο είναι ηλίου φαεινότερο.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Στο πως θα πουλησουν περισσοτερα κι οχι ιδανικοτερα μηχανακια, σιγουρα ειναι αυθεντιες οι μανατζερ.
Κι όχι μόνο...ξέρουν και πως να δημιουργούν νέες ανάγκες, τάσεις και τρόπους ζωής, πως να δημιουργούν νέες αγορές και φυσικά, ξέρουν πως να χειραγωγούν τις ήδη υπάρχουσες αγορές...
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Το ερώτημα για μένα είναι: ποιά πραγματική ανάγκη (η οποία δεν καλύπτονταν με τα ήδη υπάρχοντα μεκανάκια) ήρθε να καλύψει το -γ@μάτο κατά τα άλλα- ΚΤΜ790R???

(δεν είναι ρητορικό το ερώτημα...θα ήθελα αν γίνεται να γίνει προσπάθεια να απαντηθεί...)
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Χάλασε και η ΚΤΜ...έγινε Πε Εμ Φε...
Πιστεύω ότι μόλις εμφανιστεί σε απόσταση 10 μέτρων το 790 R πολλά στόματα θα κλείσουν ή για να το πω καλύτερα θα μείνουν ανοιχτα...Εμενα οπτικα κι εμφανισιακα μου αρεσει πιο πολυ το 1290 R και το 690 το καινουριο, αλλά το φτερό μπροστά θα κάνει τη διαφορά και απο κοντά τα μηχανάκια φαίνονται διαφορετικά από ο,τι στην οθόνη...και το 790 μοιάζει πιο πολύ με φουσκωμένο 690 παρά με αδυνατισμένο 1290...Αναμένουμε εντυπώσεις από το φίλο που το αγόρασε.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Η όλη λογική ηταν να φτιαχτεί ένα μηχανάκι δικύλινδρο που θα μπορεί να ταξιδεύει άσφαλτο, θα έχει αυτονομία και θα είναι πιο καλό κι ευέλικτο στο χώμα από τα μεγάλα adve μηχανάκια κτλ...Δηλαδή καθαρό adve μηχανάκι με πολύ δυνατές αναρτήσεις και καλά ηλεκτρονικά. Η KTM είχε μια τρύπα στην γκάμα της...από το 690 ως τα 1090/1290...τη γεμισε...
Επίσης υπάρχει μια στροφή πλέον προς πιο χαμηλούς κυβισμους σε μια μερίδα του μοτοσυκλετιστικου κοινού.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η όλη λογική ηταν να φτιαχτεί ένα μηχανάκι δικύλινδρο που θα μπορεί να ταξιδεύει άσφαλτο, θα έχει αυτονομία και θα είναι πιο καλό κι ευέλικτο στο χώμα από τα μεγάλα adve μηχανάκια κτλ...Δηλαδή καθαρό adve μηχανάκι με πολύ δυνατές αναρτήσεις και καλά ηλεκτρονικά. Η KTM είχε μια τρύπα στην γκάμα της...από το 690 ως τα 1090/1290...τη γεμισε...
Επίσης υπάρχει μια στροφή πλέον προς πιο χαμηλούς κυβισμους σε μια μερίδα του μοτοσυκλετιστικου κοινού.
Αυτο.... Διπλώματα Α2!!!!
 
Top Bottom