Και άλλαξε η "μόδα" και προσαρμόστηκε στην πραγματικότητα του ότι για να κάνεις ένα RTW ταξίδι που είναι η νέα τάση δεν θες 300 κιλά μηχανάκι, θες 200 και θα είσαι πιο ξεκούραστος. Και εγένετο 790, εγένετο Τ7 και μακάρι να γεννηθούν και άλλα τέτοια. Θα γεννηθεί και μιά νέα γενιά ποζεράδων δυστυχώς, αλλά τι να πεις, πάντα υπήρχαν και το εργοστάσιο πιο πολλά βγάζει από αυτούς παρά από τους αληθινούς ταξιδιώτες/διαφήμιση για τις δυνατότητες της μοτό.
Ευτυχώς που προσαρμόστηκε η μόδα στην πραγματικότητα...
Για να κάνω RTW ταξίδι θέλω... 200 κιλά (στεγνό) μηχανάκι με χάρτες οδήγησης γιατί μπορεί να βρω βροχή στο Παμίρ, ηλεκτρονικές αναρτήσεις για να αντιμετωπίσουν την εναλλαγή τεραίν στο Μαγκαντάν και 20άρα tablet οθόνη που να μη γυαλίζει στη Σαχάρα...
Amyrou μη κανεις πως δεν καταλαβαίνεις...
Δεν είπα ποτέ οτι το 950 είναι καλύτερο από το 790, αλλά δεν νομίζω ότι η σημερινή "μόδα" είναι περισσότερο εντός πραγματικότητας ενός RTW ταξιδιού (όχι ότι αφορά και πολλούς, απλά ως μέτρο σύγκρισης όπως το θέτεις) απ' ότι το 2003.
Τέλος ξαναλέω (και δεν πρόκειται να μπω σε αντιδικία) ότι θα προτιμούσα το 790 να έχει ποιοτικές αναρτήσεις, πλαίσιο, περιφερειακά (όπως ίσως έχει αλλά μόνο το R), το 20λιτρο τεπόζιτο και τα
ελάχιστα ηλεκτρονικά (όπως η ΑΤ του 2016, γιατί ως γνωστόν οτι δεν υπάρχει δεν χαλάει) και να ζυγίζει
180 κιλά γεμάτο ...πιστεύοντας οτι η ΚΤΜ έβγαλε ένα εξειδικευμένο μοντέλο περισσότερο on-OFF παρά all around.
Κακώς περίμενα κάτι τέτοιο; Δεκτό, προσωπική επιθυμία, τίποτα άλλο.