Οχι μακρυα, θα ειναι μαπα made in India, δεν θα ειναι καλο αντβε μηχανακι σαν το φτηνο και αξιοπιστο ευρωπαϊκο και γαματο Himalayan 400.Δεν "ακούγεται" απλά, το έχουμε δει εξέλιξη σε κατασκοπευτικές μαζί με το 790R.
Οχι μακρυα, θα ειναι μαπα made in India, δεν θα ειναι καλο αντβε μηχανακι σαν το φτηνο και αξιοπιστο ευρωπαϊκο και γαματο Himalayan 400.Δεν "ακούγεται" απλά, το έχουμε δει εξέλιξη σε κατασκοπευτικές μαζί με το 790R.
Σίγουρα είμαι βέβαιος ότι και το Χόντα 250 Ράλι θα το κερνάει τσάι, όπως και το Βέρσυς 250 και το Βεστρόμ 250 που είναι τζαπάν και μυρίζουν άνθη κερασιάς και όχι κάρι και κοπριά ιερής αγελάδας.Οχι μακρυα, θα ειναι μαπα made in India, δεν θα ειναι καλο αντβε μηχανακι σαν το φτηνο και αξιοπιστο ευρωπαϊκο και γαματο Himalayan 400.
Εγω δεν θα ξαναπάρω μοτο με ηλ. αναρτησεις...πωπω κανεις δεν καταδέχεται να κοιταξει το απλό 790, όλοι πηγαίνουν στο790R ,απο την άλλη διαμαρύρονται ότι είναι πολυ ακριβό!!!!!
Εγω που είμαι ένας μέτριος αναβάτης ,παρόλο που κλεινω την δευτερη δεκαετια στη σέλα ,με πολύ αγάπη για εκδρομές και ταξίδια σε κάθε είδους τερέν ,έκανα ενα (πολυ) υποθετικό σενάριο αγοράς μιας απο τις δυο εκδόσεις. Κάθησα και ζύγισα τις (πραγματικές) μου ανάγκες και κυρίως δυνατότητες.
790 vs 790r
καθημερινή χρήση : υπερτερει το απλό ,πιο χαμηλο (ολοι καταλαβαίνουν γιατί)
ταξίδι : υπερτερεί το απλό ,πιο χαμηλό ,(αεροδυναμική,σταθερότητα)
εκδρομες off road : το απλό είναι πιο χαμηλό ,πιο μαλακό
triall raid & γρηγορη οδήγηση off road : το R , καλύτερες και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
αν είναι να αγόραζα κάποια γι αυτό που είμαι, χωρίς δεύτερη σκέψη 790 ,αν αγόραζα κάποια για αυτό που θα ήθελα να είμαι ,τότε 790R
Δεν εχει ηλεκτρονικες το 790, απλα εχει μονο ρυθμιση προφορτισης πισω και εκτονωσης.Εγω δεν θα ξαναπάρω μοτο με ηλ. αναρτησεις...
Ποιος ο λόγος.... Περικαλω??Εγω δεν θα ξαναπάρω μοτο με ηλ. αναρτησεις...
Εγώ πάλι που είμαι μέτριος αναβάτης, κλείνω τη δεύτερη δεκαετία στη σέλα ΑΛΛΑ 1.93 ψηλός κοιτάζω πάντα τις ψηλότερες εκδόσεις των μοτοσικλετών.πωπω κανεις δεν καταδέχεται να κοιταξει το απλό 790, όλοι πηγαίνουν στο790R ,απο την άλλη διαμαρύρονται ότι είναι πολυ ακριβό!!!!!
Εγω που είμαι ένας μέτριος αναβάτης ,παρόλο που κλεινω την δευτερη δεκαετια στη σέλα ,με πολύ αγάπη για εκδρομές και ταξίδια σε κάθε είδους τερέν ,έκανα ενα (πολυ) υποθετικό σενάριο αγοράς μιας απο τις δυο εκδόσεις. Κάθησα και ζύγισα τις (πραγματικές) μου ανάγκες και κυρίως δυνατότητες.
790 vs 790r
καθημερινή χρήση : υπερτερει το απλό ,πιο χαμηλο (ολοι καταλαβαίνουν γιατί)
ταξίδι : υπερτερεί το απλό ,πιο χαμηλό ,(αεροδυναμική,σταθερότητα)
εκδρομες off road : το απλό είναι πιο χαμηλό ,πιο μαλακό
triall raid & γρηγορη οδήγηση off road : το R , καλύτερες και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
αν είναι να αγόραζα κάποια γι αυτό που είμαι, χωρίς δεύτερη σκέψη 790 ,αν αγόραζα κάποια για αυτό που θα ήθελα να είμαι ,τότε 790R
Προσωπικά αν αγόραζα κάποια από τις 2 ακόμα και αν γνωρίζω ότι δεν είμαι R θα έπαιρνα R για την πρόκληση και μόνο να προσπαθήσεις να γίνεις R...σιγουρα το 790 το χαμηλό είναι στα μέτρα μου...αλλά τα μέτρα μου θα μου τα πάρουν όταν είναι να με βάλουν στην κάσα...μέχρι τότε R και μόνο R...αν είναι να αγόραζα κάποια γι αυτό που είμαι, χωρίς δεύτερη σκέψη 790 ,αν αγόραζα κάποια για αυτό που θα ήθελα να είμαι ,τότε 790R
Για το 1190 πηγαινε η σποντα...Δεν εχει ηλεκτρονικες το 790, απλα εχει μονο ρυθμιση προφορτισης πισω και εκτονωσης.
Ποιος ο λόγος.... Περικαλω??
Εγώ πάλι που είμαι μέτριος αναβάτης, κλείνω τη δεύτερη δεκαετία στη σέλα ΑΛΛΑ 1.93 ψηλός κοιτάζω πάντα τις ψηλότερες εκδόσεις των μοτοσικλετών.
Όποτε γι’αυτο το λόγο και μόνο θα πήγαινα στην R έκδοση.
Όποτε όλα είναι σχετικά...
Και προτιμώ χωρίς ηλεκτρονική ανάρτηση.
BMW R1200GSA 2009 και KTM 1290 SA 2015 μου έβγαλαν πρόβλημα με τις ηλεκτρονικές τους αναρτήσεις.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Τι ύψος έχεις; Έχοντας κάτσει και στο ένα και στο άλλο τον Νοέμβριο, στο R ήμουν άνετα και στο άλλο έβριζα την ώρα που ανέβηκα. Οπότε πέραν αυτών που λες, υπάρχουν και άλλα κριτήρια, είτε είσαι μέσος, είτε χαφ, είτε φόργουορντ, είτε γκολκίπερ.πωπω κανεις δεν καταδέχεται να κοιταξει το απλό 790, όλοι πηγαίνουν στο790R
Το απλό η το R?To 790 ηρθε στην ΚΤΜ στον Κολωνο. Οποιος θελει παει απο κοντα να το δει. Εχει και πινακιδα ΔΟΚ...
Εσύ δεν είσαι μέσος αναβάτης αγόρι, εσύ πας αλλού....Για αυτο ακριβως , συν οτι ειναι σεταρισμενες για τον μεσο αναβατη. Ρυθμιση γιοκ οποτε... ποτέ ξανα
To απλο.Το απλό η το R?
R θα έρθουν σε λίγες ημέρες και ελάχισταTo απλο.