Είναι σε έξαρση ο Η1Ν1......Τι??? Ακόμα δεν κυκλοφορεί κι έβγαλε προβλήματα????
Είναι σε έξαρση ο Η1Ν1......Τι??? Ακόμα δεν κυκλοφορεί κι έβγαλε προβλήματα????
Μου είπαν ότι έβαλαν βενζίνη με νερό όποτε σκούριασαν όλα αυτά που λέει maniacΑνάκληση στο μοτέρ σαζμαν ανάρτηση και πλαίσιο..... :fun
Preproduction και ο κόσμος παραλαμβάνει ήδη τα καινούρια μηχανάκια του?Μια δικαιολογια του κ@λου εδωσαν μου φαινεται... Το μεκανακι ειναι μπραντ νιου, ειναι λογικο να εχει χαζοπροβληματακια, ειναι σχεδον preproduction ακομα... Αυτες οι χαζες δικαιολογιες δε ξερω τι νοημα εχουν...
Preproduction και ο κόσμος παραλαμβάνει ήδη τα καινούρια μηχανάκια του?
Κατ αρχην ΟΛΑ τα νεα μοντελα εχουν θεματα. Ανεξαιρετως. Το τιμημα που πληρωνεις αν θες να εισαι ο πρωτος, δηλαδη να εισαι early adopter. Τωρα στη συγκεκριμενη περιπτωση τα τεστ ραιντ μηχανακια ειναι συνηθως preproduction τα οποια προοριζονται για να τα σπασει ο καθενας. Τωρα οτι βλαβη και να βγει δεν υπαρχει λογος να νοιαζεσαι απο τη στιγμη που υπαρχει εγγυηση.Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα βγάζουν στην παραγωγή αφού έχουν προβλήματα
Πρέπει να τα δοκιμάζουν σε κανονικές συνθήκες και μετά να αρχίσουν να τα πουλάνε
Ισχύει για όλες τις εταιρίες
Με αυτό το σκεπτικό πρέπει να μην αγοράσουμε το μοντέλο του 19 και να περιμένουμε το 20 η ακόμα καλύτερα του 21 για να λύσουν τα μικροπροβλήματα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δε θέλω να πιστέψω ότι είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως (lessons learnt) οι Αυστριακοί ή ότι υπέκυψαν στις προσταγές του "time-to-market" και θυσίασαν τη ποιότητα ενός τέτοιου προϊόντος...Ε, μπιχλα στο ρεζερβουαρ... ειχε γινει ανακληση και για τα πρωτα 1090 και 1290 απο εργοστάσιο.
Δεν υπαρχει τετοιο θεμα για την αυτοκινητομοτοβιομηχανια. Οι Αυστριακοι οπως εχουν αποδειξει και με την περιπτωση των μαπα φιλτροκουτιων των 1050/1090/1190/1290 που ποτε δεν τα εκαναν απολυτως στεγανα, εχουν κανει πολυ καλη δουλεια στο Cost-Benefit Analysis και ξερουν οτι το κοινο που ειναι να το αγορασει θα το αγορασει παρα τα οποια μικρα ή μεγαλα προβληματα του, οπως εχουν δειξει κι αλλα τρανα παραδειγματα Ιαπωνικων κολοσσων ή Αμερικανων τιτανων.Δε θέλω να πιστέψω ότι είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως (lessons learnt) οι Αυστριακοί ή ότι υπέκυψαν στις προσταγές του "time-to-market" και θυσίασαν τη ποιότητα ενός τέτοιου προϊόντος...
Τι δηλαδή;; Τρέχουν μόνοι τους κι έρχονται δεύτεροι;;;
Ε, μπιχλα στο ρεζερβουαρ... ειχε γινει ανακληση και για τα πρωτα 1090 και 1290 απο εργοστάσιο.
Δε θέλω να πιστέψω ότι είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως (lessons learnt) οι Αυστριακοί ή ότι υπέκυψαν στις προσταγές του "time-to-market" και θυσίασαν τη ποιότητα ενός τέτοιου προϊόντος...
Τι δηλαδή;; Τρέχουν μόνοι τους κι έρχονται δεύτεροι;;;
Τι "θέμα" δεν υπάρχει στην αυτοκινητομοτοβιομηχανια;;; Time-to-Market???Δεν υπαρχει τετοιο θεμα για την αυτοκινητομοτοβιομηχανια.
Αν και δε τεκμηριώνεις ουσιαστική απάντηση στο ερώτημά μου, με τιμά που προσπάθησες...Οι Αυστριακοι οπως εχουν αποδειξει και με την περιπτωση των μαπα φιλτροκουτιων των 1050/1090/1190/1290 που ποτε δεν τα εκαναν απολυτως στεγανα, εχουν κανει πολυ καλη δουλεια στο Cost-Benefit Analysis και ξερουν οτι το κοινο που ειναι να το αγορασει θα το αγορασει παρα τα οποια μικρα ή μεγαλα προβληματα του, οπως εχουν δειξει κι αλλα τρανα παραδειγματα Ιαπωνικων κολοσσων ή Αμερικανων τιτανων.
Lessons Learnt.Τι "θέμα" δεν υπάρχει στην αυτοκινητομοτοβιομηχανια;;; Time-to-Market???
Μα πως... μαθήματα από προηγούμενη εμπειρία παίρνουμε όλοι μας...!!Lessons Learnt.
Δεν έχω ιδέα περί αιθανόλης και βιοαιθανόλης στα καύσιμα, αλλά αυτό φαίνεται να βγάζει νόημα...Εδω καπου μπαινει και το ποσοστο αιθανόλης και βιοαιθανολης στα καυσιμα.
Συνηθως προβλημα με το release compound απο τα καλουπια σε ντεποζιτα ειχαν στις χωρες οπου τα προαναφερθέντα ποσοστα ειναι μεγαλυτερα βαση νομοθεσιας.