KTM 790 Adventure

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Ειδα , το 790 στην Πλαταιων , το ειχαν κανει σωβρακο , λειτουργουσε αλλα οχι για τεστ ραιντ .

Σε λιγες μερες ξανα κοντα μας .Ουτε το R ηταν εκει , εχουν ενα θεματακι .
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μια δικαιολογια του κ@λου εδωσαν μου φαινεται... Το μεκανακι ειναι μπραντ νιου, ειναι λογικο να εχει χαζοπροβληματακια, ειναι σχεδον preproduction ακομα... Αυτες οι χαζες δικαιολογιες δε ξερω τι νοημα εχουν...
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Μια δικαιολογια του κ@λου εδωσαν μου φαινεται... Το μεκανακι ειναι μπραντ νιου, ειναι λογικο να εχει χαζοπροβληματακια, ειναι σχεδον preproduction ακομα... Αυτες οι χαζες δικαιολογιες δε ξερω τι νοημα εχουν...
Preproduction και ο κόσμος παραλαμβάνει ήδη τα καινούρια μηχανάκια του?
:thinking:
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Preproduction και ο κόσμος παραλαμβάνει ήδη τα καινούρια μηχανάκια του?
:thinking:

Τα τεστραιντ συνθηως ειναι παλιοτερες εκδοσεις για προφανεις λογους... Επισης και κουτες να ηταν, μικροπροβληματα ειναι αναμενομενα ειδικα αν μιλαμε για το εντελως πρωτο μοντελο... Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι πρεπει να δικαιολογισεις το προφανες με χαζες δικαιολογιες
 
A

AndonisD

Επισκέπτης
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα βγάζουν στην παραγωγή αφού έχουν προβλήματα
Πρέπει να τα δοκιμάζουν σε κανονικές συνθήκες και μετά να αρχίσουν να τα πουλάνε
Ισχύει για όλες τις εταιρίες
Με αυτό το σκεπτικό πρέπει να μην αγοράσουμε το μοντέλο του 19 και να περιμένουμε το 20 η ακόμα καλύτερα του 21 για να λύσουν τα μικροπροβλήματα




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα βγάζουν στην παραγωγή αφού έχουν προβλήματα
Πρέπει να τα δοκιμάζουν σε κανονικές συνθήκες και μετά να αρχίσουν να τα πουλάνε
Ισχύει για όλες τις εταιρίες
Με αυτό το σκεπτικό πρέπει να μην αγοράσουμε το μοντέλο του 19 και να περιμένουμε το 20 η ακόμα καλύτερα του 21 για να λύσουν τα μικροπροβλήματα




Sent from my iPhone using Tapatalk
Κατ αρχην ΟΛΑ τα νεα μοντελα εχουν θεματα. Ανεξαιρετως. Το τιμημα που πληρωνεις αν θες να εισαι ο πρωτος, δηλαδη να εισαι early adopter. Τωρα στη συγκεκριμενη περιπτωση τα τεστ ραιντ μηχανακια ειναι συνηθως preproduction τα οποια προοριζονται για να τα σπασει ο καθενας. Τωρα οτι βλαβη και να βγει δεν υπαρχει λογος να νοιαζεσαι απο τη στιγμη που υπαρχει εγγυηση.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καποια ανάκληση θα βγηκε λογικα. Μαλλον η ιδια μπιχλα στα ρεζερβουαρ απο το γρασο των καλουπιων που ειχαν ολα τα πρωτα 1Χ90.
 

Goulas

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW R1200GS 07
Καλησπέρα το μηχανάκι στην Πλαταιών στο δικά μου τεστ (11:00 το πρωί) έπαθε το πρόβλημα και αναγκάστηκαν να το ακυρώσουν για την υπόλοιπη μέρα.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 

Goulas

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW R1200GS 07
Έκανε διακοπές στην τροφοδοσία στο άνοιγμα του γκαζιού μετα τα πρώτα 19 λεπτά. Έως τότε δούλευε άψογα.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ε, μπιχλα στο ρεζερβουαρ... ειχε γινει ανακληση και για τα πρωτα 1090 και 1290 απο εργοστάσιο.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Ε, μπιχλα στο ρεζερβουαρ... ειχε γινει ανακληση και για τα πρωτα 1090 και 1290 απο εργοστάσιο.
Δε θέλω να πιστέψω ότι είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως (lessons learnt) οι Αυστριακοί ή ότι υπέκυψαν στις προσταγές του "time-to-market" και θυσίασαν τη ποιότητα ενός τέτοιου προϊόντος...

Τι δηλαδή;; Τρέχουν μόνοι τους κι έρχονται δεύτεροι;;; :cautious:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δε θέλω να πιστέψω ότι είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως (lessons learnt) οι Αυστριακοί ή ότι υπέκυψαν στις προσταγές του "time-to-market" και θυσίασαν τη ποιότητα ενός τέτοιου προϊόντος...

Τι δηλαδή;; Τρέχουν μόνοι τους κι έρχονται δεύτεροι;;; :cautious:
Δεν υπαρχει τετοιο θεμα για την αυτοκινητομοτοβιομηχανια. Οι Αυστριακοι οπως εχουν αποδειξει και με την περιπτωση των μαπα φιλτροκουτιων των 1050/1090/1190/1290 που ποτε δεν τα εκαναν απολυτως στεγανα, εχουν κανει πολυ καλη δουλεια στο Cost-Benefit Analysis και ξερουν οτι το κοινο που ειναι να το αγορασει θα το αγορασει παρα τα οποια μικρα ή μεγαλα προβληματα του, οπως εχουν δειξει κι αλλα τρανα παραδειγματα Ιαπωνικων κολοσσων ή Αμερικανων τιτανων.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ε, μπιχλα στο ρεζερβουαρ... ειχε γινει ανακληση και για τα πρωτα 1090 και 1290 απο εργοστάσιο.
Δε θέλω να πιστέψω ότι είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως (lessons learnt) οι Αυστριακοί ή ότι υπέκυψαν στις προσταγές του "time-to-market" και θυσίασαν τη ποιότητα ενός τέτοιου προϊόντος...

Τι δηλαδή;; Τρέχουν μόνοι τους κι έρχονται δεύτεροι;;; :cautious:

Εδω καπου μπαινει και το ποσοστο αιθανόλης και βιοαιθανολης στα καυσιμα.
Συνηθως προβλημα με το release compound απο τα καλουπια σε ντεποζιτα ειχαν στις χωρες οπου τα προαναφερθέντα ποσοστα ειναι μεγαλυτερα βαση νομοθεσιας.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Δεν υπαρχει τετοιο θεμα για την αυτοκινητομοτοβιομηχανια.
Τι "θέμα" δεν υπάρχει στην αυτοκινητομοτοβιομηχανια;;; Time-to-Market???


Οι Αυστριακοι οπως εχουν αποδειξει και με την περιπτωση των μαπα φιλτροκουτιων των 1050/1090/1190/1290 που ποτε δεν τα εκαναν απολυτως στεγανα, εχουν κανει πολυ καλη δουλεια στο Cost-Benefit Analysis και ξερουν οτι το κοινο που ειναι να το αγορασει θα το αγορασει παρα τα οποια μικρα ή μεγαλα προβληματα του, οπως εχουν δειξει κι αλλα τρανα παραδειγματα Ιαπωνικων κολοσσων ή Αμερικανων τιτανων.
Αν και δε τεκμηριώνεις ουσιαστική απάντηση στο ερώτημά μου, με τιμά που προσπάθησες...:ok:
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Lessons Learnt.
Μα πως... μαθήματα από προηγούμενη εμπειρία παίρνουμε όλοι μας...!!


(μη μας μπερδεύει η αναφορά του άρθρου του wiki στη NASA...)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ναι αλλα αυτα που θεωρεις μαθηματα που θα επρεπε να εχει παρει απο την εμπειρια της η ΚΤΜ και η καθε ΚΤΜ ειναι για εκεινους απλα στατιστικα στοιχεια που εχουν λαβει υποψη τους στις μελετες CBA τους, τα εχουν βαλει σαν παραγοντες στις εξισωσεις τους και το κομπιουτερακι εβγαλε οταν πατησαν Enter "προχωρηστε οπως πριν , δε συμφαιρει η βελτιωση του συγκεκριμενου, πολλοι θα το δουν , λιγοι θα το καταλαβουν*".

*Mελετη CBA στο ποδι απο Ελληνες υπερμαστορες/εργολαβους οταν το τελικο αποτελεσμα ειναι οριακα αποδεκτο αλλα δε συμφερει να καθαιρεθει για να ξαναγινει απο την αρχη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Εδω καπου μπαινει και το ποσοστο αιθανόλης και βιοαιθανολης στα καυσιμα.
Συνηθως προβλημα με το release compound απο τα καλουπια σε ντεποζιτα ειχαν στις χωρες οπου τα προαναφερθέντα ποσοστα ειναι μεγαλυτερα βαση νομοθεσιας.
Δεν έχω ιδέα περί αιθανόλης και βιοαιθανόλης στα καύσιμα, αλλά αυτό φαίνεται να βγάζει νόημα...

Αν όμως είναι αυτή η αιτία των προβλημάτων, δε θα'πρεπε να έχει προβλεφθεί κι επιλυθεί με κάποιο τρόπο?
 
Top Bottom