KTM 790 Adventure

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Ναι αλλα αυτα που θεωρεις μαθηματα που θα επρεπε να εχει παρει απο την εμπειρια της η ΚΤΜ και η καθε ΚΤΜ ειναι για εκεινους απλα στατιστικα στοιχεια που εχουν λαβει υποψη τους στις μελετες CBA τους, τα εχουν βαλει σαν παραγοντες στις εξισωσεις τους και το κομπιουτερακι εβγαλε οταν πατησαν Enter "προχωρηστε οπως πριν , δε συμφαιρει η βελτιωση του συγκεκριμενου, πολλοι θα το δουν , λιγοι θα το καταλαβουν".
Αυτό που λες συμβαίνει και μάλιστα παντού και κατά κόρον... ωστόσο, θεωρώ το ρίσκο μεγάλο, γιατί το κόστος να δημιουργήσει κακή εικόνα (image) ή να ανασύρει νωπές σχετικά μνήμες για τη ποιότητα και αξιοπιστία των μοτοσυκλετών της δε χωρά σε καμιά εξίσωση...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εδω καπου μπαινει και το ποσοστο αιθανόλης και βιοαιθανολης στα καυσιμα.
Συνηθως προβλημα με το release compound απο τα καλουπια σε ντεποζιτα ειχαν στις χωρες οπου τα προαναφερθέντα ποσοστα ειναι μεγαλυτερα βαση νομοθεσιας.
Απ'οσο ξερω η αιθανολη εχει ερθει πλεον και στην Ελλαδα απο 1/1/19 και επισημα, στο 10%. Οταν αδειαζα το ντεποζιτο του 1090 πριν το σερβις εκανα ενα μικρο πειραμα με τη βενζινη που ειχε μεσα και εδειξε 10%, αλλα δεν παιρνω ορκο γιατι ηταν του ποδαριου, για την πλακα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το καλό είναι ότι προηγήθηκε ο Δούκας των 790 κυβικών, έτσι οι ασθένειες του κινητήρα έχουν λυθεί (κάτι υπερθερμάνσεις της κεφαλής θυμάμαι πως είχα διαβάσει). Οπότε στο ADV μοντέλο, ότι προβληματάκια υπάρξουν θα είναι περιφερειακά και θα λύνονται εύκολα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτό που λες συμβαίνει και μάλιστα παντού και κατά κόρον... ωστόσο, θεωρώ το ρίσκο μεγάλο, γιατί το κόστος να δημιουργήσει κακή εικόνα (image) ή να ανασύρει νωπές σχετικά μνήμες για τη ποιότητα και αξιοπιστία των μοτοσυκλετών της δε χωρά σε καμιά εξίσωση...
Ποιες νωπες μνημες? Το "Καθε Τριτη Μαστορα" κακο ονομα των ΚΤΜ στην Ελλαδα βγηκε οταν ηρθαν οι πρωτοι Δουκες, και πλακωσαν ολοι οι μαθημενοι στα γιαπωνεζικα και τους επιναν το αιμα με ελλειπη συντηρηση, σε μαστορες με αγνοια του αντικειμενου, γιατι ειχαν ενα μοτερ μονοκυλινδρο με τουλαχιστον +10αλογα απο τα αντιστοιχα Ιαπωνικα. Και τα GS υποτιθεται οτι ειναι σαπια, αλλα οσα δεν αραζουν εξω απο καφετεριες εχουν παει χιλιομετρικα μεχρι τη Σεληνη.

Οκ , δε λεω, δεν ειναι και το καλυτερο για το ιματζ της ΚΤΜ να συμβαινει αυτο, αλλα περα απο τους 10-20 που γραφουν στο παρον νημα ή εμαθαν για αυτο απο τις ακυρωσεις των test ride, ποσοι τελικοι αγοραστες που θα παραλαβουν τα μηχανακια τους οταν ξεκινησουν οι παραδοσεις πιστευεις οτι θα επηρεαστουν απο κατι τετοιο που μεχρι τοτε θα εχει διορθωθει? Να στο θεσω αλλιως, στο νημα που παρεθεσα παραπανω για τα πιρουνια του Αφρικα στο advrider.com που εχει φτασει πλεον 68 σελιδες, γραφουν 30-40-50? ατομα το πολυ. 50 ατομα στις χιλιαδες πωλησεις που εκανε η Χοντα με ενα ακρως επιτυχημενο μηχανακι δεν ειναι αρκετα για να πει, "ακυρο, ανακληση, φερτε πισω οοοολοι τις αφρικανες σας να σας αλλαξουμε δωρεαν με καινουρια πιρουνια που θα βγαλουμε απο καινουρια γραμμη παραγωγης και θα μας στοιχισει ο κουκος αηδονι." Και στην τελικη δε θα μου εκανε καθολου εντυπωση αν οι υπευθυνοι ειπαν "Η Γιαμαχα τον παιζει, βγαλτε τα στην αγορα και βλεπουμε, να τους φαμε στο νημα" βασιζομενοι σε αυτο που λεει ο Στεφ, οτι ηδη το 790 Duke εχει ξεπερασει τις παιδικες ασθενειες, απλα εχει διαφορετικα ντεποζιτα. Αυτοι στα τετοια τους αν εγω κι εσυ που τα διαβαζουμε αυτα θα ξυνισουμε, εκεινοι να πουλησουν θελουν, και δεν νομιζω οτι εχουν μανατζερς και μαρκετιστες που δεν ξερουν τι θα δημιουργησει κακες εντυπωσεις και τι οχι.

Ενω ας πουμε η Γιαμαχα με το "σας ψησαμε 3 χρονια, καθυστερουμε ακομα, αλλα οκ ψωνιστε ονλαιν γουρουνι στο σακι αν θελετε" ειναι καλυτεροι...

ΥΓ> Ειδαμε και η Σουζουκι με τα προβληματα των πρωτων v-strom πως πατωσε στις πωλησεις.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Το media launch από το Μαρόκο είχε ενδιαφέρον ,το είχε live το upshift , μπορείτε να το δείτε και στα stories του για 24 ώρες .

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s

Eκανα λαθος, τα φρενα δεν ειναι Bybre, ειναι J.Juan.
Οι ζαντες ειναι tubeless.
209κιλα φουλ γεματο.
Ο ρυθμιστης της προφορτισης πισω ειναι με αλενοκλειδο αν βλεπω καλα και θα φερει πονοκεφαλους.
Εχει υποβοηθηση στον συμπλεκτη, γι'αυτο ειναι με ντιζα.
Επεσε απο αμμολοφο κι εσπασε κρανος και φερινγκ, το ντεποζιτο δεν επαθε τιποτα.
O Iταλος νομιζω ειχε πολλαπλους οργασμους... Μπορει να κανω και λαθος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
O Iταλος νομιζω ειχε πολλαπλους οργασμους... Μπορει να κανω και λαθος.
έτσι φάνηκε. ή κουνήθηκε το κεφάλι του από το πέσιμο, έσπασε το κάρμπον κράνος είπε... :)
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Το media launch από το Μαρόκο είχε ενδιαφέρον ,το είχε live το upshift , μπορείτε να το δείτε και στα stories του για 24 ώρες .

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καποδιστρίου χθές εσύ με το XR?
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
έτσι φάνηκε. ή κουνήθηκε το κεφάλι του από το πέσιμο, έσπασε το κάρμπον κράνος είπε... :)
Δεν είναι καλά αυτός.
Κι απ την παρουσίαση του 1090R φαίνεται ότι είναι για δέσιμο.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Καποδιστρίου χθές εσύ με το XR?
Νέος ,ωραίος και κρατούσα ένα κόκκινο τριαντάφυλλο ;

Το βράδυ εγώ ήμουν

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Εχθές έκανα τεστ ραιντ το 790adv,φτιάξανε το χαλασμένο , το πρόβλημα ήταν ότι "χτύπησε" η τρόμπα βενζίνης (μπορεί από κακό καύσιμο ,μπορεί από κατάλοιπα,σκουπίδια ,η ηταν προβληματικό εξάρτημα )
Αλλάχτηκε και όλα καλά .

Πάμε τώρα στα δικά μας , η πρώτη αίσθηση όταν ανεβαίνεις πάνω είναι ότι καβαλάς ένα παπί και όχι μηχανή μεγάλου κυβισμού, ακόμα και στατικά δεν υπάρχει βάρος ,ανοίγεις διακόπτη ,γράφει ρεντι του ρεις και γκοοου .
Βγαίνεις Πειραιώς ,δεξιά Ιερά οδό ,δευτερα -σιφτ λαιτ ανάβωσβηνει ,τρίτη και τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν , εύχεσαι να μην πεταχτεί ο Πακι με το τρίκυκλο και γίνεται μαλιά κουβάρια , φρένα και ρίχνεις την 4 κ 5 γρήγορα για να ρολαρει .

Στα 45 λεπτά που είχα το μεκανακι σε όλες τις συνθήκες ,μπορώ να πω ότι έχουν κάνει ένα θαύμα η κατεμανθωποι.
Έχουν εξαφανίσει το βάρος , το μοτέρ δεν μπορούσα να καταλάβω πόσο καλά πάει ,ήταν και σφιχτό ακόμα , η ανάρτηση είναι σκληρή αλλά σε επαρχιακό θα είναι φανταστική , υπερβολικά ευέλικτο ,τα φρένα είναι καταπληκτικά ,η οθόνη και το μενού είναι πανευκολο .
Στην κίνηση φανταστικό , χωραγε παντού , δεν ανέβαζε θερμοκρασία , άναψε το βεντιλατερ μετά από πολύ μπλέξιμο στο κέντρο .

Ηταν μια πολύ καλή εμπειρία.
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Νέος ,ωραίος και κρατούσα ένα κόκκινο τριαντάφυλλο ;

Το βράδυ εγώ ήμουν

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Klim τζακετ?
Σκληρη σούζα ανάμεσα στα αυτοκίνητα.
:tk::clp:
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Εχθές έκανα τεστ ραιντ το 790adv,φτιάξανε το χαλασμένο , το πρόβλημα ήταν ότι "χτύπησε" η τρόμπα βενζίνης (μπορεί από κακό καύσιμο ,μπορεί από κατάλοιπα,σκουπίδια ,η ηταν προβληματικό εξάρτημα )
Αλλάχτηκε και όλα καλά .

Πάμε τώρα στα δικά μας , η πρώτη αίσθηση όταν ανεβαίνεις πάνω είναι ότι Καβάλας ένα παπί και όχι μηχανή μεγάλου κυβισμού, ακόμα και στατικά δεν υπάρχει βάρος ,ανοίγεις διακόπτη ,γράφει ρεντι του ρεις και γκοοου .
Βγαίνεις Πειραιώς ,δεξιά Ιερά οδό ,δευτερα -σιφτ λαιτ ανάβωσβηνει ,τρίτη και τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν , εύχεσαι να μην πεταχτεί ο Πακι με το τρίκυκλο και γίνεται Μάλια κουβάρια , φρένα και ρίχνεις την 4 κ 5 γρήγορα για να ρολαρει .

Στα 45 λεπτά που είχα το μεκανακι σε όλες τις συνθήκες ,μπορώ να πω ότι έχουν κάνει ένα θαύμα η κατεμανθωποι.
Έχουν εξαφανίσει το βάρος , το μοτέρ δεν μπορούσα να καταλάβω πόσο καλά πάει ,ήταν και σφιχτό ακόμα , η ανάρτηση είναι σκληρή αλλά σε επαρχιακό θα είναι φανταστική , υπερβολικά ευέλικτο ,τα φρένα είναι καταπληκτικά ,η οθόνη και το μενού είναι πανευκολο .
Στην κίνηση φανταστικό , χωραγε παντού , δεν ανέβαζε θερμοκρασία , άναψε το βεντιλατερ μετά από πολύ μπλέξιμο στο κέντρο .

Ηταν μια πολύ καλή εμπειρία.



Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πως στρίβει με το κέντρο βάρους εκεί κάτω?
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Το πίεσα στις ανοιχτές καμπές που έχει στην βιομηχανική ζώνη Πειραιά και δεν καταλάβαινε τίποτα , η προστασία από τον αέρα ήταν απλά οκ .

Επίσης διάβασα ότι πολλοί λένε ότι μπροστά είναι σαν να φοράει 19αρι τροχό αντί για 21 και το επιβεβαιώνω κ εγώ . Μάλλον είναι το βάρος εμπρός και χαμηλά και είναι αρκετά φορτισμένο το μπροστινό σύστημα ,μπορει και να μην ειναι αυτο.

Επίσης για ατομα με ύψος έως 175 είναι ιδανικό
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πολύ hard-core


Στάλθηκε από το KTM phoneμου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σου πάει :ok:
Τι; θα βάλεις το 1290 πωλητήριο;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έβγαλε ακόμα ένα χωμάτινο για πιο κοντούς.... Γιατί αυτοί πάνε πιο πολύ χωμα :eek:mg:
Καλολασπωτο τακαρισιε.
 
Top Bottom