Ποιες νωπες μνημες? Το "Καθε Τριτη Μαστορα" κακο ονομα των ΚΤΜ στην Ελλαδα βγηκε οταν ηρθαν οι πρωτοι Δουκες, και πλακωσαν ολοι οι μαθημενοι στα γιαπωνεζικα και τους επιναν το αιμα με ελλειπη συντηρηση, σε μαστορες με αγνοια του αντικειμενου, γιατι ειχαν ενα μοτερ μονοκυλινδρο με τουλαχιστον +10αλογα απο τα αντιστοιχα Ιαπωνικα.
Η ΚΤΜ είχε δικά της κάθετα συνεργεία οπότε αυτό με τον άσχετο μάστορα δεν παίζει
Και τα GS υποτιθεται οτι ειναι σαπια, αλλα οσα δεν αραζουν εξω απο καφετεριες εχουν παει χιλιομετρικα μεχρι τη Σεληνη.
Ο άλλος είναι στην Αφρική τώρα και του έστειλαν άξονα από Ελλάδα.
? Να στο θεσω αλλιως, στο νημα που παρεθεσα παραπανω για τα πιρουνια του Αφρικα στο advrider.com που εχει φτασει πλεον 68 σελιδες, γραφουν 30-40-50? ατομα το πολυ. 50 ατομα στις χιλιαδες πωλησεις που εκανε η Χοντα με ενα ακρως επιτυχημενο μηχανακι δεν ειναι αρκετα για να πει, "ακυρο, ανακληση, φερτε πισω οοοολοι τις αφρικανες σας να σας αλλαξουμε δωρεαν με καινουρια πιρουνια που θα βγαλουμε απο καινουρια γραμμη παραγωγης και θα μας στοιχισει ο κουκος αηδονι."
Ένας φίλος Ιταλός που την έχει σκίσει είχε και μερικά άλλα θέματα
το 790 Duke εχει ξεπερασει τις παιδικες ασθενειες, απλα εχει διαφορετικα ντεποζιτα.
Το ΚΤΜ θέλει λεφτά για συντήρηση γιατί πάει. Δεν θα μπορούσε να γίνει αλλιώς.
Αν δεν έχεις πάρε βε στρομ Τίμια πράγματα
Αυτοι στα τετοια τους αν εγω κι εσυ που τα διαβαζουμε αυτα θα ξυνισουμε, εκεινοι να πουλησουν θελουν, και δεν νομιζω οτι εχουν μανατζερς και μαρκετιστες που δεν ξερουν τι θα δημιουργησει κακες εντυπωσεις και τι οχι.
Οι μανατζερς και μαρκετιστες τα τελευταία χρόνια κατέστρεψαν τη μοτοσυκλέτα. Εγώ τα έλεγα εδώ και κάτι χρόνια
αλλά δεν με άκουγε κανείς. Δεν είναι το ίδιο να πουλάς φάρμακα, μανταλάκια, σεξ τόις, μοτοσυκλέτες ή βιβλία.
Τώρα κλαίνε ότι δεν έχουν νέους στη μοτοσυκλέτα γιατί οι νέοι σήμερα είναι περίπου... χαζοί.
Οι ξερόλες ακόμα και τώρα δεν μπορούν να παραδεχτούν ότι όλα τα πράγματα δεν μπαίνουν σε ΜΙΑ μόνο λογική
Δεν μπορούν ν ακούσουν ότι τα κολέγια της Αγγλίας που χρυσοπλήρωσαν τους είπαν ΜΑΛΑΚΙΕΣ
Τώρα προσπαθούν ν αναστήσουν παλιές δόξες της μοτοσυκλέτας μπας και τσιμπήσει κανένας χίπστερ ή κανένας 50αρης
και φτιάχνουν μοντέλα για νέους (που είναι σαν τα μούτρα τους)
Πιο παθέτικ πεθαίνεις δηλαδή.
Ενω ας πουμε η Γιαμαχα με το "σας ψησαμε 3 χρονια, καθυστερουμε ακομα, αλλα οκ ψωνιστε ονλαιν γουρουνι στο σακι αν θελετε" ειναι καλυτεροι...
Η Γιαμάχα δεν είναι πια η προτοοπόρος εταιρεία που ήταν πριν μερικά χρόνια.
ΥΓ> Ειδαμε και η Σουζουκι με τα προβληματα των πρωτων v-strom πως πατωσε στις πωλησεις.
Το βρε στρομ ήταν από τα πιο καλά μηχανάκια εβερ γιατί κατάφερε να διαβάσει την αγορά