KTM 790 Adventure

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Ας μου πει κάποιος ότι είναι πρωταπριλιάτικο αστείο γιατί αλλιώς... θα πηδηχτώ απ το παράθυρο!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δηλαδής συζητάμε τώρα αν θα παραλάβει ο πελάτης μηχανάκι των 15Κ το οποίο θα παρουσιάσει πρόβλημα ή ειναι πολύ πιθανό να παρουσιάσει ήδη γνωστό πρόβλημα;;; :oops:
Για να μην το προσωποποιούμε το θέμα.

Η KTM έχει -ή τουλάχιστον μέχρι πριν μερικά χρόνια είχε- το ειδικό κοινό της. Δεν είναι καινούρια συνταγή αυτό. Πολλές μηχανές της KTM ξεκίνησαν έτσι τη πετυχημένη πορεία τους. Στη ζωή τα πάντα είναι δούνε και λαβείν. Η ξεχωριστή ικανοποίηση που λαμβάνουν όσοι τις αγοράζουν (και τις χρησιμοποιούν καταλλήλως) έχει κάποια ανταλλάγματα. Μπορεί για κάποιους να είναι απαράδεκτο αυτό. Όμως για κάποιους άλλους δεν είναι, το σέβομαι. Για μένα ανήκει στα χαρακτηριστικά και οφέλη που έχει ένα προϊόν. Θα το συζητούσα με άλλους όρους για μηχανή μιας άλλης εταιρείας αλλά όχι για τη KTM.

Θα την έπαιρνα; Εγώ σίγουρα όχι αλλά και αυτό οφείλεται σε άλλα "κολλήματα" δικά μου. Εγώ μάλλον θα έπαιρνα τη ραπτομηχανούλα που ακούει στο όνομα Τ...
 
Τελευταία επεξεργασία:

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Στο συνεργείο πριν παραλάβω θα το κάνω , αν παραλάβω κάποια στιγμή το έτος 2019

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με δική σου χρέωση;;
Δεν μπορώ φανταστώ dealer της ktm να το κάνει δωρεάν :fun
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Kανεις δεν θα παραλαβει ελαττωματικο ντεποζιτο σαν πελατης. Οσοι εχουν παραλαβει ηδη θα πανε για ανακληση (καθαρισμο ή τοποθετηση καινουριου), και οσα δεν εχουν παραδοθει θα καθαριστουν ή θα αντικατασταθουν με τη νεα φουρνια, οπως ακριβως ειχε γινει με τεχνικη οδηγια στα 1190, 1050, 1090 και 1290.

Εξαλλου κι αλλα μηχανακια με 15Κ καπως ετσι ξεκινησαν την καριερα τους αλλα δεν κωλωσε κανεις γιατι εκεινα ηταν made in Japan, κι ας μην παραδεχτηκε η Japan ποτε την υπαρξη προβληματος...
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Για να μην το προσωποποιούμε το θέμα.
Δε προσωποποιώ τίποτα... πόθεν προκύπτει η προσωποποίηση;

Μιλώ για την "εμπορική"? πολιτική ή τη "σχέση με το πελάτη"? μιας απ τις μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρίες στο χώρο της μοτοσυκλέτας...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δε προσωποποιώ τίποτα... πόθεν προκύπτει η προσωποποίηση;

Μιλώ για την "εμπορική"? πολιτική ή τη "σχέση με το πελάτη"? μιας απ τις μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρίες στο χώρο της μοτοσυκλέτας...
Δικό μου λάθος η αναφορά.
Επειδή απάντησα σε εσένα αλλά νωρίτερα είχα ανταλλαγή σχολίων με το onroad .
Για να μη θεωρηθεί πως εγώ το προσωποποιώ.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Εξαλλου κι αλλα μηχανακια με 15Κ καπως ετσι ξεκινησαν την καριερα τους αλλα δεν κωλωσε κανεις γιατι εκεινα ηταν made in Japan, κι ας μην παραδεχτηκε η Japan ποτε την υπαρξη προβληματος...
Δε γνωρίζω που αναφέρεσαι αλλά και δεν αμφισβητώ αυτό που λες...

Θέλω μόνο να πω, ότι το να συγκρίνουμε κάτι ή κάποιον με το χειρότερο του, δεν το κάνει κατ' ανάγκην και καλύτερο... Τέτοιες συγκρίσεις εμπίπτουν νομίζω στη λογική του: "το μη χείρον βέλτιστον" και σίγουρα δε λειτουργούν προς το συμφέρον του πελάτη-καταναλωτή-μοτοσυκλετιστή... Το αναφέρω (με αγάπη κ πολύ φιλικά) γιατί βλέπω ότι κάποιες φορές το χρησιμοποιείς σαν επιχείρημα για να "βουλώσεις στόματα"... Απ την άλλη, μπορεί και να κάνω λάθος... οπότε σχώρα με!
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ποτε μου δεν επιχειρησα να βουλωσω στοματα γιατι δεν ειναι ουτε στον χαρακτηρα μου ουτε στον τροπο που με μεγαλωσαν. Ουτε προσπαθω να αποδειξω οτι το μη χειρον βελτιστον. Προσπαθω να "υπεραμυνθω" μιας νοοτροπιας που οπως λεει ο Στεφ διακατεχει τον εκαστοτε αγοραστη. Η ΚΤΜ δεν εχει μονο τα ντεποζιτα, εχει επισης τα απαραδεκτα φιλτρα αερος που τα θεωρω ακομη μεγαλυτερο φαουλ, καθως αρνειται την υπαρξη προβληματος. Για ενα μηχανακι που στα 1300κεκ βγαζει 160 αλογα/στα 1000 βγαζει 125/στα 800 βγαζει 95 με ενα καρο ηλεκτρονικα και αναρτησεις απο αλλη κατηγορια η φραση "κανω τα στραβα ματια" ειναι λανθασμενη, γιατι εν γνωσει σου πλεον μετα απο τοσα χρονια σαν υποψηφιος αγοραστης παιρνεις κατι που κοστιζει 10χιλ παρακατω απο το αντιστοιχο Γερμανικο/Ιταλικο υπεροπλο ενω στα ιδια λεφτα με το αντιστοιχο Ιαπωνικο προσφερει πολλη περισσοτερη ευχαριστηση, εξοπλισμο και αδρεναλινη.

Εχω ξανα-απαντησει ευθεως οτι στα 15Κ επισης παιρνεις το ΑΤ που ειναι ενα μηχανακι που στην Αμερικη, την Αυστραλια και την υπολοιπη Ευρωπη εχει προβλημα με τα καλαμια του που τρωνε το εσωτερικο απο τις μποτες και αρχιζουν και κολλανε στο σημειο του sag, αλλα ως εκ θαυματος στην Ελλαδα δεν υπαρχει το προβλημα. Η Χοντα δεν το παραδεχτηκε ποτε, το μηχανακι μια χαρα πουλαει και ολοι ειναι ευτυχισμενοι, εκτος απο εκεινους τους "λιγους" που τους ενοχλει το κολλημα της αναρτησης.

160 σελιδες και 3200 ποστ μετα , το προβλημα εξακολουθει να μην υπαρχει.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Με δική σου χρέωση;;
Δεν μπορώ φανταστώ dealer της ktm να το κάνει δωρεάν :fun
Όχι θα το κάνουν χωρίς χρέωση , μπροστά μου ,πριν παραλάβω το μηχανάκι ,κατά το unboxing .
Είναι κάτι που το έχουμε συμφωνήσει .

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Μπορώ να απαντήσω σε όλα τα παραπάνω .
Είχα το crf1000 και το πρόβλημα με τα πιρουνια και τις ακτίνες υπάρχουν , φυσικά η αντιπροσωπεία δεν έχει ακούσει τίποτα , όταν το ανέφερα με κοιτούσαν σαν εξωγήινο , τις ακτίνες τις ανέλαβε ο ντίλερ αλλά το πρόβλημα με το πιρούνι που ήταν κοντά στα 1000€ έκανε την πάπια . Επίσης το μηχανάκι είναι αδύνατο να sagαριστη .

Παμε τώρα στο 790 adventure R , το θέμα με τα λάδια το έχουμε αναφέρει κ πιο πάνω και δεν υφίσταται , το θέμα με το ρεζερβουάρ υπάρχει αλλά λύνετε και μάλιστα εύκολα και ανεξοδα .

Το φίλτρο αέρος είναι ανεπαρκές αλλά με κόστος από 50-100€ υπάρχουν αξιόπιστες λύσεις .
Το φιλτροκουτι του 790 δεν έχει θέμα .

Ουσιαστικά κάποιος που παίρνει ένα καινούργιο μοντέλο γίνετε beta tester τις εκάστοτε εταιρίας με τα δικά του χρήματα .
Το καλό με την κτμ είναι ότι δεν βγάζει μοντέλο κάθε χρόνο ώστε να ξεφτιλιζει την τιμή του προηγούμενου μοντέλου (BMW)
Επισεις κρατάει σταθερή την τιμή και ο αγοραστής δεν χάνει μέσα σε ένα χρόνο ένα σκασμο λεφτά (honda).

Επίσης είναι ότι πιο διασκεδαστικό μπορείς να οδηγήσεις και εμένα μου "πάνε" πιο πολύ από κάθε μηχανάκι .


Αυτή την στιγμή για εμένα πάντα η καλύτερη αγορά σε αυτά τα χρήματα είναι το BMW gs1200 lc triple black 2016 μεταχειρισμένο .

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Ποτε μου δεν επιχειρησα να βουλωσω στοματα γιατι δεν ειναι ουτε στον χαρακτηρα μου ουτε στον τροπο που με μεγαλωσαν. Ουτε προσπαθω να αποδειξω οτι το μη χειρον βελτιστον.
...
Εχω ξανα-απαντησει ευθεως οτι στα 15Κ επισης παιρνεις το ΑΤ που ειναι ενα μηχανακι που στην Αμερικη, την Αυστραλια και την υπολοιπη Ευρωπη εχει προβλημα με τα καλαμια του που τρωνε το εσωτερικο απο τις μποτες και αρχιζουν και κολλανε στο σημειο του sag, αλλα ως εκ θαυματος στην Ελλαδα δεν υπαρχει το προβλημα. Η Χοντα δεν το παραδεχτηκε ποτε, το μηχανακι μια χαρα πουλαει και ολοι ειναι ευτυχισμενοι, εκτος απο εκεινους τους "λιγους" που τους ενοχλει το κολλημα της αναρτησης.

160 σελιδες και 3200 ποστ μετα , το προβλημα εξακολουθει να μην υπαρχει.
Πάμε ξανά...

Θέλω μόνο να πω, ότι το να συγκρίνουμε κάτι ή κάποιον με το χειρότερο του, δεν το κάνει κατ' ανάγκην και καλύτερο... Τέτοιες συγκρίσεις εμπίπτουν νομίζω στη λογική του: "το μη χείρον βέλτιστον" και σίγουρα δε λειτουργούν προς το συμφέρον του πελάτη-καταναλωτή-μοτοσυκλετιστή... Το αναφέρω (με αγάπη κ πολύ φιλικά) γιατί βλέπω ότι κάποιες φορές το χρησιμοποιείς σαν επιχείρημα για να "βουλώσεις στόματα"... Απ την άλλη, μπορεί και να κάνω λάθος... οπότε σχώρα με!


ΥΓ. Πράγματι, έχεις ξαναγράψει (σε αυτό εδώ το νήμα νομίζω, που αφορά στο ΚΤΜ 790R) για τα καλάμια του ΑΤ... διακρίνω μια τάση προς επανάληψη (για να μην πω εμμονή...)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πάμε ξανά...

Θέλω μόνο να πω, ότι το να συγκρίνουμε κάτι ή κάποιον με το χειρότερο του, δεν το κάνει κατ' ανάγκην και καλύτερο... Τέτοιες συγκρίσεις εμπίπτουν νομίζω στη λογική του: "το μη χείρον βέλτιστον" και σίγουρα δε λειτουργούν προς το συμφέρον του πελάτη-καταναλωτή-μοτοσυκλετιστή... Το αναφέρω (με αγάπη κ πολύ φιλικά) γιατί βλέπω ότι κάποιες φορές το χρησιμοποιείς σαν επιχείρημα για να "βουλώσεις στόματα"... Απ την άλλη, μπορεί και να κάνω λάθος... οπότε σχώρα με!
Ουτε προσπαθω να αποδειξω οτι το μη χειρον βελτιστον. Προσπαθω να "υπεραμυνθω" μιας νοοτροπιας που οπως λεει ο Στεφ διακατεχει τον εκαστοτε αγοραστη. Η ΚΤΜ δεν εχει μονο τα ντεποζιτα, εχει επισης τα απαραδεκτα φιλτρα αερος που τα θεωρω ακομη μεγαλυτερο φαουλ, καθως αρνειται την υπαρξη προβληματος. Για ενα μηχανακι που στα 1300κεκ βγαζει 160 αλογα/στα 1000 βγαζει 125/στα 800 βγαζει 95 με ενα καρο ηλεκτρονικα και αναρτησεις απο αλλη κατηγορια η φραση "κανω τα στραβα ματια" ειναι λανθασμενη, γιατι εν γνωσει σου πλεον μετα απο τοσα χρονια σαν υποψηφιος αγοραστης παιρνεις κατι που κοστιζει 10χιλ παρακατω απο το αντιστοιχο Γερμανικο/Ιταλικο υπεροπλο ενω στα ιδια λεφτα με το αντιστοιχο Ιαπωνικο προσφερει πολλη περισσοτερη ευχαριστηση, εξοπλισμο και αδρεναλινη.
Με λιγα λογια, αν θες μηχανακι που και γκαζια να εχει , και ηλεκτρονικα, και αναρτησεις, και ανεσεις, και να ειναι και κατω απο 20,000ευρω... δε θα βρεις. Σε ολα κατι θα θυσιασεις. Ειτε ανεση, ειτε quality control , ειτε μικροπροβληματα, ειτε ψοφια μοτερ, ειτε χαλια αναρτησεις. Ολα μαζι και με 15Κ δεν γινονται. Διαλεγεις


[QUOTE="rodouma] ΥΓ. Πράγματι, έχεις ξαναγράψει (σε αυτό εδώ το νήμα νομίζω, που αφορά στο ΚΤΜ 790R) για τα καλάμια του ΑΤ... διακρίνω μια τάση προς επανάληψη (για να μην πω εμμονή...)
[/QUOTE]
Δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι εδω, αλλα θυμααι παλι καποιος μου ειχε δωσει το εναυσμα, σχολιαζοντας για μηχανακια με 15χιλιαρικα που ειναι απροβληματιστα σε αντιθεση με τα ΚΤΜ.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
...
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Υπάρχουν αρκετοί λόγοι που όλες οι πλευρές με έναν τρόπο έχουν δίκιο. Δεν είναι ανάγκη να ταυτιζόμαστε με το δίκιο του άλλου.
Οι μηχανές από τη φύση τους σε μεγάλο βαθμό αποτελούν το αποτέλεσμα μιας κ@ύλας, της κ@ύλας του καθενός μας. Αυτό από μόνο του μπορεί να εξηγήσει τις επιλογές όλων μας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Δεν χρειαζεται να χαλαμε τις καρδιες μας......καθε εταιρια εχει το κοινο της.....δοξα το θεο επιλογες παρα πολλες.....κ το μονο σιγουρο οτι κακα μηχανακια δεν υπαρχουν.....συμφωνω οτι κατι κερδιζεις καπου χανεις...ειναι νομος αυτο.....το θεμα ειναι ΕΣΥ να ξερεις τα θελω σου κ να αγοραζεις αναλογα !!!!!
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Επίσης δεν χρειάζεται να υπερασπιζόμαστε εταιρείες και μηχανάκια ,εκτός αν έχουμε μετοχές .
Το θέμα είναι να λέμε τα πράγματα όπως έχουν χωρίς να κρύβουμε τίποτα .
Αν ένα μηχανάκι έχει θετικά να τα λέμε και αν έχει αρνητικά αυτά ακόμα πιο πολύ .

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Επίσης δεν χρειάζεται να υπερασπιζόμαστε εταιρείες και μηχανάκια ,εκτός αν έχουμε μετοχές .
Το θέμα είναι να λέμε τα πράγματα όπως έχουν χωρίς να κρύβουμε τίποτα .
Αν ένα μηχανάκι έχει θετικά να τα λέμε και αν έχει αρνητικά αυτά ακόμα πιο πολύ .

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
You 're my superhero... :inlove:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έλα έρχεται και το αντίστοιχο husky, το 801R


Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom