Ρε παιδες, συζητηση κανουμε για ενα μηχανακι που δεν εχουμε οδηγησει και οι πιο πολλοι ουτε καν εχουμε δει απο κοντα. Κανεις δεν εχει μετοχες, και προσωπικα δεν ντρεπομαι να πω ουτε να κρυψω οτι πριν παραλαβω το 1090 αγορασα εξτρα αντλια και φιλτρο το οποιο και κουβαλαω παντα μαζι μηπως γινει η στραβη. Επισης μετατοπισα το σταντ απο την εργοστασιακη θεση για τον φοβο των Ιουδαιων μη βρει σε καμια πετρα και απο την πρωτη μερα το ελυσα και εβαλα τη φλαντζα της Unifilter στο ολοκαινουριο φιλτροκουτι του. Εβαλα και φιλτρο/καλτσα στο στομιο της βενζινης για να σωσω ο,τι μπορω, και περασα περαστες βιδες στο φιλτροκουτι μετα το 1ο σερβις γιατι οι εργοστασιακες ειχαν αρχισει να τρωνε τις βολτες του πλαστικου. Ναι, σε μηχανακι που εσκασα κοντα 15Κ ολα αυτα. Γιατι εν γνωσει μου το πηρα και ηξερα τι κουσουρια εχει, αλλα ηξερα οτι ευκολα μπορω μονος μου να τις παλεψω.
Και χρησιμοποιω το Αφρικα σαν παραδειγμα γιατι οπως και να το κανεις ειναι το πιο τρανταχτο παραδειγμα οτι πλεον δεν υπαρχει αυτο το made in Japan = αθανατο, made in Europe = για τα μπαζα. Δεν ειναι το Αφρικα γαμω τα μηχανακια? Μην τρελαθουμε! Την εχει τη στραβη του ομως παρ'ολα τα λεφτα του? Σπαει η ουρα παρ'ολα τα λεφτα του και την αντβεντουρια του? Για να μη θιγεται ο φιλος Μανος ομως και λεει οτι βαζω λογια στο στομα του ή χρησιμοποιω ψευτικα επιχειρηματα , μπορω καλλιστα να αναφερω και το DL1000, που αν και κανα-δυο χιλιαρικα πιο φθηνο ειχε πακετωσει αρκετους ιδιοκτητες με τα προβληματα που ειχε στην τροφοδοσια και στον ψεκασμο. Δεν ειναι σουπερ μηχανακι και το Στρομα? Πολλοι το πηραν λιγοι ενοχληθηκαν απο αυτα τα θεματα του εγκεφαλου, κι ομως ειναι εκει. Ή μηπως τα πρωτα ΧΤΖ1200 που εκλανε πανω του το πισω αμορτισερ στα 8,000χλμ δεν ειχαν θεμα?
Kαι η ΚΤΜ το ξερει , γι'αυτο δινει δωρεαν πανευρωπαικη οδικη βοηθεια για τα πρωτα 8 χρονια. Και ενα σκυλο δωρο.
Και χρησιμοποιω το Αφρικα σαν παραδειγμα γιατι οπως και να το κανεις ειναι το πιο τρανταχτο παραδειγμα οτι πλεον δεν υπαρχει αυτο το made in Japan = αθανατο, made in Europe = για τα μπαζα. Δεν ειναι το Αφρικα γαμω τα μηχανακια? Μην τρελαθουμε! Την εχει τη στραβη του ομως παρ'ολα τα λεφτα του? Σπαει η ουρα παρ'ολα τα λεφτα του και την αντβεντουρια του? Για να μη θιγεται ο φιλος Μανος ομως και λεει οτι βαζω λογια στο στομα του ή χρησιμοποιω ψευτικα επιχειρηματα , μπορω καλλιστα να αναφερω και το DL1000, που αν και κανα-δυο χιλιαρικα πιο φθηνο ειχε πακετωσει αρκετους ιδιοκτητες με τα προβληματα που ειχε στην τροφοδοσια και στον ψεκασμο. Δεν ειναι σουπερ μηχανακι και το Στρομα? Πολλοι το πηραν λιγοι ενοχληθηκαν απο αυτα τα θεματα του εγκεφαλου, κι ομως ειναι εκει. Ή μηπως τα πρωτα ΧΤΖ1200 που εκλανε πανω του το πισω αμορτισερ στα 8,000χλμ δεν ειχαν θεμα?
Kαι η ΚΤΜ το ξερει , γι'αυτο δινει δωρεαν πανευρωπαικη οδικη βοηθεια για τα πρωτα 8 χρονια. Και ενα σκυλο δωρο.