Αν κατάλαβα καλά, το 790 έχει το ίδιο σύστημα ρύθμισης προφορτισης με τα σύγχρονα εντούρο exc με το pds. Απλά πρέπει να ξεκαβαλησεις για να το ρυθμίσεις.
Σιγά τα ουα.
Το CCM που έχει pds αμορτισέρ, ρυθμίζεται έτσι, αλλά με πιο απλό σύστημα. Ξεξιδωνω ή βιδωνω ένα Άλλεν και γυρνάω το ελατήριο με τα χέρια. Πιο απλά πράματα. Στο 790 προφανώς λείπει η δυνατότητα να το κάνεις χωρίς εργαλείο, ή εν κινήσει αλλά χέρι δεν βάζεις. Μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτό αν μπορώ με ένα Άλλεν να το ρυθμίζω. Δε το κάνεις και κάθε μέρα αυτό.
Με τα ελατήρια στα αμορτισέρ υπάρχει θέμα. Η πλειοψηφία του κόσμου στα εντούρο πχ, αναγκάζεται να αλλάξει ελατήρια για να έρθει το sag, μπρος πίσω. Δίνεις κάπου 9000 με 10.000 κι όμως πρέπει να σκάσεις κι άλλα. Πολλοί αλλάζουν ελατήρια, άλλοι κάνουν revalving και κάποιοι τυχεροί έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν ολόκληρες τις αναρτήσεις. Υπάρχουν φυσικά και οι αμπαλοι που βάζουν αναρτήσεις πανάκριβες και δεν ασχολούνται με ρυθμίσεις με αποτέλεσμα να δουλεύουν χειρότερα.
Αν είσαι 85 κιλά + 10 κιλά ο εξοπλισμός δεν κάνει συνήθως το μαμά ελατήριο, θες πιο σκληρό. Το θέμα που θίγεις είναι σοβαρό και δεν ξέρω γιατί το κάνουν. Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για τα ονOΦ μηχανάκια, τα περισσότερα έρχονται με πολύ μαλακά ελατήρια.