KTM 790 Adventure

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
...
Πολύ θα ήθελα μαζί με τα reviews να είχε και στατιστικά αναβάτη: πχ 1,70 και 60 κιλά γιατί διαβάζω για σκληρά αμπορτισέρ και με πιάνει ένα WTF μέχρι να σκεφτώ την ένδειξη της ζυγαριάς και ότι γράφει όσο μισό βεστρόμ ή μισή άφρικα ή ένα μονδέρνο εντούρο ή ένα παπί 150άρι από τα φρέσκα με ABS... Κάτι δικά μου μην ασχολείστε.
Γιάννη...τα σωματο-μετρικά στατιστικά κ των 2σας ,παίζει να'ναι κ ταυτόσημα.
Στα "χέρια" βέβαια ,η διαφορά είναι χαώδης.

ΥΓ: Οχι μόνο σχετικά με τα δικά σου "χέρια" ,αλλά με όλων (ημών) των κοινών αναβατών.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Δεν είναι χοντρός ο Τάκης.... Εύσωμος είναι.
Είμαστε έτοιμοι??
Δεν αναφέρομαι στον Τάκη , του την έχω φυλαγμένη του αμιρουκαι ,τα λέει αυτά γιατί ζηλεύει την επιτυχία μας στις γυναίκες.

Αύριο θα είμαστε .

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιάννη...τα σωματο-μετρικά στατιστικά κ των 2σας ,παίζει να'ναι κ ταυτόσημα.
Στα "χέρια" βέβαια ,η διαφορά είναι χαώδης.

ΥΓ: Οχι μόνο σχετικά με τα δικά σου "χέρια" ,αλλά με όλων (ημών) των κοινών αναβατών.
Ουδεμία διαφωνία για τα χέρια.

Εγώ δεν το κατάλαβα για σκληρό, αλλά τι να πω τώρα.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Δεν είναι χοντρός ο Τάκης.... Εύσωμος είναι.
Είμαστε έτοιμοι??
Νομίζω πως είναι αρκετά πιο βαρυς.
Αφου είναι 1,90 και στρουμπουλουλης..

Με τα εντουράδικα άντε να καταλάβεις.

Εντάξει είναι heavy duty κατασκευή ο Τάκης. Δεν είναι κατηγορία φτερού, που ανέφερε πιο πάνω ο Αμυρού.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με τα εντουράδικα άντε να καταλάβεις.

Εντάξει είναι heavy duty κατασκευή ο Τάκης. Δεν είναι κατηγορία φτερού, που ανέφερε πιο πάνω ο Αμυρού.
Την κατηγορία φτερού την ανέφερα γιατί δύο συντάκτες του.... ενός περιοδικού που έχει μείνει στον χώρο -πρακτικά- είναι στις διαστάσεις που ανέφερα και κάθε φορά που διαβάζω τεστ με βάζουν σε σκέψεις. Εννοείται και οι δύο με "χέρια" πολύ εκτός των δικών μου δυνατοτήτων αλλά κάθε σχόλιο για άνεση, ανάρτηση και ανεμοκάλυψη πάει στα σκουπίδια περίπου. Για αυτό ρώτησα και για αυτόν, να έχω μιά ιδέα.

Γενικά πάντως το σκληρό ελατήριο είναι απίθανα πολύ παρεξηγημένο. Δεν μιλάω για τόσο σκληρό που να μην συμπιέζεται, εννοείται, αν και ποτέ δεν έχω καβαλήσει μηχανάκι με τέτοιο. Ανάρτηση που να μην γκρεμίζεται και να θέλει αλλαγή το ελατήριο πριν βγεις από την αντιπροσωπεία, την αγαπάμε. Επίσης έχω την απορία γιατί είναι τόσο κακή η ρύθμιση προφόρτισης με αλενάκι (που λογικά είναι στην εργαλειοθήκη) σε σχέση με το κλασικό ταλαιπωριακό γαντζόκλειδο (που λογικά είναι στην εργαλειοθήκη). Λιγότερο χώρο πιάνει σε σχέση με το υδραυλικό, μία βλακεία λιγότερη να σπάσει ή να χαλάσει (όπως σε κάτι βεστρόμ...) γιατί δεν το δουλεύει κανείς ποτέ και πιο εύκολο κάνει το βάλε/βγάλε αμορτισέρ για σέρβις και κανείς βλάκας δεν θα το αρπάξει για να σηκώσει την μοτοσικλέτα από κάτω ή να την ανεβάσει στο διπλό κλπ κλπ κλπ. Μόνο σε εμένα αρέσουν αυτά τα "απλά";
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Επίσης έχω την απορία γιατί είναι τόσο κακή η ρύθμιση προφόρτισης με αλενάκι (που λογικά είναι στην εργαλειοθήκη) σε σχέση με το κλασικό ταλαιπωριακό γαντζόκλειδο (που λογικά είναι στην εργαλειοθήκη). Λιγότερο χώρο πιάνει σε σχέση με το υδραυλικό, μία βλακεία λιγότερη να σπάσει ή να χαλάσει (όπως σε κάτι βεστρόμ...) γιατί δεν το δουλεύει κανείς ποτέ και πιο εύκολο κάνει το βάλε/βγάλε αμορτισέρ για σέρβις και κανείς βλάκας δεν θα το αρπάξει για να σηκώσει την μοτοσικλέτα από κάτω ή να την ανεβάσει στο διπλό κλπ κλπ κλπ. Μόνο σε εμένα αρέσουν αυτά τα "απλά";
Κι οχι μονο. Στο advrider εχει πολλες περιπτωσεις απο 1Χ90 που ο ρυθμιστης προφορτισης απλα γυριζει χωρις να κανει κατι. Δεν ειναι και κατι που θα το ρυθμιζεις ολη μερα καθε μερα κι εν κινησει...
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Την κατηγορία φτερού την ανέφερα γιατί δύο συντάκτες του.... ενός περιοδικού που έχει μείνει στον χώρο -πρακτικά- είναι στις διαστάσεις που ανέφερα και κάθε φορά που διαβάζω τεστ με βάζουν σε σκέψεις. Εννοείται και οι δύο με "χέρια" πολύ εκτός των δικών μου δυνατοτήτων αλλά κάθε σχόλιο για άνεση, ανάρτηση και ανεμοκάλυψη πάει στα σκουπίδια περίπου. Για αυτό ρώτησα και για αυτόν, να έχω μιά ιδέα.

Γενικά πάντως το σκληρό ελατήριο είναι απίθανα πολύ παρεξηγημένο. Δεν μιλάω για τόσο σκληρό που να μην συμπιέζεται, εννοείται, αν και ποτέ δεν έχω καβαλήσει μηχανάκι με τέτοιο. Ανάρτηση που να μην γκρεμίζεται και να θέλει αλλαγή το ελατήριο πριν βγεις από την αντιπροσωπεία, την αγαπάμε. Επίσης έχω την απορία γιατί είναι τόσο κακή η ρύθμιση προφόρτισης με αλενάκι (που λογικά είναι στην εργαλειοθήκη) σε σχέση με το κλασικό ταλαιπωριακό γαντζόκλειδο (που λογικά είναι στην εργαλειοθήκη). Λιγότερο χώρο πιάνει σε σχέση με το υδραυλικό, μία βλακεία λιγότερη να σπάσει ή να χαλάσει (όπως σε κάτι βεστρόμ...) γιατί δεν το δουλεύει κανείς ποτέ και πιο εύκολο κάνει το βάλε/βγάλε αμορτισέρ για σέρβις και κανείς βλάκας δεν θα το αρπάξει για να σηκώσει την μοτοσικλέτα από κάτω ή να την ανεβάσει στο διπλό κλπ κλπ κλπ. Μόνο σε εμένα αρέσουν αυτά τα "απλά";

Αν κατάλαβα καλά, το 790 έχει το ίδιο σύστημα ρύθμισης προφορτισης με τα σύγχρονα εντούρο exc με το pds. Απλά πρέπει να ξεκαβαλησεις για να το ρυθμίσεις.
Σιγά τα ουα.

Το CCM που έχει pds αμορτισέρ, ρυθμίζεται έτσι, αλλά με πιο απλό σύστημα. Ξεξιδωνω ή βιδωνω ένα Άλλεν και γυρνάω το ελατήριο με τα χέρια. Πιο απλά πράματα. Στο 790 προφανώς λείπει η δυνατότητα να το κάνεις χωρίς εργαλείο, ή εν κινήσει αλλά χέρι δεν βάζεις. Μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτό αν μπορώ με ένα Άλλεν να το ρυθμίζω. Δε το κάνεις και κάθε μέρα αυτό.

Με τα ελατήρια στα αμορτισέρ υπάρχει θέμα. Η πλειοψηφία του κόσμου στα εντούρο πχ, αναγκάζεται να αλλάξει ελατήρια για να έρθει το sag, μπρος πίσω. Δίνεις κάπου 9000 με 10.000 κι όμως πρέπει να σκάσεις κι άλλα. Πολλοί αλλάζουν ελατήρια, άλλοι κάνουν revalving και κάποιοι τυχεροί έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν ολόκληρες τις αναρτήσεις. Υπάρχουν φυσικά και οι αμπαλοι που βάζουν αναρτήσεις πανάκριβες και δεν ασχολούνται με ρυθμίσεις με αποτέλεσμα να δουλεύουν χειρότερα.

Αν είσαι 85 κιλά + 10 κιλά ο εξοπλισμός δεν κάνει συνήθως το μαμά ελατήριο, θες πιο σκληρό. Το θέμα που θίγεις είναι σοβαρό και δεν ξέρω γιατί το κάνουν. Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για τα ονOΦ μηχανάκια, τα περισσότερα έρχονται με πολύ μαλακά ελατήρια.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν κατάλαβα καλά, το 790 έχει το ίδιο σύστημα ρύθμισης προφορτισης με τα σύγχρονα εντούρο exc με το pds. Απλά πρέπει να ξεκαβαλησεις για να το ρυθμίσεις.
Σιγά τα ουα.

Το CCM που έχει pds αμορτισέρ, ρυθμίζεται έτσι, αλλά με πιο απλό σύστημα. Ξεξιδωνω ή βιδωνω ένα Άλλεν και γυρνάω το ελατήριο με τα χέρια. Πιο απλά πράματα. Στο 790 προφανώς λείπει η δυνατότητα να το κάνεις χωρίς εργαλείο, ή εν κινήσει αλλά χέρι δεν βάζεις. Μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτό αν μπορώ με ένα Άλλεν να το ρυθμίζω. Δε το κάνεις και κάθε μέρα αυτό.

Με τα ελατήρια στα αμορτισέρ υπάρχει θέμα. Η πλειοψηφία του κόσμου στα εντούρο πχ, αναγκάζεται να αλλάξει ελατήρια για να έρθει το sag, μπρος πίσω. Δίνεις κάπου 9000 με 10.000 κι όμως πρέπει να σκάσεις κι άλλα. Πολλοί αλλάζουν ελατήρια, άλλοι κάνουν revalving και κάποιοι τυχεροί έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν ολόκληρες τις αναρτήσεις. Υπάρχουν φυσικά και οι αμπαλοι που βάζουν αναρτήσεις πανάκριβες και δεν ασχολούνται με ρυθμίσεις με αποτέλεσμα να δουλεύουν χειρότερα.

Αν είσαι 85 κιλά + 10 κιλά ο εξοπλισμός δεν κάνει συνήθως το μαμά ελατήριο, θες πιο σκληρό. Το θέμα που θίγεις είναι σοβαρό και δεν ξέρω γιατί το κάνουν. Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για τα ονOΦ μηχανάκια, τα περισσότερα έρχονται με πολύ μαλακά ελατήρια.
Στα 100κιλα + 10 εξοπλισμος στο 1090R ειχα τις ρυθμισεις προφορτισης στη μεση για να εχω σωστο sag. Τωρα που εχει χαλασει η γ@μ#μ3ν# η ζυγαρια και δειχνει παραπανω :p ειμαι στα 3/4 προφορτισης, μπρος πισω. Ναι, τα R η ΚΤΜ τα βγαζει με πιο "βαρια" ελατηρια, και δε μας χαλαει καθολου! :)
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
onroad Μάγκα σου πάει απίθανα!!

Καλορίζικοοοοοο και καλολάσπωτοοοοο το κόσμημα!!!!


gsmaniac το λιγουρεύεσαι????
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
onroad Μάγκα σου πάει απίθανα!!

Καλορίζικοοοοοο και καλολάσπωτοοοοο το κόσμημα!!!!


gsmaniac το λιγουρεύεσαι????
Όλοι το θέλουμε..... Είναι κουκλί!
Φαίνεται Ξεκάθαρα ο χωμάτινος χαρακτήρας του από κοντά.
Ο κωστης θα μας τα πει στην πορεία.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
onroad
καλοταξιδολάσπωτος ο περτικαλης δαίμονας!
Περιμένουμε να το δούμε να κεντάει στα Ελληνικά βουνά!

gsmaniac
Πετρου Ράλλη ήσασταν;
Πέρασα πριν καμιά ώρα αλλά δε σας είδα γαμωτ'
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
onroad
καλοταξιδολάσπωτος ο περτικαλης δαίμονας!
Περιμένουμε να το δούμε να κεντάει στα Ελληνικά βουνά!

gsmaniac
Πετρου Ράλλη ήσασταν;
Πέρασα πριν καμιά ώρα αλλά δε σας είδα γαμωτ'
Όχι τζωνυ... Δυρραχίου!
 
Top Bottom