onroad
Superhero
Το πάνω η το κάτω ???
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Ερώτηση είναι αυτή τωρα? Φυσικά και το πάνωΤο πάνω η το κάτω ???
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Δεν την έβγαλα αλλά μπορώ να την βγάλω πάνω στο μηχανάκι όπως έχει τοποθετηθεί .Η εκτυπωμένη βάση του gps ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα...
Φωτό...???
Εμένα με αρέσουν και τα 2..Το πάνω η το κάτω ???
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Το δεύτερο είναι πιο wild ομως! Εμένα δε μου κάνειΕμένα με αρέσουν και τα 2..
Δηλαδή μας έγινες easy rider τώρα...?Το δεύτερο είναι πιο wild ομως! Εμένα δε μου κάνει
Ε ναι το wild είναι μπας κλαςΔηλαδή μας έγινες easy rider τώρα...?
Είσαι μια σουπιά... :funΕ ναι το wild είναι μπας κλας
Γουστα ειναι αυτα φιλαρακιΕίσαι μια σουπιά... :fun
Καλα το θεμα με τη νεκρα το εχουν ολα τα ΚΤΜ... Το δικο μου τωρα αρχιζει και ισιωνει καπως, μετα απο 8000χλμ...Μολις γυρισα απο το testRide. Θετικοτατες οι εντυπωσεις μου. Κεντρο βαρους,αναρτηση (οπου ειχε χαντακια το πεταγα μεσα και ηταν ακλονητο-στο τελος ειδα οτι ειχε και σταμπιλιζατερ),αποδοση κινητηρα και γραμμικοττα εντυπωσιακη,φρενουκλες ,ανεμοκαλυψη πολυ καλη κατα την γνωμη μου (πηγα με ενα κρανος της Acerbis με γεισο και στο 160 που το εφτασα στον περιφερειακο δεν ενοιωσα την παραμικρη ενοχληση παραφωνια η ζεστη η οποια τους καλοκαιρινους μηνες μεσα στην πολη θα ειναι υπερβολικη και ο μικρος λεβιες ταχυτητων ο οποιος με δυσκολεψε με την μποτα πολυ. Ενα θεματακι που ειχε το R ηταν η νεκρα την οποια δεν την εβρισκε με τπτ παρα μονο απο δευτερα και αυτο 1 στις 20. Πρεπει να ειναι σκισμενο το συγκεκριμενο. Το οποιο ειπα στον εκπροσωπο της KTM και μου απαντησε οτι ειναι κουρασμενο! Τι να πουν μηχανακια 20ετιας 30ετιας που εχουν σασμαν βουτυρο τελος παντων κατι επρεπε να πει.
Το απλο ADV ηταν απαισιο για εμενα. Δεν κουμπωσα με τιποτα. Ειμαι 1,88 και δεν με βολεψε καθολου αισθανομουν τελειως μα τελειως αβολα.
Κατεληξα οτι ειναι πολυ καλη η αγορα του και αντιπροσωπευει το πλειστο των αναβατων σε οτι θελουν να κανουν ταξιδι χωμα,πολη,καθημερινοτητα.
Αυτα τα 30 mm διαφορας υψους σελας και το ψηλοτερο τιμονι εμενα μου φανηκαν οτι ανεβηκα σε αλλο μηχανακι μεχρι που με εκνευρισε και το παρατησα,τοσο πολυ. Με την νεκρα δεν ειχα ποτε θεμα στο 950 και στο 620 που περασαν απο τα χερια μου.Καλα το θεμα με τη νεκρα το εχουν ολα τα ΚΤΜ... Το δικο μου τωρα αρχιζει και ισιωνει καπως, μετα απο 8000χλμ...
Τη διαφορα του R με το απλο δεν καταλαβαινω στο θεμα αβολο. Εκτος απο τη διαφορα στο υψος σελας απο το εδαφος εχουν κι αλλη διαφορα?
Αυτο ρωταω, αν το τριγωνο σελα-μαρσπιε-τιμονι ειναι διαφορετικο αναμεσα στα δυο, γιατι εχω ανεβει μονο στο R.Αυτα τα 30 mm διαφορας υψους σελας και το ψηλοτερο τιμονι εμενα μου φανηκαν οτι ανεβηκα σε αλλο μηχανακι μεχρι που με εκνευρισε και το παρατησα,τοσο πολυ. Με την νεκρα δεν ειχα ποτε θεμα στο 950 και στο 620 που περασαν απο τα χερια μου.
Οι Ιταλοί το έχουν τερματίσει με το καλημέρα .
Ναι είναι, το απλό είναι απλά απαίσιο.Αυτο ρωταω, αν το τριγωνο σελα-μαρσπιε-τιμονι ειναι διαφορετικο αναμεσα στα δυο, γιατι εχω ανεβει μονο στο R.
Για τη νεκρα, σορρυ, επρεπε να γραψω σε ολα τα 1Χ90.
Yποθετω οπως και το 1090, ελεω EuroIV/V...Το μοτέρ, γιατί γράφουν ότι θέλει 5000 στροφές και πάνω για να βγάλει δύναμη;
Η εκτυπωμένη...?Βάση GPS στο 790
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk