KTM 790 Adventure

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Η εκτυπωμένη βάση του gps ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα...
Φωτό...???
Δεν την έβγαλα αλλά μπορώ να την βγάλω πάνω στο μηχανάκι όπως έχει τοποθετηθεί .

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το δεύτερο είναι πιο wild ομως! Εμένα δε μου κάνει :p
Δηλαδή μας έγινες easy rider τώρα...? :friend:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Μολις γυρισα απο το testRide. Θετικοτατες οι εντυπωσεις μου. Κεντρο βαρους,αναρτηση (οπου ειχε χαντακια το πεταγα μεσα και ηταν ακλονητο-στο τελος ειδα οτι ειχε και σταμπιλιζατερ),αποδοση κινητηρα και γραμμικοττα εντυπωσιακη,φρενουκλες ,ανεμοκαλυψη πολυ καλη κατα την γνωμη μου (πηγα με ενα κρανος της Acerbis με γεισο και στο 160 που το εφτασα στον περιφερειακο δεν ενοιωσα την παραμικρη ενοχληση παραφωνια η ζεστη η οποια τους καλοκαιρινους μηνες μεσα στην πολη θα ειναι υπερβολικη και ο μικρος λεβιες ταχυτητων ο οποιος με δυσκολεψε με την μποτα πολυ. Ενα θεματακι που ειχε το R ηταν η νεκρα την οποια δεν την εβρισκε με τπτ παρα μονο απο δευτερα και αυτο 1 στις 20. Πρεπει να ειναι σκισμενο το συγκεκριμενο. Το οποιο ειπα στον εκπροσωπο της KTM και μου απαντησε οτι ειναι κουρασμενο! Τι να πουν μηχανακια 20ετιας 30ετιας που εχουν σασμαν βουτυρο τελος παντων κατι επρεπε να πει.
Το απλο ADV ηταν απαισιο για εμενα. Δεν κουμπωσα με τιποτα. Ειμαι 1,88 και δεν με βολεψε καθολου αισθανομουν τελειως μα τελειως αβολα.
Κατεληξα οτι ειναι πολυ καλη η αγορα του και αντιπροσωπευει το πλειστο των αναβατων σε οτι θελουν να κανουν ταξιδι χωμα,πολη,καθημερινοτητα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μολις γυρισα απο το testRide. Θετικοτατες οι εντυπωσεις μου. Κεντρο βαρους,αναρτηση (οπου ειχε χαντακια το πεταγα μεσα και ηταν ακλονητο-στο τελος ειδα οτι ειχε και σταμπιλιζατερ),αποδοση κινητηρα και γραμμικοττα εντυπωσιακη,φρενουκλες ,ανεμοκαλυψη πολυ καλη κατα την γνωμη μου (πηγα με ενα κρανος της Acerbis με γεισο και στο 160 που το εφτασα στον περιφερειακο δεν ενοιωσα την παραμικρη ενοχληση παραφωνια η ζεστη η οποια τους καλοκαιρινους μηνες μεσα στην πολη θα ειναι υπερβολικη και ο μικρος λεβιες ταχυτητων ο οποιος με δυσκολεψε με την μποτα πολυ. Ενα θεματακι που ειχε το R ηταν η νεκρα την οποια δεν την εβρισκε με τπτ παρα μονο απο δευτερα και αυτο 1 στις 20. Πρεπει να ειναι σκισμενο το συγκεκριμενο. Το οποιο ειπα στον εκπροσωπο της KTM και μου απαντησε οτι ειναι κουρασμενο! Τι να πουν μηχανακια 20ετιας 30ετιας που εχουν σασμαν βουτυρο τελος παντων κατι επρεπε να πει.
Το απλο ADV ηταν απαισιο για εμενα. Δεν κουμπωσα με τιποτα. Ειμαι 1,88 και δεν με βολεψε καθολου αισθανομουν τελειως μα τελειως αβολα.
Κατεληξα οτι ειναι πολυ καλη η αγορα του και αντιπροσωπευει το πλειστο των αναβατων σε οτι θελουν να κανουν ταξιδι χωμα,πολη,καθημερινοτητα.
Καλα το θεμα με τη νεκρα το εχουν ολα τα ΚΤΜ... Το δικο μου τωρα αρχιζει και ισιωνει καπως, μετα απο 8000χλμ...

Τη διαφορα του R με το απλο δεν καταλαβαινω στο θεμα αβολο. Εκτος απο τη διαφορα στο υψος σελας απο το εδαφος εχουν κι αλλη διαφορα?
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Καλα το θεμα με τη νεκρα το εχουν ολα τα ΚΤΜ... Το δικο μου τωρα αρχιζει και ισιωνει καπως, μετα απο 8000χλμ...

Τη διαφορα του R με το απλο δεν καταλαβαινω στο θεμα αβολο. Εκτος απο τη διαφορα στο υψος σελας απο το εδαφος εχουν κι αλλη διαφορα?
Αυτα τα 30 mm διαφορας υψους σελας και το ψηλοτερο τιμονι εμενα μου φανηκαν οτι ανεβηκα σε αλλο μηχανακι μεχρι που με εκνευρισε και το παρατησα,τοσο πολυ. Με την νεκρα δεν ειχα ποτε θεμα στο 950 και στο 620 που περασαν απο τα χερια μου.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτα τα 30 mm διαφορας υψους σελας και το ψηλοτερο τιμονι εμενα μου φανηκαν οτι ανεβηκα σε αλλο μηχανακι μεχρι που με εκνευρισε και το παρατησα,τοσο πολυ. Με την νεκρα δεν ειχα ποτε θεμα στο 950 και στο 620 που περασαν απο τα χερια μου.
Αυτο ρωταω, αν το τριγωνο σελα-μαρσπιε-τιμονι ειναι διαφορετικο αναμεσα στα δυο, γιατι εχω ανεβει μονο στο R.

Για τη νεκρα, σορρυ, επρεπε να γραψω σε ολα τα 1Χ90.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτο ρωταω, αν το τριγωνο σελα-μαρσπιε-τιμονι ειναι διαφορετικο αναμεσα στα δυο, γιατι εχω ανεβει μονο στο R.

Για τη νεκρα, σορρυ, επρεπε να γραψω σε ολα τα 1Χ90.
Ναι είναι, το απλό είναι απλά απαίσιο.

Το μοτέρ, γιατί γράφουν ότι θέλει 5000 στροφές και πάνω για να βγάλει δύναμη;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Top Bottom