KTM 790 Adventure

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το ξέρω Γιάννη.
Απο κεί το είδαμε κι εμείς.
Οσο κι αν το μελέτησα το σώμα της αντλίας ,άλλον τρόπο αποσυναρμολόγησης δεν σκέφτηκα να παίζει ,χωρίς κίνδυνο να σπάσει κάτι ,μόνο με 4 λάμες ταυτόχρονα.
Και οι πιό εύκολες λάμες για να βρείς ,είναι τα μαχαίρια.
Και πάλι βέβαια υπάρχει ο κίνδυνος για κρακ.
Δεν ξέρω πως το σκέφτηκαν οι σχεδιαστές.



υγ: Τα πήρα από τον πάτο της μαχαιροκουταλοθήκης...ελπίζω να μην προσέξει την έλειψή τους η κυραΜάρω. :laugh:
Για το επόμενο service φροντίστε να πάρετε την κατάλληλη εργαλειοθήκη...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το να βγει η αντλία από μέσα και να γίνει εξωτερική, γίνεται;
Ολα γίνονται.
Αλλά θα πρέπει μετά να βρείς που να κρεμάσεις την εξωτερική + το έξτρα φίλτρο + τα σωληνάκια.
Και πιστεύω οτι δεν χρειάζεται.
Σε περίπτωση ανάγκης ,η αντλία βγαίνει λύνοντας μόνο το αριστερό κάτω προστατευτικό του τεπόζιτου (3 βίδες) , 2 κλίπς ,κ 4 βίδες του σώματος για να την πάρεις στο χέρι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ολα γίνονται.
Αλλά θα πρέπει μετά να βρείς που να κρεμάσεις την εξωτερική + το έξτρα φίλτρο + τα σωληνάκια.
Και πιστεύω οτι δεν χρειάζεται.
Σε περίπτωση ανάγκης ,η αντλία βγαίνει λύνοντας μόνο το αριστερό κάτω προστατευτικό του τεπόζιτου (3 βίδες) , 2 κλίπς ,κ 4 βίδες του σώματος για να την πάρεις στο χέρι.
Ναι αλλά αν είσαι κάπου και φρακαρει το μεμβανόφιλτρο, να το βρασω το εύκολο
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ναι αλλά αν είσαι κάπου και φρακαρει το μεμβανόφιλτρο, να το βρασω το εύκολο
Τώρα πιά δεν θα φρακάρει.
Εφαγε τέτοιο καθάρισμα το τεπόζιτο ,που δεν χρειαζόταν κάν να μπεί η κ@pota.
Eγω θα προτιμούσα ένα προ-φίλτρο στην τάπα ,που να φιλτράρει τσι βρώμες κ το νεράκι από τα μπετζινάδικα.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Πια δεν φρακαρει , γι'αυτό κάναμε αυτή τη δουλειά σημερα , παρόλα αυτά δεν ειναι κάτι τραγικό να το βγάλεις και να το καθαρίσεις άμα το εχεις κάνει μια φορά .



Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Πάντως ,για να λέμε κ του "Χονδαίου το δίκιο" ,απαράδεκτο εκ μέρους της ΚΤΜ το όλο σκηνικό.
Και οτι επέτρεψε να κυκλοφορήσει ένα ολοκαίνουργιο κ πολυαναμενόμενο μοντέλο ,με το τεπόζιτο να βγαζει σαπουνόπουδρα κ να βουλώνει τις αντλίες
Και που η απάντηση στους πελάτες της είναι: "Αμα σου καεί η αντλία ,φερ'το να στην αλλάξουμε"
Δηλαδή ρε φίλε κυριεΥπεύθυνε ,άμα είμαι στη μέση του ταξιδιού μου στο Πουθενιστάν ,που θα σε βρώ κ τι θα κάμω...

ΟΚ ,δεν'ναι κάτι σπουδαίο να το λύσεις το πρόβλημα ,αλλά ,γιατί να το λύσει μόνος του ο καθένας που πλήρωσε 15χιλιάρικα μόλις χθές ,κ να μην του το λύσει ο πωλητής/εγγυητής του προϊόντος.
Αυτό.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πάντως ,για να λέμε κ του "Χονδαίου το δίκιο" ,απαράδεκτο εκ μέρους της ΚΤΜ το όλο σκηνικό.
Και οτι επέτρεψε να κυκλοφορήσει ένα ολοκαίνουργιο κ πολυαναμενόμενο μοντέλο ,με το τεπόζιτο να βγαζει σαπουνόπουδρα κ να βουλώνει τις αντλίες
Και που η απάντηση στους πελάτες της είναι: "Αμα σου καεί η αντλία ,φερ'το να στην αλλάξουμε"
Δηλαδή ρε φίλε κυριεΥπεύθυνε ,άμα είμαι στη μέση του ταξιδιού μου στο Πουθενιστάν ,που θα σε βρώ κ τι θα κάμω...

ΟΚ ,δεν'ναι κάτι σπουδαίο να το λύσεις το πρόβλημα ,αλλά ,γιατί να το λύσει μόνος του ο καθένας που πλήρωσε 15χιλιάρικα μόλις χθές ,κ να μην του το λύσει ο πωλητής/εγγυητής του προϊόντος.
Αυτό.
Πόσο δίκιο έχεις... ;)
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Eγω θα προτιμούσα ένα προ-φίλτρο στην τάπα ,που να φιλτράρει τσι βρώμες κ το νεράκι από τα μπετζινάδικα.
Ψωνισαμε κυριος...τι θες ?
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Το ξέρω κύριος ,του'πα οτι ένα τέτοιο έπρεπε να κρατήσει κ να σου δώκει εσένα την k@pota. :friend:

Παντως σημερα εβαλα στο 701 του ποντικαρα και παιδευτικα...

Λύσαμε 3 ολόκληρες βίδες...

:roflmao:
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Έτοιμο


Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Αν μιλάω ορθά, πρέπει να έχουμε γεμάτο τεποζιτο (σε ακινησία, όχι για μερικές ημέρες)
για να μην πολυμεριζεται το πλαστικό, από τις αναθυμιάσεις της βενζίνης!!!
Και πέφτει σκόνη πλαστικού στα φίλτρα της τρόμπα!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Αλλάχτηκε σήμερα στην εγγύηση η τσιμουχα του πρωτεύοντος .

Εκανα και μια ανάκληση και επίσης μπήκε το σιφτερ για αλλαγές με τέρμα γκάζι .


Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Εσυ είσαι σκληρός! Δικός μου έβαλε σε gs 800 shifter και είναι τρομερό! Βέβαια σε κάνει να πηγαίνεις τέρμα γκάζι παντου!
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Εσυ είσαι σκληρός! Δικός μου έβαλε σε gs 800 shifter και είναι τρομερό! Βέβαια σε κάνει να πηγαίνεις τέρμα γκάζι παντου!
αχχχχ κι άλλοι πελάτες εν όψη.

Παιδγιά ξέρετε έ?
Στο φαρμακείο μου με 50 ευρώ αγορές
ένα εισιτήριο για το τσοντάδικο δίπλα τζάμπα
:ll:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κάτι δεν μου πάει καλά από το τεστ ράιντ και μετά. Τι όμως.... Χτες αφού λόγω μιάς ζημιάς στο σπίτι δεν μπόρεσα να πάω για καφέ στο Ηράκλειο, ασχολήθηκα με μηχανάκια. Φτιάχνω μιά μέτριας ποιότητας overlay εικόνα στο πισί για να δω αν έχω χαζέψει πολύ ή όχι. Και δεν, τελικά. Όχι πολύ, τουλάχιστον.

Το 1290 και το 790 έχουν ελάχιστη διαφορά σε μέγεθος, το είχαν πει και σε κάποιο από τα βίντεο που ανέβηκαν εδώ από μιά εταιρία αφτερμάρκετ. Τι κάνει τόση διαφορά στην θέση οδήγησης; Η σέλα. Στο 790 σε φέρνει κοντά στο τιμόνι όταν κάθεσαι, με αποτέλεσμα τα μπούτια σου να είναι πιο κάτω, τα γόνατά σου περισσότερο λυγισμένα και τα χέρια να μοιάζουν στριμωγμένα. To τιμόνι είναι στο ίδιο ύψος, τα μαρσπιέ στο ίδιο σημείο. Δες πόσο πιο πίσω σου επιτρέπει να πας η επίπεδη σέλα του 1290 και που είναι το χαμηλότερο σημείο (στο οποίο θα καταλήγεις συνεχώς) στην κατηφορική σέλα του 790.

Και μετά από αυτήν την αποκάλυψη του Ιωάννη, εννοείται ότι το μόνο που σκεφτόμουν είναι σέλα και αποστάτες που έχει στα powerparts. Ο πίσω έχει το ίδιο μήκος σέλας και λίγο πιο ψηλά τα μαρσπιέ του στο 790, η διαφορά πρέπει να είναι της τάξης του εκατοστού, σχεδόν αμελητέα. Δεν σε αφήνουν να αγιάσεις οι αλήτες...


 
Top Bottom