Πήρα το ΜΟΤΟ, καθυστερημένα, συνήθως το διαβάζω από την πρώτη ημέρα. Το τεστ του 790R είναι... "ποιητική αδεία" τεστ, βασικά το οδήγησαν παραπλεύρως του even
t KTM advenrure rally Bosnia, αλλάζοντας θέση με τον Birch που είχε θέση πλοηγού από ότι καταλαβαίνω, για συγκεκριμέμα κομμάτια διαδρομών. Το βασικό οδοιπορικό και συμμετοχή έγινε με το απλό 790, για το οποίο είχαν γράψει σε προηγούμενο τεύχος. Ενδιαφέρον μεν, καμία σχέση με δοκιμή του R δε, με την συνήθη έννοια της δοκιμής που γνωρίζουμε. Η δε συμμετοχή του Birch στο τεύχος περιορίζεται στο δάνειο της μοτοσικλέτας και μερικά σχόλια, τα οποία έχουμε ήδη δει σε βίντεο και διαβάσει σε άλλα ρεπορτάζ, σε αντίθεση και με την πραγματική συμμετοχή του σε προηγούμενο mega test on off.
Εντύπωση μου έκανε το ότι η ΚΤΜ υποεκτίμησε την ζήτηση του R σε σχέση με το απλό, πράγμα το οποίο έχει οδηγήσει σε έλλειψη R και δημιουργεί λίγο περίεργα κείμενα που αν τα διαβάσεις σου μένει ένα "τι το θες το R αφού το απλό είναι ήδη πολύ καλό, δεν χάνεις κάτι αν δεν είσαι ο Βirch" που μπορεί κάλλιστα να ισχύει από την μία, σηκώνεις το φρύδι από την άλλη και σκέφτεσαι έλα ρε μαν αλήθεια, ψωνίστε ότι υπάρχει σε στοκ σήμερα, είναι προτροπή αυτή όταν μιλάμε για το όνειρο;
Ενδιαφέρουσα παρατήρηση, ο Φελούκας είναι 1,83. Και τον βόλευε η σέλα του απλού στην χαμηλή θέση λέει... Όπου τα γόνατα είναι σε γωνίες στριτ μοτοσικλέτας εντελώς. Με τον κ. Χούντρα όπου συζήτησα λίγο την διαφορά σε άνεση από 790R σε Τ700 μου είπε πως και η δική του εντύπωση είναι ότι τα μαρσπιέ στο R είναι ψηλά, οπότε στο ίδιο ύψος σέλας σου δίνει αίσθηση πιο "στενάχωρης" μοτοσικλέτας.
Είναι και άλλα σημεία που μου έκαναν εντύπωση, αλλά όσο είναι το τεύχος στο περίπτερο, δεν θέλω να τα συζητήσω.