KTM 790 Adventure

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Σιγά μην κολλήσουν εκεί, θα το εισάγει μέσω Καναδά.
Και ο NAFTA καταρεει...και ο Trudeau παλι κλαιει
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καταρχήν ολα τα μοντελα της ΚΤΜ φτανουν στις ΗΠΑ μισο χρονο μετα, απ'οτι εχω καταλαβει λογω ελεγχων, πιστοποιησεων, ΕΡΑ κτλ. Ετσι λοιπον το 790 τωρα αρχιζει να λανσαρεται εκει. Το δολιο Τ7 δηλαδη που θα φτασει εκει το 2020 τι να πει? Kαι το Αφρικα αν θυμαμαι καλα στην Ευρωπη αρχισε να ειναι διαθεσιμο τελη '15 ενω ΗΠΑ ξεκινησανε Μαϊο '16.

Παντως το συγκεκριμενο 790 ραλυ το προοριζουν για να το λανσαρουν του χρονου στην αγορα γενικα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ι am two meters tall έλεγε στο πρώτο του βίντεο. Γιατί είναι ο onroad της αλλοδαπής; :p
Διότι τέτοιους ψαγμένους εξοπλισμούς κάμπινγκ μόνο από τον Κωστή μπορώ να θεωρήσω δεδομένους!
 
A

AndonisD

Επισκέπτης
Σήμερα πήρα τεστ το 790 από την Πλαταιών και θέλω να γράψω τις εντυπώσεις μου

Πραγματικά το μηχανάκι είναι απίστευτο
Κατ´αρχας μολις ανέβηκα πάνω κούμπωσα
Σα να το οδηγούσα χρόνια

Το γκάζι είναι ακριβώς όσο χρειάζεται τουλάχιστον για μένα
Πιο πολύ νομίζω ότι είναι υπερβολή

Τα φρένα εκπληκτικά

Οι αναρτήσεις παρα πολύ καλές στις ρυθμίσεις που είχαν

Ανέβαινα κατέβαινα πεζοδρόμια μαγικό χαλί

Το μόνο πρόβλημα ήταν το πεντάλ των ταχυτήτων που ήταν πολύ ψηλά και με δυσκόλευε στις αλλαγές
Απλά μια ρύθμιση είναι και λύνεται

Όταν το είπα στο Χρήστο μου είπε ότι το είχε ο Φελούκας στη Βοσνία και φόραγε εντουρομποτες

Βγαίνοντας εθνική και με ταχύτητες έως 170 που μπόρεσα να πιάσω ακλόνητο

Επίσης μου φάνηκε ελαφρύ στους ελιγμούς και στη μετακίνηση για να το παρκάρω στη θέση που το βρήκα


Στα 35 λεπτά που το είχα στη διάθεση μου αυτά μπόρεσα να καταλάβω


Με λίγα λόγια νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην κατηγορία


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Αν εννοουν οτι χρεη δημοσιογραφου τους κανει ο Chris(επισημος αναβατης της ΚΤΜ) για το ΚΤΜ 790...ασε θα διαβασω καλυτερα Οδηγητη η Θρυλος ειναι πιο αμεροληπτοι
:fun
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
onroad μήπως να ανοίξεις ένα θέμα για το 790R με τις πρώτες εντυπώσεις αλλά και περισσότερες λεπτομέρειες επιμέρους τώρα που θα έχεις κάνει περισσότερα χιλιόμετρα, γιατί εδω μέσα αν εχεις γράψει μεσα σε τόσες σελίδες μπορεί να χαθούν...
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Οδηγησα το yamaha T700, θελετε να το συζητησουμε ?

έλα παραδέξου το... έχεις το 790, οδήγησες το 700.... και θα πάρεις πεμφέ.... :)
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Πεμφε θα είναι το επόμενο αλλα περιμένω τα γενικά σχόλια για το Τ700 , για να δω αν δεν είμαι καλά

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Έλα λέγε ρε.
Πως σου φάνηκε?

Sent from my super duper pooper scooper!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Πεμφε θα είναι το επόμενο αλλα περιμένω τα γενικά σχόλια για το Τ700 , για να δω αν δεν είμαι καλά

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φίλε ,άμα δεν ασπρίσουν τουλάχιστον οι κρόταφοι ,δεν έχει έρθει η ώρα για ΠενΦέ.
Κοινώς...'Είσαι Νινί ακόμα"
Αφιερωμένο :ha (Βάλε τον ηχο ΔΥΝΑΤΑ για να το εμπεδώσεις)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πήρα το ΜΟΤΟ, καθυστερημένα, συνήθως το διαβάζω από την πρώτη ημέρα. Το τεστ του 790R είναι... "ποιητική αδεία" τεστ, βασικά το οδήγησαν παραπλεύρως του event KTM advenrure rally Bosnia, αλλάζοντας θέση με τον Birch που είχε θέση πλοηγού από ότι καταλαβαίνω, για συγκεκριμέμα κομμάτια διαδρομών. Το βασικό οδοιπορικό και συμμετοχή έγινε με το απλό 790, για το οποίο είχαν γράψει σε προηγούμενο τεύχος. Ενδιαφέρον μεν, καμία σχέση με δοκιμή του R δε, με την συνήθη έννοια της δοκιμής που γνωρίζουμε. Η δε συμμετοχή του Birch στο τεύχος περιορίζεται στο δάνειο της μοτοσικλέτας και μερικά σχόλια, τα οποία έχουμε ήδη δει σε βίντεο και διαβάσει σε άλλα ρεπορτάζ, σε αντίθεση και με την πραγματική συμμετοχή του σε προηγούμενο mega test on off.

Εντύπωση μου έκανε το ότι η ΚΤΜ υποεκτίμησε την ζήτηση του R σε σχέση με το απλό, πράγμα το οποίο έχει οδηγήσει σε έλλειψη R και δημιουργεί λίγο περίεργα κείμενα που αν τα διαβάσεις σου μένει ένα "τι το θες το R αφού το απλό είναι ήδη πολύ καλό, δεν χάνεις κάτι αν δεν είσαι ο Βirch" που μπορεί κάλλιστα να ισχύει από την μία, σηκώνεις το φρύδι από την άλλη και σκέφτεσαι έλα ρε μαν αλήθεια, ψωνίστε ότι υπάρχει σε στοκ σήμερα, είναι προτροπή αυτή όταν μιλάμε για το όνειρο;

Ενδιαφέρουσα παρατήρηση, ο Φελούκας είναι 1,83. Και τον βόλευε η σέλα του απλού στην χαμηλή θέση λέει... Όπου τα γόνατα είναι σε γωνίες στριτ μοτοσικλέτας εντελώς. Με τον κ. Χούντρα όπου συζήτησα λίγο την διαφορά σε άνεση από 790R σε Τ700 μου είπε πως και η δική του εντύπωση είναι ότι τα μαρσπιέ στο R είναι ψηλά, οπότε στο ίδιο ύψος σέλας σου δίνει αίσθηση πιο "στενάχωρης" μοτοσικλέτας.

Είναι και άλλα σημεία που μου έκαναν εντύπωση, αλλά όσο είναι το τεύχος στο περίπτερο, δεν θέλω να τα συζητήσω.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εντύπωση μου έκανε το ότι η ΚΤΜ υποεκτίμησε την ζήτηση του R σε σχέση με το απλό, πράγμα το οποίο έχει οδηγήσει σε έλλειψη R και δημιουργεί λίγο περίεργα κείμενα που αν τα διαβάσεις σου μένει ένα "τι το θες το R αφού το απλό είναι ήδη πολύ καλό, δεν χάνεις κάτι αν δεν είσαι ο Βirch" που μπορεί κάλλιστα να ισχύει από την μία, σηκώνεις το φρύδι από την άλλη και σκέφτεσαι έλα ρε μαν αλήθεια, ψωνίστε ότι υπάρχει σε στοκ σήμερα, είναι προτροπή αυτή όταν μιλάμε για το όνειρο;
Eχω την εντυπωση οτι παντα η ΚΤΜ τα μοντελα R τα εβγαζε αργοτερα στην αγορα απο τα απλα. Το θεμα ειναι που βρισκεις αυτα τα "περιεργα κειμενα"?

Ενδιαφέρουσα παρατήρηση, ο Φελούκας είναι 1,83. Και τον βόλευε η σέλα του απλού στην χαμηλή θέση λέει... Όπου τα γόνατα είναι σε γωνίες στριτ μοτοσικλέτας εντελώς. Με τον κ. Χούντρα όπου συζήτησα λίγο την διαφορά σε άνεση από 790R σε Τ700 μου είπε πως και η δική του εντύπωση είναι ότι τα μαρσπιέ στο R είναι ψηλά, οπότε στο ίδιο ύψος σέλας σου δίνει αίσθηση πιο "στενάχωρης" μοτοσικλέτας.
Νομιζω οτι δεν ειναι ουτε το ενα ουτε το αλλο. Η αισθηση που μου εδωσε εμενα το 790R ειναι οτι τα μαρσπιε του τα εχει πιο πισω, οχι πιο ψηλα. Ειναι πιο πισω σε σχεση με την θεση που καθεσαι, ακριβως κατω απο τον πωπο σου, ενω στο Τ7 ειναι λιγο πιο μπροστα, γι'αυτο στο 790 κανει γωνιες στρητ.
 
Top Bottom