KTM 790 Adventure

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν μπορώ να καταλαβω εν ετει 2020 ποιο ειναι το θεμα... Αγοραζουμε αφοβα αιφον των 1200 ευρω made in china, ή εμπιστευομαστε καργα Χοντα made in Thailand επειδη ειναι Χοντα, αλλα ΚΤΜ made in China το βγαλαμε θεμα απο τωρα... Αφου αυτο που μετράει ειναι ποιος εχει τον τελικο λογο στο τι θα περασει το QC και ποσα θα δαπανησει για αυτο, τι νοημα εχει το που συναρμολογειται??? Ασχοληθηκε κανεις που το ΧΤΖ660 φτιαχνοταν Ιταλία ή που το Τ700 ειναι made in France και οχι made in Japan?

Ή μη μου πειτε οτι ξαναματαπεσατε απο συννεφο που απλα η καθε εταιρια κυνηγαει τις περισσοτερες πωλήσεις με το ελαχιστο δυνατο κοστος για να βγαλει ακομη περισσοτερα λεφτα...


BTW αυτη η groundbreaking τελετή με το συμβολικο σκαψιμο και αφημα φτυαριων στο εδαφος ειναι κατι αντιστοιχο με το δικο μας τελετουργικο σφαξιματος κοκορα...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
CF MOTO βλέπω...

Και βγάζει ένα ωραίο 2κύλινδρο τύπου Versys κάπου 6 χιλιάρικα.

Αν είναι έτσι να τα παιρνουμε απευθείας απο τους Κινέζους σε τιμή Κινέζικου! Ναι ναι ξέρω, προδιαγραφές ΚΤΜ μπλα μπλα μπλα.. περιφερειακά μπλα μπλα μπλα.

Απλά μην πεί ξανά κανείς πώς οι Κινέζοι δεν μπορούν. Προφανώς έχουν και τα μηχανήματα και την τεχνογνωσία να υποστηρίξουν και High End κατασκευές. Ήδη μπαίνει στην αγορά αυτή η Vogue που πλασσάρεται ως πιο Premium. Άντε να δουμε.

ΠΑΝΤΩΣ για την ιστορία επειδή μας τα έχει πρήξει ο Pfierer πώς έφτασε η ΚΤΜ στη τρίτη θέση σαν κατασκευαστής. Τη μία παράγει μηχανάκια στα εργορτάσια της Bajaj, την άλλη τώρα στην CF Moto. Δηλαδή με ξένα κόλυβα γίνομαι κι εγώ πρώτος!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ θα περιμένω το Mari Claire
Marie Claire αμόρφωτε!

Καταδικάζεσαι να δεις 4 φορές σε επανάληψη όλο το κύκλο GNTM 2.

Κοροιδεύεις σήμερα αλλά σε 10 χρονάκια απο τώρα μη σε δώ με κάνα τέτοιο..:p
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Marie Claire αμόρφωτε!

Καταδικάζεσαι να δεις 4 φορές σε επανάληψη όλο το κύκλο GNTM 2.

Κοροιδεύεις σήμερα αλλά σε 10 χρονάκια απο τώρα μη σε δώ με κάνα τέτοιο..:p
Σε 10 χρόνια θα είμαι 57 οπότε θα πάω καρφί για Harley Davidson Electra Glide FKLFDKHGX και βάλε, για να το παίζω Jax που ψάχνει την Tara του.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
ΠΑΝΤΩΣ για την ιστορία επειδή μας τα έχει πρήξει ο Pfierer πώς έφτασε η ΚΤΜ στη τρίτη θέση σαν κατασκευαστής. Τη μία παράγει μηχανάκια στα εργορτάσια της Bajaj, την άλλη τώρα στην CF Moto. Δηλαδή με ξένα κόλυβα γίνομαι κι εγώ πρώτος!
Kαι που να δεις που εχει εργοστασια ο κατασκευαστης που ειναι στην πρωτη θεση...
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
μωρε ας τα φτιαχνει και στο πακισταν,εμενα δε με νοιαζει.
με νοιαζει ομως που η τιμη,τιμη..
αυτοι ριχνουν τα κοστη,αυξανουν τα κερδη τους,αλλα οι τιμες τους παραμενουν καθαρα executive και ευρωπαικου επιπεδου..
κοφτε τπτ ρε καρμιριδες.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν μπορώ να καταλαβω εν ετει 2020 ποιο ειναι το θεμα... Αγοραζουμε αφοβα αιφον των 1200 ευρω made in china, ή εμπιστευομαστε καργα Χοντα made in Thailand επειδη ειναι Χοντα, αλλα ΚΤΜ made in China το βγαλαμε θεμα απο τωρα... Αφου αυτο που μετράει ειναι ποιος εχει τον τελικο λογο στο τι θα περασει το QC και ποσα θα δαπανησει για αυτο, τι νοημα εχει το που συναρμολογειται??? Ασχοληθηκε κανεις που το ΧΤΖ660 φτιαχνοταν Ιταλία ή που το Τ700 ειναι made in France και οχι made in Japan?α

Ή μη μου πειτε οτι ξαναματαπεσατε απο συννεφο που απλα η καθε εταιρια κυνηγαει τις περισσοτερες πωλήσεις με το ελαχιστο δυνατο κοστος για να βγαλει ακομη περισσοτερα λεφτα...


BTW αυτη η groundbreaking τελετή με το συμβολικο σκαψιμο και αφημα φτυαριων στο εδαφος ειναι κατι αντιστοιχο με το δικο μας τελετουργικο σφαξιματος κοκορα...
Αν απαντάς σε εμένα ή και σε εμένα να σε πληροφορήσω πως στο δικό μου σπίτι προσπαθώ (δεν είναι και εύκολο πλέον) να μην έχω ούτε κουταλάκι made in China. Δεν έχει να κάνει με τη ποιότητα κατασκευής -αν κι εκεί υπάρχουν θέματα αλλά είναι άλλη συζήτηση- αλλά με μια προσωπική μου φιλοσοφία.
Πιο εύκολο είναι να αγοράσω Κινέζικο Huawei παρά Αμερικάνικο iphone made in China (βασικά δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί το δεύτερο). Με εκνευρίζει η αισχροκέρδεια και όχι το κέρδος.
Για το QC που αναφέρεσαι... μη παίρνεις όρκο. Υπάρχει, αλλά... σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις επώνυμων εταιρειών που καταφεύγουν στη Κίνα για κατασκευή, το quality control έχει δεχθεί μεγάλη έκπτωση στον αριθμό των δειγματοληπτικών ελέγχων! Γιατί απλά τους συμφέρει -πλέον- να αντικαταστήσουν παρά να επενδύσουν σε προϊόντα εξασφαλισμένης υψηλής ποιότητας. Κανένα προϊόν επώνυμης Ευρωπαϊκής ή Ιαπωνικής εταιρείας και κατασκευής made in China δεν έχει τη ποιότητα κατασκευής που είχε όταν κατασκευαζόταν στην Ευρώπη ή στην Japan... και όταν λέω κανένα εννοώ κανένα! Υπάρχει λόγος βέβαια, δεν φταίει έτσι απλά το made in China.

Η συζήτηση γίνεται για να γίνει, δε προσπαθώ να πείσω κανέναν. Ναι, ο κόσμος άλλαξε, η παγκόσμια αγορά άλλαξε. Συνεχίζει για εμένα προσωπικά... να είναι απογοητευτικό και για όσο καιρό θα με παίρνει, θα αποφεύγω αυτά τα προϊόντα σαν τον διάολο!
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν απαντάς σε εμένα ή και σε εμένα να σε πληροφορήσω πως στο δικό μου σπίτι προσπαθώ (δεν είναι και εύκολο πλέον) να μην έχω ούτε κουταλάκι made in China. Δεν έχει να κάνει με τη ποιότητα κατασκευής -αν κι εκεί υπάρχουν θέματα αλλά είναι άλλη συζήτηση- αλλά με μια προσωπική μου φιλοσοφία.
Πιο εύκολο είναι να αγοράσω Κινέζικο Huawei παρά Αμερικάνικο iphone made in China (βασικά δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί το δεύτερο). Με εκνευρίζει η αισχροκέρδεια και όχι το κέρδος.
Για το QC που αναφέρεσαι... μη παίρνεις όρκο. Υπάρχει, αλλά... σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις επώνυμων εταιρειών που καταφεύγουν στη Κίνα για κατασκευή, το quality control έχει δεχθεί μεγάλη έκπτωση στον αριθμό των δειγματοληπτικών ελέγχων! Γιατί απλά τους συμφέρει -πλέον- να αντικαταστήσουν παρά να επενδύσουν σε προϊόντα εξασφαλισμένης υψηλής ποιότητας. Κανένα προϊόν επώνυμης Ευρωπαϊκής ή Ιαπωνικής εταιρείας και κατασκευής made in China δεν έχει τη ποιότητα κατασκευής που είχε όταν κατασκευαζόταν στην Ευρώπη ή στην Japan... κανένα! Υπάρχει λόγος βέβαια, δεν φταίει έτσι απλά το made in China.

Η συζήτηση γίνεται για να γίνει, δε προσπαθώ να πείσω κανέναν. Ναι, ο κόσμος άλλαξε, η παγκόσμια αγορά άλλαξε. Συνεχίζει για εμένα προσωπικά... να είναι απογοητευτικό και για όσο καιρό θα με παίρνει, θα αποφεύγω αυτά τα προϊόντα σαν τον διάολο!
Οχι Στεφανε, δεν απανταω προσωπικα σε κανέναν, απαντω γενικα στη συζητηση. Διαβαζω γενικα "φοβιες" για αυτη την κινηση και με τη σειρα μου εκφραζω την απορία μου. Βλεπω πχ παραδειγματα στο advrider απο αμερικανικες εταιρίες αντβε που πουλανε το ιδιο led/φλασακι/φαναρι κτλ 5 φορες πανω απο την τιμη απο Κινα στο ebay. Ναι, αυτο ειναι παραδειγμα αισχροκερδιας και ναι, η ΚΤΜ μπορει να χρησιμοποιησει την κινηση αυτη για να ριξει τιμες, μπορει και να την αξιοποιησει για να ανεβασει κερδη. Θα δειξει. Oκ , το μηχανακι δεν ειναι προβολακι, αλλα καταλαβαινεις τι θελω να πω. Σεβαστη απολυτα η δικη σου επιλογη να μη θες κινεζικα προιοντα για τους δικους σου λογους. Αλλα δε σχολιαζω αυτο, λεω οτι η Κινα ναι μεν παραγει τα κλασσικα no-name προιοντα που κανεις δεν ελεγχει, αλλα πλεον εχει και σοβαρες προτασεις με ποιοτικα πραγματα, δεν ειναι ολα οπως καποτε για μια χρηση. Εχουν καταλαβει και εκεινοι πως παιζεται το παιχνιδι πλεον, τα φτηνα εργατικα χερια -δυστυχως- τα εχουν ακομα διαθεσιμα, αλλα αντιληφθηκαν οτι πλεον ο κοσμος δεν θελει το μαπα φθηνο, αλλα το φθηνο-ποιοτικο. Για το QC της ΚΤΜ δε χωραει λογος , ακομη και Αυστρια να παρεμενε θελει δουλιτσα, ουκ ολιγα παραδειγματα σαπιων μηλων εχουν παρουσιαστει κατα καιρους στο ιντερνετ. Αλλα απο την αλλη δεν μπορεις να παραβλεψεις την σχετικη επιτυχια πχ των Benelli. Δεν ξερω, ειμαι πολυ εναντια στην προκαταληψη γενικως και προφανως αυτο ειναι που με ενοχλει. Ας δουμε τα αποτελεσματα της κινησης και κραζουμε μαζι μετα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Kαι που να δεις που εχει εργοστασια ο κατασκευαστης που ειναι στην πρωτη θεση...
Εννοείται πως κάθε εταιρεία έχει εργοστάσια σε τρίτες χώρες με φτηνά εργατικά. Αλλά η ktm όπως φαίνεται παίζει μπαλίτσα αλλιώς. Δε πάει με τους ανθρώπους της να φτιάξει ένα εργοστάσιο στη Κίνα, με την τεχνογνωσία της, με τα μηχανήματα που θα διαλέξει κλπ. Πάει και κάνει μια συμφωνία με την CF MOTO απ ότι φαίνεται εδώ να της φτιάχνει τα 790 φασον.

Δηλαδη έχει κάποια διαφορά να πας να κάνεις μια επένδυση σε μια χώρα και να χτίσεις ένα εργοστάσιο από τα μπετά να το πω έτσι. Το ότι ειναι σε κινέζικο χώμα και θα δουλέψουν Κινέζοι εργάτες δεν το κάνει Κινέζικο γιατί το εργοστάσιο χτίστηκε με τη φιλοσοφία και τη δομή της εταιρείας που το χτίζει.

Το να πας όμως στη CF MOTO και να της πεις. Δικέ μου ζητάει όλος ο πλανήτης 790 και δεν έχω εργοστάσιο να τα φτιάξω. Πάρε τα σχέδια, πάρε τα πατρόν, παρε τα καλούπια, πάρε τις προδιαγραφές και χτίσε μια γραμμή παραγωγής να τα φτιάχνεις για μένα.

Τότε αγοράζεις ολόκληρη τη φιλοσοφία της cfmoto, μπαίνεις σε ένα ξένο μαγαζί και κάνεις παραγγελία.

Δεν ξέρω τις λεπτομέρειες της συμφωνίας αλλά εδώ βλέπω μονάχα μια κίνηση τελευταίας στιγμής της ktm, μια συμφωνία με ένα Κινέζο κολοσσό να τη βγάλει απ τη δύσκολη θέση. Σε ένα Κινέζικο εργοστάσιο όχι ιδιοκτησίας της. Φασον δεν μπορώ να το πω αλλιώς.

Δηλαδη αν η Honda χτίσει ένα εργοστάσιο από τα θεμέλια στην Ινδονησία βασικά θα είναι Honda το εργοστάσιο από τα θεμέλια και νομίζω υπάρχει μια διαφορά.

Εκτός αν έχουμε φτάσει σε ένα σημείο οι Κινέζοι cfmoto, loncin, zongshen, shineray, Zontes κλπ να έχουν την τεχνογνωσία 100% να κάνουν παπάδες αλλά δεν φτιάχνουν high end μοντέλα Επειδή δεν έχουν καθιερωθεί. Αν ειναι έτσι πάω πάσο αλλά να πάω να πάρω shineray αν ει αι να το πληρώσω και 30% κάτω, όχι να πληρώνω ταμπέλα μόνο!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν ειναι ετσι, η ΚΤΜ ειχε ανακοινωσει απο νωρις το 2018 , πριν το λανσαρισμα του 790 Adventure ακομη, οτι θα προχωρησει στην κατασκευη των παραλληλων δικυλινδρων στην Κινα με την CFmoto.

KTM and CFMoto partnership - how it will work - Australian Motorcycle News
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είμαι 1000% σίγουρος ότι αν είχε ηλεκτρονικά φόρα τότε στα 60ς που μεσουρανούσαν κάτι τριούμφ και μπιεσέι και νόρτον και τράιτον θα διαβάζαμε ακριβώς τις ίδιες ατάκες για τους Ιάπωνες "όου ντίαρ, δε ράις ίτερς γουιθ δε γουίρντ άιζ κέιμ του δι άιλαντ οφ μαν, χάου ντισπίκαμπλ, δει λοστ δε γουορ ΧΑΧΑΧΑ χαβ σομ τι γουιθ α ντροπ οφ μιλκ αντ λέμον σλάις" και μετά τσαγάκι ο Σοϊχίρο, μετά τσαγάκι ο Σουζούκι (with a little help from our eastern German friends) μετά όλα είναι ιστορία...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οχι Στεφανε, δεν απανταω προσωπικα σε κανέναν, απαντω γενικα στη συζητηση. Διαβαζω γενικα "φοβιες" για αυτη την κινηση και με τη σειρα μου εκφραζω την απορία μου. Βλεπω πχ παραδειγματα στο advrider απο αμερικανικες εταιρίες αντβε που πουλανε το ιδιο led/φλασακι/φαναρι κτλ 5 φορες πανω απο την τιμη απο Κινα στο ebay. Ναι, αυτο ειναι παραδειγμα αισχροκερδιας και ναι, η ΚΤΜ μπορει να χρησιμοποιησει την κινηση αυτη για να ριξει τιμες, μπορει και να την αξιοποιησει για να ανεβασει κερδη. Θα δειξει. Oκ , το μηχανακι δεν ειναι προβολακι, αλλα καταλαβαινεις τι θελω να πω. Σεβαστη απολυτα η δικη σου επιλογη να μη θες κινεζικα προιοντα για τους δικους σου λογους. Αλλα δε σχολιαζω αυτο, λεω οτι η Κινα ναι μεν παραγει τα κλασσικα no-name προιοντα που κανεις δεν ελεγχει, αλλα πλεον εχει και σοβαρες προτασεις με ποιοτικα πραγματα, δεν ειναι ολα οπως καποτε για μια χρηση. Εχουν καταλαβει και εκεινοι πως παιζεται το παιχνιδι πλεον, τα φτηνα εργατικα χερια -δυστυχως- τα εχουν ακομα διαθεσιμα, αλλα αντιληφθηκαν οτι πλεον ο κοσμος δεν θελει το μαπα φθηνο, αλλα το φθηνο-ποιοτικο. Για το QC της ΚΤΜ δε χωραει λογος , ακομη και Αυστρια να παρεμενε θελει δουλιτσα, ουκ ολιγα παραδειγματα σαπιων μηλων εχουν παρουσιαστει κατα καιρους στο ιντερνετ. Αλλα απο την αλλη δεν μπορεις να παραβλεψεις την σχετικη επιτυχια πχ των Benelli. Δεν ξερω, ειμαι πολυ εναντια στην προκαταληψη γενικως και προφανως αυτο ειναι που με ενοχλει. Ας δουμε τα αποτελεσματα της κινησης και κραζουμε μαζι μετα.
Σύμφωνοι, καταλαβαίνω τι λες.
Μια διευκρίνηση θέλω να κάνω μόνο. Δε κράζω το προϊόν, κράζω την πολιτική των εταιρειών που κατά τη γνώμη μου φέρει πολλές επιπτώσεις, μεταξύ άλλων και στο προϊόν. Φυσικά σέβομαι κάθε διαφορετική άποψη.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σύμφωνοι, καταλαβαίνω τι λες.
Μια διευκρίνηση θέλω να κάνω μόνο. Δε κράζω το προϊόν, κράζω την πολιτική των εταιρειών που κατά τη γνώμη μου φέρει πολλές επιπτώσεις, μεταξύ άλλων και στο προϊόν. Φυσικά σέβομαι κάθε διαφορετική άποψη.
Kαλα, εννοειται, διευκρίνηση και απο τη δικη μου μερια, οταν λεω "μετα κραζουμε μαζι" δεν εννοω οτι το κανεις εσυ -ή οποιοσδηπωτε αλλος- τωρα, αλλα οτι εαν οντως βγει πατατα απο ολο αυτο το εγχειρημα δεν θα εχω κανενα προβλημα να τους κραξω κι εγω που λεω "καθιστε να δουμε τι θα βγει".
 
Reactions: STF
Top Bottom