https://www.youtube.com/watch?app=desktop&persist_app=1&noapp=1&v=Hfec8Myi048Κανονιστε θα ερθει ο Τεο σε λιγο
θα σε σενιαρωσας βαρέθηκα
δεν έχετε πλάκα
μόνο προβλήματα
Εγώ δεν έχω δει και νομίζω ότι για να σπάσει ένα τέτοιο τεποζιτο, θα έχει καταστραφεί όλη η μηχανή.Κοιτα, προσωπικα δεν εχω δει καποιο ραγισμενο η σπασμενο τεποζιτο γιατι ασχολούμαι τον τελευταιο 1μιση χρονο, οπότε οσο και να ξαναρωτας, δε νομιζω οτι θα σου δωσω αξιοπιστη απαντηση.
Απλα θετω ενα προβληματισμο και ρωταω ποσο σωστη επιλογη ειναι να βαλεις πλαστικο τεποζιτο τοσο χαμηλα σε μηχανακι που μπαινει στο χωμα.
Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δυστυχώς πανάκριβο στην Ελλάδα θα έπρεπε να έχει κάτω από 10000 όπως και σε άλλες Ευρωπαϊκές αγορές φαντάζομαι πόσο θα κοστολογηθεί το adv...βγηκε τιμη για το 790 duke στα 11.5 χιλιαρικα.. για να δουμε για το adv!!
λογικα θα ειναι πανω απο 690 και κατω απο 1090 η τιμη του.. λογικο για την εταιρια!Δυστυχώς πανάκριβο στην Ελλάδα θα έπρεπε να έχει κάτω από 10000 όπως και σε άλλες Ευρωπαϊκές αγορές φαντάζομαι πόσο θα κοστολογηθεί το adv...
εχω δει και εγω τρυπιο ντεποζιτο σε 950...αμα σκασεις με ενα μαγικο τροπο σε πετρα και χωρις καγκελο τα πραγματα ειναι δυσκολα αναλογως και τα χιλιομετρα...εχουμε δει κανενα ραγισμενο - σπασμενο.....ξαναρωταω?
Στο 990 πάντως το πλαστικό ντεπόζιτο είναι πιο χοντρό απο ότι στο 950. Ίσως για αυτό που λες Νίκο.εχω δει και εγω τρυπιο ντεποζιτο σε 950...αμα σκασεις με ενα μαγικο τροπο σε πετρα και χωρις καγκελο τα πραγματα ειναι δυσκολα αναλογως και τα χιλιομετρα...
Η Ελλάδα έχει τον υψηλότερο ΦΠΑ και τα ακριβότερα τέλη ταξινόμησης σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Αν αφαιρέσουμε αυτά (που δεν πάνε σε εμπόρους, αντιπροσώπους και στην εταιρεία, αλλά μόνο στο κράτος) , τα μηχανάκια είναι πιο φθηνά από αλλούΔυστυχώς πανάκριβο στην Ελλάδα θα έπρεπε να έχει κάτω από 10000 όπως και σε άλλες Ευρωπαϊκές αγορές φαντάζομαι πόσο θα κοστολογηθεί το adv...
Συμφωνώ και δε λέω το αντίθετο αλλά τελικά είναι πιο ακριβά από σχεδόν παντού...Η Ελλάδα έχει τον υψηλότερο ΦΠΑ και τα ακριβότερα τέλη ταξινόμησης σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Αν αφαιρέσουμε αυτά (που δεν πάνε σε εμπόρους, αντιπροσώπους και στην εταιρεία, αλλά μόνο στο κράτος) , τα μηχανάκια είναι πιο φθηνά από αλλού
ναι , αλλά γι αυτό δε φταίει η ΚΤΜ (και το κάθε εργοστάσιο), ούτε οι έμποροι, αντιπρόσωποι κλπ. Οπότε τι αναφερόμαστε σε τιμές , σε σχέση με Ευρώπη κλπ; Το βλέπω χωρίς νόημα, αυτό λέω.Συμφωνώ και δε λέω το αντίθετο αλλά τελικά είναι πιο ακριβά από σχεδόν παντού...
Δεν κατηγορήθηκε κανένας απλά εννοούσα πως για να είναι ανταγωνιστικό και να έχει νόημα (το συγκεκριμένο μηχανάκι) ποια θα έπρεπε να είναι η τιμή του, δεν έκανα σύγκριση τιμών, απλά η τιμή που πουλιέται σε άλλες χώρες είναι λογική για την κατηγορία...ναι , αλλά γι αυτό δε φταίει η ΚΤΜ (και το κάθε εργοστάσιο), ούτε οι έμποροι, αντιπρόσωποι κλπ. Οπότε τι αναφερόμαστε σε τιμές , σε σχέση με Ευρώπη κλπ; Το βλέπω χωρίς νόημα, αυτό λέω.
Λοιπόν, εμφανίστηκε το παρακάτω εργαλείο στο Afriquia Merzouga Rallye (https://2018.afriquiamerzougarally.com/) που έλαβε χώρα πριν λίγες ημέρες: