KTM 790 Adventure

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Με πηραν τηλέφωνο πριν λιγο να παω το 790R για αλλαγη στο πισω σωληνάκι φρένου.

Γίνετε δουλίτσα .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γλύτωσες....
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Με πηραν τηλέφωνο πριν λιγο να παω το 790R για αλλαγη στο πισω σωληνάκι φρένου.

Γίνετε δουλίτσα .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ανακοινωθηκε πριν λιγο αλλα αφορα ελαχιστες μοτο. Μπραβο τους.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ευτυχώς κάποιοι πρόλαβαν και τις πούλησαν πριν τις εκπτώσεις.
Από την άλλη όμως, όσοι μπορείτε και θέλετε... προλάβετε τα τελευταία Αυστριακά maden in Mattighoven, γιατί τα 890 θα είναι από αυθεντικά CFMoto από τη Hangzhou.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Ευτυχώς κάποιοι πρόλαβαν και τις πούλησαν πριν τις εκπτώσεις.
Από την άλλη όμως, όσοι μπορείτε και θέλετε... προλάβετε τα τελευταία Αυστριακά maden in Mattighoven, γιατί τα 890 θα είναι από αυθεντικά CFMoto από τη Hangzhou.
Ζημιαρικο πολυ το ktm 790 R , φιλε ;
Θέλω να το αγορασω άλλα μια το πιςω φρένο , μια το σκατοΤεποζιτο βενζίνης , μια το μπέρδεμα με τους πολλους αισθητήρες κ τα roading Modes , με αποτρέπουν
Τουλάχιστον γίνονται ανακλήσεις στην εδω μπανανία ελλαδα ;

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Ανακλήσεις γίνονται κανονικά .

Τι έχει το πίσω φρένο ;

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγώ να ρωτήσω το "σκατοΤεπόζιτο" που λύθηκε από την πρώτη χρονιά κυκλοφορίας, το συζητάμε ακόμα;
Κατι δεν εχετε καταλαβει. Οταν χαλανε ευρωπαϊκά ειναι υποχρεωση των ιδιοκτητων μελλοντικων και νυν να τα θαβουν για την χαλια ποιότητα και τη μαπα δουλεια που εκανε ο κατασκευαστης.

Οταν , χμμμ, ξερω γω, τρωγονται τα κεφαλια απο οποιαδηποτε βιδα πας να ξεβιδωσεις απο το νεο σουπερ ντουπερ Ιαπωνικο μηχανακι, ειναι παντα κατα πασα πιθανοτητα μαλακια απο μαπα εργαλεια που χρησιμοποιησε οποιος εβαλε χερι...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ε όχι, οι βίδες της γιαμάχα είναι φτιαγμένες από αποξηραμένο τόφου, όλοι το ξέρουν αυτό. Πρέπει να βρω ένα σετ για όλο το φέρινγκ γιατί τις έχω αντικαταστήσει με οτιδήποτε άλλο από βιομηχανικά.

Ασούμε το ότι μιά πτώση μπορεί να σου σπάσει το κάρτερ στο ρέντη του ρέις, αυτό ναι μάλιστα είναι ζήτημα κακού εντζινήρινγκ.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ε όχι, οι βίδες της γιαμάχα είναι φτιαγμένες από αποξηραμένο τόφου, όλοι το ξέρουν αυτό. Πρέπει να βρω ένα σετ για όλο το φέρινγκ γιατί τις έχω αντικαταστήσει με οτιδήποτε άλλο από βιομηχανικά.

Ασούμε το ότι μιά πτώση μπορεί να σου σπάσει το κάρτερ στο ρέντη του ρέις, αυτό ναι μάλιστα είναι ζήτημα κακού εντζινήρινγκ.
Ε κι ομως... το ζητημα δεν εχει βελτιωθεί ουτε στα νεοτερα μπεστ σελλερ, αλλα διαβαζω στο αντβραιντερ οτι φταινε τα εργαλεια...
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Κατι δεν εχετε καταλαβει. Οταν χαλανε ευρωπαϊκά ειναι υποχρεωση των ιδιοκτητων μελλοντικων και νυν να τα θαβουν για την χαλια ποιότητα και τη μαπα δουλεια που εκανε ο κατασκευαστης.

Οταν , χμμμ, ξερω γω, τρωγονται τα κεφαλια απο οποιαδηποτε βιδα πας να ξεβιδωσεις απο το νεο σουπερ ντουπερ Ιαπωνικο μηχανακι, ειναι παντα κατα πασα πιθανοτητα μαλακια απο μαπα εργαλεια που χρησιμοποιησε οποιος εβαλε χερι...

Τρέχουνε λάδια
Τρέχουνε παραφλου
Κλπ
Πριν δώσω 13,14 χιλιάρικα πρεπει να τσεκάρω κ το παραμικρό διοτι ειμαι μεταξύ Τ7 και ΚΤΜ



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s

Τρέχουνε λάδια
Τρέχουνε παραφλου
Κλπ
Πριν δώσω 13,14 χιλιάρικα πρεπει να τσεκάρω κ το παραμικρό διοτι ειμαι μεταξύ Τ7 και ΚΤΜ



Sent from my iPhone using Tapatalk
Tα βιντεακια ειναι απο Ιουνιο '19, αλλα οπως το θετεις εγω θα ελεγα κοιτα προς Τ7.

Ελαχιστοι εχουν αναφερει προβληματα με το Τ7.
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Θα πάρεις το t7 και μετά θα σε περάσει από πάνω στη στροφή και με σούζα το 790 και θα πατήσεις κι τα λάδια που θα χάνει από το κάρτερ και το παραφλου και θα πέσεις Κιολας!! Μετά θα το πουλήσεις να πάρεις το 790. Πάντως το t7 είναι πιο όμορφο κατεμε!! Ελπίζω να μη σε μπέρδεψα..
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κατι δεν εχετε καταλαβει. Οταν χαλανε ευρωπαϊκά ειναι υποχρεωση των ιδιοκτητων μελλοντικων και νυν να τα θαβουν για την χαλια ποιότητα και τη μαπα δουλεια που εκανε ο κατασκευαστης.
Δεν έκανε μάπα δουλειά ο κατασκευαστής και μάλιστα σε μια μηχανή μεσαίας κατηγορίας με τιμή -άουτς- μεγάλης κατηγορίας; Ή και αυτό θα το κατηγοριοποιήσουμε ως "έχει χαρακτήρα η μηχανή".
Κοιτάξτε, καταλαβαίνω πως γουστάρετε KTM. Καταλαβαίνω την διαφορετικότητα και την όμορφη αίσθηση που απολαμβάνει κανείς στο να τα οδηγεί. Τα καταλαβαίνω όλα να είστε σίγουροι. Ας παραδεχθούμε όμως επιτέλους ότι όλο αυτό έχει ως αντάλλαγμα την αυστηρή και αδιάκοπη τήρηση συντήρησης. Ε, αυτό το πράγμα δεν είναι ΑΠΟΔΕΚΤΟ ζητούμενο για όλους. Και χαίρομαι να διαβάζω -όχι λίγους ευτυχώς- ιδιοκτήτες που είναι συνειδητοποιημένοι και που ξέρουν γιατί πήραν αυτό που πήραν και ποιες είναι οι απαιτήσεις του.
Αυτό σημαίνει φυσικά ότι υπάρχουν και συνειδητοποιημένοι ιδιοκτήτες που θέλουν Japan μηχανές με λιγότερα άλογα, με λιγότερες αναρτήσεις, με λιγότερες απαιτήσεις...

Οταν , χμμμ, ξερω γω, τρωγονται τα κεφαλια απο οποιαδηποτε βιδα πας να ξεβιδωσεις απο το νεο σουπερ ντουπερ Ιαπωνικο μηχανακι, ειναι παντα κατα πασα πιθανοτητα μαλακια απο μαπα εργαλεια που χρησιμοποιησε οποιος εβαλε χερι...
Πρώτο ερώτημα: Για τι βίδες μιλάμε; α) Εξάγωνες β) Σταυρόβιδες;
Δεύτερο ερώτημα: α) Θα σύστηνες σε κάποιον να ΜΗΝ πάρει το Τ7 επειδή θα "φαγωθούν" τα κεφάλια από τις βίδες του;
Τρίτο ερώτημα: Ποιο είναι το μνμ που κρύβεται πίσω από τα παραπάνω σχόλια; α) Είναι μάπα τα KTM; β) Είναι μάπα τα Japan; γ) Είναι μάπα και τα δυο; δ) Δεν είναι μάπα κανένα, αλλά έτσι για να γίνεται συζήτηση;

Εγώ να ρωτήσω το "σκατοΤεπόζιτο" που λύθηκε από την πρώτη χρονιά κυκλοφορίας, το συζητάμε ακόμα;
Εννοείς μετά τη πρώτη χρονιά του 1050, του 1190, του 1290 και τέλος για να τηρηθούν οι παραδόσεις... τη πρώτη χρονιά του 790. Τη δεύτερη χρονιά πουλήθηκε κανένα 790R για να μάθουμε;

Ποιος είναι ο τρόπος να ασκούμε σωστή κριτική στα Ευρωπαϊκά ρε παιδιά, πείτε μας να το κάνουμε έτσι "εμείς" οι τζαπανόφιλοι....
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν έκανε μάπα δουλειά ο κατασκευαστής και μάλιστα σε μια μηχανή μεσαίας κατηγορίας με τιμή -άουτς- μεγάλης κατηγορίας; Ή και αυτό θα το κατηγοριοποιήσουμε ως "έχει χαρακτήρα η μηχανή".
Κοιτάξτε, καταλαβαίνω πως γουστάρετε KTM. Καταλαβαίνω την διαφορετικότητα και την όμορφη αίσθηση που απολαμβάνει κανείς στο να τα οδηγεί. Τα καταλαβαίνω όλα να είστε σίγουροι. Ας παραδεχθούμε όμως επιτέλους ότι όλο αυτό έχει ως αντάλλαγμα την αυστηρή και αδιάκοπη τήρηση συντήρησης. Ε, αυτό το πράγμα δεν είναι ΑΠΟΔΕΚΤΟ ζητούμενο για όλους. Και χαίρομαι να διαβάζω -όχι λίγους ευτυχώς- ιδιοκτήτες που είναι συνειδητοποιημένοι και που ξέρουν γιατί πήραν αυτό που πήραν και ποιες είναι οι απαιτήσεις του.
Αυτό σημαίνει φυσικά ότι υπάρχουν και συνειδητοποιημένοι ιδιοκτήτες που θέλουν Japan μηχανές με λιγότερα άλογα, με λιγότερες αναρτήσεις, με λιγότερες απαιτήσεις...



Πρώτο ερώτημα: Για τι βίδες μιλάμε; α) Εξάγωνες β) Σταυρόβιδες;
Δεύτερο ερώτημα: α) Θα σύστηνες σε κάποιον να ΜΗΝ πάρει το Τ7 επειδή θα "φαγωθούν" τα κεφάλια από τις βίδες του;
Τρίτο ερώτημα: Ποιο είναι το μνμ που κρύβεται πίσω από τα παραπάνω σχόλια; α) Είναι μάπα τα KTM; β) Είναι μάπα τα Japan; γ) Είναι μάπα και τα δυο; δ) Δεν είναι μάπα κανένα, αλλά έτσι για να γίνεται συζήτηση;



Εννοείς μετά τη πρώτη χρονιά του 1050, του 1190, του 1290 και τέλος για να τηρηθούν οι παραδόσεις... τη πρώτη χρονιά του 790. Τη δεύτερη χρονιά πουλήθηκε κανένα 790R για να μάθουμε;

Ποιος είναι ο τρόπος να ασκούμε σωστή κριτική στα Ευρωπαϊκά ρε παιδιά, πείτε μας να το κάνουμε έτσι "εμείς" οι τζαπανόφιλοι....
Εχω την αισθηση οτι μερικοι απλα ψαχνετε να βρειτε απο που θα πιαστειτε για να πειτε το κομματι σας

Κανενα κτμ δεν θελει συνεχη και αδιακοπη συντηρηση οπως λες. Βασικα, κανενα μηχανακι γενικοτερα, τα τελευταια 20 χρονια πλην μερικων που ηταν απλα για πεταμα οπως βγηκαν απο το εργοστασιο, βλ. μηχανακια που κοβαν πλαισια, κουρευαν βολαν κλπ κλπ κλπ

Aν καποιος θελει κορυφαια εμπειρια οδηγησης αυτη τη στιγμη αναγκαστικα, ακομα, παει στα ευρωπαικα μηχανακια, αν δεν μιλαμε για sbk. Αυτο στην περιπτωση της κτμ, προυποθετει, για οποιον θελει, να ανεχτει τα καποια quirks που λενε στο χωριο μου και να μαζεψει μονος του καποια χαζοπραγματα για να εχει ενα αλεξισφαιρο συνολο.
Το αν ειναι καλυτερο vfm το τ7 η αμα κοστολογισαν ψηλα το 790 ειναι αλλο θεμα. Σε καθε περιπτωση ειπαμε, αν θες το καλυτερο, κοιτας αλλου και πληρωνεις δυσαναλογη διαφορα. Diminishing gains λεγεται και παντα ηταν και θα ειναι ετσι.

Απο εκει και επειτα, πας σε τζαπαν αμα δε θες αυτα και αν εισαι τυχερος δεν θα εχεις θεματα, αλλιως θα εχεις μηχανακια που θα χορευουν ζειμπεικικο (βλ. tracer), μηχανακια που κοβουν πλαισια (βλ. gsxr, fazer 1000), μηχανακια που ψωριαζουν οι αναρτησεις (βλ.αφρικα1000), μηχανακια που κανουν μπιλιες το μοτερ επειδη σπανε τα βολαν(βλ.φειζερ 1000 παλι, η γιαμαχα τα παει πολυ καλα στα στατιστικα) και ενα σωρρο αλλα που βαριεμαι να γραφω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ποιος είναι ο τρόπος να ασκούμε σωστή κριτική στα Ευρωπαϊκά ρε παιδιά, πείτε μας να το κάνουμε έτσι "εμείς" οι τζαπανόφιλοι....

Να τα "χωνετε" στον κατασκευαστή και να μην ευλογατε τα γενια του....
 
Top Bottom