KTM 790 Adventure

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Δεν έκανε μάπα δουλειά ο κατασκευαστής και μάλιστα σε μια μηχανή μεσαίας κατηγορίας με τιμή -άουτς- μεγάλης κατηγορίας; Ή και αυτό θα το κατηγοριοποιήσουμε ως "έχει χαρακτήρα η μηχανή".
Κοιτάξτε, καταλαβαίνω πως γουστάρετε KTM. Καταλαβαίνω την διαφορετικότητα και την όμορφη αίσθηση που απολαμβάνει κανείς στο να τα οδηγεί. Τα καταλαβαίνω όλα να είστε σίγουροι. Ας παραδεχθούμε όμως επιτέλους ότι όλο αυτό έχει ως αντάλλαγμα την αυστηρή και αδιάκοπη τήρηση συντήρησης. Ε, αυτό το πράγμα δεν είναι ΑΠΟΔΕΚΤΟ ζητούμενο για όλους. Και χαίρομαι να διαβάζω -όχι λίγους ευτυχώς- ιδιοκτήτες που είναι συνειδητοποιημένοι και που ξέρουν γιατί πήραν αυτό που πήραν και ποιες είναι οι απαιτήσεις του.
Αυτό σημαίνει φυσικά ότι υπάρχουν και συνειδητοποιημένοι ιδιοκτήτες που θέλουν Japan μηχανές με λιγότερα άλογα, με λιγότερες αναρτήσεις, με λιγότερες απαιτήσεις...



Πρώτο ερώτημα: Για τι βίδες μιλάμε; α) Εξάγωνες β) Σταυρόβιδες;
Δεύτερο ερώτημα: α) Θα σύστηνες σε κάποιον να ΜΗΝ πάρει το Τ7 επειδή θα "φαγωθούν" τα κεφάλια από τις βίδες του;
Τρίτο ερώτημα: Ποιο είναι το μνμ που κρύβεται πίσω από τα παραπάνω σχόλια; α) Είναι μάπα τα KTM; β) Είναι μάπα τα Japan; γ) Είναι μάπα και τα δυο; δ) Δεν είναι μάπα κανένα, αλλά έτσι για να γίνεται συζήτηση;



Εννοείς μετά τη πρώτη χρονιά του 1050, του 1190, του 1290 και τέλος για να τηρηθούν οι παραδόσεις... τη πρώτη χρονιά του 790. Τη δεύτερη χρονιά πουλήθηκε κανένα 790R για να μάθουμε;

Ποιος είναι ο τρόπος να ασκούμε σωστή κριτική στα Ευρωπαϊκά ρε παιδιά, πείτε μας να το κάνουμε έτσι "εμείς" οι τζαπανόφιλοι....
Εισαι λίγο άδικος με τα κτμ Στέφανε, προβλεπόμενη συντήρηση by the book που λεμε και εμεις οι χωρικοί :pισχύει για όλες τις μοτο ανεξαρτήτου προελεύσεως
Τώρα όσο αφορά τις τιμές....
Μεγαλη κουβέντα...
Η ευχαρίστηση πληρώνεται και ισχύει παντού αυτό
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εννοείς μετά τη πρώτη χρονιά του 1050, του 1190, του 1290 και τέλος για να τηρηθούν οι παραδόσεις... τη πρώτη χρονιά του 790. Τη δεύτερη χρονιά πουλήθηκε κανένα 790R για να μάθουμε;
Στην Ελλάδα μάλλον όχι ή ίσως μετρημένα στο χέρι.
Έξω απλά δεν προλάβαινε η ΚΤΜ να τα φτιάχνει, απλά 790 είχε/έχει διαθέσιμα παντού, R ελάχιστα αλλά όπως και να'χει το ρεζερβουάρ είναι ίδιο και δεν είχε θέματα.

Με την σημερινή τιμή του 790R αν δεν είχα πάρει το XR θα ήμουν σε σοβαρή υποψηφιότητα για showroom.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Στην Ελλαδα και σε αλλες χωρες οπου το καυσιμο ΔΕΝ περιειχε βιοαιθανόλη δεν παρουσιαστηκε κανενα θεμα, πλην μιας περιπτωσης. Αντιθετως σε χωρες με βιοαιθανολη και στην Καλιφορνια οπου νομοθετικα διαφερει απο τις αλλες πολιτειες , οι ανακλησεις πηγαν γόνα μεχρι να το παρουν χαμπαρι...

Τουλαχιστον δεν το εκαναv γαργαρα, οπως τα στροφαλα του R1.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ή τα θέματα του άφρικα που όπως είδαμε στο νήμα που μπήκε πρόσφατα υπάρχουν και στο 1100.

Από φέτος έχουμε και εμείς βιοαιθανόλη Γιώργο, σε κάποιες αντλίες το γράφει σε άλλες όχι. Υποτίθεται ότι το πρόβλημα λύθηκε από πλευράς προμηθευτή.

Σε κάθε περίπτωση, λατρεύω να τρολάρω ευρώπη, τα παλιά κλισέ δυστυχώς έχουν στην πράξη καταρριφθεί και σε όλα τα προϊόντα βρίσκονται ατέλειες. Το θέμα είναι να λύνονται εύκολα και φτηνά, το γιατί όταν κάτι συμβαίνει συστηματικά δεν αλλάζει από το εργοστάσιο δεν θα το καταλάβω ποτέ όμως (τυχαία λέμε, συμπλέκτες ΚΤΜ).
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ή τα θέματα του άφρικα που όπως είδαμε στο νήμα που μπήκε πρόσφατα υπάρχουν και στο 1100.

Από φέτος έχουμε και εμείς βιοαιθανόλη Γιώργο, σε κάποιες αντλίες το γράφει σε άλλες όχι. Υποτίθεται ότι το πρόβλημα λύθηκε από πλευράς προμηθευτή.

Σε κάθε περίπτωση, λατρεύω να τρολάρω ευρώπη, τα παλιά κλισέ δυστυχώς έχουν στην πράξη καταρριφθεί και σε όλα τα προϊόντα βρίσκονται ατέλειες. Το θέμα είναι να λύνονται εύκολα και φτηνά, το γιατί όταν κάτι συμβαίνει συστηματικά δεν αλλάζει από το εργοστάσιο δεν θα το καταλάβω ποτέ όμως (τυχαία λέμε, συμπλέκτες ΚΤΜ).

Πολυ σωστα, απο περσυ τα καυσιμα ΚΑΙ στην Ελλαδα φερουν με νομο παρακαλω , ελαχιστο ποσοστο 10% σε βιοκαυσιμα.
Προσεξτε την επομενη φορα την αντλια πρατηριου και θα δειτε σημανση Ε10.

Προσθετουμε λοιπον και τον απατεωνα βενζινα που νοθευει , συν τα καταλοιπα δεξαμενων και εχουμε ενα ωραιο μιγμα, που θα στρεσαρει αντλιες και θα βουλωσει μπεκ και φιλτρα....

Για την ιστορια, παρακολουθωντας το θεμα σχετικα νωρις στο ξενο φορουμ, οι πρωτοι που παραπονεθηκαν ηταν οι Καλιφορνεζοι που φερουν βιοκαυσιμα δια νομου περι 10ετιας νομιζω.
Στο τεποζιτο των ΚΤΜ λοιπον το προβλημα ηταν με release compound κατα την κατασκευη-φορμαρισμα του ντεποζιτου.
Η ασπρη σκονη που κατεληγε να βουλωσει ή και να καψει την αντλια...

Στην Ελλαδα βρεθηκε ενα 1190 με το θεμα και αλλαχθηκε στην εγγυηση.
Πιθανολογουνε πως εγινε απο octane booster...

Tα 790 κατα κορον, τα παραδιδανε υστερα απο πλυσιμο ντεποζιτου. Ειχαμε μπει καλα πια στα βιοκαυσιμα....

Τελος, και εγω γουσταρω τρολιά και καζουρα με τα ευρωπαικα. Ειναι στο αιμα μας , οπως το baby oil στο κορμι μας που κουβαλαμε για τους συμπλεΧτε μας....

:roflmao:
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Πολυ σωστα, απο περσυ τα καυσιμα ΚΑΙ στην Ελλαδα φερουν με νομο παρακαλω , ελαχιστο ποσοστο 10% σε βιοκαυσιμα.
Προσεξτε την επομενη φορα την αντλια πρατηριου και θα δειτε σημανση Ε10.

Προσθετουμε λοιπον και τον απατεωνα βενζινα που νοθευει , συν τα καταλοιπα δεξαμενων και εχουμε ενα ωραιο μιγμα, που θα στρεσαρει αντλιες και θα βουλωσει μπεκ και φιλτρα....

Για την ιστορια, παρακολουθωντας το θεμα σχετικα νωρις στο ξενο φορουμ, οι πρωτοι που παραπονεθηκαν ηταν οι Καλιφορνεζοι που φερουν βιοκαυσιμα δια νομου περι 10ετιας νομιζω.
Στο τεποζιτο των ΚΤΜ λοιπον το προβλημα ηταν με release compound κατα την κατασκευη-φορμαρισμα του ντεποζιτου.
Η ασπρη σκονη που κατεληγε να βουλωσει ή και να καψει την αντλια...

Στην Ελλαδα βρεθηκε ενα 1190 με το θεμα και αλλαχθηκε στην εγγυηση.
Πιθανολογουνε πως εγινε απο octane booster...

Tα 790 κατα κορον, τα παραδιδανε υστερα απο πλυσιμο ντεποζιτου. Ειχαμε μπει καλα πια στα βιοκαυσιμα....

Τελος, και εγω γουσταρω τρολιά και καζουρα με τα ευρωπαικα. Ειναι στο αιμα μας , οπως το baby oil στο κορμι μας που κουβαλαμε για τους συμπλεΧτε μας....

:roflmao:
Να ρωτησω κατι σχετικα με τα καυσιμα?
Η 100αρα συνεχιζει οπως ηταν η εχει και αυτη μεσα ματζουνια?
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Τελος, και εγω γουσταρω τρολιά και καζουρα με τα ευρωπαικα. Ειναι στο αιμα μας , οπως το baby oil στο κορμι μας που κουβαλαμε για τους συμπλεΧτε μας....
Εγώ σε καταλαβαίνω

 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ασύντακτοι βασικά, θα έπρεπε να λέει if you never owned a KTM αλλά τι να πεις, ακόμα και οι μπλούζες ελαττωματικές.

(εν τω μεταξύ το λογότυπο SoA αντιγραφή, γυρνάνε τα κόκκαλα του Χάρλει και του Ντάβιντσον στον τάφο)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ασύντακτοι βασικά, θα έπρεπε να λέει if you never owned a KTM αλλά τι να πεις, ακόμα και οι μπλούζες ελαττωματικές.

(εν τω μεταξύ το λογότυπο SoA αντιγραφή, γυρνάνε τα κόκκαλα του Χάρλει και του Ντάβιντσον στον τάφο)
Ελα, σωστο ειναι και το you've never owned...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εχω την αισθηση οτι μερικοι απλα ψαχνετε να βρειτε απο που θα πιαστειτε για να πειτε το κομματι σας

Κανενα κτμ δεν θελει συνεχη και αδιακοπη συντηρηση οπως λες. Βασικα, κανενα μηχανακι γενικοτερα, τα τελευταια 20 χρονια πλην μερικων που ηταν απλα για πεταμα οπως βγηκαν απο το εργοστασιο, βλ. μηχανακια που κοβαν πλαισια, κουρευαν βολαν κλπ κλπ κλπ

Aν καποιος θελει κορυφαια εμπειρια οδηγησης αυτη τη στιγμη αναγκαστικα, ακομα, παει στα ευρωπαικα μηχανακια, αν δεν μιλαμε για sbk. Αυτο στην περιπτωση της κτμ, προυποθετει, για οποιον θελει, να ανεχτει τα καποια quirks που λενε στο χωριο μου και να μαζεψει μονος του καποια χαζοπραγματα για να εχει ενα αλεξισφαιρο συνολο.
Το αν ειναι καλυτερο vfm το τ7 η αμα κοστολογισαν ψηλα το 790 ειναι αλλο θεμα. Σε καθε περιπτωση ειπαμε, αν θες το καλυτερο, κοιτας αλλου και πληρωνεις δυσαναλογη διαφορα. Diminishing gains λεγεται και παντα ηταν και θα ειναι ετσι.

Απο εκει και επειτα, πας σε τζαπαν αμα δε θες αυτα και αν εισαι τυχερος δεν θα εχεις θεματα, αλλιως θα εχεις μηχανακια που θα χορευουν ζειμπεικικο (βλ. tracer), μηχανακια που κοβουν πλαισια (βλ. gsxr, fazer 1000), μηχανακια που ψωριαζουν οι αναρτησεις (βλ.αφρικα1000), μηχανακια που κανουν μπιλιες το μοτερ επειδη σπανε τα βολαν(βλ.φειζερ 1000 παλι, η γιαμαχα τα παει πολυ καλα στα στατιστικα) και ενα σωρρο αλλα που βαριεμαι να γραφω.
Δε βλέπω αναφορά σε Kawasaki. Είμαι σίγουρος πως αν ψάξεις ανάμεσα στα κυριολεκτικά χιλιάδες μοντέλα που έχουν κατασκευαστεί από Japan μεριά από τη δεκαετία του '80 και έπειτα, θα βρεις κι άλλες αστοχίες.

Εγώ να θυμίσω κομμένα υποπλαίσια, κομμένα μπροστινά... προβλήματα σε αισθητήρες όλων των ειδών, abs,.... αλλαγμένους σχεδόν κατά το ήμισυ κινητήρες και όλα αυτά μόνο τα τελευταία 10 χρόνια.
Κοίτα, το παιχνίδι των εντυπωσιασμών μπορώ εύκολα να το παίξω αλλά δε θέλω. Και δεν ονοματίζω τις εταιρείες γιατί σκοπός μου δεν είναι να μειώσω ούτε τις μοτοσυκλέτες ούτε τους ιδιοκτήτες τους. Κάποια στιγμή όμως καλό θα ήταν να υπάρχει ένας σχετικός σεβασμός στις επιλογές κάθε συνάδελφου, και σόρυ αν χαλάω το παραμύθι αλλά ο μοτοσυκλετισμός δεν είναι Ευρωπαϊκή υπόθεση. Ήρεμα μιλάω πάντα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εισαι λίγο άδικος με τα κτμ Στέφανε, προβλεπόμενη συντήρηση by the book που λεμε και εμεις οι χωρικοί :pισχύει για όλες τις μοτο ανεξαρτήτου προελεύσεως
Τώρα όσο αφορά τις τιμές....
Μεγαλη κουβέντα...
Η ευχαρίστηση πληρώνεται και ισχύει παντού αυτό
Σωτήρη... ίσως το "αδιάκοπη" να έχει χρώμα υπερβολής, αλλά νομίζω πως το "τήρηση" ξεκαθάριζε το νόημα των γραπτών μου. Όσοι με γνωρίζουν από κοντά ξέρουν πως θαυμάζω την KTM σαν εταιρεία και έχω γράψει και εδώ μέσα -και όχι λίγες φορές- πως είναι από τις εταιρείες που θεωρώ πως έφεραν εξέλιξη στον ευρύτερο μοτοσυκλετισμό καθώς και κάποιες πρωτοποριακές εφαρογές, όπως π.χ. η ύπαρξη του LC8.
Ο σεβασμός λοιπόν στο by the book -γνώμη μου- προϋποθέτει να είναι αυστηρά μέσα στα χρονικά και χιλιομετρικά πλαίσια, όπως θεωρητικά με κάθε άλλη μοτοσυκλέτα. Έλα όμως που η πραγματικότητα της ζωής, οι χαμηλές δυνάμεις, το προφίλ των αναβατών κτλ κτλ κτλ έχουν δείξει πως με τα Japan μπορείς να "κλέβεις" χρόνο και χιλιόμετρα από το by the book. Γενική τοποθέτηση είναι αυτή. Προσωπικά εγώ το τηρώ ότι και να έχω αλλά απαλλαγμένος από το άγχος.

Και επειδή έχω δει και έχω ζήσει πολλά πιπεράτα με γνωστούς γύρω μου μέσα και έξω από το φόρουμ.... δεν θεωρώ ότι είμαι άδικος. Συμφωνώ απόλυτα όμως, ότι η ευχαρίστηση πληρώνεται και όταν μπορώ το κάνω κι εγώ. Για μένα ένα KTM μπορεί να είναι μόνο όχημα αναψυχής. Για μένα λέω.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Σωτήρη... ίσως το "αδιάκοπη" να έχει χρώμα υπερβολής, αλλά νομίζω πως το "τήρηση" ξεκαθάριζε το νόημα των γραπτών μου. Όσοι με γνωρίζουν από κοντά ξέρουν πως θαυμάζω την KTM σαν εταιρεία και έχω γράψει και εδώ μέσα -και όχι λίγες φορές- πως είναι από τις εταιρείες που θεωρώ πως έφεραν εξέλιξη στον ευρύτερο μοτοσυκλετισμό καθώς και κάποιες πρωτοποριακές εφαρογές, όπως π.χ. η ύπαρξη του LC8.
Ο σεβασμός λοιπόν στο by the book -γνώμη μου- προϋποθέτει να είναι αυστηρά μέσα στα χρονικά και χιλιομετρικά πλαίσια, όπως θεωρητικά με κάθε άλλη μοτοσυκλέτα. Έλα όμως που η πραγματικότητα της ζωής, οι χαμηλές δυνάμεις, το προφίλ των αναβατών κτλ κτλ κτλ έχουν δείξει πως με τα Japan μπορείς να "κλέβεις" χρόνο και χιλιόμετρα από το by the book. Γενική τοποθέτηση είναι αυτή. Προσωπικά εγώ το τηρώ ότι και να έχω αλλά απαλλαγμένος από το άγχος.

Και επειδή έχω δει και έχω ζήσει πολλά πιπεράτα με γνωστούς γύρω μου μέσα και έξω από το φόρουμ.... δεν θεωρώ ότι είμαι άδικος. Συμφωνώ απόλυτα όμως, ότι η ευχαρίστηση πληρώνεται και όταν μπορώ το κάνω κι εγώ. Για μένα ένα KTM μπορεί να είναι μόνο όχημα αναψυχής. Για μένα λέω.
Καλα τα λες Στέφανε
Και το κλέβω χρόνο και χιλιόμετρα ειναι λογικό, μιας και τα απο δω ειναι ρεντι του ρέις,και τα απο κει ρεντι του πάω τσάρκα
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Ready to wheelie
Γλάρος ,18 ετων , με μηδέν βλάβες , μονο μια τρόμπα νερού κ ενα ρουλεμάν λαιμού ..σε προγραμματισμένα σέρβις
Με καμια διαρροή λαδιού , μοντελο 2002
Συντήρηση : την πρωτη εξαετία στον Παναγιώτοπουλο κ τα επόμενα χρονια μόνος μου ..
Όσον αφορά τα γιαπωνέζικα κλπ , σιγουρα τα χοντα ειναι κορυφή , τα υπόλοιπα ομως εχουν τον ιδιο δείκτη αξιοπιστίας με τα bmw ktm





Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom