KTM 790 Adventure

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Καποια στιγμή όμως καλό θα ήταν να υπάρχει ένας σχετικός σεβασμός στις επιλογές κάθε συνάδελφου, και σόρυ αν σου χαλάω το όνειρο αλλά ο μοτοσυκλετισμός δεν είναι Ευρωπαϊκή υπόθεση. Ήρεμα μιλάω πάντα.
Δεν έδειξε κάνεις ασέβεια σε καμμία επιλογή κανενός. Προσωπικά δεν έχω κανένα όνειρο για τίποτα περί ευρωπαϊκού μοτοσυκλετισμου μιας και μιλάς για μένα, που έχουν περάσει μηχανάκια από τα χέρια μου από σχεδόν όλες τις εταιρειες. Μόνος σου μυγιαστικες και αρπαχτηκες ότι προσπαθεί κάποιος να σε μυήσει στην θρησκεία/υποκουλτούρα της κτμ και της κάθε κτμ για το ότι θα πρέπει να ανεχεσαι προβληματα, βλάβες και λοιπές καταστάσεις.
Μάλιστα δε, κάνεις δεν έχει αποκρύψει γενικά κανένα πρόβλημα και τίποτα, απλά εσύ ενοχλείσαι από την ύπαρξη προβληματων σε μηχανάκια που δεν κατέχεις και σε ενοχλεί και το γεγονός ότι οι κάτοχοι δε τρελαίνονται όπως εσύ που με ένα κατοσταρικο μπορούν να φτιάξουν τον συμπλέκτη μια για πάντα και να απολαμβάνουν το μηχανάκι τους, η που μπορεί να τους βγάλει μια ανάκληση η εταιρεία μετά από λίγο καιρο. Και μάλλον γίνεσαι και έτσι προσβλητικός προς αυτούς χωρίς λόγο, προσπαθωντας με το γάντι τάχα μου, να γράψεις το κομμάτι σου και ειρωνία στο να σου πούμε το πώς να κάνεις κριτική σε μηχανάκια (που btw, κάνεις δε ζήτησε).

Γιατί η λογική σου του τύπου, καταλαβαινω ότι γουστάρετε κτμ αλλά πάτε να μας βγάλετε όλους κοροιδα, συμβαίνει για κάποιο λόγο μόνο στο κεφάλι σου και πουθενά αλλού.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν έκανε μάπα δουλειά ο κατασκευαστής και μάλιστα σε μια μηχανή μεσαίας κατηγορίας με τιμή -άουτς- μεγάλης κατηγορίας; Ή και αυτό θα το κατηγοριοποιήσουμε ως "έχει χαρακτήρα η μηχανή".
Κοιτάξτε, καταλαβαίνω πως γουστάρετε KTM. Καταλαβαίνω την διαφορετικότητα και την όμορφη αίσθηση που απολαμβάνει κανείς στο να τα οδηγεί. Τα καταλαβαίνω όλα να είστε σίγουροι. Ας παραδεχθούμε όμως επιτέλους ότι όλο αυτό έχει ως αντάλλαγμα την αυστηρή και αδιάκοπη τήρηση συντήρησης. Ε, αυτό το πράγμα δεν είναι ΑΠΟΔΕΚΤΟ ζητούμενο για όλους. Και χαίρομαι να διαβάζω -όχι λίγους ευτυχώς- ιδιοκτήτες που είναι συνειδητοποιημένοι και που ξέρουν γιατί πήραν αυτό που πήραν και ποιες είναι οι απαιτήσεις του.
Αυτό σημαίνει φυσικά ότι υπάρχουν και συνειδητοποιημένοι ιδιοκτήτες που θέλουν Japan μηχανές με λιγότερα άλογα, με λιγότερες αναρτήσεις, με λιγότερες απαιτήσεις...



Πρώτο ερώτημα: Για τι βίδες μιλάμε; α) Εξάγωνες β) Σταυρόβιδες;
Δεύτερο ερώτημα: α) Θα σύστηνες σε κάποιον να ΜΗΝ πάρει το Τ7 επειδή θα "φαγωθούν" τα κεφάλια από τις βίδες του;
Τρίτο ερώτημα: Ποιο είναι το μνμ που κρύβεται πίσω από τα παραπάνω σχόλια; α) Είναι μάπα τα KTM; β) Είναι μάπα τα Japan; γ) Είναι μάπα και τα δυο; δ) Δεν είναι μάπα κανένα, αλλά έτσι για να γίνεται συζήτηση;



Εννοείς μετά τη πρώτη χρονιά του 1050, του 1190, του 1290 και τέλος για να τηρηθούν οι παραδόσεις... τη πρώτη χρονιά του 790. Τη δεύτερη χρονιά πουλήθηκε κανένα 790R για να μάθουμε;

Ποιος είναι ο τρόπος να ασκούμε σωστή κριτική στα Ευρωπαϊκά ρε παιδιά, πείτε μας να το κάνουμε έτσι "εμείς" οι τζαπανόφιλοι....
Γιατι για αλλη μια φορα πρεπει να συζηταμε για την κολοκυθοπιτα? Ποιος εκρινε τους αναβατες που προτιμουν το Α απο το Β? Προφανως και ολα ειναι θεμα γουστου, προσωπικων προτιμησεων και ... μαζοχισμου! Σαμπως ομως δεν ειμαστε ολοι μαζοχιστες? Καβαλαμε 2 ροδες εκτεθιμενοι ανα πασα στιγμη, κυκλοφορουμε με 2 ροδες ακομη και σε κατακλυσμο, πηγαινουμε με 2 ροδες εκει που αλλοι δεν πανε ουτε με ντοκυμαντερ στο σαλονι τους. Προφανως και καποια μηχανακια/μαρκες ειναι για καποιους πιο μαζοχιστες ας πουμε, αλλα δεν παυουμε να ειμαστε ολοι τετοιοι, λιγοτερο ή περισσοτερο. Αλλα ελεος, αυτη η διενεξη εχει γινει κουραστικη, και εχω δηλωσει παμπολλες φορες οτι ουτε μετοχες εχω στην ΚΤΜ (μακαρι να ειχα) ουτε ποσοστα παιρνω. Τωρα, γιατι νιωθεις την αναγκη να υπερασπιστεις τα Ιαπωνεζικα μηχανακια και δη τα Γιαμαχα καθε φορα που εκφραζω το συγκεκριμενο "παραπονο", ειναι ενα θεμα.

Ποιο ειναι το παραπονο αυτο? Το βλεπεις σε φορα, το βλεπεις στο ΦΒ, το βλεπεις σε τραπεζια καφε. Οι ιδιοκτητες ευρωπαϊκων οταν βγαζουν ζημια οχι μονο το αναφερουν, αλλα κανουν και καζουρα απο πανω, αυτο-σαρκαζονται καργα. Αντιθετα - τουλαχιστον τετοιες εμπειριες εχω εγω - οι ιδιοκτητες Ιαπωνικων οταν βγαλουν ζημια ειτε την κρυβουν, ειτε τη χρεωνουν στον αχρηστο μαστορα, ειτε την επαινουν σαν μοναδικο πλεονεκτημα του Ιαπωνα. Καλα, μην τσουβαλιαζουμε, οχι ολοι, αλλα η συντριπτικη πλειοψηφια. Εδω μεσα πεφτει καζουρα για τις ζαντες-βουτυρο των 1Χ90, τα ξεφτιλισμενα φιλτροκουτια, τους πορτοκαλι ιμαντες που βγαινουν σε καθε οφφ βολτα παγανια, θα παρει/δε θα παρει σημερα μπροστα, αναβουν χριστουγεννιατικα λαμπακια στα οργανα, κτλ κτλ. Καλα , να μην πουμε για το πανηγυρι οταν πιανει η κουβεντα τα GS, ασ΄το.

Και αμα τολμήσει να πει καποιος ξερω γω για τα μπροστινα του νεου Αφρικα ή τα ρουλεμαν τροχων, α πα πα πα πα πα, μην το πιανεις στο στομα σου ινφιντελι!!! Λεμε ξερω γω για το παλιο Αφρικα το εφταμισο, το σωστο, το αθραυστο, που δεν παθαινει τιποτα, αλλα υπαρχει ολοκληρη εγκυκλοπεδια και αγορα για την τιμιμενη τρομπα βενζινης του που στανταρακι εχει αφησει πολυυυυυυ κοσμο στο δρομο. Λεμε για το δικο μου ξερω γω το ατιθασο ΧΤΖ750 , το τακαρισιο, το τιτανοτεραστιο... Παλι προχτες με αφησε στη μεση του δρομου απο ανορθωτη, αρχισαν τα φωτα να γινονται καντηλακια και στο τελος το εσβησα μην παρουμε καμια φωτια μες στη μεση του Αιγαλεω. Πεμπτος ανορθωτης που του αλλαζω εγω μεσα σε 7 χρονια, 3η φορα που με αφηνει στο δρομο. Εχω αλλαξει 2 φορες βελονες και θηκες στα καρμπυρατερ για να μην καιει σαν φερρυ μποτ του Αγουδημου, καλα τα πυραυλακια τα εχω αλλαξει 3 φορες και ακομη σταζει βενζινη στους κυλινδρους αμα εχει πανω απο 10ευρω βενζινη μεσα, η οποια καταληγει στο καρτερ και κανει τα λαδια ζουμια μετα απο μια βδομαδα ακινησιας. Και αμα μπει ο αλλος στο σουπερτενεκε κλαμπ και ρωτησει παιδια τι λεει απο ζημγιες το 750 του λενε ολοι τιποτα μεγαλε, παρτο, δεν σπαει δε χαλαει, τα περναει ολα απο πανω...

Τεσπα, γουστα ειναι αυτα, κατι φορες που σταματησα με το ΚΤΜ στην ακρη του δρομου με αλαρμ για να ρυθμισω ζελατινα, να τσεκαρω δεσιματα ή ακομη και οταν μου αναψε λυχνια για σφαλμα επειδη δεν ειχα ρυθμισει σωστα τον superhyperoverengineered αισθητηρα του σταντ επειδη εχω μεταφερει με αφτερμαρκετ βαση το σταντ στο πλαισιο απο τα καρτερ που στηριζεται απο το εργοστασιο γιατι εχουν παρουσιαστει περιπτωσεις που σε απλη πτωση εσπασε η βαση και πηρε μαζι και το καρτερ ναι το παραδεχομαστε, σκεφτομουν μεσα μου τι θα λενε οσα αλλα μηχανακια περνανε απο διπλα και με βλεπουν, ποσο πιο γραφικο απο αλλο ενα ΚΤΜ σταματημενο στην ακρη του δρομου και ...... με πιανει νευρικο γελιο που θελω κανα 5λεπτο να συνελθω. Γιατι? Γιατι ειναι οι ιδιες φατσες που οταν περναει το ΚΤΜ τις βλεπω στον καθρεφτη να κοιτανε και να λενε κατι που επειδη δεν ειμαι καλος στο διαβασμα χειλιων μοιαζει με "ονας-ουγα-μισω". Γιατι ειναι οι ιδιες φατσες που στα φαναρια λοξοκοιτανε με την περιφεριακη τους οραση μεσα απο το κρανος για να μην καρφωθουν οτι κοιτανε. Οχι επειδη ειναι κανα μηχανακι -μανεκεν, αλλα επειδη ξερουν ολοι τι γουστα μπορει να βγαλει. Και ειμαι σιγουρος οτι ολοι οι υπολοιποι μαζοχιστες εδω μεσα που εχουν επιλεξει ΚΤΜ ξερουν ακριβως για τι πραγμα μιλαω! Ακομη και το μουσατο αγορι απο τη γειτονια του Μπεου με μιση καρδια το εδωσε το 640, και ας του ειχε φαει τη ζωη...

Αφου εγραψα παλι το κατεβατο μου και σας ζαλισα, να φτασω και στο ρεζουμε. Ναι, τα ΚΤΜ ειναι high-maintenance , ισως και τα BMW, αλλα προσωπικα μου εχουν προσφερει συναισθηματα που δεν ειχα με κανενα Ιαπωνικο μηχανακι. Ναι, τα Ιαπωνικα θα παρουν σχεδον παντα μπροστα, θα πανε εκει που θες να πας, θα αντεξουν και λαδι των 5€/λιτρο να τους βαλεις, θα καψουν και λιχναρελαιο, αλλα οκ, καπου χανουν. Που ειναι το θεμα μου? Οι ΚΤΜαδες και γενικα οι κατοχοι ευρωπαϊκων ριχνουν δουλεμα και φουλ καζουρα στα μηχανακια τους, και αμα πουνε "τι λε ρε, εγω με το ΚΤΜ γυρναω αμα λαχει 3 φορες τον κοσμο ολο και χωρις σερβις" ειναι προφανως τιτανοτεραστιο αστειο. Οταν ακους ομως μαστορια/μαιτρ να λενε οτι ηρθαν απο Σερβια με μουαγιεν 160 με το Τ7, ή τον πιτσιρικα μοτοβλακερ μετα το ανεβοκατεβασμα των σκαλοπατιων και το κυνηγι στο χωμα κοντρα στο 990 οτι "ε, μια διαφορα την εχει , χιχιχιχι" , ε... ξερεις οτι δεν ειναι αστειο...Καπως αλλιως το λενε στο χωριο μου και θεραπευεται με αντιπαρασιτικα.

Σημειωση του συγγραφεα> επειδη θα χρειαζομαι να κανω καθε μερα 50χλμ πηγαινελα στη δουλεια μου , ψαχνω να αναστησω το λαβωμενο μου DL650, γιατι προφανως το 1090 δεν ειναι για τετοια πραγματα, για πολλους λογους, και δεν παιζει να ταιζω 20ευρα το ΧΤΖ καθε μερα. Σημαινει αυτο οτι το βουστρομ ειναι καλυτερο απο το 1090? Μαλλον οχι, σημαινει οτι εκαστος στο ειδος του και ο Νεσκαφε στους φραπεδες.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ready to wheelie
Γλάρος ,18 ετων , με μηδέν βλάβες , μονο μια τρόμπα νερού κ ενα ρουλεμάν λαιμού ..σε προγραμματισμένα σέρβις
Με καμια διαρροή λαδιού , μοντελο 2002
Συντήρηση : την πρωτη εξαετία στον Παναγιώτοπουλο κ τα επόμενα χρονια μόνος μου ..
Όσον αφορά τα γιαπωνέζικα κλπ , σιγουρα τα χοντα ειναι κορυφή , τα υπόλοιπα ομως εχουν τον ιδιο δείκτη αξιοπιστίας με τα bmw ktm





Sent from my iPhone using Tapatalk
Για γκουγκλάρισε λίγο μια αναζήτηση με πίνακες αξιοπιστίας σε Ευρωπαϊκό και Παγκόσμιο επίπεδο να δούμε τι μαργαριτάρια θα βρεις.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν έδειξε κάνεις ασέβεια σε καμμία επιλογή κανενός. Προσωπικά δεν έχω κανένα όνειρο για τίποτα περί ευρωπαϊκού μοτοσυκλετισμου μιας και μιλάς για μένα, που έχουν περάσει μηχανάκια από τα χέρια μου από σχεδόν όλες τις εταιρειες. Μόνος σου μυγιαστικες και αρπαχτηκες ότι προσπαθεί κάποιος να σε μυήσει στην θρησκεία/υποκουλτούρα της κτμ και της κάθε κτμ για το ότι θα πρέπει να ανεχεσαι προβληματα, βλάβες και λοιπές καταστάσεις.
Μάλιστα δε, κάνεις δεν έχει αποκρύψει γενικά κανένα πρόβλημα και τίποτα, απλά εσύ ενοχλείσαι από την ύπαρξη προβληματων σε μηχανάκια που δεν κατέχεις και σε ενοχλεί και το γεγονός ότι οι κάτοχοι δε τρελαίνονται όπως εσύ που με ένα κατοσταρικο μπορούν να φτιάξουν τον συμπλέκτη μια για πάντα και να απολαμβάνουν το μηχανάκι τους, η που μπορεί να τους βγάλει μια ανάκληση η εταιρεία μετά από λίγο καιρο. Και μάλλον γίνεσαι και έτσι προσβλητικός προς αυτούς χωρίς λόγο, προσπαθωντας με το γάντι τάχα μου, να γράψεις το κομμάτι σου και ειρωνία στο να σου πούμε το πώς να κάνεις κριτική σε μηχανάκια (που btw, κάνεις δε ζήτησε).

Γιατί η λογική σου του τύπου, καταλαβαινω ότι γουστάρετε κτμ αλλά πάτε να μας βγάλετε όλους κοροιδα, συμβαίνει για κάποιο λόγο μόνο στο κεφάλι σου και πουθενά αλλού.
Έχουν πολύ ενδιαφέρον τα συμπεράσματα σου. Σε ευχαριστώ που μπήκες στο κόπο να τα γράψεις.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
...... Εχω αλλαξει 2 φορες βελονες και θηκες στα καρμπυρατερ για να μην καιει σαν φερρυ μποτ του Αγουδημου.....
:laugh: Καλή ατάκα αυτή!!!!!


...... Ναι, τα ΚΤΜ ειναι high-maintenance , ισως και τα BMW, αλλα προσωπικα μου εχουν προσφερει συναισθηματα που δεν ειχα με κανενα Ιαπωνικο μηχανακι..
Και αυτό είναι μια άλλη αλήθεια!
Ότι και να έχει συμβεί, μόλις τα ξανά καβαλήσεις, στα «ξεπληρώνουν» όλα, τα @αμημενα για μηχανακια :happy:!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιατι για αλλη μια φορα πρεπει να συζηταμε για την κολοκυθοπιτα? Ποιος εκρινε τους αναβατες που προτιμουν το Α απο το Β? Προφανως και ολα ειναι θεμα γουστου, προσωπικων προτιμησεων και ... μαζοχισμου! Σαμπως ομως δεν ειμαστε ολοι μαζοχιστες? Καβαλαμε 2 ροδες εκτεθιμενοι ανα πασα στιγμη, κυκλοφορουμε με 2 ροδες ακομη και σε κατακλυσμο, πηγαινουμε με 2 ροδες εκει που αλλοι δεν πανε ουτε με ντοκυμαντερ στο σαλονι τους. Προφανως και καποια μηχανακια/μαρκες ειναι για καποιους πιο μαζοχιστες ας πουμε, αλλα δεν παυουμε να ειμαστε ολοι τετοιοι, λιγοτερο ή περισσοτερο. Αλλα ελεος, αυτη η διενεξη εχει γινει κουραστικη, και εχω δηλωσει παμπολλες φορες οτι ουτε μετοχες εχω στην ΚΤΜ (μακαρι να ειχα) ουτε ποσοστα παιρνω. Τωρα, γιατι νιωθεις την αναγκη να υπερασπιστεις τα Ιαπωνεζικα μηχανακια και δη τα Γιαμαχα καθε φορα που εκφραζω το συγκεκριμενο "παραπονο", ειναι ενα θεμα.
Θα μείνω σε αυτά που κοκκίνησα, το υπόλοιπο κατεβατό το έχω γράψει κι εγώ πολλές φορές, παρόμοια με άλλες ή με ίδιες λέξεις.

Θέλεις να μου δείξεις που και κυρίως με ποιον τρόπο έχω υποστηρίξει τα Ιαπωνικά μηχανάκια και δη τα Yamaha; Με ενδιαφέρει πολύ το και με "ποιον τρόπο".
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Και αυτό είναι μια άλλη αλήθεια!
Ότι και να έχει συμβεί, μόλις τα ξανά καβαλήσεις, στα «ξεπληρώνουν» όλα, τα @αμημενα για μηχανακια :happy:!!!
Στη Σαλαλα το καταπληκτικο κλιμα της δεν βοηθησε και παρα πολυ το δολιο το 1150 μου. Οι συναδελφοι/φιλοι εκει του ειχαν δωσει το παρατσουκλι "το γεφυρι της Αρτας" γιατι καθε βδομαδα ολο και καποιο μαστορεμα ετρωγε. Ε... εχω δηλωσει δεκαδες φορες και θα το ξαναπω, ανετα ξανα-αγοραζα 1150GS, για να θυμηθω αυτα που τοσο με εκανε και γουσταρα!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θέλεις να μου δείξεις που και κυρίως με ποιον τρόπο έχω υποστηρίξει τα Ιαπωνικά μηχανάκια και δη τα Yamaha; Με ενδιαφέρει πολύ το και με "ποιον τρόπο".
Δεν εχω τον χρονο να το κανω τωρα, ευχαριστως ομως εαν ειμαι ο μονος εδω μεσα που εχω αποκομισει αυτη την εντυπωση να παραδεχτω οτι εκανα λαθος.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν εχω τον χρονο να το κανω τωρα, ευχαριστως ομως εαν ειμαι ο μονος εδω μεσα που εχω αποκομισει αυτη την εντυπωση να παραδεχτω οτι εκανα λαθος.
Όσο και να ψάξεις Κώστα δε θα βρεις και επέτρεψε μου να γνωρίζω καλύτερα τον εαυτό μου από εσένα. Έχω εξηγήσει όχι μια, όχι δυο αλλά πολλές φορές ποια είναι η σχέση μου με τη Yamaha. Ούτε είχα μόνο Yamaha, ούτε ονειρεύομαι μόνο Yamaha και όπου υπάρχει η λέξη Yamaha μπορείς να αντικαταστήσεις και με τη λέξη Japan.

Σε ένα forum του οποίου ο λόγος Ευρωπαϊκών/Ιαπωνικών είναι 70/30, είναι και λογικό να βλέπεις τις αντίστοιχες καζούρες και "ομολογίες". Κι εμείς στη παρέα μας που αποτελείται σχεδόν μόνο από Ιαπωνικά εκεί να δεις καζούρα που πέφτει για τα Honda και τα Yamaha.... χαμός γίνεται!
Μπες και στο FB σε οποιαδήποτε σελίδα Ιαπωνικής μοτοσυκλέτας να δεις τι γράφεται, χαμός γίνεται. Μη λέμε λοιπόν σαχλαμάρες περί δήθεν απόκρυψης κτλ.
Και για το πόσο αποκρύπτονται τα προβλήματα του Ιαπωνικού θαύματος εδώ, σε παραπέμπω στις πρόσφατες αναρτήσεις μου που αφορούν το WR250R. Σε εμένα αναφέρθηκες για εμένα γράφω.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν εχω τον χρονο να το κανω τωρα, ευχαριστως ομως εαν ειμαι ο μονος εδω μεσα που εχω αποκομισει αυτη την εντυπωση να παραδεχτω οτι εκανα λαθος.
Δεν είσαι μόνος, αλλά είναι αργά, βαριέμαι να ανάψω λάπτοπ, καλά τα είπατε με τον Πούμπα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όσο και να ψάξεις Κώστα δε θα βρεις και επέτρεψε μου να γνωρίζω καλύτερα τον εαυτό μου από εσένα. Έχω εξηγήσει όχι μια, όχι δυο αλλά πολλές φορές ποια είναι η σχέση μου με τη Yamaha. Ούτε είχα μόνο Yamaha, ούτε ονειρεύομαι μόνο Yamaha και όπου υπάρχει η λέξη Yamaha μπορείς να αντικαταστήσεις και με τη λέξη Japan.

Σε ένα forum του οποίου ο λόγος Ευρωπαϊκών/Ιαπωνικών είναι 70/30, είναι και λογικό να βλέπεις τις αντίστοιχες καζούρες και "ομολογίες". Κι εμείς στη παρέα μας που αποτελείται σχεδόν μόνο από Ιαπωνικά εκεί να δεις καζούρα που πέφτει για τα Honda και τα Yamaha.... χαμός γίνεται!
Μπες και στο FB σε οποιαδήποτε σελίδα Ιαπωνικής μοτοσυκλέτας να δεις τι γράφεται, χαμός γίνεται. Μη λέμε λοιπόν σαχλαμάρες περί δήθεν απόκρυψης κτλ.
Και για το πόσο αποκρύπτονται τα προβλήματα του Ιαπωνικού θαύματος εδώ, σε παραπέμπω στις πρόσφατες αναρτήσεις μου που αφορούν το WR250R. Σε εμένα αναφέρθηκες για εμένα γράφω.
70/30....???
Ίσως οι βόλτες μας έχουν περισσότερα ευρωπαϊκά σε συμμετοχες, αλλά μέσα στο φόρουμ, δεν νομίζω να ισχύει αυτό το ποσοστό.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Για γκουγκλάρισε λίγο μια αναζήτηση με πίνακες αξιοπιστίας σε Ευρωπαϊκό και Παγκόσμιο επίπεδο να δούμε τι μαργαριτάρια θα βρεις.
Για στειλε λινκ να δω , για αυτοκίνητα reliability index βρίσκω , για μηχανες οχι


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ειμαι σιγουρος οτι ολοι οι υπολοιποι μαζοχιστες εδω μεσα που εχουν επιλεξει ΚΤΜ ξερουν ακριβως για τι πραγμα μιλαω!
Θα διαφωνήσω με αυτό μόνο, όχι, όχι, όχι. Το σχεδόν "κάθε βόλτα και κατσαβίδι" είναι απλά όχι. Δεν πα' να 'ναι το μηχανάκι του Θεού, όχι.


Για το άλλο θέμα, δεν νομίζω ότι έχουμε να κάνουμε με τρόλινγκ. Αλλά είναι τόσο πολύ χιλιοκαμωμένη αυτή η συζήτηση με αυτό το περιεχόμενο από το πρώτο πρωτότυπο του Τ700 και μετά που δεν έχει αξία πλέον.

Αυτό που έχει αξία στο γραφείο ψυχολόγου όμως, είναι το "λένε για το μηχανάκι μου και το εκλαμβάνω ως προσωπική κριτική και κατηγορία".
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θα διαφωνήσω με αυτό μόνο, όχι, όχι, όχι. Το σχεδόν "κάθε βόλτα και κατσαβίδι" είναι απλά όχι. Δεν πα' να 'ναι το μηχανάκι του Θεού, όχι.
Μιλησε και ο κυριος με το 650Χ της Airfix...

Το σχεδον καθε βολτα και κατσαβιδι το λενε οι φημες, δεν μιλάω για τετοιες καταστασεις.

Και στην τελικη τις προαλλες ημουν στο χωρο επιφανους μαστορικου μελους απο εδω μεσα, ειχε σενιαρει ενα 990, και ειχε βρει μεσα ΦΙΔΙΑ απο προηγουμενους μαστορους...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όταν βρω λύση στο τις πταίει στο ηλεκτρικό, θα τα πούμε αναλυτικά.

Στο θέμα μας, ανυπομονώ να δω τιμή 890.


To R Rally στο αυστριακό site γράφει.... LISTENPREIS: 22.999,00 EUR* (ένα χιλιάρικο πάνω από το 790 ράλι)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Mιάς και έχω μιά ''ροπή'' πρός τα ευρωπαικά, τα γνωρίζω και τα ζω από τα 17 μου χρόνια. Κάτοχος αυτή την στιγμή
ΚΤΜ, Μπεμβέ, μπουλτάκο, Μοντέσα, Γκαρέλι, βέσπα, φλορέτα, Μαλαγκούτι........

Αυτό που έκανε η ΚΤΜ στα μέσα του '90 και σώθηκε καμμιά γιαπωνέζικη εταιρία δεν το έχει κάνει.
Δηλαδή έχοντας κορυφαία πλαίσια και αναρτήσεις αναρωτήθηκε, πού πάσχω;;;;;;
Σε τροφοδοσία και ρεύματα, οπότε πετάει στον κάλαθο των αχρήστων ΒΙΝG και μοτοπλάτ και λοιπά
και αρχίζει την χρήση Μικούνι, Κειχίν και κοκουσάν.
Τα μηχανάκια άλλαξαν 100% και η ΚΤΜ έφτασε εκεί που είναι τώρα.

Οι γιαπωνέζοι που πάσχουν;;;;;;

Σε φρένα και αναρτήσεις. Τι έχουν κάνει;;;;; Τίποτα, μιά ζωή καγιάμπα και τοκίκο.......

Και αν βάλουν σε καμμιά σπέσιαλ έκδοση μπρέμπο και όλινς η τιμή του πάει στο θεό.......

Κατά βάση μηχανάκια που χρησιμοποιούν την ''πεπατημένη'' την σιγουριά των πωλήσεων εδώ και
πενήντα χρόνια έχουν γίνει πλέον το κατεστημένο στους δύο τροχούς στην θέση των άγγλων.

Γιά να το καταφέρουν αυτό πίσω στο 70 παρουσίσαν μηχανάκια που ταρακούνησαν τον αναβάτη εκείνης
της εποχής. Μετά επαναπαύτηκαν στην λογική των πωλήσεων -όμως έπαιζαν χωρίς ανταγωνισμό- μιάς και
οι άγγλοι έκλεισαν και η μπεμβέ έβγαζε τάφους....

Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια μόνο η ευρώπη βγάζει μηχανάκια πραγματικά που μιλάνε στον αναβάτη...
Η ιαπωνία έχει πλέον γεράσει σχεδιαστικά, απλά βγάζει μηχανάκια εύκολα για τον πολύ λαό........
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν σκεφτείς ότι σχεδιαστικά παίζουν Ιταλία και Ολλανδία, έχεις ήδη χάσει το επιχείρημα εν μέρει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Mιάς και έχω μιά ''ροπή'' πρός τα ευρωπαικά, τα γνωρίζω και τα ζω από τα 17 μου χρόνια. Κάτοχος αυτή την στιγμή
ΚΤΜ, Μπεμβέ, μπουλτάκο, Μοντέσα, Γκαρέλι, βέσπα, φλορέτα, Μαλαγκούτι........

Αυτό που έκανε η ΚΤΜ στα μέσα του '90 και σώθηκε καμμιά γιαπωνέζικη εταιρία δεν το έχει κάνει.
Δηλαδή έχοντας κορυφαία πλαίσια και αναρτήσεις αναρωτήθηκε, πού πάσχω;;;;;;
Σε τροφοδοσία και ρεύματα, οπότε πετάει στον κάλαθο των αχρήστων ΒΙΝG και μοτοπλάτ και λοιπά
και αρχίζει την χρήση Μικούνι, Κειχίν και κοκουσάν.
Τα μηχανάκια άλλαξαν 100% και η ΚΤΜ έφτασε εκεί που είναι τώρα.

Οι γιαπωνέζοι που πάσχουν;;;;;;

Σε φρένα και αναρτήσεις. Τι έχουν κάνει;;;;; Τίποτα, μιά ζωή καγιάμπα και τοκίκο.......

Και αν βάλουν σε καμμιά σπέσιαλ έκδοση μπρέμπο και όλινς η τιμή του πάει στο θεό.......

Κατά βάση μηχανάκια που χρησιμοποιούν την ''πεπατημένη'' την σιγουριά των πωλήσεων εδώ και
πενήντα χρόνια έχουν γίνει πλέον το κατεστημένο στους δύο τροχούς στην θέση των άγγλων.

Γιά να το καταφέρουν αυτό πίσω στο 70 παρουσίσαν μηχανάκια που ταρακούνησαν τον αναβάτη εκείνης
της εποχής. Μετά επαναπαύτηκαν στην λογική των πωλήσεων -όμως έπαιζαν χωρίς ανταγωνισμό- μιάς και
οι άγγλοι έκλεισαν και η μπεμβέ έβγαζε τάφους....

Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια μόνο η ευρώπη βγάζει μηχανάκια πραγματικά που μιλάνε στον αναβάτη...
Η ιαπωνία έχει πλέον γεράσει σχεδιαστικά, απλά βγάζει μηχανάκια εύκολα για τον πολύ λαό........
Σωστοςςςςς.... Αν πουλάς ένα δισεκατομμύριο παπια τον χρόνο, σιγά μην σε νοιάζει η κατηγορία big on off, adve κλπ χαζομάρες.
Σε όλες τις μπίζνες σημασία έχει ποιος περνάει από τον παγκο
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Τετοια διαβαζω και λεω να πετακτω νεαπολη που ειναι το παλιο μου 950 με 140000 χλμ και συνεχιζει ακαθεκτο!!!!
οταν ειχε βγει η ανακληση για το 790 και το ρεζερβουαρ,ειχε παιξει παντου,μα παντου......και θεωρω τις ανακλησεις πολυ σωστη κινηση απ τις εταιριες,σεβεται τον πελατη του..ομοιως γινεται και με την bmw,την μαθαινει ολος ο κοσμος
Για γιαπωνεζικο αν δεν ηταν οι συνδεσμοι απο εξωτερικο δεν θα μαθαιναμε τιποτα,επρεπε να ειχαμε στησει στασιδι εκει που τα ανεβαζει το υπουργειο....Και δεν καταλαβαινουν οι εταιριες οτι στο παγκοσμιο χωριο τιποτα δεν μενει κρυφο!!!Ωρες ωρες κατι αντιπροσωπειες θεωρουνε οτι μενουμε στη λυθινη εποχη!!!
Το 790 ειναι η πρωτη 2κ κινηση της κτμ στα μεσαια κυβικα και η αισθηση μου ειναι οτι κανει το ιδιο με 950/990,δηλ η αρχη εγινε με το 790 και μετα θα μεινει στο 890,οπου ηδη εχει ολοκληρη γκαμα ετοιμη με αυτο το μοτερ να παρουσιασει sm/smt/husky.Το 790 θα ακολουθησει καθοδικη πορεια στις τιμες μεταχειρω σιγουρα στο εξωτερικο,αλλα θα παρει κανα 2 χρονια.

υ.γ θα κλεισω το σχολιο μου με τον αποψη οτι για να εχεις ολοκληρωμενη αποψη πρεπει να εχεις ζησει με τις 2 σχολες γιαπωνεζικη?ευρωπαικη σαν κατοχος...αλλα και με τις υποσχολες(μαρκες) ωστε να διακρινεις τις διαφορες αλλα και τι σου ταιριαζει,μονοχνωτες κατευθυνσεις απλα δεν!!!!!
 
Top Bottom