KTM 790 Adventure

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Οτι και να λεμε.... μηχανακι που να κοντραρει τα ΚΤΜ δεν υπαρχει... ακομα και τα Ducati δεν βγαζουν την ιδια αισθηση...το ready to race δεν το λενε τυχαια...Το μονο πραμα που πρεπει να κανουνε ειναι να παραδεχτει η εταιρεια οτι τα μηχανακια αυτα ειναι αγωνιστικης σχεδιασης και κατ επεκταση απαιτουν αγωνιστικη φροντιδα και πορτοφολια να σταματησει η καραμελα της αξιοπιστιας... δεν γινεται να τα συγκρινουμε με γιαπωνεζικα μηχανακια....ειναι επιλογη του χρηστη οτι θα καβαλαει αγωνιστικο μηχανημα....
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
.... να παραδεχτει η εταιρεια οτι τα μηχανακια αυτα ειναι αγωνιστικης σχεδιασης και κατ επεκταση απαιτουν αγωνιστικη φροντιδα και πορτοφολια να σταματησει η καραμελα της αξιοπιστιας.......
Oυτε αυτό ισχύει.
Το 1190, εφτά χρόνια, 22.οοο χλμ με την συντήρηση που λέει η εταιρία δεν έχει κάνει κιχ.
Και ξέρω πώς και τα επόμενα 7 χρόνια το ίδιο θα συμβαίνει....
Οποιος καβαλάει χρόνια ''ακούει'' το μηχανάκι του...........
Το πιστεύετε δεν το πιστεύετε μπαταρία άλλαξα πρίν δύο μήνες ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ.
Ναι η ίδια μπαταρία η μαμίσια..............
Δεν το σκίζω, το ταξιδεύω με 180-220 ακούω αυτά που λένε (ποιοί;;;;;;;;; ) γιά κουνήματα κλπ αλλά δεν τα βλέπω....
Μετά τα 240 ναι με μπαγκαζιέρα κουνάει, αλλά δεν το πάω συχνά τόσο πολύ.

Το 520 μηχανή 18 χρονών με χρήση κυρίως στο 1/2 του γκαζιού δουλεύει μιά χαρά
και αγοράστηκε μεταχειρισμένη από τύπο που έκανε μόνιμα σούζες-κόντρες


Και όσα τζαπάν υφίστανται την καγκουρομεταχείριση που ''τρώνε'' κάποια ΚΤΜ τα ίδια παρτάλια καταντάνε.....
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Και γιά τους άπιστους Θωμάδες...... Σε δύο ώρες μέση ωριαία 137.... με διόδια, κλπ....



Κάπως έτσι φορτωμένο.....

O amyroukai έχει max speed 130 , βέβαια δεν έχει ktm (να τα λέμε κ αυτά )

Ήρεμα μιλάω!

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Παιδιά εκανα τεστ ντραιβ και το ΚΤΜ 790 adv

Είναι καλύτερο ΣΤΑΝΤΑΡΤ απο 850Gs και τενερε 700 στην άσφαλτο , γιατι εκει τα Δοκίμασα κ τα τρία

Το μηχανακι το πηγα τέρμα γκαζι , εκανα πατηλικια στο Κηφισό κ σε 20 Λέπτα το γύρισα πιςω
Βελούδινο σασμάν , ποιοτητα κύλισης πολυ καλύτερη απο τα αλλα δυο , έπισης ελαφρύτερο απο τα αλλα δυο

Συνολικά η κατάταξη για εμένα
1ο ΚΤΜ
2ο Τενερε
3ο bmw


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Παιδιά εκανα τεστ ντραιβ και το ΚΤΜ 790 adv

Είναι καλύτερο ΣΤΑΝΤΑΡΤ απο 850Gs και τενερε 700 στην άσφαλτο , γιατι εκει τα Δοκίμασα κ τα τρία

Το μηχανακι το πηγα τέρμα γκαζι , εκανα πατηλικια στο Κηφισό κ σε 20 Λέπτα το γύρισα πιςω
Βελούδινο σασμάν , ποιοτητα κύλισης πολυ καλύτερη απο τα αλλα δυο , έπισης ελαφρύτερο απο τα αλλα δυο

Συνολικά η κατάταξη για εμένα
1ο ΚΤΜ
2ο Τενερε
3ο bmw


Sent from my iPhone using Tapatalk
Εγω επειδη ειμαι γνωστος επηρεαστης συνειδησεων θα σου πω απλα παρε αυτο που σου εκανε κλικ περισσοτερο να του ακουμπήσεις τα λεφτα σου...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Παιδιά εκανα τεστ ντραιβ και το ΚΤΜ 790 adv

Είναι καλύτερο ΣΤΑΝΤΑΡΤ απο 850Gs και τενερε 700 στην άσφαλτο....

Συνολικά η κατάταξη για εμένα
1ο ΚΤΜ
2ο Τενερε
3ο bmw


Sent from my iPhone using Tapatalk

Εγω επειδη ειμαι γνωστος επηρεαστης συνειδησεων θα σου πω απλα παρε αυτο που σου εκανε κλικ περισσοτερο να του ακουμπήσεις τα λεφτα σου...
Το έχει αποφασισει ήδη!!!!
Στις.... κατατακτήριες... βγήκε πρώτο!!!! :ok:
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Για πείτε μου και το πιο καλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο για τα service του; Στην αθηνα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
O amyroukai έχει max speed 130 , βέβαια δεν έχει ktm (να τα λέμε κ αυτά )

Ήρεμα μιλάω!

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
O amyroukai έχει αρχίσει να βαριέται την στείρα επανάληψη στερεότυπων, όταν δεν γίνεται για λόγους τρολάζ.

Ο Βαγγέλης έγραψε ένα ωραίο κείμενο για τα Ιαπωνικά προ τριάντα-σαράντα ετών, ουδεμία σχέση με την σημερινή πραγματικότητα όπου "φτήνιες" γίνονται με τις αναρτήσεις χωρίς ρύθμιση και από το σύνολο των Ευρωπαίων για λόγους κόστους, τα φρένα των Ευρωπαίων γίνονται "byBre" και "Haynes" και noname που είναι ίδια αλλά δεν είναι, η σχεδίαση των Ιαπώνων γίνεται κυρίως Ευρώπη, διαβάζουμε κριτικές για "πολύ σπορ" συμπεριφορά στα ΜΤ ας πούμε κλπ κλπ κλπ. Ο Στέφανος έκανε κάτι αντίστοιχο από την ανάποδη πλευρά.

Και ΣΟΒΑΡΑ τώρα ας χαρεί ο καθε ένας την μοτοσικλέτα του και το τι βάΝει ο γείτονας στο γκαράζ δουλειά του γείτονα, εκτός αν θέλουμε να τρολάρουμε τον γείτονα οπότε όλα στο τραπέζι.



Καλοτάξιδο το 790R σου gk696969 (μην μου πεις ότι σου άρεσε το απλό, τζίζας, δεν περνάς στον επόμενο γύρο).
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Καλοτάξιδο το 790R σου gk696969 (μην μου πεις ότι σου άρεσε το απλό, τζίζας, δεν περνάς στον επόμενο γύρο).
Ευχαριστω φιλε , το απλό τεστάρΑ, αθηνα μένω οποτε τα περισσότερα km τα κανω άσφαλτο , στην δουλειά μου , πηγαινε ελα καθημερινά .

Πιστόλι ειναι το απλό ,και funbike, στο τεστ ride μεχρι κ ψιλό drift εκανα ,παρόλα τα ηλεκτρονικά , που μου είπαν οτι ηταν ON στο τεστ drive ....., η ιερά οδός ειναι γυαλί κάτω ο δρόμος ....

Ξερεις κάποιο μάστορα για σέρβις καλον , εξουσιοδότημενο για τα δυο πρωτα χρονια τουλάχιστον


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αστειεύομαι προφανώς. Moτέρ κλπ είναι ίδια, εγώ έχω σκάλωμα με τις μή ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, αγνόησε.

Προσωπικά ΑΝ πάρω ΚΤΜ θα το πηγαίνω Μιμίκο γιατί είναι (χρονικά) πιο κοντά μου η Χαλκίδα από Αθήνα, μιλώντας με τον Argi της ΚΤΜ μου είχε πει ότι "ξεκαθάρισαν το δίκτυο" και ότι πλέον "κακός μάστορας" δεν έχει μείνει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ευχαριστω φιλε , το απλό τεστάρΑ, αθηνα μένω οποτε τα περισσότερα km τα κανω άσφαλτο , στην δουλειά μου , πηγαινε ελα καθημερινά .

Πιστόλι ειναι το απλό ,και funbike, στο τεστ ride μεχρι κ ψιλό drift εκανα ,παρόλα τα ηλεκτρονικά , που μου είπαν οτι ηταν ON στο τεστ drive ....., η ιερά οδός ειναι γυαλί κάτω ο δρόμος ....

Ξερεις κάποιο μάστορα για σέρβις καλον , εξουσιοδότημενο για τα δυο πρωτα χρονια τουλάχιστον


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ακου το Αρχοντα τον amyroukai και επελεξε το R για τις φαντανταστικες αναρτησεις...
Και εμενα δεν μου αρεσουν οι μη ρυθμιζομενες και οι ηλεκτρονικες αναρτησεις , να προσθεσω....

Μαστορες ολοι καλοι ειναι και ολοι σκαρτοι...
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
O amyroukai έχει αρχίσει να βαριέται την στείρα επανάληψη στερεότυπων, όταν δεν γίνεται για λόγους τρολάζ.

Ο Βαγγέλης έγραψε ένα ωραίο κείμενο για τα Ιαπωνικά προ τριάντα-σαράντα ετών, ουδεμία σχέση με την σημερινή πραγματικότητα όπου "φτήνιες" γίνονται με τις αναρτήσεις χωρίς ρύθμιση και από το σύνολο των Ευρωπαίων για λόγους κόστους, τα φρένα των Ευρωπαίων γίνονται "byBre" και "Haynes" και noname που είναι ίδια αλλά δεν είναι, η σχεδίαση των Ιαπώνων γίνεται κυρίως Ευρώπη, διαβάζουμε κριτικές για "πολύ σπορ" συμπεριφορά στα ΜΤ ας πούμε κλπ κλπ κλπ. Ο Στέφανος έκανε κάτι αντίστοιχο από την ανάποδη πλευρά.

Και ΣΟΒΑΡΑ τώρα ας χαρεί ο καθε ένας την μοτοσικλέτα του και το τι βάΝει ο γείτονας στο γκαράζ δουλειά του γείτονα, εκτός αν θέλουμε να τρολάρουμε τον γείτονα οπότε όλα στο τραπέζι.



Καλοτάξιδο το 790R σου gk696969 (μην μου πεις ότι σου άρεσε το απλό, τζίζας, δεν περνάς στον επόμενο γύρο).
Ρε Γιάννη σίγουρα ο καθένας αξίζει και πρέπει να χαρεί αυτό που έχει δεν
αντιλέγω σ' αυτό.
Σήμερα θέλουν όλοι να πιάσουν τις πολυπληθέστερες φτηνές αγορές Ινδία, Κίνα, Ινδονησία.
Και εκεί τα στάνταρ των πελατών είναι διαφορετικά
Δεν ασχολείται κανένας γιά την ελληνική αγορά
Αν δείς τις ανακλήσεις το ΚΤΜ 790 ανακαλεί ΔΕΚΑ ( 10 ) μοτοσυκλέττες, τόσες πούλησε εδώ στην Ελλάδα

Αυτό που έγραψα παραπάνω είναι πώς απέφυγε η ΚΤΜ την τύχη που είχαν οι λοιποί ευρωπαίοι, εκεί όπου
τον τελευταίο καιρό βαδίζουν οι ιάπωνες. Τους σώζει πώς πουλάνε (ακόμα) εκατομμύρια πενηντάρια εκατονεικοσιπέντε
και σκούτερ κάτι που δεν μπορούσαν να κάνουν δεκάδες ευρωπαικές φίρμες κι' έκλεισαν πρίν 20-30 χρόνια

Αυτές που τόλμησαν (μπεμβέ ΚΤΜ τράιουμφ) μιά χαρά στέκονται σήμερα.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Για τις αναρτήσεις το πιΣω αμορτισέρ εχει ρύθμιση μονο προ φόρτισηΣ ελατηρίου ετσι ωςτε να το κανεις πιο σκληρό , οταν φορτώνεις μπαγκαζιέρα , και 2ο άτομο σε άσφαλτο ή να αλλάξεις λιγο ρύθμιση στο πιο μαλακό οταν πας στο χώματοδρομο

Στα κιλα τα δικα μου που ειμαι 84kg κ οχι 104 , η ΣΤΑΝΤΑΡΤ version με το πιςω σετ ελατήριο -αμορτισέρ της WP, είναι άριστα σεταρισμενη κ με διαδρομή ανάρτησης 200mm

Μπροστά τα καλάμια , εχουν 43mm διάμετρο , διαδρομή 20 εκατοστα χωρις ομως καμια ρύθμιση, ειναι ομως white power Apex , συνεπώς πολυ καλός κατασκευαστής

Εαν θες να το πας κομμάτια σε κατσικόδρομο η εκδοση R , συμφωνώ ειναι μονόδρομος και επισης ευκολα, ενας αρχάριος τα ρυθμίζει οπως αυτος θέλει , ανάλογα με τα κιλά του


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
O amyroukai έχει αρχίσει να βαριέται την στείρα επανάληψη στερεότυπων, όταν δεν γίνεται για λόγους τρολάζ.
Γίνετε μόνο για τρολαζ κ τίποτα παραπάνω .

Θα πειράζω μόνο τον σκληρό που αντέχει κ είναι ο καλύτερος ανμιν του κόσμου με παραγωγικό έργο στο φόρουμ.



Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom