Ναί..................για να εχεις ολοκληρωμενη αποψη πρεπει να εχεις ζησει με τις 2 σχολες γιαπωνεζικη?ευρωπαική...
Ναί..................για να εχεις ολοκληρωμενη αποψη πρεπει να εχεις ζησει με τις 2 σχολες γιαπωνεζικη?ευρωπαική...
Έχεις μπει και σε φελούκα στον Νείλο και στο USS Enterprise, εντάξει.Ναί..............
Με το ΛΕΝΙΝ βολεύεσαι;;;;;;;;;;;;;;Έχεις μπει και σε φελούκα στον Νείλο (ΝΑΙ) και στο USS Enterprise, (ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ)
Oυτε αυτό ισχύει..... να παραδεχτει η εταιρεια οτι τα μηχανακια αυτα ειναι αγωνιστικης σχεδιασης και κατ επεκταση απαιτουν αγωνιστικη φροντιδα και πορτοφολια να σταματησει η καραμελα της αξιοπιστιας.......
Εγω επειδη ειμαι γνωστος επηρεαστης συνειδησεων θα σου πω απλα παρε αυτο που σου εκανε κλικ περισσοτερο να του ακουμπήσεις τα λεφτα σου...Παιδιά εκανα τεστ ντραιβ και το ΚΤΜ 790 adv
Είναι καλύτερο ΣΤΑΝΤΑΡΤ απο 850Gs και τενερε 700 στην άσφαλτο , γιατι εκει τα Δοκίμασα κ τα τρία
Το μηχανακι το πηγα τέρμα γκαζι , εκανα πατηλικια στο Κηφισό κ σε 20 Λέπτα το γύρισα πιςω
Βελούδινο σασμάν , ποιοτητα κύλισης πολυ καλύτερη απο τα αλλα δυο , έπισης ελαφρύτερο απο τα αλλα δυο
Συνολικά η κατάταξη για εμένα
1ο ΚΤΜ
2ο Τενερε
3ο bmw
Sent from my iPhone using Tapatalk
Παιδιά εκανα τεστ ντραιβ και το ΚΤΜ 790 adv
Είναι καλύτερο ΣΤΑΝΤΑΡΤ απο 850Gs και τενερε 700 στην άσφαλτο....
Συνολικά η κατάταξη για εμένα
1ο ΚΤΜ
2ο Τενερε
3ο bmw
Sent from my iPhone using Tapatalk
Το έχει αποφασισει ήδη!!!!Εγω επειδη ειμαι γνωστος επηρεαστης συνειδησεων θα σου πω απλα παρε αυτο που σου εκανε κλικ περισσοτερο να του ακουμπήσεις τα λεφτα σου...
O amyroukai έχει αρχίσει να βαριέται την στείρα επανάληψη στερεότυπων, όταν δεν γίνεται για λόγους τρολάζ.O amyroukai έχει max speed 130 , βέβαια δεν έχει ktm (να τα λέμε κ αυτά )
Ήρεμα μιλάω!
Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευχαριστω φιλε , το απλό τεστάρΑ, αθηνα μένω οποτε τα περισσότερα km τα κανω άσφαλτο , στην δουλειά μου , πηγαινε ελα καθημερινά .Καλοτάξιδο το 790R σου gk696969 (μην μου πεις ότι σου άρεσε το απλό, τζίζας, δεν περνάς στον επόμενο γύρο).
Ευχαριστω φιλε , το απλό τεστάρΑ, αθηνα μένω οποτε τα περισσότερα km τα κανω άσφαλτο , στην δουλειά μου , πηγαινε ελα καθημερινά .
Πιστόλι ειναι το απλό ,και funbike, στο τεστ ride μεχρι κ ψιλό drift εκανα ,παρόλα τα ηλεκτρονικά , που μου είπαν οτι ηταν ON στο τεστ drive ....., η ιερά οδός ειναι γυαλί κάτω ο δρόμος ....
Ξερεις κάποιο μάστορα για σέρβις καλον , εξουσιοδότημενο για τα δυο πρωτα χρονια τουλάχιστον
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ρε Γιάννη σίγουρα ο καθένας αξίζει και πρέπει να χαρεί αυτό που έχει δενO amyroukai έχει αρχίσει να βαριέται την στείρα επανάληψη στερεότυπων, όταν δεν γίνεται για λόγους τρολάζ.
Ο Βαγγέλης έγραψε ένα ωραίο κείμενο για τα Ιαπωνικά προ τριάντα-σαράντα ετών, ουδεμία σχέση με την σημερινή πραγματικότητα όπου "φτήνιες" γίνονται με τις αναρτήσεις χωρίς ρύθμιση και από το σύνολο των Ευρωπαίων για λόγους κόστους, τα φρένα των Ευρωπαίων γίνονται "byBre" και "Haynes" και noname που είναι ίδια αλλά δεν είναι, η σχεδίαση των Ιαπώνων γίνεται κυρίως Ευρώπη, διαβάζουμε κριτικές για "πολύ σπορ" συμπεριφορά στα ΜΤ ας πούμε κλπ κλπ κλπ. Ο Στέφανος έκανε κάτι αντίστοιχο από την ανάποδη πλευρά.
Και ΣΟΒΑΡΑ τώρα ας χαρεί ο καθε ένας την μοτοσικλέτα του και το τι βάΝει ο γείτονας στο γκαράζ δουλειά του γείτονα, εκτός αν θέλουμε να τρολάρουμε τον γείτονα οπότε όλα στο τραπέζι.
Καλοτάξιδο το 790R σου gk696969 (μην μου πεις ότι σου άρεσε το απλό, τζίζας, δεν περνάς στον επόμενο γύρο).
Γίνετε μόνο για τρολαζ κ τίποτα παραπάνω .O amyroukai έχει αρχίσει να βαριέται την στείρα επανάληψη στερεότυπων, όταν δεν γίνεται για λόγους τρολάζ.