KTM 790 Adventure

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν δείς τις ανακλήσεις το ΚΤΜ 790 ανακαλεί ΔΕΚΑ ( 10 ) μοτοσυκλέττες, τόσες πούλησε εδώ στην Ελλάδα
Ναι Βαγγέλη γιατί οι μισθοί είναι αστείοι και δεν δίνει κάποιος λεφτά μεγαλύτερης μοτοσικλέτας κασεράκι για να πάρει μιά μικρή που δεν έχει τίποτα "ακριβό" πέραν του αυτοκόλλητου ΚΤΜ επάνω της, το 790 απλό και R στην "κανονική" τιμή καταλόγου είναι ανέκδοτα.

Την BMW πολλά μπορείς να την πεις, τολμηρή όχι, πιο βαθιά συντηρητική εταιρία ίσως μόνο η Honda. Το τι σφαλιάρα έπεσε με το τετρακύλινδρο θαύμα δεν ξέρω, κάποιος τους κέρασε ληγμένα μανιτάρια Φολόης στο συμβούλιο διευθυντών και του είμαι υπόχρεος γιατί αν περίμενα από την Yamaha...
Την τριούμφ την έσωσε το ρετρό που γύρισε στην μόδα και το "νέο" παλιό μπόνεβιλ, τόλμη δεν έχει επιδείξει ποτέ, ίσως παλιά στα 60ς. Τα ον-οφ μοντέλα της είναι όλα αντιγραφές των "νικητών" της εκάστοτε κατηγορίας εμφανισιακά.


Γίνετε μόνο για τρολαζ κ τίποτα παραπάνω .
Από εσένα το ξέρω, για τον σκληρό με την μέση δαχτυλίδι 36 νούμερο λίγα τα λόγια σου, πουλάει και τον παπαχρόνη, να δεις έφαγε λούτσο φρεσκοψημένο από τις δύο πλευρές από πενφέ στην γέφυρα και αποφάσισε ότι δεν πάει άλλο.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Από εσένα το ξέρω, για τον σκληρό με την μέση δαχτυλίδι 36 νούμερο λίγα τα λόγια σου, πουλάει και τον παπαχρόνη, να δεις έφαγε λούτσο φρεσκοψημένο από τις δύο πλευρές από πενφέ στην γέφυρα και αποφάσισε ότι δεν πάει άλλο.

Ζηλευεις γιατι με διπλά πιτόγυρα εχω ακομη μεση δακτυλιδι....

Ο Παπαχρονης , aka δικαστης Ντρεντ δεν συχναζει σε μπαρ που πινουν απερόλ σπριτς με γιακαδες σηκωμενους....
Θελει πολλα καρβελια ακομη η προπελα να σηκωσει κεφαλι....

#καιπούσε.... πες του...στην αυρα δεν ηρθε...κοτεψε


Ξερει αυτος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tasosdr

Μέλος
Περιοχή
νεα μακρη
Όνομα
tasos
Μοτό
Husqvarna te630
Honda forza 350
Honda vision 110
Οι προσφορές αφορούν υπάρχον στοκ μοτοσυκλετών που είναι ετοιμοπαράδοτες, στους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα.
ΜΟΝΤΕΛΟΤΙΜΗΕΚΠΤΩΣΗΝΕΑ ΤΙΜΗ
790 ADVENTURE14.390 ευρώ15%12.231 ευρώ
790 ADVENTURE R15.590 ευρώ15%13.251 ευρώ
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Οι προσφορές αφορούν υπάρχον στοκ μοτοσυκλετών που είναι ετοιμοπαράδοτες, στους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα.
ΜΟΝΤΕΛΟΤΙΜΗΕΚΠΤΩΣΗΝΕΑ ΤΙΜΗ
790 ADVENTURE14.390 ευρώ15%12.231 ευρώ
790 ADVENTURE R15.590 ευρώ15%13.251 ευρώ
Καλη τιμη το 790 , οποίος προλάβει θα παρει μηχανή 2ου εξαμήνου του 2020 με 2.000 μειωμένη τιμη
Δεν τα λες κ λίγα .. μια μπαγαζιερα + βάση της ktm , για το 790adv κανει 500 ευρω

Θα φύγει ολο το στοκ των 790 , κατα την άποψη μου , εφοσον δεν αντεδρασε η γιαμαχα με καλύτερη τιμη στο T7


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καλύτερη τιμή από 10500 δηλαδή πόσο; Η τιμή του Τ700 είναι αρκετά χαμηλή. Ωραία θα ήταν να το έδιναν σε τιμή ΜΤ07 ας πούμε, γιατί όχι, αν δεν ζητήσεις δεν θα πάρεις.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
1000 ευρώ κανονικά κάτω θέλει το t7 για να φυγει , τωρα που κατέβασε τιμές το διαστημικό σε ηλεκτρονικά βοηθήματα κ σε ποιοτητα κύλισης 790adv κ σε ιπποδύναμη

Διοτι , το γιαμαχα δεν εχει τπτ πανω του , ουτε καν πλακάκι για την πιςω μπαγαζιερα top bag, και τα αξεσουάρ της γιαμαχα και αυτα ειναι ακριβά


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
1000 ευρώ κανονικά κάτω θέλει το t7 για να φυγει , τωρα που κατέβασε τιμές το διαστημικό σε ηλεκτρονικά βοηθήματα κ σε ποιοτητα κύλισης 790adv κ σε ιπποδύναμη

Διοτι , το γιαμαχα δεν εχει τπτ πανω του , ουτε καν πλακάκι για την πιςω μπαγαζιερα top bag, και τα αξεσουάρ της γιαμαχα και αυτα ειναι ακριβά


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ρε 'συ... Σε όποια Yamaha και να πας 500€ στα κόβει με το καλημέρα έτσι και αλλιώς.
Αλλά ποια είναι η λογική να κατεβάσει η Yamaha 1000 ευρώ το Τ7 (που πουλάει έτσι και αλλιώς) για να μη διώξει η KTM τα πέντε ή έξι 790/790R που έχει στοκ; Μη τρελαθούμε... Κάτσε μη τσιμπήσει και κανένα 200άρι ευρώ η τιμή του Τ7.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
1000 ευρώ κανονικά κάτω θέλει το t7 για να φυγει , τωρα που κατέβασε τιμές το διαστημικό σε ηλεκτρονικά βοηθήματα κ σε ποιοτητα κύλισης 790adv κ σε ιπποδύναμη

Διοτι , το γιαμαχα δεν εχει τπτ πανω του , ουτε καν πλακάκι για την πιςω μπαγαζιερα top bag, και τα αξεσουάρ της γιαμαχα και αυτα ειναι ακριβά


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τρία χιλιάρικα διαφορά, δεν κλείνει η ψαλίδα, οι πωλήσεις του Τ700 δεν απειλούνται. Συν ότι είπε ο Στέφανος.

Τα αξεσουάρ είναι όντως ακριβά, ευτυχώς έχει και άλλα πλέον.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Τέλος πάντων εγω νομίζω οτι πολλοι που ήθελαν λόγω μικρότερης τιμής το Τ7 , θα δώσουν 1500 ευρω παραπανω κ θα πάρουν το 790adv ... 12.000 το αφήνουν στα καταστήματα της ktm με σκληρό παζάρι , απο 12.230 που κατέβηκε
Και τα δυο ειναι καλες μηχανες , αλλα αν εισαι άρρωστος με την ταχυτητα κ τα παραπανω ps , πας στο KTM
23 άλογα , 1500 ευρω έξτρα ....
Πιστεύω καλη κίνηση της ktm , να ξεστοκαρει , αλλα κ να προσελκύσει αγοραστές με ταβάνι τα 12.000 ευρω


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πενταψηφιο ποσό χωρις πληρεις ρυθμίσεις στην αναρτηση μπρος πισω δεν δινω σε κσμια εταιρια.

Οπότε το απλό 790 δεν το θεωρω υποψηφιο στην λιστα μου, συν το οτι η σελα του δεν με βολευει, ανεβηκα, κστεβηκα, το εσβησα απο την μνημη μου. Το οτι δεν αρεσει σε εμενα βεβσια δεν σημαινει απολυτως τιποτα, ειναι καλη μοτοσικλετα γενικα.

Αν εισαι αρρωστος με την ταχυτητα δεν παιρνεις ονοφ με 21 τροχο. Η εστω παιρνειε 1290 r.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Δεν το βλέπω καλά το rally .
Καπου κει δεν το πουλάει η γιαμαχα;
Νομίζω ότι η ktm με την προσφορά αυτή δεν του αφήνει κανένα περιθώριο
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Δεν το βλέπω καλά το rally .
Καπου κει δεν το πουλάει η γιαμαχα;
Νομίζω ότι η ktm με την προσφορά αυτή δεν του αφήνει κανένα περιθώριο
Ε ναι κ αυτα που εχει το t7 rally , πρέπει να τα βαλεις στο απλό t7 σιγά σιγά .. όποτε ανεβαινει η τιμη και το 790 ειναι μονόδρομος .. η σέλα στο απλό Τ7 δεν βολεύει κ πολυ διοτι ειναι στενή , αλλα την συνηθίζεις σιγά σιγά

Και τα δυο μηχανάκια , στις απλές εκδόσεις που δοκίμασα ειναι πολυ καλα για αθηνα κ για χωματόδρομους
Αν κανεις ομως το 1/3 των μετακινήσεων σου σε χώμα πρεπει να τα σκάσεις για καλύτερα κ ρυθμιζόμενα ελατήρια κ μπούκαλεΣ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ε ναι κ αυτα που εχει το t7 rally , πρέπει να τα βαλεις στο απλό t7 σιγά σιγά .. όποτε ανεβαινει η τιμη και το 790 ειναι μονόδρομος .. η σέλα στο απλό Τ7 δεν βολεύει κ πολυ διοτι ειναι στενή , αλλα την συνηθίζεις σιγά σιγά

Και τα δυο μηχανάκια , στις απλές εκδόσεις που δοκίμασα ειναι πολυ καλα για αθηνα κ για χωματόδρομους
Αν κανεις ομως το 1/3 των μετακινήσεων σου σε χώμα πρεπει να τα σκάσεις για καλύτερα κ ρυθμιζόμενα ελατήρια κ μπούκαλεΣ


Sent from my iPhone using Tapatalk

Εαν ποτε συνηθησεις την σελα του ΚΤΜ , εγω θα παρω ΒΜW....


Οβερ και αουτς.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Αν κανεις ομως το 1/3 των μετακινήσεων σου σε χώμα πρεπει να τα σκάσεις για καλύτερα κ ρυθμιζόμενα ελατήρια κ μπούκαλεΣ
εγω αυτο δε το καταλαβαινω,οτι σονει και ντε ν αλλαξεις αναρτησεις.
τοσο χαλια ειναι δλδ?
σε μηχανακια ον οφφ του 2020?
τι δεν κανουν καλα?

δε ξερω εμενα προσωπικα μου κανει πολυ υπερκαταναλοτισμο χωρις λογο και μαλιστα σε πανακριβα aftermarket.
βεβαια αυτα τα σκεφτομαι εγω που δε νομιζω ουτε σε 10 χρονια να μπορεσω να αποκτησω καποιο απ τα δυο
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν ξερω τι να πω με αυτους τους κουλους, κανενα μηχανακι δεν δειχνει να υποφερει παντως. Λετε η θεωρια ΚΤΜ ιπποτες, yamaha λευκες κοτες να μην ισχυει;


Kyle κουραγιο, ειναι σαν να ακουω τον Παντελη, "λιγο γκαζακι σταθερο και περναει". Αληθεια, ανεβαινουν με κοφτες δοσεις στο γκαζι μπραπ συμπλεκτη, μπραπ συμπλεκτη, για προσφυση;


 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν το βλέπω καλά το rally .
Καπου κει δεν το πουλάει η γιαμαχα;
Νομίζω ότι η ktm με την προσφορά αυτή δεν του αφήνει κανένα περιθώριο
Απλά να πω πως το απλό 790 είναι άλλη μηχανή με το ON (στο On/Off) με κεφαλαία γράμματα και δεν είναι συγκρίσιμα, αρά είναι λάθος να συγκρίνουμε και τιμοκαταλόγους.

Το 790R που η τιμή προσφοράς είναι κλειδωμένη στα 13.250,00€ είναι πάλι έστω και σχετικά λάθος να το συγκρίνεις με το Tenere 700 Rally, για τον απλούστατο λόγο ότι δε φοράει τίποτα παραπάνω από το απλό παρά μόνον κάποια αξεσουάρ, συν μια εξάτμιση akrapovic (που δεν τη φοράει έτσι και αλλιώς ούτε το 790R). Δεν υπάρχουν δηλαδή διαφορετικές αναρτήσεις, διαδρομές, ντεπόζιτα κτλ, την ίδια μοτοσυκλέτα παίρνεις.

Αλλά για να βοηθήσουμε τη συζήτηση ας πούμε ότι οι επιλογές με "κλειδωμένες" τις τιμές είναι:
790R 13.250,00€ vs Tenere 700 10.000,00€.

Στο 790R δε πάνε τη τιμή κάτω ούτε 100€.
Στο Tenere 700 Rally παίρνεις μια έκπτωση 590€
Στο Tenere 700 παίρνεις μια έκπτωση 500€

Οπότε η πραγματική διαφορά στη τιμή είναι από 1650 έως 3250€.

Σε κάθε περίπτωση αυτό σημαίνει πάντως ότι η παλιά διαφορά στη μεταξύ τους τιμή μειώθηκε από το σχεδόν 50% στο 25%, πράγμα που κάνει πολύ δελεαστική τη πρόταση της KTM ειδικά για όσους ενδιαφέρονται για τα πορτοκαλί. Αν ήμουν αποφασισμένος να πάρω την έκδοση Tenere 700 Rally θα έβλεπα σοβαρά τη περίπτωση του 790R. Αλλά δεν υπάρχει πραγματικός λόγος να πας σε αυτή την επιλογή εκτός αν δεν σε ενδιαφέρουν καθόλου τα Ευρωπαϊκά. Νομίζω πάντως πως αν έπαιζε από την αρχή με αυτή τη τιμή η ΚΤΜ θα πλασαριζόταν εμπορικά πολύ καλύτερα.

Το θέμα με την KTM είναι πως βρίσκεται σε μια σημαντική στιγμή για τη πορεία της εταιρείας και απλά συνέπεσε το 790 σε αυτή τη χρονική στιγμή.
Θεωρώ εξαιρετικά κακό για το 790 αυτήν την εξέλιξη, γιατί εν ολίγοις προδίδει όσους τίμησαν την αγορά προ έκπτωσης αλλά δε νομίζω να μπορούσε να κάνει και αλλιώς σε αυτή φάση. Για αυτό από ότι είδα δε μπορούσε παρά να εφοδιάσει με επιπλέον εξαιρετικά χαρακτηριστικά το 890 ώστε και να επιμείνει στη πλατφόρμα και -ελπίζω- να κρατήσει το 890 στα προ έκπτωσης (790) επίπεδα. Γενικά τα τελευταία 2-3 χρόνια έχει κάνει κάποια παράδοξα που πιστεύω ότι συνδέονται με τις επεκτάσεις της εταιρείας σε θέματα εμπορικής στρατηγικής.
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Στέφανε το ίδιο έκανε κ η χοντα με το Άφρικα 1000 , γενικά το θεωρώ πολύ κακο .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom