KTM 790 Adventure

gk8719

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
Yamaha Tenere 700
Και εγώ τα εχω οδηγήσει ΚΑΙ τα 2
Δεν ειχα θεμα να πάρω το R , ομως τα πιο πολλα km τα κανω άσφαλτο κ χώμα που το δοκίμασα το S απο γνωστό μου , μια χαρα ήταν , με τα χωμάτινα λαστιχα

Σε μια βδομάδα τα αποφάσισα ολα , τα δοκίμασα και τα δυο , ειδα πιο κουμπώνει καλύτερα πανω μου , πηγα κ χώμα με το S
Και το αποφάσισα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τα 2 εννοει το απλο 790 και το R
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στον αστερισμό του Ταύρου.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure R '05
Ηρθε η ωρα του υψηλου ρελαντι.
Πέθανα...

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Ακούμε τις ανάγκες σας και δουλεύουμε πάνω σε εσάς


Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δηλαδή.... Αφού εξαντλησαμε τις δυνατότητες του 790, πάρτε 100 κυβικά και λίγη δύναμη ακομα
Τακαρισιοι...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
FZS1000, Peg650, G650X
Δηλαδή.... Αφού εξαντλησαμε τις δυνατότητες του 790, πάρτε 100 κυβικά και λίγη δύναμη ακομα
Τακαρισιοι...
Μιλάνε αυτοί που εξάντλησαν το 1200 και το έκαναν WC και το έκαναν 1250 WC-VVT ασουμε.

Η κίνηση για πιο βαρύ στρόφαλο και πιο πολλή δύναμη χαμηλά ποιον θα ενοχλήσει εντός και εκτός δρόμου, κανέναν.

Το MCN λέει για +7 κιλά λόγω euro5 κλπ αλλαγών.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Εγώ θα περιμένω.... σε δυο χρόνια θα γίνει 990 και τότε θα έχει νόημα να το πάρω!

Υ.Γ.: Μπορεί να θυμηθούν να βάλλουν και τα δυο κομμάτια πλαστικό που ξέχασαν και ενώνουν τη μάσκα με τα πλαϊνά πλαστικά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Μιλάνε αυτοί που εξάντλησαν το 1200 και το έκαναν WC και το έκαναν 1250 WC-VVT ασουμε.

Η κίνηση για πιο βαρύ στρόφαλο και πιο πολλή δύναμη χαμηλά ποιον θα ενοχλήσει εντός και εκτός δρόμου, κανέναν.

Το MCN λέει για +7 κιλά λόγω euro5 κλπ αλλαγών.
Μετά από σχεδόν 10 χρόνια, υπαρχουν πολλοί που εξάντλησαν το 1200,μετα τις χιλιάδες πωλήσεις και εκατομμύρια χλμ που έχουν κάνει
Άτυχη σύγκριση έκανες, κατα την γνώμη μου.

Άσε που ποτέ δεν ήταν reαdy to race τα 1200...αλλα για σταρμπακς
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
FZS1000, Peg650, G650X
Μετά από σχεδόν 10 χρόνια, υπαρχουν πολλοί που εξάντλησαν το 1200,μετα τις χιλιάδες πωλήσεις και εκατομμύρια χλμ που έχουν κάνει
Άτυχη σύγκριση έκανες, κατα την γνώμη μου.

Άσε που ποτέ δεν ήταν reαdy to race τα 1200...αλλα για σταρμπακς
Γενικά όπως είδες οι διαφορές είναι μικρές και πολύ στοχευμένες. Παρακολουθώ ξένο νήμα όπου έχουν βάλει κάτω τα parts fiches και ό,τι έχει αλλάξει είναι βελτίωση προς το πιο ανθεκτικό, καλύτερη ποιότητα ανταλλακτικά και το μοτέρ δεν έβγαλε παραπάνω άλογα, η αλλαγή είναι για χώμα με λιγότερο γκάζι, βοήθεια για τους άσχετους σαν εμένα και άνεση για τους τουρίστες/commuters.

Η κίνηση δείχνει αυτή που έπρεπε. Οι κάτοχοι 790R έξω λένε ότι θα κρατήσουν το δικό τους και θα πάρουν πχ την νέα πίσω δαγκάνα η τον ενισχυμένο επιλογέα ταχυτήτων.

Και όπως έγραψε κάποιος, οι κάτοχοι 890 θα μας λένε αργούς, εμείς θα τους λέμε χοντρούς.
 
Top Bottom