KTM 790 Adventure

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Η συγκεκριμένη ανάκληση είναι και για τις δυο εκδόσεις αλλά δεν αφορά το σύνολο των 790. Οι ιδιοκτήτες με τα πλαίσια που χρήζουν αλλαγής έχουν ήδη ενημερωθεί από την εταιρία.
 

nosPa21

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
640 990
Απο ότι διαβάζω καταλαβαίνω ότι η ανάκληση αφορά στο ελατήριο επαναφοράς του πιστονιού της τρόμπας και όχι της μανέτας, οπότε καλύτερα να το τσεκάρεις.
 

nosPa21

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
640 990
Άρα η ανάκληση αφορά την μανέτα επι της ουσίας; Εγώ τις έχω αλλάξει έτσι και αλλιώς, ωστόσο τσέκαρα και ον-λάιν και δεν μου βγάζει ανάκληση.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Απο ότι διαβάζω καταλαβαίνω ότι η ανάκληση αφορά στο ελατήριο επαναφοράς του πιστονιού της τρόμπας και όχι της μανέτας, οπότε καλύτερα να το τσεκάρεις.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μα το ελατηριο που επαναφερει τη μανετα ειναι παντα μεσα στην τρομπα, σπρωχνει το εμβολο.
 

nosPa21

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
640 990
Σωστά. Αλλά ο φίλος που άλλαξε μανέτες δε σημαίνει ότι έχει αλλάξει το συγκεκριμένο ελατήριο γι αυτό λέω να το τσεκάρει για να είναι σίγουρος.
Το άλλο ελατήριο που υπάρχει στη μανέτα δεν είναι τόσο σημαντικό για τη λειτουργία των φρένων.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Ελατήριο επαναφοράς Μανέτας ειναι τελικά
Τελος πάντων υπομονή , εχει και καλο καιρο κ εχω πάθει στέρηση , γιατι δεν θα την χρησιμοποιήσω μεχρι να γινει αντικατάσταση


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Παιδες, εψαξα και το parts manual, τα μονα ελατηρια στο φρενο ειναι το κλασσικο που ειναι μεσα στο εμβολο της τρομπας και ενα ελατηριακι που πιεζει αναποδα τη μανετα ωστε να ειναι συνεχεια σε επαφη με το εμβολο και να μην κοπαναει, ανεξάρτητα απο που την εχει ρυθμισει ο χρηστης...
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Παιδες, εψαξα και το parts manual, τα μονα ελατηρια στο φρενο ειναι το κλασσικο που ειναι μεσα στο εμβολο της τρομπας και ενα ελατηριακι που πιεζει αναποδα τη μανετα ωστε να ειναι συνεχεια σε επαφη με το εμβολο και να μην κοπαναει, ανεξάρτητα απο που την εχει ρυθμισει ο χρηστης...

Αυτο που ειναι στην Μανέτα ειΝαι το ελλατωματικοό ελατήριο και μαλλον δεν επιστρέφει η Μανέτα στην κανονική της θέση σε περίπτωση μεγάλης φθοράς του....,,,αρα δεν επιστρέφει κ το έμβολο της τρόμπας στην αρχική του θέση , με αποτέλεσμα το σωληΝακι των φρενών να ειναι συνεχως πρεσσαρισμένο (υπό πίεση ) με το υδραυλικό υγρό των φρένων , ειτε πατάς ειτε δεν πατάς την Μανέτα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτο που ειναι στην Μανέτα ειΝαι το ελλατωματικοό ελατήριο και μαλλον δεν επιστρέφει η Μανέτα στην κανονική της θέση σε περίπτωση μεγάλης φθοράς του....,,,αρα δεν επιστρέφει κ το έμβολο της τρόμπας στην αρχική του θέση , με αποτέλεσμα το σωληΝακι των φρενών να ειναι συνεχως πρεσσαρισμένο (υπό πίεση ) με το υδραυλικό υγρό των φρένων , ειτε πατάς ειτε δεν πατάς την Μανέτα


Sent from my iPhone using Tapatalk
Αρα δεν ειναι στη μανετα ειναι στην τρομπα.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Παρατήρησα οτι δακρύζει κ το δοχείο φρενών μπροςτα .. οποτε μεςα στην εγγύηση πιστεύω θα μου το αλλάξουν κ αυτο
, εκτος εαν ειναι καμια μεμβράνη ή μπορει να εχουν βαλει παραπανω υγρα φρενών απο οσο πρεπει , κ με αυτο το τζαμάκι δε μπορω μεςα στη μερα με φως , να δω που ειναι η στάθμη των υγρων





Sent from my iPhone using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Παρατήρησα οτι δακρύζει κ το δοχείο φρενών μπροςτα .. οποτε μεςα στην εγγύηση πιστεύω θα μου το αλλάξουν κ αυτο
, εκτος εαν ειναι καμια μεμβράνη ή μπορει να εχουν βαλει παραπανω υγρα φρενών απο οσο πρεπει , κ με αυτο το τζαμάκι δε μπορω μεςα στη μερα με φως , να δω που ειναι η στάθμη των υγρων





Sent from my iPhone using Tapatalk
Επισης το είχα το θέμα και στο 1090, μου το αλλαξαν στην εγγυηση χωρις συζήτηση. Δε θέλουν πολύ σφιξιμο τα βιδακια του γιατι στραβωνουν ευκολα.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Παρατήρησα οτι δακρύζει κ το δοχείο φρενών μπροςτα .. οποτε μεςα στην εγγύηση πιστεύω θα μου το αλλάξουν κ αυτο
, εκτος εαν ειναι καμια μεμβράνη ή μπορει να εχουν βαλει παραπανω υγρα φρενών απο οσο πρεπει , κ με αυτο το τζαμάκι δε μπορω μεςα στη μερα με φως , να δω που ειναι η στάθμη των υγρων


Είναι "κλασσικό ΚΤΜ πρόβλημα" σε αρκετά μοντέλα.
Τα o-rings και τα καπάκια δεν είναι ότι καλύτερο.
Τα πορτοκαλί powerparts είναι καλύτερης ποιότητας, αλλά από την άλλη γιατί να χρωθείς εσύ για κάτι...

Θα στο περάσουν εντός εγγύησης αλλά θέλει προσοχή στο σφίξιμο στο μέλλον.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Δες μήπως έχει ρουφήξει μέσα το δοχείο την ελαστική μεμβράνη που έχει κάτω από καπάκι.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Είναι "κλασσικό ΚΤΜ πρόβλημα" σε αρκετά μοντέλα.
Περίεργο....ΔΕΝ το έχω συναντήσει ούτε σε ένα...Κι έχουν περάσει ουκ ολίγα από τα χέρια μου.

Μόνο με λάθος εφαρμογή της ελαστικής μεμβράνης σε συνδιασμό με το εξωτερικό καπάκι ,μπορεί να συμβεί αυτό...θεωρώ
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Παρατήρησα οτι δακρύζει κ το δοχείο φρενών μπροςτα .. οποτε μεςα στην εγγύηση πιστεύω θα μου το αλλάξουν κ αυτο
, εκτος εαν ειναι καμια μεμβράνη ή μπορει να εχουν βαλει παραπανω υγρα φρενών απο οσο πρεπει , κ με αυτο το τζαμάκι δε μπορω μεςα στη μερα με φως , να δω που ειναι η στάθμη των υγρων





Sent from my iPhone using Tapatalk
Μου το έκανε και μένα το 1090, ήθελε λίγο σφίξιμο το καπάκι από το εργοστάσιο
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Επίσης λάθος υγρά διαβρωνουν τη μεμβράνη και αντίο στεγανοποίηση.
 
Top Bottom