KTM 790 Adventure

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ίσως είναι και θέμα εσωτερικών διαμερισμάτων στο ντεπόζιτο που δημιουργούν "τέτοια θέματα". Ίσως.
Δεν πιστεύω διότι η στάθμη λειτουργεί κανονικά, επίσης σε βίντεο στο σωλήνα που πλακώνεται ο οδηγός από γεμάτο στις 200άρες το "πόσο απομένει" δεν ξεκινάει να γράφει 100 χιλιόμετρα μετά, γράφει σχεδόν αμέσως κάτω από 250 χιλιόμετρα. Μόνο σε βίντεο φαίνονται τέτοια πράγματα εννοείται, όταν πας με το όριο σαν άνθρωπος είναι όπως τα είπα πριν.

Για το 790 κανείς δεν είχε λογική απάντηση, όλοι έγραφαν να έχεις τον νου σου στον μερικό χιλιομετρητή για σιγουριά.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Στο ταξιδι που εκανα προχτες εβλεπα 5 l/100 , μεσα στην πολη αυτες τις μερες βλεπω συνηθως 5,2 ,βεβαια στην αρχη του ταξιδιου που πηγαιναμε πολυ αργα περιπου με 110-120κμ και εφτιαχνα και ενα σεμεδακι ταυτοχρονα :ha:ha ειδα και 4,8 ! γενικα δεν καιει παντως το μηχανακι ειναι μια χαρα! Την ενδειξη για ποσα κμ εχεις ακομα ,την καταλαβα σου δειχνει το μισο ρεζερβουαρ στην ουσια. Οπως το βλεπω εγω καθε 300κμ καλο θα ειναι να βαζω βενζινη για σιγουρα
Στα 380 km βάζε , οταν σου δείχνει μέση κατανάλωση 4.5lt/100km
Μεχρι 405-410 km ειναι η εμβέλεια του

Εγω εκεί γυρω φουλάρω στα 350-380km


Sent from my iPhone using Tapatalkτ
 
Τελευταία επεξεργασία:

petros790advR

Μέλος
Όνομα
Πετρος
Μοτό
Ktm 790 adv R
Καλησπέρα παιδιά,πωλούνται τα εξής γνήσια powerparts (αγορασμενα καινούργια) λόγω πώλησης του KTM 790 ADVENTURE R μου τα οποία ταιριάζουν και στο KTM 890 ADVENTURE:

1.TOP CASE CARRIER
Ref 60612910144 Τιμή 70 ευρώ

2. HANDGUARD KIT BLACK
Ref 6350297900030 Τιμή 50 ευρώ

3.Γνησια εξάτμιση KTM 790 ADV φορεμένη μόνο στα πρώτα 1000 χλμ του στρωσιματος,τιμή 150 ευρώ

Οι τιμές είναι 50% κάτω από τις τιμές της αντιπροσωπείας

Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία και πολλά χωμάτινα χλμ...!!!!!


Στάλθηκε από το Mi 10 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπέρα παιδιά,πωλούνται τα εξής γνήσια powerparts (αγορασμενα καινούργια) λόγω πώλησης του KTM 790 ADVENTURE R μου τα οποία ταιριάζουν και στο KTM 890 ADVENTURE:

1.TOP CASE CARRIER
Ref 60612910144 Τιμή 70 ευρώ

2. HANDGUARD KIT BLACK
Ref 6350297900030 Τιμή 50 ευρώ

3.Γνησια εξάτμιση KTM 790 ADV φορεμένη μόνο στα πρώτα 1000 χλμ του στρωσιματος,τιμή 150 ευρώ

Οι τιμές είναι 50% κάτω από τις τιμές της αντιπροσωπείας

Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία και πολλά χωμάτινα χλμ...!!!!!


Στάλθηκε από το Mi 10 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εδώ είναι η θέση τους προς πώληση...
 

zilver

Μέλος
Όνομα
Ζήσης
Μοτό
790AdvR
Καλησπέρα και καλή χρονιά,
Οι λαβές του συναναβάτη εμποδίζουν την τοποθέτηση των σαμαριών που ψώνισα από το παζάρι ρακοσυλλεκτών της moskomoto. (https://advride.gr/threads/mosko-moto-dirty-bird-sale.12428/#post-409604).
Η λύση μοιάζει να είναι - κατά τα λεγόμενα του ιντερνέτς- η αφαίρεση των λαβών. Ωστόσο πάνω τους στηρίζεται το πίσω ΟΕΜ σχαράκι, επομένως πρέπει να τοποθετηθούν αποστάτες.
Οι ομόθρησκοι εκ Σερβίας έχουν παράξει το αντίστοιχο σετ,(KTM 790/890/901/1X90* Grab handles removal kit - Perunmoto ) ωστόσο με τα μεταφορικά το κόστος είναι απαγορευτικό.
Δίνουν όμως διαστάσεις για να φτιάξεις μόνος σου: If you have access to the lathe, you can make your own - OD=20, ID=8.2, H=23 (mm).
Που να κοιτάξω?
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Καλησπέρα και καλή χρονιά,
Οι λαβές του συναναβάτη εμποδίζουν την τοποθέτηση των σαμαριών που ψώνισα από το παζάρι ρακοσυλλεκτών της moskomoto. (https://advride.gr/threads/mosko-moto-dirty-bird-sale.12428/#post-409604).
Η λύση μοιάζει να είναι - κατά τα λεγόμενα του ιντερνέτς- η αφαίρεση των λαβών. Ωστόσο πάνω τους στηρίζεται το πίσω ΟΕΜ σχαράκι, επομένως πρέπει να τοποθετηθούν αποστάτες.
Οι ομόθρησκοι εκ Σερβίας έχουν παράξει το αντίστοιχο σετ,(KTM 790/890/901/1X90* Grab handles removal kit - Perunmoto ) ωστόσο με τα μεταφορικά το κόστος είναι απαγορευτικό.
Δίνουν όμως διαστάσεις για να φτιάξεις μόνος σου: If you have access to the lathe, you can make your own - OD=20, ID=8.2, H=23 (mm).
Που να κοιτάξω?
Σε οποιοδήποτε μηχανουργείο έχεις κοντά στο σπίτι σου!!!
(Τελείως απλή κατασκευή βεβαια, που δεν ξέρω αν θα.... ασχοληθεί κάποιο μηχανουργείο)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Πραγματικα το μεγαλυτερο προβλημα με αυτο το μηχανακι ειναι η εμετικη μουρη. Δεν ειναι εκκεντρικη/ιδιαιτερη σαν τα 1290/superduke, ειναι απλα επιεικως απαισια. Ειμαι σχεδον βεβαιος οτι το εκαναν ετσι για να μη κανιβαλισει τις πωλησεις του 1290. Θες φτηνο; Θα ειναι και ασχημομουρικο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πραγματικα το μεγαλυτερο προβλημα με αυτο το μηχανακι ειναι η εμετικη μουρη. Δεν ειναι εκκεντρικη/ιδιαιτερη σαν τα 1290/superduke, ειναι απλα επιεικως απαισια. Ειμαι σχεδον βεβαιος οτι το εκαναν ετσι για να μη κανιβαλισει τις πωλησεις του 1290. Θες φτηνο ΚΤΜ; Θα ειναι και ασχημομουρικο.
FIX IT
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μια μονή εξάτμιση στο 950 150 ευρώ είχε το λινκ πιπε τελευταία φορά που έβγαλε διαφήμιση το αλικαιτρισαλί, 525 ευρώ πήγε το Κιτ μάσκα φώτα, εντάξει δεν έχει τα ηλεκτρονικά που θέλω, beggars can't be choosers ή παίρνουν Τουαρέγκ.

Το πρότζεκτ είναι όμορφο, όχι με αυτό το χρώμα/αυτοκόλλητα. Ταυτόχρονα επιβεβαιώνει το συντηρητικό κοινό της μοτοσυκλέτας, 20 χρόνια μετά ακόμα κόλλημα στο σχήμα του ορίτζιναλ ντακσρισιου 9Χ0. Το 790/890 μπορεί να μην είναι όμορφο αλλά είναι φρέσκο και πιο ελαφρύ σε γραμμές.

Pumba το 1290 όμορφο; Έχει πολύ κόσμο που διαφωνεί. Από greavus έγινε Vader τώρα με το ραντάρ, κάποιος στον οίκο κισκα είναι με την σκοτεινή πλευρά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μια μονή εξάτμιση στο 950 150 ευρώ είχε το λινκ πιπε τελευταία φορά που έβγαλε διαφήμιση το αλικαιτρισαλί, 525 ευρώ πήγε το Κιτ μάσκα φώτα, εντάξει δεν έχει τα ηλεκτρονικά που θέλω, beggars can't be choosers ή παίρνουν Τουαρέγκ.

Το πρότζεκτ είναι όμορφο, όχι με αυτό το χρώμα/αυτοκόλλητα. Ταυτόχρονα επιβεβαιώνει το συντηρητικό κοινό της μοτοσυκλέτας, 20 χρόνια μετά ακόμα κόλλημα στο σχήμα του ορίτζιναλ ντακσρισιου 9Χ0. Το 790/890 μπορεί να μην είναι όμορφο αλλά είναι φρέσκο και πιο ελαφρύ σε γραμμές.

Pumba το 1290 όμορφο; Έχει πολύ κόσμο που διαφωνεί. Από greavus έγινε Vader τώρα με το ραντάρ, κάποιος στον οίκο κισκα είναι με την σκοτεινή πλευρά.

Δεν ειναι ομορφο το 1290 με τη συμβατικη εννοια της λεξης, ειναι εκκεντρικο και ιδιαιτερο αρκετα ωστε να ξερεις οτι ειναι κτμ, χωρις ταυτοχρονα να ειναι απαισιο. Για κτμ ειναι σιγουρα ομορφο ομως.

Οσο για το κοινο, δε θα ελεγα οτι ειναι θεμα συντηρητισμου, η κολλημα με παλιοτερα μηχανακια οπως το 950. Η γιαμαχα με το τ7 το τερματισε, και το μηχανακι οπτικα ειναι υπεροχο και και ξεχωριστο, χωρις να εχει αντιγραψει καποιο αλλο. Οπως αντιστοιχα το τουαρεγκ της απριλια, δε ξερω πως τα καταφεραν οι ιταλοι, αλλα τελικα του εβαλαν ενα μουτρο που ειτε κοντραρει, ειτε ειναι ασχημοτερο απο το μουτρο του 790/890.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιάννη δεν είναι θέμα συντηρητισμού το κόλλημα στις γραμμές μιας μοτοσυκλέτας. Το ανθρώπινο μάτι έχει μάθει να αναγνωρίζει γραμμές που έχουν μια αρμονική ροή. Η διαφορετικότητα μπορεί να αρέσει σε κάποιους αλλά εκεί δεν λειτουργεί η ομορφιά όσο και να θέλει κάποιος να πείσει ακόμη και τον εαυτό του. Υπάρχουν δίτροχα και τετράτροχα και πολλά πράγματα που κατασκεύασε ο άνθρωπος τα οποία παραμένουν διαχρονικά όμορφα.
Αυτά από καλλιτεχνικής άποψης.
Να συζητήσουμε οτιδήποτε άλλο μπορεί να λάβει θέση μηχανολογικών εξηγήσεων όπου μπορεί η "ασχήμια" να εξυπηρετεί άλλα πράγματα και ως τέτοια να γίνεται αποδεκτή και αναγκαία.
Εμένα για παράδειγμα το Tuareg 660 μου αρέσει, αλλά όχι επειδή αντικειμενικά είναι όμορφο (το ξέρω ότι το μούτρο είνα... εχμ).
Ελπίζω τουλάχιστον να έχει εκπληκτικά φώτα γιατί ακόμη και από αυτό το μούτρο σιχαίνομαι ακόμη περισσότερο τα προβολάκια στις μοτοσυκλέτες (που επίσης είναι σχεδόν πάντα μια σχεδιαστική παραφωνία στο σύνολο μιας μοτοσυκλέτας). Κόλλημα σίγουρα δικό μου αφού πολύς κόσμος τα γουστάρει, αν και η μειωμένη ικανότητα όρασης μου τα τελευταία χρόνια μπορεί να με οδηγήσει ακόμη και σε τέτοιες λύσεις αν θέλω να οδηγώ νύχτα.
Το θέμα με το Aprilia είναι πως με μαγνήτισε η ποιότητα κατασκευής και η σημασία στη λεπτομέρεια στα RS και Tuono 660. Μένει να δούμε από κοντά αν αυτά τα στοιχεία θα υπάρχουν και στο Tuareg 660.
 
Top Bottom