Μανέτα Αλουμινίου πιο κοντη απο την stock μάνετα (δεν την εχω δοκιμάσει ) :Έχει κανείς να προτείνει καμία μανετα φρενου σαν την μαμά? Είχα ένα μικρό ατύχημα και στράβωσε λίγο
Πριν παραχωρήσεις τις μαμά κάνε το κόπο μια μέρα και ξαναβάλτες να δεις ποια θα είναι η τελική σου εντύπωση.Εγώ έχω αλλάξει και έχω βάλει αυτές που αναφέρει ο φίλος παραπάνω.
Τις παρήγγειλα από το εξωτερικό και μου κόστισαν κοντά στα 100€.
----
Επομένως θεωρώ πως το παραπάνω λίνκ (του φίλου) ενδέχεται να είναι μαιμού.
Επίσης αυτές ειναι πρακτικά και οι μανέτες τις touratech. Είναι φασόν τις raximo απλά τις βάφει touratech και κάνουν 60€ παραπάνω.
----
Αν χρειάζεσαι τις Μαμά, μπορώ να στις παραχωρήσω.
Τελική εντύπωση ως προς τι?Πριν παραχωρήσεις τις μαμά κάνε το κόπο μια μέρα και ξαναβάλτες να δεις ποια θα είναι η τελική σου εντύπωση.
Mήπως ήθελαν απλά ρύθμισμα, γιατί να βρίσκουν τα δάχτυλά σου και γιατί βαθύ συμπλεκτάρισμα;Τελική εντύπωση ως προς τι?
Τις μαμά τις έβγαλα γιατί είχαν μεγάλο μήκος και σε βαθύ συμπλεκτάρισμα στο χώμα βρίσκαν στο γκρίπ και μου χτυπούσαν τα υπόλοιπα δάχτυλα.
Δεν βόλεψε ούτε η ρύθμιση, γενικά θέλω κοντές μανέτες μιας και χρησιμοποιώ λίγα δάχτυλα στα φρένα και το συμπλέκτη. - Επίσης οι πιο κοντές μανέτες, δεν σπάνε σε πτώσεις.Mήπως ήθελαν απλά ρύθμισμα, γιατί να βρίσκουν τα δάχτυλά σου και γιατί βαθύ συμπλεκτάρισμα;
Το λέω γιατί όλες αυτές οι μανέτες συνήθως είναι υποδεέστερες σε αίσθηση από τις απλές εργοστασιακές, πιο χοντρές, πιο τετράγωνες. Γνώμη μου πάντα.
Για αποτελεσματικότητα δεν γνωρίζω,Έχει δοκιμάσει κανεις αυτο το μεταλλικό κάλυμμα του πιςω αμορτισέρ ; Προστατεύει ή δημιουργεί αλλα προβλήματα ;
KTM 790/890 ADV - Norden 901 Shock Heat Shield
The 2024 KTM 790/890 and Norden 901 require a different heat shield than the previous models. Make sure to select "2024-up models" when ordering!Keep the heat out of your 790/890/901 shock with our heat shield! A cooler shock improves your suspension performance and extends service intervals. To...camel-adv.com
Sent from my iPhone using Tapatalk
Επειδή νομίζω πως δύσκολα θα βρεθεί διακόπτης να κάνεις τη δουλειά σου, νομίζω πως χρειάζεσαι το διακόπτη της Daytona με χειρουργική επέμβαση για τη φύσα της ΚΤΜ.Καλημέρα,
μήπως περισσεύει σε κανέναν ένας διακόπτης για θερμαινόμενα γκρίπς ΚΤΜ γιατί ο δικός μου πέθανε ανεξήγητα?
Είναι ο διακόπτης της εικόνας!
Σταμάτησε γιατί έβγαλε το 890 και σιγά-σιγά (ναι σιγά) έρχεται το 990.Παιδια ξέρετε μηπως γιατί σταμάτησε η παραγωγή; Ειμαι πολυ προβληματισμένος γιατί ηθελα να ειναι το επόμενο μηχανακι, αλλα μεταχειρισμένο το φοβαμαι, πέραν του οτι δεν εχω βρει καποιο μάστορα που να τα ποναει.
Υπάρχουν μάστορες που να τα πονάνε, αρκεί εσυ να πληρώσεις τον πόνο τους καλε μου άνθρωπεΠαιδια ξέρετε μηπως γιατί σταμάτησε η παραγωγή; Ειμαι πολυ προβληματισμένος γιατί ηθελα να ειναι το επόμενο μηχανακι, αλλα μεταχειρισμένο το φοβαμαι, πέραν του οτι δεν εχω βρει καποιο μάστορα που να τα ποναει.
Δηλαδη; Αν θες εξηγησε μου αυτο περί μεταχειρισμένου;Σταμάτησε γιατί έβγαλε το 890 και σιγά-σιγά (ναι σιγά) έρχεται το 990.
Επίσης.... ΚΤΜ και μεταχειρισμένο είναι η ασφαλέστερη επιλογή συγκριτικά με το καινούριο (παγκόσμια πρωτοτυπία). Αν δεν το πιάνεις τώρα θα το καταλάβεις όταν με το καλό το αγοράσεις.
Πληρώνω καλε μου άνθρωπε, αλλα οταν για τα λάδια φίλτρα με χρεώνεις 100€ η και παραπανω θελω να πας by the book, και οχι ελα στα άλλαξα και να μην εχεις καθαρίσει σίτα πχ η να μη χρησιμοποιείς δυναμοκλειδο.Υπάρχουν μάστορες που να τα πονάνε, αρκεί εσυ να πληρώσεις τον πόνο τους καλε μου άνθρωπε
Δηλαδή καινούριο KTM και No Problems είναι ασύμβατές έννοιες. Ο πρώτος ιδιοκτήτης μιας ΚΤΜ λύνει όλα τα θεματάκια και μετά απολαμβάνει ο επόμενος ιδιοκτήτης. Γνωστά πράγματα....Δηλαδη; Αν θες εξηγησε μου αυτο περί μεταχειρισμένου;