KTM 790 Adventure

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Ναι το ξερω αλλα ειναι σανίδα για windsurfing
Στη ψηλή θέση την βάζω αλλα μετα απο 1:30 οδήγηση , θελω στάση για να ισιωσω

Sent from my iPhone using Tapatalk
 

pao

Μέλος
Όνομα
takis
Μοτό
ktm 790 adventure s
Eχω ενα 790 adv s του 2020 εχω κανει 10000 χλμ στο κατεβασμα απο 4η σε 3η και 5η σε 4η(σε ολες τις στροφες και οχι συνεχεια) και μερικες φορες σε ανεβασμα απο 4η σε 5η αναβει το tc
οταν αφηνω τον συμπλεκτη για δευτερολεπτο το κανει. Ξεκινησε να το κανει λιγο μετα απο το πρωτο service στα 1000 χλμ το εχω παει στην αντιπροσοπεια εχουμε αλλαξει αισθητηριο μπρος και πισω επαναπρογραμματισμο αλλα συνεχιζει και μου ειπε οτι το εχει δει σε αλλα 2-3 ακομα αλλα δεν το εχουνε παρει χαμπαρι οι ιδιοκτητες το ειδε γιατι προσπαθουσε να λυσει το δικο μου προβλημα. Στα 890 που εχει δοκιμασει δεν το κανει σε κανενα. Σε ενα 790 που εχει κανει 800 χλμ και το πηγε να του βαλει βαλιτσα καΙ το δοκιμασε απο περιεργια δεν το εκανε .Μιλησε με τα κεντρικα και του ειπαν οτι δεν μας εχουνε πει κατι για παρομοιο.Μπορει να βοηθησει καποιος εαν το εχετε παρατηρησει και στα δικα σας κτμ ευχαριστω
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Γεια , έχω το ιδιο μοντελο με εσένα με 17.500km και δεν μου εχει βγάλει τέτοια ένδειξη

Να ρωτήσω κ εγω κατι :

Θελω να ενεργοποιήσω τα ηλεκτρονικά rally pack, quick shifter , αλλα δε θελω να πληρώσω αυτα που ζητάει η αντιπροσωπεία, εαν θυμάμαι καλα πανω απο 300 ευρω

Υπαρχει ηλεκτρονικός που να μου κανει αυτη τη ρύθμιση με λιγότερα χρηματα ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Φίλε σε μερσεντές γνωστού μου , η αντιπροσωπεία ζήταγε 700 ευρω για να ενεργοποιήσει τον εργοστασιακό συναγερμό !! ΚΑι το έφτιαξε σε ηλεκτρονικο με 100 ευρω


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Φίλε σε μερσεντές γνωστού μου , η αντιπροσωπεία ζήταγε 700 ευρω για να ενεργοποιήσει τον εργοστασιακό συναγερμό !! ΚΑι το έφτιαξε σε ηλεκτρονικο με 100 ευρω


Sent from my iPhone using Tapatalk
Η δυσκολία είναι στο ότι στο κόσμο του αυτοκινήτου (ειδικά Ευρώπη) υπάρχει πολύ χρήμα πίσω από τέτοιες "εφαρμογές" και ασχολούνται περισσότερο οι "ερευνητές" μέχρι να βρουν "λύση". Σίγουρα θα υπάρξει κάτι και για μοτοσυκλέτες αλλά το πότε και από ποιον είναι τα ερωτήματα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και πώς θα συμπεριφερθεί το διαγνωστικό την ώρα που θα πας στην αντιπροσωπεία και θα δει ότι τρέχει λογισμικό το οποίο δεν είναι εγκεκριμένο για τη μοτοσυκλέτα σου...
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Δεν αξίζει για 200 ευρώ, μην το κάνεις καθόλου, εκτός αυτού ποιος μου εγγυάται ότι το σπασμένο λογισμικό θα δουλεύει σωστά και δεν θα με σκοτώσει πουθενά?
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Δώσε τα χρήματα που ζητάνε και ενεργοποίησε το shifter μόνο, δε θα το μετανιώσεις. Το rally pack δεν νομίζω να το χρειαστείς στο S, εκτός εάν το χώμα είναι προτεραιότητά σου.
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Δηλαδή τόσα μαγαζιά/προγραμματιστές που φισώνουν τις ECU και πέρα από χάρτες καυσίμων κλπ μπορούν να αλλάξουν ένα κάρο παραμέτρους, (σε κάποια μοντέλα ενεργοποιούν πχ launch control ή και Quickshifter που δεν υποστηρίζεται στο μοντέλο αλλά υποστηρίζεται από την ECU) δεν έχει βρει κανένας πως ενεργοποιείς τα addons σε αυτά τα μηχανάκια? Αν δεν το προσφέρει κανένας μάλλον πιο πολύ για "δεν θέλω να μπω στην μύτη της εταιρείας" μου κάνει παρά θέμα ικανότητας. Γιατί ένας χάρτης ίσα ίσα μπορεί να προσφέρει κέρδος στην αντιπροσωπεία μεσο/μακροπρόθεσμα (χάλασε γιατί το πείραξες και άλλαξες χάρτη ασχέτως αν υπάρχουν εργοστασιακές υλοποιήσεις που το AFR μόνο ιδανικό δεν είναι σε συνδυασμό πάντα με τα ελληνικά καύσιμα) αλλά η ενεργοποίηση addons φέρνει άμεση χασούρα.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Δώσε τα χρήματα που ζητάνε και ενεργοποίησε το shifter μόνο, δε θα το μετανιώσεις. Το rally pack δεν νομίζω να το χρειαστείς στο S, εκτός εάν το χώμα είναι προτεραιότητά σου.
Τα πιο χλμ τΑ κανω άσφαλτο
Για χώμα η βασική τροποποίηση που πρεπει να γινει στο s, ειναι αλλαγή στη σχεση μετάδοσης , δηλ ενα δόντι λιγότερο στο εμπρος γρανάζι ωςτε στις χαμηλές στόφες να ειναι πιο γεμάτο το μηχανακι κ να μπορεις κ να βαζεις πχ άνετα 3η ταχυτητα σε πορεία χωματόδρομο κ να κανεις λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων .. Αυτο ειναι το βασικότερο μαζι με Καινουρια ποδιά προστασιας , με κάλυμμα τρομπας πιςω φρένου , με χούφτες μεταλλικές , με σαμάρια ωςτε εαν πέσεις να τη φάνε τη κρούση τα σαμάρια, προςτατευτικο κάλυμμα εμπρος φαναριού κλπ …και η κορυφαία μετατροπή εαν υπαρχει ανεση οικονομική ειναι να βαλεις εμπρος κ πισω ανάρτηση wp Χplor pro

Ειναι μεγαλη αλητεία της ktm ,να εχω δωσει 12.000 ευρω κ να μου εχουν απενεργοποιημενο το qs και το rally pack , ενώ στο cf800mt ,με 10.000 ευρω ειναι ολα ενεργοποιημένα απο την αρχή


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv

Καυλωσα λίγο και έχυσα…
Απο την Αυστρία ελλαδα Μογγολία ( η κανονική οχι η Τουρκία ) με
ΚΤΜ adv S



Η λινά ξεκίνησε με ROYAL ENFIELD απο ΓΕΡΜΑΝΙΑ !
 
Τελευταία επεξεργασία:

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Ναι το ξερω αλλα ειναι σανίδα για windsurfing
Στη ψηλή θέση την βάζω αλλα μετα απο 1:30 οδήγηση , θελω στάση για να ισιωσω

Sent from my iPhone using Tapatalk
Τι έχουν οι σανίδες του windsurf? Μια χαρά άνετες είναι και για 2 και για 3 ώρες σερί στη θάλασσα. :roflmao::roflmao::roflmao:
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Τι έχουν οι σανίδες του windsurf? Μια χαρά άνετες είναι και για 2 και για 3 ώρες σερί στη θάλασσα. :roflmao::roflmao::roflmao:
Τι μου θύμισες μέ το windSurf,
Παλια πηγαινα κ εκανα στο Σχινιά , αλλα ήμουν αρχάριος κ ειχα απομακρυνθεί με το πανι παρα πολυ απο την ακτή , σε κάποιο σημείο επεσα μεςα στο νέρο κ δε μπορούσα να ανέβω στη σανίδα .. εκανα 10-15 λεπτά να ανέβω γιατι φύσαγε κ παραλίγο να παω στην Εύβοια ..τελικά με τα χίλια ζόρια ανέβηκα κ γύρισα πιςω


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Τι μου θύμισες μέ το windSurf,
Παλια πηγαινα κ εκανα στο Σχινιά , αλλα ήμουν αρχάριος κ ειχα απομακρυνθεί με το πανι παρα πολυ απο την ακτή , σε κάποιο σημείο επεσα μεςα στο νέρο κ δε μπορούσα να ανέβω στη σανίδα .. εκανα 10-15 λεπτά να ανέβω γιατι φύσαγε κ παραλίγο να παω στην Εύβοια ..τελικά με τα χίλια ζόρια ανέβηκα κ γύρισα πιςω


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ωραία πράγματα!! Όταν τα θυμάσαι μετά από καιρό φαντάζουν πολύ αστεία.

Όπως και εγώ όταν ήμουν αρχάριος που είχα μπει με την εκπαιδευτική σανίδα με 6μποφορ στη Λούτσα και κατέληξα να με τραβάει ένα jetski που πέρναγε τυχαία δίπλα μου και με είδε που χαροπάλευα.

Ένα χέρι στο χερούλι της σέλας του jetski, το άλλο στον εξοπλισμό. Μάκρυνα 10 πόντους εκείνη τη μέρα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Δεν είναι για αυτό το δωμάτιο...βάλτο στην πόρτα που γράφει 890 απέξω!
 
Top Bottom